Ei ole vuosiin tehny, vai onko kusetusta siinä missä oli talvisotakin kun valehdeltiin että Venäjä hyökkää Suomeen vaikka ei hyökännyt.
Oli vain sovittu että laitetaan suomalaiset ja venäläiset ampumaan toisiaan jne.
33asteen rappareiden rituaali tai jotain sellaista se vain oli?
Venäjän kauppojen hyllyt kuulemma notkuu suomalaisia tuotteita kuten Fazerin tuotteet. Jos joku tätä ei usko niin matkustakoon Venäjälle itse katsomaan.
Suomi ei tee kauppaa venäjän kanssa
9
58
Vastaukset
- Anonyymi00001
Venäjällä tuotemerkit ovat kopioita. Jopa sama nimi. Ehkä sisältökin. Kuten Kiinassa osa.
- Anonyymi00002
Toinen vaihtoehto että niitä ostaa joku muu taho ja kiertoteitse vie Venäjälle. Ellei ole todiste, että joku firma myy suoraan Venäjälle tai V tänne.
- Anonyymi00003
Olipa rysnalta kiljuripuli aloitus. On sodan myötä trollienkin taso laskenut.
- Anonyymi00004
Harvoin täällä käyneenä on kyllä silmiinpistävää trollien tason heikkeneminen sodan alun paatoksillesesta voiton huumasta. Silloin aloituksille voi edes nauraa, nyt vain säälittää. Onko Pietarin parhaat pojat jo rintamalla?
- Anonyymi00005
Vai ihan "kuulemma".
Olisko kuitenkin sitä kuvaa, mielummin niin että näkyy myös se pakettiteksti jos sellaista on.
Tosin myös totta on se mitä tuossa ylempää sanotaan, jos joku taho ostaa Suomesta bulkkina jotain tuotetta niin sillä Suomalaisella myyjällä/valmistajalla ei ole mitään keinoa estää tätä ostajaa edelleenmyymästä (hyvällä voitolla) tuota ostamaansa tuote-erää eteenpäin sinne Venäjälle.
Ja sanoisin että hulluhan se ostaja olisi jos ei tuota tekisi, Venäjällä varmasti riittää epätoivoisia, ja rikkaita, ostajia tuollaisessa kaupassa.
On myös totta että tuotemerkkivarkaudet on varsin tuottoisa Maailman Tapa sekin.- Anonyymi00006
Itse olen nähnyt videon jossa suomalaisia tuotteita näkyy venäjäl kaupan hyllyllä
Ja joku siellä asuva tietää. Että kaupat notkuu niitä. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse olen nähnyt videon jossa suomalaisia tuotteita näkyy venäjäl kaupan hyllyllä
Ja joku siellä asuva tietää. Että kaupat notkuu niitä.Näkemättä itse sitä videota sille on kaksi mahdollista selitystä:
1. Venäläinen tms tuote on leimattu Suomalaisella nimellä.
2. Suomalainen tuote on myyty ei-venäläiselle joka on sen myynyt edelleen.
Toistan, Suomalainen valmistaja saatika Suomen Valtio EI VOI mitenkään estää tuota #2 kohdan tilannetta toteutumasta.
Koska Suomalaista tuotetta ei voi myydä suoraan Venäjälle, mutta siellä on halukkaita ostajia, tuo välikäsi tekee aivan järkyttävän tuoton toimiessaan noin; ei siis ole mitenkään ihme että niin käy.
- Anonyymi00008
Täällä paistaa aurinko. Miten siellä Pietarissa ???
- Anonyymi00009
karjala takaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5922058- 1021030
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18977Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101835Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65563