Suomi on jo velka helvetissä ja sokissa maahanmuutosta.KELAN PIIKKI Ei kestä kulutusta.Nasima tekee julmaa palvelusta kansan ehdokkaana.VELKA RAHALLA.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Tämä on hurjaa menoa helvettiin.Velka helvetti ja vielä tämäkin..Suomen heikko osaiset näkee nälkää.
- Anonyymi00002
Miksi Nasiri ei välitä saomalaisista vähemmistöistä? Meitä on vähemmistönä ,irvistelty ja juopoksi kuvattuja nunnukkamiehiä. Emme saa valionapua ei mitään ja kuitenkin olemme metsäsaamelaisia. Miksi meitä syrjitään,itse olen raitis.
- Anonyymi00003
Nasima _ Suomen syöpä.
- Anonyymi00004
Tuo on saatava loppumaan.
- Anonyymi00005
Pimeetä rahaa pyörittävät,Eveliina Heinäluoma esimerkin antaja.Isi pappa istuu EU Parlanentissa kauhoo isoa palkkaa.Tekoja ei ole.Mitä helvettiä ne oikein tekee.
- Anonyymi00006
Nyt tutkitaan,sitten vasta hutkitaan.
- Anonyymi00007
Namisa toimii houkutus lintuna.Namisa on musta enkeli.Kun antaa pirulle pienen sormen.SE VIE KOKO IHMISEN.Suora yhteys Suomen köyhille toimii aina..Ei tarvita kähmiä järjestöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861573
- 851352
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10767Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577