Vaimon siskon tyttöä muuttamassa

Anonyymi-ap

Olin eilen muuttamassa vaimon siskon 20v tyttöä muuttamassa omaan ekaan kämppäänsä sen kanssa kahdestaan kun kaikille muille oli tullut jotain esteitä, vettä satoi ja oltiin ihan märkänä molemmat, ainoa hyöty ettei tullut niin kuuma kun oli alle 15astetta lämpöä, tavaraa ei nyt niin hirveän paljoa ollut mutta kyllä siinä monta tuntia meni kun vielä laitoimme pikku sohvat tv tasot ja muut paikoilleen. Lupasin vielä koota uuden sängyn yksiön alko-ovi syvennykseen ja sen saatua kokokoon menin kokeileen miltä sänky tuntui, sanoin että kyllä tässä kelpaa pötkötellä ja onneksi otit tämän vähän leveämmän mallin vaikka noin pieni sievä tyttö olisi mahtunut siihen kapeampaakin, sitten tyttö laittoi kahvit tippumaan ja sanoi että se käy suihkussa ja että sinäkin voit käydä minun jälkeen, suihkusta tullessaan oli vain paituli päällä ja näin kuinka ihanat pienet tissit ja nännit törröttää nätisti paitulin alta, kullini alkoi seisoa heti ja onneksi pääsin meneen suihkuun että saisin sen seisokin laskemaan, koko suihkun ajan kulli vain seisoi vaikka yritin ajatella kaikkea muuta kuin tuota pientä sievää tyttöä, kuivaisin itseni ja puin päälle, yritin asettaa seisovan kullini niin että ei seisokki näkyisi mutta kyllä se vaan pullotti housuissa. Sitten juotiin kahvit ja oli laittanut leiväkin minulle. Kiitti että olin kiltti kun autoin yksin kun muut eivät ehtineet ja kysyi tuliko paikat kipeäksi niin sanoin että ei sen enempää kuin normi hommissa, sanoi että itsellään oli lihakset tulleet kipeiksi, sanoin että varmaan samanlailla minunkin vähän on kipeänä mutta hierominen auttaa ja rentouttaa, sanoi että huomasi että jäykkyyttä oli tullut ja olisi kyllä voinut vähän auttaa hieromalla kiitokseksi tästä muutosta ja avusta. Kyllähän tyttö osasikin hyvin hieroa...

3

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
        Ikävä
        179
        1756
      2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
        Ikävä
        108
        987
      3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
        Ikävä
        94
        874
      4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
        Suomussalmi
        19
        683
      5. 51
        655
      6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
        Haapavesi
        41
        567
      7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
        Suhteet
        164
        523
      8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
        Ikävä
        45
        508
      9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
        Kauhava
        24
        465
      10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
        Maailman menoa
        192
        464
      Aihe