Huutokurkku piti tiedotustilaisuuden: en ole tehnyt mitään sopimatonta. Kuulkaahan veronmaksajat, teidän kuuluukin maksaa minun huvittelusta.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Toivottavasti pitoon heti sieltä
- Anonyymi00002
Siis putoaa. ..
- Anonyymi00003
Virta haluaa eroon Rydmanista. Itse on melkoinen Batwoman. Voisi sanoa, että pikkuisen on kihahtanut hattuun, kova pyrky on sannamariniksi tällä. Alkaa olla burnout-oireita, kun pitää kiivailla joka asiassa jatkuvasti, että saa näkyvyyttä. Ei vaan kannatus nouse, uusia lippiksiä ja uhriutumisia vaatii kansa.
- Anonyymi00005
Turhaakin turhempi turhake.
- Anonyymi00006
TÖRKEÄÄ NAISVIHAA !!
- Anonyymi00013
Ei tässä sukupuolella kikkailla..
- Anonyymi00017
Mitä naisvihaa? Kerrotko?
Ihan itse mokailee. Naisena häpeän noiden muijien touhuja. Olen jo kuusi vuotta sitten tännekkin kirjoittanut, että nuo muijat pilaa kaikkien naisten maineen. En todellakaan ole erehtynyt!
Yt. NAINEN
- Anonyymi00007
Vastuuntunnoton ihminen. Olisi kertonut niinkuin asiat on ja myöntänyt virheensä. Vihreä puolue alkoi selitellä ja muuttamaan sanomisiaan. Ei hyvä.
- Anonyymi00008
Vihreät yrittää muuttaa tapahtuneen ruskean paskan takaisin vihreäksi.🤔
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vihreät yrittää muuttaa tapahtuneen ruskean paskan takaisin vihreäksi.🤔
Jos ne tietää/luulee, että paska homehtuessaan muuttuu vihreäksi? Minä en tiedä.
- Anonyymi00009
Tätä on tehty aikaisemminkin. Miksi Virta nostettu tikun nokkaan????
- Anonyymi00010
Nyt tämä Tynkkynen ihailee kun virta oli siellä kuvauksissa. Ei voi kun nauraa näitä joidenkin vihreitten ajatuksenjuoksua. Heidän mielestään voi lähteä työpaikasta pois ja mennä toiseen työpaikkaan. Pipo on kiristänyt liikaa.
- Anonyymi00011
TÖRKEÄÄ NAISVIHAAA!
- Anonyymi00012
Varrella virran.
- Anonyymi00014
Saadaan nauraa, kun ohjelma tulee ulos! 😂
- Anonyymi00015
Minä nauran jo ennen ohjelmaa vihreille.
- Anonyymi00016
Kiljuhanhi huutaa nyt Rydmanista, että huomio siirtyy siitä itsestään pois. Kiljuhanhi Virta: ei ihmiset ole niin tyhmiä, kuin luulet. Tyhmä olet Sinä.
- Anonyymi00020
Eiköhän tuo virran viikko ole hyttysen pissi hyväveliverkostossa . Ulkomaan tutustumismatkoja 54000€ , tutkitaan laituria 38000 €. hienoimmat hotellit 1 luokan lennot valtuuskunnalle... jne . Niin sitä yhteiskunnan rahaa käytetään , kun ei ne ole omia. Täysin häikäilemätöntä kun pitää päästä rentoutumaan yhteiskunnan varoloilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei272827- 74727
- 82726
- 71691
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607