ja ensimmäinen ajatus oli se, että olisin halunnut jakaa sen sinun kanssasi. Olisin niin halunnut kertoa siitä sinulle ensimmäisenä. Niin sitä vain iloa varjostaa aina pieni surukin. Kun et ole elämässäni...
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
😔missä mä olin
- Anonyymi00002
Miksi sinä olet niin kiinnittynyt minuun?
- Anonyymi00017
Yhtä hyvin minuun, tai kehen tahansa onkaan sitten kiinnittynyt. Palataan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Yhtä hyvin minuun, tai kehen tahansa onkaan sitten kiinnittynyt. Palataan.
Palstaan. Öitä!
- Anonyymi00003
Haikeaa. Päänsisäistä keskustelua. Mutta minkäs teet.
- Anonyymi00004
Mihin se liittyi? Oletko ennen kertonut niitä tapahtumia minulle ja kuinka otin n
- Anonyymi00005
Ne. Kerro minulle😍haluan kuulla
- Anonyymi00006
Asuuko tää sun 8 s nainen "A" eteläs? Joku vanhempi nainen?
- Anonyymi00007
Vai onko se joku julkkis.?
- Anonyymi00008
Selvennykseksi: aloittaja on nainen, joka kaipaa miestä.
- Anonyymi00009
Joop! Seuraavassa alotuksessa oletkin jo taas mies 🤣
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oman "pääsi sisällä taas" päätä jo
Tai ei se mitään. Kaikki täällä taitaa olla skitsoja ym. Joten öitä
Hyvää jussia 👋 - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
En harrasta palstaleikkejä, eikä kaivattunikaan ole sellainen ihminen. Harvoin edes kirjoitan täällä tätä nykyä, koska kaikki aito tunne hukkuu täällä välittömästi loputtoman roskan sekaan. Rajansa kaikella.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
En harrasta palstaleikkejä, eikä kaivattunikaan ole sellainen ihminen. Harvoin edes kirjoitan täällä tätä nykyä, koska kaikki aito tunne hukkuu täällä välittömästi loputtoman roskan sekaan. Rajansa kaikella.
Jätä jo se kaivatusta höpöttäminen,se o vain sun pään sisällä,ei missään muualla!
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jätä jo se kaivatusta höpöttäminen,se o vain sun pään sisällä,ei missään muualla!
Hän on lihaa ja verta, olemassa oikeassa elämässä.
- Anonyymi00012
Tiedän tunteen..
- Anonyymi00020
Se on äärettömän surullinen tunne.
- Anonyymi00013
En nyt lähde arvailemaan. Et varmaankaan ole raskaana kun emme ole olleet silleen, mutta olen iloinen positiivisesta uutisesta.
- Anonyymi00014
Kiva juttu, ajattele positiivisesti.
- Anonyymi00021
Kaipaaminen yksin vuodesta toiseen ei ole erityisen kivaa. Se on kuluttavaa ja kaiken kauniin käärimistä harmaaseen huopaan. Mutta tunteilleen ei valitettavasti mahda mitään, eikä rakastumista voi järkeillä pois.
- Anonyymi00015
Itsehän mokasit kaiken pelleilemällä syytä vain siitä itseäsi mulla enään ole tuollaista kohtaan mitään tunteita olet saman tekevä taisi jopa niin käydä että sä itse kadotit mun tunteet et onnittelut sulle vain
- Anonyymi00019
Kukaan täällä tuskin kirjoittaa kauniita kaipuun sanoja miehelle, joka valitsee kirjoittaa naisesta noin rumasti.
- Anonyymi00023
Entä jos kokeilisit kepillä jäätä ja laittaisit viestiä hänelle?
- Anonyymi00024
Se ei valitettavasti ole vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531394Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt191074- 93987
- 77683
- 37678
- 27500
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21489- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423