makukin kadonnut, ennen oli lihaa ja makua!
Perkasin ne niin jäi muutama klöntti vaan, desin kuppiin mahtui.
hintaa 5e!
Kanan koipireisissä 3 kpl vähän pupellettavaa
14
108
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Sen vuoksi panostankin vain niihin kanan fileisiin, mitkä on täyttä tavaraa.
Ei ole mitään järkeä hankkia syötäväksi kelpaamatonta luuta ja nahkaa.- Anonyymi00005
Mä en ole vuosikymmeniin enää ostanut mitään lihaa luisena, en halua maksaa sellaisesta mitä en syö.
- Anonyymi00002
Jos koipi-reisiä niin antaa olla riittävän kauan uunissa niin irtoo lihat kuin itsestään.Kyllä niissä lihaa on. Lohkoperunoita ja porkkanaa kylkiäiseksi uunissa valmistettuna,Itselle riittää koipi per syöntikerta.
- Anonyymi00003
Hyvin se koipi-reisi pitää nälässä.
- Anonyymi00004
Ei tosi köyhällä mitään kanan koipi-reisiä ole vaan makaronia niin kyllä toi katkeroittaa hi hi hi.
- Anonyymi00006
Mistä lienet ostanut niitä broilerin koipireisiä, mutta minä olen ostanut meidän ihan tavan S-marketista tarjouksesta ja tuolla n. 5€ saa ostettua tarjouksesta KOLME isoa rasiaa niitä broilerin koipireisiä, joissa on yhteensä n. 4,5kg tavaraa!!
Paistan ne broilerin koipireidet kerralla uunissa kunnolla kypsäksi isossa uunivuoassa folion tai kannen alla ja perkaan siitä kerralla ne lihat eroon luista ja nahkoista. Tulee hyvää tavaraa melkoisesti!
Näistä on sitten syödä vaikka leivän päällä tai tehdä ruokaa moneen malliin. Ja jos ajattelee, että toimeentulotuessa on ravintoon varattu 9€/päivä, niin joka bodari haluaa elää pelkällä broilerin lihalla, tällä se onnistuu varmasti! - Anonyymi00007
Joku mainitsi että ei maksa luista niin sillon täytyy ostaa maustamatonta kanaa ettei maksa myös marinadista kun maustamattomalla kanalla kilohintaa.Toki kananjauhelihaa.Kaupoissa ruhkaa sillon lihatiskeillä kun myynnissä kokonaisia broilereita suoraan grillistä.Itse ostan koipireisiä ja suikaleita.
- Anonyymi00008
Luiden osuus raaan broilerin painosta on alle 20%.
Vertaan aina eri osien syötävän osuuden hintaa.
Joskus suikaleet ovat todella halvinta syötävää.
Ostan joskus kokonaisen tarjousbroilerin.
Kysennän uunissa. Minä syön toisen koiven ja vaimoni popsii toisen rintalihaksen.
Irroittelen tarkasti lihat luista
Useimmiten teen lihoista risoton jota riittää meille 2 - 3 ateriaa.
Koipireisiä tarjouksesta. Helppoa, halpaa ja maukasta proteiinia.
Ylipäätään linnun luut ovat keveitä. - Anonyymi00013
En osta mitään lihaa myöskään marinointilitkuissa, koska ne ihan kaameeta pask....
Maustan itse ja saan sata kertaa parempaa
T. Anonyymi00005
2026-06-17 11:45:08 - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
En osta mitään lihaa myöskään marinointilitkuissa, koska ne ihan kaameeta pask....
Maustan itse ja saan sata kertaa parempaa
T. Anonyymi00005
2026-06-17 11:45:08Koipireisissä ainakin marinointi ihan ok ja maistuu.
- Anonyymi00009
Kyllä minun mielestä koipireississä on tarpeeksi syötävää. Laitan kulkeen perunaa tai riisiä ja sekoitan sen kanan kanssa. Kynin sen koipireiden sen jälkeen kun on paistettu niin haarukalla kynin sen kanalihan siitä. Kyllä siitä hyvä ateria tuulee.
- Anonyymi00010
Kokeile broilerin koipireisiä seuraavalla ostoskerralla
- Anonyymi00011
Itse annan koipi-reidet olla reilusti uunissa ja samalla peruna lohkoja+porkkanaa ensin kieputtelee öljyssä+suolaa,grillimaustetta.Ihan hyvin riittää 1koipi per syöntikerta.Lisuketta kanan kanssa kun kyllä äijä tuosta vaan pelkkiä kanankoipia syö 3.
- Anonyymi00012
atrian wilhelm juusto makkarassa maistuu juusto.
oikein pursuaa juusto kun kuumaa leikkaa.
10/10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1551037En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44707Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.127651Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 43617
- 67605
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää160565Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal51547Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34544Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518