Olen yrittänyt saada läheiseni ottamaan Jeesuksen sydämeensä mutta olen kai epäonnistunut. Olemme käyneet kirkossa ja hengellisissä tapahtumissa mutta mikään ei tunnu auttavan 16-vuotiaaseen poikaani. Siellä hän taas kellarissa kuuntelee syntistä musiikkia. Kuulen yläkertaan asti kun AC/DC, Turmion kätilöt, Cradle Of Flith, Dimmu Borgir, Aoratos, Rotting Christ, Azaghal, Akhlys, Emperor, Mayhem, Horna, Buzum, Judas Priest ja Iron Maiden pauhaavat varmasti yli 85 desibelin voimakkuudella ja poikani selvästi örisee kappaleiden mukana.
Mitä pitäisi tehdä? Kehtasi vielä pyytää sähkökitaraa syntymäpäivälahjaksi.
Mitä pitäisi tehdä? Osaatteko auttaa?
18
66
Vastaukset 18
Onnittelut pojalle, hän on selvästi viisas nuori mies kun ei epäjumalaan kompastu.
- Anonyymi00001
Osta kitara ja pyydä vähän desibelejä pienemmäksi. ei se nyt syntiä ole jos musiikkia kuuntelee.
- Anonyymi00002
Sairasta.
- Anonyymi00004
Uskonharhaisuus on sairaus, veli hyvä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Uskonharhaisuus on sairaus, veli hyvä.
Ketä pilkkaat harhaiseksi? Oletko sellainen itse?
- Anonyymi00003
Jos haluaa tietää miten musiikki vaikuttaa meihin niin netistä voi katsoa.
Distraction Dilemma-Musiikin vaikutus mieleen. Youtube.com - Anonyymi00005
Aina mennään samalla kaavalla.
- Anonyymi00006
Ei tuollaista enää jaksa, mieli ja mielet väsyy itse kullakin kirjoituksiin ja kyseisiin puheenaiheisiin.
Selvennykseksi ei poikaasi kiinnosta heavy rock, yms ja olet vain vanha ihminen.
Sen tajuamme koska pidät heavy rockin kuuntelua ja tälläisen roskan kirjoittamista normaalina - Anonyymi00007
Mikset lopeta vapaamuurarina olemista Sekä toisilla loosiveljllä on pääsy lastesi, läheistesi lasten huoneisiin ja laitteisiin.
He tekevät pahaa salaa sinulle- Anonyymi00014
sähkökitaraa ja uskonasiaa
https://www.youtube.com/watch?v=YKj3Cb6op2c&list=RDYKj3Cb6op2c&start_radio=1
Lupaa että maksat 100, 500, 1000 euroa.
Sano että ei tarvitse olla tosissaan. Lausuu vain syntisen rukouksen ja asia on sillä hoidettu.- Anonyymi00015
Riku Rinne
https://www.youtube.com/watch?v=I76o_IR8lVA&list=PLNxMOz22z9CZoDDm6tiE0EYu7Y6qqAWJp&index=2
- Anonyymi00009
Ei uskoa voi toinen ihminen toiselle lahjoittaa. Uskoa pitää rukoilla Jumalalta, joka päättää kenelle sen lahjoittaa. Usko ei ole joka miehen.
Voi t vain kertoa tietosi, evankelumin heille ja puhua asista, mutta ei ole sinun tehtäväsi antaa uskoa heille. Voit pyytää Jumalalta itsellesi voimia jaksaa olla uskossa, rukoile joka aamu ja ilta heidän puolestaan.
He jo tietävät kai tärkeitä asioita Raamatusta ja miten käy kun he kuolevat, mihin matka sitten vie heidät.
Et voi tehdä enempää, se, jolla on uskoa, on saanut sen Jumalalta lahjaksi,
Toki on myös lupa haastaa Jumalaa, kun haluat tietää onko hän olemassa. Rukouksessa voi purkaa tunteitasi, haastaa, kysellä, ja pyytää epäuskoosi uskoa. Kunhan olet rehellinen, koska Jumala on sydänten tutkija, joka näkee jokaisesta ihmisestä läpi. - Anonyymi00010
Riku Rinne soittaa sähkökitaraa ja kertoo kristinuskosta:
https://www.youtube.com/watch?v=HUP8M508EdQ - Anonyymi00012
Et voi mitenkään pakottaa poikaasi uskomaan. Hänen on itse tultava ymmärtämään syntisyytensä ja uskottava evankeliumi:
1. Korinttilaiskirje 15:1-4 FB38
[1] Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte [2] ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. [3] Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, [4] ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan,
Kolossalaiskirje 1:21-23 FB38
[21] Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut [22] Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä, [23] jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut.
1. Korinttilaiskirje 1:21-24 FB38
[21] Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, [22] koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta, [23] me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus, [24] mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
1. Korinttilaiskirje 1:18 FB38
[18] Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Voit rukoilla, elää esimerkillisesti, puhua avoimesti Jumalan vaikutuksesta elämässäsi ja muiden elämässä. Pakottaminen ei mitenkään onnistu, koska ei Jumala halua vastentahtoisia palvelijoita. - Anonyymi00017
Anna mun elää:
https://www.youtube.com/watch?v=p6IVbisquN4&list=PLNxMOz22z9CZoDDm6tiE0EYu7Y6qqAWJp&index=8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️591110Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171099- 82871
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)92798Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21747Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k206650- 59641
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet220636- 105627
- 99582
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html267511Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.102488Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 39434
- 5428
- 32422
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 47410
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9146394Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas20373