Ja taas raiskaus!

Anonyymi-ap

Hesarissa tänään 17.6. Arvatkaapa, miksi mainitsen siitä tällä palstalla.

41

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Koska olet persu. Omituisen kiinnostunut seksuaalirikoksista.

      • Anonyymi00002

        Eikö raiskaava kantis ole aina persu?

        Jotkut jaksaa aina räksyttää persuistaan, kasvakaa jo aikuisiksi, olette jääneet loukkuun koulukiusaajan tasolle.

        Sivistyneet eivät hauku ketään, he ymmärtävät ihan kaikkia ihmisiä.


      • Anonyymi00005

        Vassareita ei kiinnosta kultamunapalleroidensa tekoset.
        Itsekin sasuja.


      • Anonyymi00008

        " Koska olet persu. Omituisen kiinnostunut seksuaalirikoksista. "

        Niin, onhan näistä ainakin yleensä kiinnostunut myös poliisi ja syyttäjä. Ehkä voisi väittää myös kehitysmaalaisen tekijän olevan " alasta " kiinnostunut.

        Tolloja suvakkeja kultamuniensa tekoset sitten taas ei kiinnosta yhtään ja nämä tapauksethan tuovat vain kauan kaivattua värinää ja väriä niin köyhään kulttuuriamme. Jokseenkin typerää ajattelua ja vielä typerämpi väittää ettei nämä kiinnosta kuin persuja, vaikka ainoana julkisesti haitta maahanmuuttoa vastustavatkin, kyllä niitä tolkun ihmisiä muidenkin puolueiden kannattajista löytyy.


      • Anonyymi00009

        Vastaa kiihko viherpunikki jäniksen kokoinen vaahto pikkareissaan.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        " Koska olet persu. Omituisen kiinnostunut seksuaalirikoksista. "

        Niin, onhan näistä ainakin yleensä kiinnostunut myös poliisi ja syyttäjä. Ehkä voisi väittää myös kehitysmaalaisen tekijän olevan " alasta " kiinnostunut.

        Tolloja suvakkeja kultamuniensa tekoset sitten taas ei kiinnosta yhtään ja nämä tapauksethan tuovat vain kauan kaivattua värinää ja väriä niin köyhään kulttuuriamme. Jokseenkin typerää ajattelua ja vielä typerämpi väittää ettei nämä kiinnosta kuin persuja, vaikka ainoana julkisesti haitta maahanmuuttoa vastustavatkin, kyllä niitä tolkun ihmisiä muidenkin puolueiden kannattajista löytyy.

        Mutta miksi he äänestävät sellaisia puolueita jotka eivät tee asioille mitään? Persut sentään tekee


      • Anonyymi00031

        sinullehan tämä on ihan normaalia, koska vassarille kaikki on sallittua.


      • Anonyymi00040

      • Anonyymi00046
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Ei.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc976a43-a6ff-4bd1-980d-f0ab3285b99c

        Aloituksen työmiehet.


    • Anonyymi00004

      Linkki aloituksen juttuun?

    • Anonyymi00006

      vihervassareiden toivomaa "työperäistä" maahanmuuttoa.

    • Anonyymi00007
      • Anonyymi00014

        Karvahatun kamu.


      • Anonyymi00025

        On se.
        Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi Tawfeeq Jalil Rasoolin 6 vuodeksi ja 9 kuukaudeksi vankilaan.
        41-vuotias mies syyllistyi 31 rikokseen, pääosin alaikäisiin kohdistuneisiin seksuaalirikoksiin Turussa.
        Tuomio ei ole lainvoimainen, ja mies velvoitettiin maksamaan yli 80 000 euroa korvauksia.
        Oikein!


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        On se.
        Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi Tawfeeq Jalil Rasoolin 6 vuodeksi ja 9 kuukaudeksi vankilaan.
        41-vuotias mies syyllistyi 31 rikokseen, pääosin alaikäisiin kohdistuneisiin seksuaalirikoksiin Turussa.
        Tuomio ei ole lainvoimainen, ja mies velvoitettiin maksamaan yli 80 000 euroa korvauksia.
        Oikein!

        Ihme että saa olla esillä!!!


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ihme että saa olla esillä!!!

        Laadukas ketju.


      • Anonyymi00039

        On.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        On se.
        Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi Tawfeeq Jalil Rasoolin 6 vuodeksi ja 9 kuukaudeksi vankilaan.
        41-vuotias mies syyllistyi 31 rikokseen, pääosin alaikäisiin kohdistuneisiin seksuaalirikoksiin Turussa.
        Tuomio ei ole lainvoimainen, ja mies velvoitettiin maksamaan yli 80 000 euroa korvauksia.
        Oikein!

        Vetävän käteen tuli moktarinpää?


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Karvahatun kamu.

        Huutonaurua nyt työtoverien iloksi?


    • Anonyymi00011

      Joka päivä saamme näitä uutisia lukea. Alilihat saavat mekastaa valtoimenaan.

    • Anonyymi00012

      sharia lain mukaan muslimi miehellä on oikeus raiskata vääräuskoisia naisia ja ottaa heidät orjiksi

    • Anonyymi00015

      Huomaatteko niksuttelut?

      • Anonyymi00022

        Kyllä.


      • Anonyymi00038

        Päivystävä poistelija on paikalla.


    • Anonyymi00016

      se vasta olisi uutinen, jos jonakin päivänä ei näitä uutisia olisi.

    • Anonyymi00018

      Ei saa kompata…..pyyhitään pois!

    • Anonyymi00027

      Kuka arvaa mikä on maailman yleisin raiskaajan etunimi?

      Alkaa ämmällä, ja viittaa erääseen suureen rosvopäällikköön.

    • Anonyymi00030

      Melkosen sairasta porukkaa täällä ,kuinka kukaan voi puolustella tekijöitä ja koittaa puolustella tekijöitä sanomalla rasistiksi , sairasta .

      • Anonyymi00035

        Uskonveljet koettaa kierrellä ja kaarrella. Koskann eivät tuomitse toista muslimia vaikka mikä oloisi. Puolustavat vääräuskoisille.


    • Anonyymi00034

      se on kesä

    • Anonyymi00042

      yhdessä moktar

    • Anonyymi00043

      mutta ei saa karkoittaa

      ja syy on oikeusministeriö

      oikeusministeriössä on n 200 työntekijää joista 150 on naisia !!!!
      Näillä naisilla on mielessä vain muslimi miesten suojelu

      tämä on kuvaa heidän ajattelustaan

      Oikeusministeriön projekti yrittää kitkeä ulkomaalaistaustaisten henkilöiden raiskaus toistuvan seksuaalirikollisuuden
      hankkeen tavoitteena on ”kehittää menetelmiä seksuaalirikoksiin syyllistyneiden ulkomaalaistaustaisten henkilöiden uusintarikollisuuden ehkäisyyn”.
      Hankkeeseen tarvitaan kolme työntekijää; projektipäällikkö, seksuaalikasvattaja sekä palveluohjaaja.

    • "Arvatkaapa, miksi mainitsen siitä tällä palstalla."
      Saanko minäkin arvata?
      - Tekijä sattui olemaan oman puolueesi työmies.

      Huutonaurua vartti. ;)

      • Anonyymi00044

        Älä levitä väärää tietoa.


        Nykyisin 28-vuotias Abdul Rahman Azizi ja 37-vuotias Haseebullah Hayatzada tuomittiin kumpikin törkeästä raiskauksesta ehdottomaan vankeuteen.


      • Anonyymi00045

        Jos viittaat sinun puolueesi työmieheen, hän oli demari teon tehdessään...


      • Anonyymi00048

        Pieleen meni. Et vaan osaa.
        Opettele.


    • Anonyymi00049

      Missä islam, siellä raiskaus ja väkivalta. Muslimit ovat lähtökohtaisesti rikollista roskasakkia.

    • Anonyymi00052
    • Anonyymi00053

      Näitä tulee lisää.

    • Anonyymi00054

      Loppumaton suo

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe