Joskus yhden ihmisen puuttuminen elämässä

Anonyymi-ap

saa koko maailman tuntumaan tyhjältä.

23

419

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onnistuitpa hyvin yhdellä lauseella kuvaamaan tuntemukseni. En ikinä olisi voinut kuvitella kenenkään vaikuttavan minuun näin. Olen täysin lamaantunut ilman yhteyttä häneen.

• Anonyymi00008

Minulla kans tosi vaikeeta, mutta pakko tehdä irtiotto itseni takia. En muuten tiedä miten selviän tästä ahdistuksesta.

• Anonyymi00011

Tunteet ja kaipuu häntä kohtaan saavat minut välillä niin toivottomaksi, että elämä tuntuu ilman yhteys häneen merkityksettömältä.
        Ap

• Anonyymi00020

Joskus aikakin muokkaa mieltä niin, että oppii mukautumaan muuttuneeseen tilanteeseen pärjätä paremmin, yksinkin.

• Anonyymi00002

Sama ongelma. Onneks saan tehtyä paljon asioita, koska pysähtyessä iskee tosi helposti se tyhjä tunne ja ahdistus. Tehdyistä asioista saa sentään hyvää oloa. Miksi pitikään mennä ihastumaan niin pahasti yksipuolisesti.

• Anonyymi00003

Näin on, Jeesuksen.

• Anonyymi00004

Kissojen puute toi viimeisen tyhjyyden. Vain murusia muutamasta ystävästä jäljellä.

• Anonyymi00005

Juuri noinhan se on. Tyhjältä tuntuu...

• Anonyymi00006

Ei tarvitsisi tuntua...

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei tarvitsisi tuntua...

Ei tarvitsisi, mutta minulla ei valitettavasti ole omaan tilanteeseeni mitään ratkaisua. Ellemme näe sattumalta kaupungilla ja tee toisillemme selväksi, että välitämme toisistamme edelleen. Mutta en edes tiedä onko asia hänen puoleltaan noin...

• Anonyymi00009

Noin se täälläkin on, tai pahemmin oikeastaan.

• Anonyymi00010

Näin on.

• Anonyymi00012

Minusta ei ole tuntunut tuolta vaan päin vastoin, olen voinut jo ensi hetkestä paremmin, sen jälkeen kun aikoinaan erosin! Ja en enää koskaan asu yhdessä yhdenkään miehen kanssa koskaan!

• Anonyymi00013

Tulet asumaan!

• Anonyymi00014

Niin saa. Se on tosi kamalaa.

• Anonyymi00015

Voihan ollakin niin että ahdistus katoaa kun olet sylissäni. Mutta kun se ilmaantuu uudelleen eri asian yhteydessä. Olisiko parempi jos hoitaa sen pois muulla tavalla.

• Anonyymi00016

Kuka puuttuu?

• Anonyymi00019

Minulta ei puutu ketään! Yksin oleminen on juuri minun näköistä elämää! Enkä rupea pelleilemään niin, että olisin muka yhdessä itselle todella epämieluisan henkilön kanssa!

• Anonyymi00018

Mies meillä voi olla silti kaikki edelleen ❤️❤️❤️.

• Anonyymi00021

En oo mlestä estänyt muuta kun whatsappissa, joten hän saa kyllä mut kiinni tarvittaes kokeilemal onneensa jos sitä haluaa. Mielestäni minun ei ole esteitä? Jos esim lapsiaan ajattelee? Niin jos muut aikuiset sen takia kehottaa lapsiaan kiusaamaan. Turpaan vanjemmille jotka näin tekee. Kuule. Kuuntele sydäntäs.

• Anonyymi00023

Miksi olet mennyt hänet puututtamaan? Ei niin saa tehdä!

• Anonyymi00024

TOTTA

• Anonyymi00025

aattele taas tänään ikävöinyt sinua enkeliä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      139
      920
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      667
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      598
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      120
      590
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      63
      538
    7. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      503
    9. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      498
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      472
    Aihe