Nämä jotka haluavat lokkien pesivän kaupungissa voisivat perustaa vapaaehtoisjärjestön joka käy päivittäin ilmaiseksi pesemässä lokkien ulostamat ikkunat. Työtä riittää useammallekkin.
Ilmoitus isännöitsijöille ja keräätte vain listaa taloyhtiöistä joilla tarve.
Kaupunkilokkeja kaipaavat ikkunanpesuun
24
159
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Kuulostaa kaikesta kitisevän eläkeläisen kommentilta.
- Anonyymi00006
Tulihan se vihervasemmistolainen ulisemaan eikä edes omista mitään vaan verotuilla elää toisten elättinä kuten lokit.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tulihan se vihervasemmistolainen ulisemaan eikä edes omista mitään vaan verotuilla elää toisten elättinä kuten lokit.
Mieluummin vihervasemmistolainen kuin ihan uskomattoman tyhmä persu.
- Anonyymi00002
Laadukas ja tehokas Ilmakivääri.
- Anonyymi00003
Kannattaa aina tuollaisia pohdiskellessa miettiä myös sitä, miltä tuntuisi, jos joku räiskisi itseäsi ilmakiväärillä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kannattaa aina tuollaisia pohdiskellessa miettiä myös sitä, miltä tuntuisi, jos joku räiskisi itseäsi ilmakiväärillä.
Ehkä kannattaisi häipyä luontoon minne kuuluukin. Ihmiset rakentavat kaupungin ihmisille, ei lokeille.
Lokki on kuin venäläinen, tunkee tuhoamaan ja valtaa alueita jotka eivät niille kuulu. - Anonyymi00009
Ei viitsi kun vihreät juoksee kielimään poliisisedälle ja nostelevat nokkiaan ja osoittelevat sormillaan. Hinta ei ole ongelma, vain 205 €
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ehkä kannattaisi häipyä luontoon minne kuuluukin. Ihmiset rakentavat kaupungin ihmisille, ei lokeille.
Lokki on kuin venäläinen, tunkee tuhoamaan ja valtaa alueita jotka eivät niille kuulu.Luonnosta vieraantuneen pellen kommentti 👆
- Anonyymi00004
Kyllä siellä parvekkeella pitää olla jotakin ruokaa tai muuta houkutusta tarjolla. Ei lokki muuten parvekkeelle tule. Eikä se lennosta pysty kakkaansa sinne sinun parvekkeelle tähtäämään.
Kannattaa nyt hetken aikaa miettiä, että miksi ne lokit tulee sinun parvekkeellesi paskomaan. Ei kenenkään muun parvekkeet sammoisia satseja saa, kuin se sinun parveke.- Anonyymi00008
Oletko kuullut tai lukenut jostakin lokkien osaavan lentää ja ulostavan laskeutuessaan? Se uloste on kerrostalojen ikkunoissa ja seinillä.
Kehotain keskustakävelylle ja havaintoja tekemään, ehkä ne silmät aukeavat. - Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko kuullut tai lukenut jostakin lokkien osaavan lentää ja ulostavan laskeutuessaan? Se uloste on kerrostalojen ikkunoissa ja seinillä.
Kehotain keskustakävelylle ja havaintoja tekemään, ehkä ne silmät aukeavat.Mitä sitten? Se on osa luontoa. Myös ihminen on osa sitä. Ikkunan voi ja sitä kannattaakin pestä aina välillä.
- Anonyymi00005
Autot ne vasta ulosteessa onkin. Sen happoliisterin kun jätät maalipintaan niin harmaa läiskä siinä on.
Joku roti tässäkin pitää olla. Talot ja kaupungit on rakennettu ihmisille, ei lokeille, ei lukenut asunnon kauppakirjassa eikä veropapereissa. - Anonyymi00012
Miltä lokista tuntuisi jos kävisin pesään paskomassa?
- Anonyymi00013
Ihminen ei luontaisesti käy paskantamassa lintujen pesiin. Tuskin lokkikaan on paskantanut sinun sohvalle.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihminen ei luontaisesti käy paskantamassa lintujen pesiin. Tuskin lokkikaan on paskantanut sinun sohvalle.
Paskantaa yhden jos toisen kotiin ja näyttää paskovan autotkin ympäri kaupunkia. Pesä on linnun koti siinä kuin talo minun.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Paskantaa yhden jos toisen kotiin ja näyttää paskovan autotkin ympäri kaupunkia. Pesä on linnun koti siinä kuin talo minun.
Pienet on murheet teikäläisellä
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Monetko lokin paskat olet siivonnut kotisohvaltasi? 🤡
- Anonyymi00014
> Nämä jotka haluavat lokkien pesivän kaupungissa voisivat perustaa
Voisitkos mainita nimeltä jonkun kaupungin viranhaltijan tai vaikka jonkun viherpiiperön tai muun syyllisen, joka tällä tavalla on lokeista halunnut ja toivonut?
Noihin pitää ottaa yhteyttä, ja kertoa asia heille suoraan. Jos sinä et itse uskalla soittaa, niin kerro niiden henkilöiden nimet, niin me muut kyllä soitamme ja kerromme.- Anonyymi00017
Lue aloitus uudestaan.
Ei tuossa kaupungin virkahenkilöitä tarvita vaan niitä vapaaehtoisia joiden mielestä ulostavia lokkeja ei saa poistaa kaupungista. - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lue aloitus uudestaan.
Ei tuossa kaupungin virkahenkilöitä tarvita vaan niitä vapaaehtoisia joiden mielestä ulostavia lokkeja ei saa poistaa kaupungista.KIITOS!!
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lue aloitus uudestaan.
Ei tuossa kaupungin virkahenkilöitä tarvita vaan niitä vapaaehtoisia joiden mielestä ulostavia lokkeja ei saa poistaa kaupungista.Kuinka ne ulostavat lokit sitten pitäisi poistaa kaupungista?
Ampuminen ja myrkyttäminen ym. tietenkin tehoavat. Mutta sitäkö tässä nyt suoraan Sastamalalle toimenpiteeksi vaaditaan, vai?
- Anonyymi00022
Lokeista päättävät kaupungin virkamiehet on laitettava itte pesemään asiakkaiden ikkunoista ne lokinpaskat pois.
- Anonyymi00023
Kukaan ei päätä lokeista yhtään mitään. Pese itse ikkunasi. Niin muutkin tekevät.
- Anonyymi00024
Keskustan alue on paskalinko. Onneksi ei ole pakko asua. Varilakin paljon siistimpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494