Armeijaan kelpaamattomat ja tuomitut persut sitten syyttää .. näin se menee siis.
Sofia Virta kelpaa erikoisjoukkoihin
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt on femakolla taas väärät tiedot.
Armeijaan "tuomitaan" lusimaan ja nöyryytettäväksi sukupuolen perusteella, ei sen takia, että kannattaa PS.
Kukaan itseään kunnioittava mies ei alistu sukupuolitettuun, palkattomaan pakkopalvelukseen.- Anonyymi00003
Siinäpä vasta "isänmaallinen" inceI 😂
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siinäpä vasta "isänmaallinen" inceI 😂
Oras otti Hattivatilta suikkiin.
- Anonyymi00002
Spadena toimi siellä, ja teki pinkat miehille.
- Anonyymi00004
Halla-aho on tupakoinut keuhkonsa siihen kuntoon, että hyvä jos tuolijumppaan huolitaan.
- Anonyymi00007
Siitä vaan, erikoisoperaatioon.
Hänelle löytyisi varmasti käyttöä. - Anonyymi00008
Mä kyl suoritan erikoishommia vetävämmän oloisen naisen kanssa. Sofialla on tietynlaisia strategisia puutteita jotta hänen kanssaan voisi erikoishommiin ryhdykdellä.
- Anonyymi00009
Latva-Laho ei ole käynyt armeijaa, miksi ?
- Anonyymi00010
Meneeköhän Virta vaihtoon eli tulee vaihto-Virta jo ennen vaaleja tai heti vaalien jälkeen?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Meneeköhän Virta vaihtoon eli tulee vaihto-Virta jo ennen vaaleja tai heti vaalien jälkeen?
Sofiassa on ministeriainesta äänestän varmasti Tämä ajojahti sai sen aikaa. Miksi Mika Poutalaa ei nostettu tikunnokkaan,vaikka oli poissa sanomatta mitään syytä,ja kaiken lisäksi otti heti ministerin pestin vastaan. Entäs Noora Fagerlund,miksei hänestä meuhkattu. Halla ahon ajojahtia.
- Anonyymi00012UUSI
https://youtube.com/watch?v=Fge4Ar9msso&is=wqxmJTEPlqNlWySi
Kyllä. Johtaja ainesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331548
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!491461Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681093Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r92994- 108950
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa52844Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s84795Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59685
- 34676