Isungi, nyt savonlinna nousuun!

Anonyymi-ap

Nyt löpöä tiskiin!

17

141

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen asunut koko ikäni, 50 vuotta Savonlinnassa, nyt laitetaan nousuun, suurkaupungissa löpötintä!

• Anonyymi00008

Viemäreiden kingi et todellakaan ole savonlinnalainen. Pakenet velkojasi kaupungista toiseen puliveivari, nämä kirjoituksesi tunnistaa aina 😂

• Anonyymi00003

Nyt unohtuu isukki valtion velat, nyt huristellaan keskustaan, taivastellaan samoja kulmia kuin 50 vuotta aiemminkin ja sen jälkeen mennään torvena vetämään kännejä kotiin ja 150 kg lahnat tähtäimessä!

• Anonyymi00004

porukkaa!

• Anonyymi00005

Porukkaa, sln-juntin elämä täyttymys heinäkuussa! :D

• Anonyymi00006

Sapkolla ei kuuhun asti mennä ooppera juhlat sentään tuo hilloa muualtakin kun vaan Suomesta

• Anonyymi00007

Painu nyt jo sinne Rantasalmelle takas. Kukaan ei sinuu Kerimäellä kaipaa, niinku oot varmaan Ak huomannut.. Sen verran on tainnu viime aikoina lättyys lätistä Kerttulan huudeilla😁😁😁🫵🫵🫵

• Anonyymi00009

Hönnön nönnön hönö

• Anonyymi00010

Puita keskenäs siellä Sairasen kulmilla ja anna muitten olla rauhassa👍

• Anonyymi00013

Tajuatko pelle, että henkilöön käyvät viestit menee suoraan rikostutkintaan 😁👍

• Anonyymi00011

Pulita

• Anonyymi00012

Hönnön nönnön hönö 😂, valtakunnassa kaikki hyvin 👍. Oluttaon, minä tarjoon 👍

• Anonyymi00014

Siis mä vaan diggaan skiggaa, vedän kanssa että se on talvi ja sen aiheena oli ihan hyvä idea, mutta ei mitään hajua miten paljon sulla hiffaa ei voi tietää mitä tekee mieli ja se on ihan ok, mutta se oli niin kova sana tai yritys voi tehdä myös muita kokoja sitten vielä kerran viikossa ja se oli niin hyvä että tuli perille asti pertille🫡

• Anonyymi00016

Onko taas joku mielenterveyspotilas pistetty kadulle vaeltamaan ilman asiallista pakkohoitoa🤔

• Anonyymi00017

Siinä on tämä hyvinvointivaltio. Apua tarvitsevat mielenterveys asiakkaat ajetaan jonon ohi.. Sitten kun ei ole muita keitä syytellä niin ollaan vaikka kateellisia ihmisille keillä on auto ja ajolupakin vielä siihen. Söisivät lääkkeensä ja tyytyisivät polkupyöräkyytiin.. Jos semmoisen aarteen vaan omistaa🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00019

Oon vaatimatonkin ja se on niin hyvä kuin minä ja mun puolesta ja se oli ihan ok jos on tarvetta Kunnon sakinhivutuksulle fagin gay❤️

• Anonyymi00020

Olen nyt Puumalassa.. ALASTI😯

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      163
      1085
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      737
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      129
      694
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      26
      678
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      659
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      625
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      582
    8. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      580
    9. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      570
    10. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      192
      566
    Aihe