Olen minä. 🥴🥴🥴🥴
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ei se kannata, moni jyrää mielellään päältä jos olet vähänkin parempi jossain tai on jotakin enemmän.
- Anonyymi00002
Noo tarkotin tällä nyt semmosia henk.koht juttuja joita ei ehkä kannattais kertoa yhtään kenellekkään. 🤣🤣🤣 Esim. ”Sheivasin tänään alapään.” 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Noo tarkotin tällä nyt semmosia henk.koht juttuja joita ei ehkä kannattais kertoa yhtään kenellekkään. 🤣🤣🤣 Esim. ”Sheivasin tänään alapään.” 🤣🤣🤣🤣🤣
No voi siitäkin jotakin seurata 😂 riippuu kaverisuhteesta
- Anonyymi00003
Niinnå, miksi sitten jaat niitä täällä, kun ketään tavallista ei kiinnosta tuollaiset jutut.
- Anonyymi00005
Onko sulla koskaan ollut mitään muuta tapaa hakea apua tai huomiota?
- Anonyymi00006
Miksi täällä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi täällä?
Just niin. Kun täällä ymmärsin sun jakavan näitä asioitasi ja ihmettelin sitä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Just niin. Kun täällä ymmärsin sun jakavan näitä asioitasi ja ihmettelin sitä.
Kirjoitin olevani kaveri joka jakaa liikaa asioita. En ole palstalaisten kaveri tietääkseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73942
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut146810- 57680
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180613- 43605
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4596- 30592
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140589Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565