Miksei köyhänä saa syöpää ja kuole nuorena niin loppuisi köyhyys ja kärsimys.
Jotkut saaa syövän 30-40 vuotiaana jo ja kuolevat mutta minä en ole saanut. Olisi vaan ollut valtiolle parempi että kuolen nuorena koka töitä en saanut joten minä olen pelkkä kulu valtiolle.
Köyhänä elämä on pelkkää kärsimystä.
15
126
Vastaukset 15
- Anonyymi00002
Kaljaa koneeseen
- Anonyymi00003
Eläminen köyhänä on antoisaa, täynnä tavoitteita, ponnistelua niiden saavuttamiseksi, onnistumisista iloitsemista ja epäonnistumisista toipumista ja uusien keinojen etsimistä.
Sisältörikasta elämää.
Osalla rikkaita elämä on tylsää jos ei ole muuta tavoitetta kuin lisämammonan hankkiminen tai ainakin huoli saavutetun säilyttämisestä.
Monet menestyneet ja rikkaat sortuvat alkoholiin tai huumeisiin. Ihmisuhteet reistaavat. Ahterin nuolijoita riittää. Likimainkaan kaikki eivät selviä.
Julkkiksista aina joskus uutisoidaan. Taviksista emme tiedä mitään. - Anonyymi00004
östin oluta, vielö on 4 .
12 oli
röyh! - Anonyymi00005
Luepa vaikka Minna Canth'in kertomuksia, niin sitten et enää murehdi omaa köyhyyttäsi, joka ei ole samanlaista kuin esim. 1800-luvun loppupuoliskolla. Köyhillä ei ollut ruokaa, he kuolivat sairauksiin tai menettivät järkensä.
- Anonyymi00006
Psykologilta voit saada apua mutta et syöpää ja tuskin rahaakaan.
- Anonyymi00007
Kannattaa tehostaa sikarin polttoa niin kyllä se syöpä siitä hiljakseen tulee.
- Anonyymi00008
Tee pimeitä töitä. Olen tehnyt pimeitä töitä pitkään lähes koko työttömyyteni ajan. Välillä olen tienannut 1500 euroa kk ja välillä 300 euroa kk.
- Anonyymi00009
Alkoholia vaan runsaasti ni kyllä se siitä.
- Anonyymi00013
Köyhä kommentti.
- Anonyymi00010
Kärsimys tekee sinusta paremman ihmisen. Olet vähän kuin huippu-urheilija, ilman kipua et menesty.
- Anonyymi00012
Se on kyllä hevon kukkua. "Kärsimys" ei tee kenestäkään parempaa, edes urheilijasta, joka on sinnikäs ja uskoo tuloksiin.
- Anonyymi00011
Tapa itsesi ihan turhaan kärsit täällä.
- Anonyymi00015
Lääkityskin voisi järjestyä koska siviilissä se vaikuttaa puuttuvan.
- Anonyymi00014
Ei mene kauan ku marjat kypsyy, voit tehdä melkoisen tilin verottomana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1551037En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44707Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.127651Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 43617
- 67605
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää160565Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal51547Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34544Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518