saa koko maailman tuntumaan tyhjältä.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Onnistuitpa hyvin yhdellä lauseella kuvaamaan tuntemukseni. En ikinä olisi voinut kuvitella kenenkään vaikuttavan minuun näin. Olen täysin lamaantunut ilman yhteyttä häneen.
- Anonyymi00008
Minulla kans tosi vaikeeta, mutta pakko tehdä irtiotto itseni takia. En muuten tiedä miten selviän tästä ahdistuksesta.
- Anonyymi00011
Tunteet ja kaipuu häntä kohtaan saavat minut välillä niin toivottomaksi, että elämä tuntuu ilman yhteys häneen merkityksettömältä.
Ap - Anonyymi00020
Joskus aikakin muokkaa mieltä niin, että oppii mukautumaan muuttuneeseen tilanteeseen pärjätä paremmin, yksinkin.
- Anonyymi00002
Sama ongelma. Onneks saan tehtyä paljon asioita, koska pysähtyessä iskee tosi helposti se tyhjä tunne ja ahdistus. Tehdyistä asioista saa sentään hyvää oloa. Miksi pitikään mennä ihastumaan niin pahasti yksipuolisesti.
- Anonyymi00003
Näin on, Jeesuksen.
- Anonyymi00004
Kissojen puute toi viimeisen tyhjyyden. Vain murusia muutamasta ystävästä jäljellä.
- Anonyymi00005
Juuri noinhan se on. Tyhjältä tuntuu...
- Anonyymi00006
Ei tarvitsisi tuntua...
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tarvitsisi tuntua...
Ei tarvitsisi, mutta minulla ei valitettavasti ole omaan tilanteeseeni mitään ratkaisua. Ellemme näe sattumalta kaupungilla ja tee toisillemme selväksi, että välitämme toisistamme edelleen. Mutta en edes tiedä onko asia hänen puoleltaan noin...
- Anonyymi00009
Noin se täälläkin on, tai pahemmin oikeastaan.
- Anonyymi00010
Näin on.
- Anonyymi00012
Minusta ei ole tuntunut tuolta vaan päin vastoin, olen voinut jo ensi hetkestä paremmin, sen jälkeen kun aikoinaan erosin! Ja en enää koskaan asu yhdessä yhdenkään miehen kanssa koskaan!
- Anonyymi00013
Tulet asumaan!
- Anonyymi00014
Niin saa. Se on tosi kamalaa.
- Anonyymi00015
Voihan ollakin niin että ahdistus katoaa kun olet sylissäni. Mutta kun se ilmaantuu uudelleen eri asian yhteydessä. Olisiko parempi jos hoitaa sen pois muulla tavalla.
- Anonyymi00016
Kuka puuttuu?
- Anonyymi00019
Minulta ei puutu ketään! Yksin oleminen on juuri minun näköistä elämää! Enkä rupea pelleilemään niin, että olisin muka yhdessä itselle todella epämieluisan henkilön kanssa!
- Anonyymi00018
Mies meillä voi olla silti kaikki edelleen ❤️❤️❤️.
- Anonyymi00021
En oo mlestä estänyt muuta kun whatsappissa, joten hän saa kyllä mut kiinni tarvittaes kokeilemal onneensa jos sitä haluaa. Mielestäni minun ei ole esteitä? Jos esim lapsiaan ajattelee? Niin jos muut aikuiset sen takia kehottaa lapsiaan kiusaamaan. Turpaan vanjemmille jotka näin tekee. Kuule. Kuuntele sydäntäs.
- Anonyymi00023
Miksi olet mennyt hänet puututtamaan? Ei niin saa tehdä!
- Anonyymi00024
TOTTA
- Anonyymi00025
aattele taas tänään ikävöinyt sinua enkeliä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472