KRISTA KIURU..herätys.BERNER MITKÄ TUHOT TEKI

Anonyymi-ap

Missä piileksii vastuun ottaja.Tuhos loistavan taksi järjestelmmän.KENENKÄ LUVALLA.SDP..olis puuttunut vahvasti tuohon tuholaiseen.SDP...ettekö saa äänestäjiä enää sotkemalla RYDMANNIN LOISTAVAN TEON.Kyllä ministerillä on oltava valtaa.Ville on paras ministeri vuosiin.kiitos ville.jatka samaan malliin.Kiuru ,älä sotke asioita.

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

SDP:n "Kuoliaaksi-Puhuja" Kiuru oli aamu-Tv:ssä _
      - se - puhui -puhui -puhui ja Juontajakin Jo kyseli -että- " Mitä yrität sanoa "

• Anonyymi00002

Pitää muistaa, että noi SDP:läiset on niitä , Kansan-Kusettajia .

• Anonyymi00003

Taidonnäyte persukoulun loppututkinnosta.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Esimerkki persukoulun äidinkielen kokeesta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

SDP ajaa duunareiden etua. Huonoa on SDP:ssä sitten se, että se tuntuu ajavan liiaksi myös ulkomaalaisten etua. Se ei ole hyvä asia. Suomen demarit olisi syytä ottaa mallia Tanskan demareista.

• Anonyymi00005

Ota hyvä ihminen pikimmiten yhteyttä ala-asteen äidinkielenopettajaan!

• Anonyymi00006

Kultuurin rikastus on saatava pois Suomesta.Haitta maahan muuto.Hommatkoon SDP Änestäjänsä muilla konsteilla.Kelan piikki ei kestä elättejä.Äänestäjät tutustukaa SDP,N hölmöiyyn.VILLE Rydman on herkkua Suomen kansalle.Nyt rötös herrat saa kyytiä.KIITOS VILLE,SOHAISIT AMPIAS PESÄÄ.KIITOS.

• Anonyymi00007

"Kulttuurin rikastus on saatava pois Suomesta", persu laukoo edellä. Ja sitähän persut tekevät.
        Vaikka Suomi ikääntyy ja tiedetään, että Suomen väkiluku ei kasva ilman Suomeen tulevia maahanmuuttajia ja pakolaisia.

Maahanmuuttajat ovat kotoutuneet ahkeriksi työntekijöiksi saatuaan työluvat, esimerkiksi länsi-Suomen ruotsinkielisille kasvihuone-viljelmille. Joten me saamme kotimaiset vihannekset edullisesti. Ja maahanmuuttajat saavat paremman toimeentulon ja useat tekevät lisäksi kehitysyhteistyötä, kun lähettävät osan palkastaan entisen kotimaansa nälkäänäkeville.

Toki yhteisöllisyys ja erilaisten kulttuurien ja kielten ymmärtäminen ja osaaminen on meidän suomalaisen kulttuurin rikastuttamista. Kun arvomaailmamme avartuu ja näkemyksemme kansainvälistyy, pääsemme eroon naiviudesta, typerästä ja ahdistavasta ajattelutavasta kuten "minä itse - pappilan mustasika".

• Anonyymi00009

Aloittajalle tiedoksi. Ville, nimi jota kovasti haluat kehua lienee WILLE Rydman. Genetiivissä Rydman kirjoitetaan: RYDMANIN - Rydmannin.

Mikä on mielestäsi ministeri Wille Rydmanin "loistava teko". Semmosesta "loistosta" me emme ole kuulleet mistään mitään.

Se on hyvin vaarallista, jos demokraattisessa maassa, jossa noudatetaan perustuslakia ja oikeusvaltio-peraatetta, yhdellä ministerillä olisi valta päättää koko hallituksen puolesta ja vieläpä käyttää yksin budjettivaltaa välittämättä muista hallituspuolueista tai valiokunnista - puhumattakaan eduskunnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      599
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe