Se mikä Lapualta lähtee Seppälän/Kankareen toimesta sen saa lisää Alajärvi/Virkiä, vuoreosaston Seppälä hävitti ettei alajärvi menettäisi omaansa,palolaitoksella rahoitetaan Virkiän uutta uimahallia.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Niinkö siinä nyt sitten kävi, veri oli vettä sakeampaa.
- Anonyymi00002
Kauhava rakentaa vanhuksille 60 paikkaista asumisyksikköä,meiltä hallitus vei loputki potilasvuoteiren myötä pois,mun ehrokasta eruskunta vaalissa ei Lapualta löyry,koka Topparikin on vaan hiljaisesti hyväksynyt asian
- Anonyymi00003
Näin on väliin putoajalta alkaa Lapua vaikuttaa
- Anonyymi00009
Mikset lähre itse ehrokkaaksi? Et takuulla löyrä mistään sellaasta ehrokasta joka täyttääs sun vaatimukset...
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikset lähre itse ehrokkaaksi? Et takuulla löyrä mistään sellaasta ehrokasta joka täyttääs sun vaatimukset...
Älä ny Hartsa viitti
Yhtä heikko on Topparikin
Koppava eikä ole Lapuan puolella
- Anonyymi00004
Onpas aloittajalla paljon "sisäpiiritietoa" 😅😂🤣
- Anonyymi00005
kukkuu
- Anonyymi00006
Ompa uus tekonurmi
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ompa uus tekonurmi
Niin ja kohta on padelhallikin :D
- Anonyymi00008
Seuraavaksi rakennetaan uusi pesäpallopyhättö.
- Anonyymi00011
Kai kaupungi alkaa ajaa jokilaivaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku86817Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29761- 64677
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15531Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466