Metsamnista tullu narsisti vaikuttaa tuo hänen isäukko olevan vaikea kun tommosen vanhan lahon veneen perään moottori luulis et poika ostas isäukolleen kunnon veneen
Ei ihme kun
18
253
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se olis hukkainvestointi, kun Otto ei enää ole pitkäikäinen ja Mani ei venettä tarvitse. Myymään joutuu ton isonkin vielä.
- Anonyymi00002
Mistä sä tiedät kumpi heistä ennen kuolee .
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eiköhän isällä ole rahaa ostaa ihan itse jos haluaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eiköhän isällä ole rahaa ostaa ihan itse jos haluaa.
Siinän se oli Oton pulpettivene isohkolla moottorilla trailerilla näkysällä. Iät ajat jo ajeltu, jopa poikakin kyydissä kuvaamassa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00002 kirjoitti:
No kyllä sen melko hyvin arvaa kumpi kuolee ensin vanhuuteen.
- Anonyymi00004
Parasta säästella palvelutaloon fyrkat. Voi sitten järjestää itselleen erikoispaveluja ostamalla. Palvalutalon köyhät ja kateelliset saa hanhinaamoina kattoo kun mannilaiset porskuttaa.
- Anonyymi00005
Eivätköhän he itse osaa päättää sen ostaako uusi vene vai ei. Turhaa sitä täällä on pohtia.
- Anonyymi00012
"Eivätköhän he itse osaa päättää sen ostaako uusi vene vai ei. Turhaa sitä täällä on pohtia."
Kuinka monta turhaa ostosta metsäman on tehnyt fanien ja "yhteistyökumppaneiden" yllytyksen jälkeen ostanut kun on aluksi väittänyt vastaan ettei myö semmosta tarvita.
Uusi soutuvene lammelle on metsämanille itselleenkin hyvä hankinta kun se vanhuus ja yksinäisyys lopulta meille kaikille tulee.
Ja metsäman jos kuka on kertonut koko ikänsä nauttineensa yksin itsensä kanssa oleskelusta.
Siitä lystistä saavat kaikki ihmiset nauttia sitten kun aika on kypsä.
Silloin jos milloinka on hyvää aikaa nauttla täysin rinnoin yksinäisuudestä kun menee lammelle soutelemaan. - Anonyymi00016
Ei ne osta venettä. Jo järkikin sanoo, ettei sillä tee mitään. Otolle riittää soutelu rantavesissä, pääasia että kala tarttuu koukkuun ja saa savustaa pihassa. Möisivät pois ton ison veneen, ja ehkä suunnitelmissa onkin, kun se on tuossa pihassa.🤔
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
"Eivätköhän he itse osaa päättää sen ostaako uusi vene vai ei. Turhaa sitä täällä on pohtia."
Kuinka monta turhaa ostosta metsäman on tehnyt fanien ja "yhteistyökumppaneiden" yllytyksen jälkeen ostanut kun on aluksi väittänyt vastaan ettei myö semmosta tarvita.
Uusi soutuvene lammelle on metsämanille itselleenkin hyvä hankinta kun se vanhuus ja yksinäisyys lopulta meille kaikille tulee.
Ja metsäman jos kuka on kertonut koko ikänsä nauttineensa yksin itsensä kanssa oleskelusta.
Silloin jos milloinka on hyvää aikaa nauttla täysin rinnoin yksinäisuudestä kun menee lammelle soutelemaan."Kuinka monta turhaa ostosta metsäman on tehnyt fanien ja "yhteistyökumppaneiden" yllytyksen jälkeen ostanut kun on aluksi väittänyt vastaan ettei myö semmosta tarvita.
Silloin jos milloinka on hyvää aikaa nauttla täysin rinnoin yksinäisuudestä kun menee lammelle soutelemaan."
No jos vene joskus hankitaan, niin eiköhän sekin ole lopulta omistajan oma päätös eikä keskustelupalstan yhteisäänestyksen tulos. Yksin luonnossa viihtyminen ei myöskään ole mikään rangaistus, jos siitä itse pitää. Moni maksaa mökeistä ja kalastusreissuista päästäkseen juuri siihen tilanteeseen, mistä tässä yritetään tehdä ongelmaa. - Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei ne osta venettä. Jo järkikin sanoo, ettei sillä tee mitään. Otolle riittää soutelu rantavesissä, pääasia että kala tarttuu koukkuun ja saa savustaa pihassa. Möisivät pois ton ison veneen, ja ehkä suunnitelmissa onkin, kun se on tuossa pihassa.🤔
Eiköhän veneiden tarpeellisuuden arvioi parhaiten niiden omistaja. Ulkopuolisen on aika vaikea tietää, mitä käyttöä niille on tai mitä suunnitelmia niiden suhteen mahdollisesti on.
- Anonyymi00013
Palvelutalossa räyhäkällä veneellä ei tee mitään kun hoitsit ei päästä ees uloskaan kuin vartioituna. Saati sitten järvelle kruisailemaan. Höpön löpön.
- Anonyymi00015
Sä et aloittaja näemmä edes tiedä mitä tarkoittaa narsisti😂
- Anonyymi00017
"Parasta säästella palvelutaloon fyrkat. Voi sitten järjestää itselleen erikoispaveluja ostamalla. Palvalutalon köyhät ja kateelliset saa hanhinaamoina kattoo kun mannilaiset porskuttaa."
Luuletko tosiaan, etteivät palvelutalolliset kuppaa vauraalta maa- ja metsätilalliselta kaikki "fyrkat" aivan normaaleihin hoitokuluihin.
Miksi köyhä lähihoitaja pokkuroisi palvelutaloon joutunutta ökytilallista syvempään kuin köyhää ja nöyrää vanhusta joka ei elämässään itselleen pilvilinnoja rakennellut.
Viimeisellä rannalla me kaikki ollaan tasa-arvoisia odottajia.- Anonyymi00018
No hyvä tietää tää. Ei tunnu olo yhtään niin kateelliselta kuin eilen. Oikeastaan helpottunut ja vahingoniloinen olo. Taidanpa väännellä nuamaa peilin eissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642