Herra tuntee omansa

Anonyymi-ap

Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".

2 Tim 2:19

Siksi, luovu kaikesta vääryydestä ja valheesta ja herjasta.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Myös apostolien herjaamisesta PITÄÄ LUOPUA, jos haluaa iankaikkiseen elämään päästä!

      • Anonyymi00006

        No ei Paavali ainakaan apostoleihin kuulu, ja toisekseen oikeittenkin apostolien on kestettävä kritiikkiä.


    • Anonyymi00002

      Pääseekö kaikki uskovaiset samalle orrelle kuivumaan.

    • Anonyymi00003

      Herra vie omansa, kuin kettu kanalasta.

    • Anonyymi00004

      Jatkuva Jeesustelu ja Herra, Herra puheet pitäisikin laittaa hälytyskellot soimaan.

      Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi00005

        Rauhaa!

        Sopu on tärkeä asia ja keskinäinen rakkaus. Jos sopu häiriintyy niin Kristuksen työ on mennyt hukkaan.

        Profeetta usein puhuu korkeita ja arvostettuja vastaan kovia sanoja. Näiden armo ja viran jatkuminen kuninkaana on silloin vaakalaudalla. Joskus pitää julistaa paasto niinkuin Ninive teki. Joskus paaston lisäksi luopua jostakin niinkuin Daavid joutui luopumaan.

        Paavali ei voi puhua omasta puolestaan. Hän ei voi julistaa paastoa. Hän ei voi luopua kruunusta. Hän ei voi maksaa rahana jos on jollekin jäänyt velkaan. On kurjaa että näin puolustuskyvytöntä kuningasta vastaan käy joku joka pitää itseään profeettana. Teuvo Suni sentään meni elävien henkilöiden kimppuun aina piispoja myöten.

        Tuollainen kuolleiden taivaaseen menneiden parjaaminen on lähinnä rienausta.

        Mikä on syy tai pahuus jonka uhriksi olette joutunut? Kaikki tietää että saatana 1998 sai Jumalan koko voiman koetella kaikkia. Ja että 2011 soi ilmakehässä Ilmestyksen pasuunat sen merkiksi että 1/3 osa ihmiskuntaa tuhotaan. Nämä lopun ajan ahdistukset tulevat vielä tästäkin kovenemaan. Tulee ahdingo jonka kaltaista ei ole ollut. Mitä lohtua voitte toivoa saavanne kuningaiden ja apostolien tai itsensä Jumalan jonka vallassa kaikki on syyttämisestä ja parjaamisesta. Tahdotteko mennä jumalattoman AMALEKIN LEIRIIN. Tai Googin ja Maagogin kanssa 1000 vuotiseen vankeuteen. Tai jopa kiirastuleen?


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Rauhaa!

        Sopu on tärkeä asia ja keskinäinen rakkaus. Jos sopu häiriintyy niin Kristuksen työ on mennyt hukkaan.

        Profeetta usein puhuu korkeita ja arvostettuja vastaan kovia sanoja. Näiden armo ja viran jatkuminen kuninkaana on silloin vaakalaudalla. Joskus pitää julistaa paasto niinkuin Ninive teki. Joskus paaston lisäksi luopua jostakin niinkuin Daavid joutui luopumaan.

        Paavali ei voi puhua omasta puolestaan. Hän ei voi julistaa paastoa. Hän ei voi luopua kruunusta. Hän ei voi maksaa rahana jos on jollekin jäänyt velkaan. On kurjaa että näin puolustuskyvytöntä kuningasta vastaan käy joku joka pitää itseään profeettana. Teuvo Suni sentään meni elävien henkilöiden kimppuun aina piispoja myöten.

        Tuollainen kuolleiden taivaaseen menneiden parjaaminen on lähinnä rienausta.

        Mikä on syy tai pahuus jonka uhriksi olette joutunut? Kaikki tietää että saatana 1998 sai Jumalan koko voiman koetella kaikkia. Ja että 2011 soi ilmakehässä Ilmestyksen pasuunat sen merkiksi että 1/3 osa ihmiskuntaa tuhotaan. Nämä lopun ajan ahdistukset tulevat vielä tästäkin kovenemaan. Tulee ahdingo jonka kaltaista ei ole ollut. Mitä lohtua voitte toivoa saavanne kuningaiden ja apostolien tai itsensä Jumalan jonka vallassa kaikki on syyttämisestä ja parjaamisesta. Tahdotteko mennä jumalattoman AMALEKIN LEIRIIN. Tai Googin ja Maagogin kanssa 1000 vuotiseen vankeuteen. Tai jopa kiirastuleen?

        Hurmoshenkien valtaamia harhaoppisia pitää varoittaa ja sitten karttaa heidän seuraansa. Eikä niihin telttoihin pidä mennä edes uteliaisuuttaan.

        Tit. 3:10

        Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.

        Harhaoppiset, lait kieltävän lahkolaisen kanssa ei pitäisi edes istua samaan pöytään.

        Kaksi tietä
        Hyvä on sen osa, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei astu syntisten teille, ei istu pilkkaajien parissa.
        vaan löytää ilonsa Herran laista, tutkii sitä päivin ja öin.

        Jumala nauraa lain kieltäville hurmostelijoille.

        Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hurmoshenkien valtaamia harhaoppisia pitää varoittaa ja sitten karttaa heidän seuraansa. Eikä niihin telttoihin pidä mennä edes uteliaisuuttaan.

        Tit. 3:10

        Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.

        Harhaoppiset, lait kieltävän lahkolaisen kanssa ei pitäisi edes istua samaan pöytään.

        Kaksi tietä
        Hyvä on sen osa, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei astu syntisten teille, ei istu pilkkaajien parissa.
        vaan löytää ilonsa Herran laista, tutkii sitä päivin ja öin.

        Jumala nauraa lain kieltäville hurmostelijoille.

        Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.

        Rauhaa!

        On totta että eräiden Intialaisten lähteiden valossa on neljäs (Jehovan todistajat) ja viides (Helluntaikirkko) kieltäneet Pyhän Hengen persoonan. Sen tähden he ei enää sovellu papeiksi jotka kuninkaita ja aatelisia neuvovat vaan he neuvovat tavallista kansaa guruina. Guru on sellainen jolla voi olla omakohtaista kokemusta syntisestä elämästä.

        Amerikassa toki eräät kuten Billy Graham oli kuninkaidenkin keskuudessa arvostettu. Poikkeuksia siis on ollut ja on vastakin. Ei pidä liikaa yleistää. Vaan tulee teidän naurunne lomassa puhua hyvää niistä poikkeuksista joita havaitsette. Esimerkiksi nousi hetken ajaksi kuuluisa TORAISTIEN joukko Helluntailaisten leiriin.

        Mielestäni olette liian tuomitseva ettekä ota huomioon monia todistuksia paranemisistakaan. Mulla on itsellä pari merkittävää kokemusta. Selkäni sökö parani heti ja pelkuruuden henkivalta häipyi.

        Toki puhutte hyvin ja perustellen Raamattua käyttäen. Mutta puolet Raamatun opetuksista poljette jalkojen alle ja heitätte olan yli.


    • Anonyymi00009

      Aamen!

      Ef 4:31

      ”Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.”

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe