ON SE ARI MESTARI

Anonyymi-ap

HIENON KÄRRIN RAKENSI ZETORIN PERRÄÄN ON KUULE PIRRE TYYLIKKYYTTÄ SUN IHANNOIVA VÄKÄLEUKA EI IKINÄ KYKENE SAMAAN .

13

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joku jo valitteli ,että on liian pitkä aisa se on just sopiva katsoin.

• Anonyymi00003

ON MUNKIN MIELESTÄ.

• Anonyymi00002

PIRRE KATSOPPA VIDEO - JANNE LAITTOI RANKKAA KOMMENTTIA ! ET ONNITTELE ARIA KUN JOKU KYSYI KUN ET PIDÄ ARIN TYYLISTÄ NIIN ONKO JANNEN TYYLI OK HAUKKUU KAUHEIL NIMITYKSILLÄ JA VÄKÄLEUKA TOINEN JOKA HUUTELEE VIDEOILLAAN TÖRKEYKSIÄ.NEKÖ SUN MIELEEN TYYLILTÄÄN .ARI ON FIKSU VIELÄ NOIHIN VERRATTUNA .

• Anonyymi00004

Puhut asiaa👍

• Anonyymi00005

Höpön löpön 🤡

• Anonyymi00006

Väkän "kyrpäsereijässäon" laulut kiihottaa. Ne mänöö niiku esileikistä.

• Anonyymi00007

Mikä ihme on tuo ylipitkä aisa ihan järkky ja miksi kärryssä on jousitus täh

• Anonyymi00008

Eikö sais olla jousitusta? Hyvä olla epätasaisessa maastossa joustoo. Kait se jouseton kärry haittaa vetokoukkua?

• Anonyymi00009

Traktorin kärryissä ei yleensä ole jousituksia joten ihme ratkaisu pihakärryyn eli ei auta mihinkään vaan on haitaksi Olisiko että oli tulossa autoonkin sopivaksi muttei taidot riittäneetkään siihen

• Anonyymi00010

Omatekemät pitää tyyppikatsastaa jos aikoo liikenteeseen. Ei varmaan montaa kärriä tehdä Suomen maassa itse nykyään?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Omatekemät pitää tyyppikatsastaa jos aikoo liikenteeseen. Ei varmaan montaa kärriä tehdä Suomen maassa itse nykyään?

Omalla tontillaan kärräilee tukkeja ym. Tarpeellista tavaraa siirtelee. Ei Zetori olekkaan Mehtosella missään urakkatöissä. Harraste peli on tuo traktori.🤔

• Anonyymi00012

Ari pesee lattioita ja Timo on moppina😂

• Anonyymi00013

Mikä on mestariin viittaavaa tuossa kärryssä ? Kysy epätietoinen ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe