Yskittääköhän Moskovan persuja?

Anonyymi-ap

Moskovassa palaa ja rankasti. Onkohan Moskovan persuilla yskä?

29

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei ole mitään Moskovan persuja kuten ei suurta Amerikan persuakaan. On vain suomalaisia suomi-leijona isänmaa perussuomalaisia. Tämä on totta ja näin mennään. Jätetään hölinät omaan arvoonsa.

      • Anonyymi00005

        Joko Anolta ja vaimolta tuli lyhytviestiä?


    • Anonyymi00002

      Ei tietoa, mutta Venäjän demareita ja demareiden päällikköä Vladimiria saattaakin yskittää?

      • Anonyymi00006

        Demari Sanna vei Suomeen Natoon, mikä näyttää edelleen pännivän persuja.


      • Anonyymi00009

        Kyllä se todellisuudessa oli Suomen silloinen ulkoministeri Pekka Haavisto joka allekirjoitti Suomen Natojäsenyydestä kertovan sopimuksen.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kyllä se todellisuudessa oli Suomen silloinen ulkoministeri Pekka Haavisto joka allekirjoitti Suomen Natojäsenyydestä kertovan sopimuksen.

        Niin kirjoitti, mutta Niinistö teki työn.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kyllä se todellisuudessa oli Suomen silloinen ulkoministeri Pekka Haavisto joka allekirjoitti Suomen Natojäsenyydestä kertovan sopimuksen.

        Vihreä Pekka Haavisto kuuluu niihin epäisänmaallisiin jotka vastustavat Suomen puolustustuksen vahvistamista mm rajalakia. Jotka antaisivat Putinin päästäa miljoonia ihmisiä Suomeen.


      • Anonyymi00020

        Mites demarit taas tänne putkahti?


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Niin kirjoitti, mutta Niinistö teki työn.

        Tasavallan presidentti ei mitään sopimuksia ulkovaltojen kanssa sovi vaan Eduskunta. Suomi ei ole Venäjä.


    • Anonyymi00003

      Ano muuttaa pois Moskovasta vaikkapa Kuusamoon missä ilma on raikkaan hengitettävää ilman mitään haitallisia kaasuja. Ano on jälleen pakosalla etsien parempia mansikkapeltoja sekä luhdehalmia.

    • Anonyymi00004

      Persuilla on Venäjämielisyyttä joukoissaan kyllä

      • Anonyymi00014

        Äitiskö sano?


      • Anonyymi00031

        Tässä nähdään persun luiskaotsaisuus. Kun koulunkäynti ei kiinnostanut, niin tietoa korvataan valheilla.


    • Anonyymi00010

      Grillaako Näkkäläjärvi kissaa juhannuksena?

      • Anonyymi00027

        Monikohan persulainen vähäpoika tulee jytkyilystä raskaaksi tänä jussina?


    • Anonyymi00012

      Hakekaa Turtiainen turvaan persut! Olette sen velkaa hänelle.

      • Anonyymi00016

        Se on nykyään seonnut demari, saatte pitää.


      • Anonyymi00018

        Olihan tuo eilen jo vähän parempi se Ano. Mutta kurjan kohtalon hommaskvat itselleen Ano ja vaimo.


    • Anonyymi00013

      Persuille kova paikka. Eivät tykkää kun heidän venäläisistä aateveljistään puhutaan halventavasti

      • Anonyymi00023

        Kommunistin vikinää.


    • Anonyymi00019

      Persut melskaavat, jotta faktat unohtoisivat. Nimittäin persut kuuluivat EUn venäjämieliseen parlamenttiryhmään vielä pitkään helmikuun 2022 jälkeen ja olivat tutkitusti venäjämielisin puolueemme vielä muutama vuosi sitten. Persujen EU meppi kävi Venäjän propagandaleirillä ja entinen meppi oli hyvää pataa Euroopan Putinpaitaisten kanssa.

      • Anonyymi00022

        Ei kuulu enää, demarit kuuluvat venäjämieliseen ryhmään ja ovat aina kuuluneet. Punaliput liehuu niin Venäjällä kuin sdp:n puoluetoimistollakin. Taistoon toverit.


      • Anonyymi00025

        On aina yhtä naurettavaa kun sinun mielikuvituskaverisi joille päätä auot jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta ovat taas persuja. Joiden kirjoittamisen sinä Soinisti estät niiden häiritessä sinun persujen maalittamista s24 palstoilla.


    • Anonyymi00021

      Mutta demarien syytä kaikki.

    • Anonyymi00026

      Persut projisoivat omaa Venäjämielisyyttään muihin. Persut on haittaporukkaa.

    • Anonyymi00028

      mikä sielä palaa ?

      • Anonyymi00030

        Jonkinlainen Juhannuskokko.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Jonkinlainen Juhannuskokko.

        Persujen tukiruplat palavat taivaan tuuliin.


    • Anonyymi00033

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe