Onneksi on rahaa säästössä ettei sen puolesta ole ongelma.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Ryyppääminen on niin menneen talven lumia. Hörähtäneet turvautuvat sitten huumeisiin ja se vasta mielenvikaista puuhaa onkin.
- Anonyymi00002
Turha homma ryypätä johonki tylsyyteen,krapuloissa sitten manaa.
- Anonyymi00003
Kyllä eläkeläinen tietää
- Anonyymi00005
Nykyään syödään ja juodaan terveellisesti, eikä kännätä.
- Anonyymi00004
23.05. tapahtunut, perusteellinen elämänmuutos aiheutti juomakaapin hallitun hillityn tyhjentymisen.
Tänään noudin juomapuodista juhannusvarauksen.
Pullo Courriere brandyä.
Pullo Amarettoa
Kaksi pulloa Marsala Superiore Riserva dolce viiniä. Varastoitu min. 5 vuotta. 18%.
Minun makuuni sopivasti maustettua.
0% olut on vakiotuote.carriääri on hyvä..brändyt yleensäkin... harmi ettei sorbusta enää ole.. mulla cooppia ja sitten tosi vahvaa karhu..se on lämpösenä erityisen miellyttävä
- Anonyymi00009
Lisäys. Tämä on elämäni ensimmäinen yksinäinen juhannus!
- Anonyymi00006
Voit myös vetää itsesi kiikkuun jos ahdistaa kovasti
- Anonyymi00010
Niin voit sinäkin jos varaa köyteen
mulla on tasotteluvaihe joten pakko tässä hillitysti ryypätä..mutta jos ei ongelmia niin siitä vaan..nythän on kai juhannus?mä elän omaa elämääni enkä oikein juttuja seuraile mitä nyt täällä juuri nyt..
- Anonyymi00013
Puliukon kirjoituksia tuollaiset tasoitusvaiheet maailman tappiin asti voi kirjoittaa juomisesta,krapulasta,määristä jne.
- Anonyymi00007
Aloittelen oluen hörpintää iin eipä mulla mitään tylsää ole.
- Anonyymi00008
Kyllä jos on työtön niin on oikeus ryypiskellä kela manit. Olen täällä mökillä kaverien kanssa. Aika lämmin on että kalja lämpee äkkiä mutta onneksi on pakastin että oluesta saa kylmää ja jäitä mutta nekin sulaa nopeasti.
- Anonyymi00011
Eihän ne jäät nyt pakastimessa niin kovin nopeasti sula. Lisää vaan erilaisia juomia
jäähtymään sillä saattaapi tulla vaikka ruokavieraita, jotka on taas janoisia.
- Anonyymi00012
Ei tunnu että tulis humalaan edes vaikka olen 11 olutta juonut. No olutta on vielä jäljellä joten kai se tästä...
T: ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251708Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651318- 1191108
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105974Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet359930Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21827Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228775- 120765
- 61695
- 103666
- 13634
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html307625Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114596- 41551
- 52528
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv87502- 65501
- 40500
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85498Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73491