HIENON KÄRRIN RAKENSI ZETORIN PERRÄÄN ON KUULE PIRRE TYYLIKKYYTTÄ SUN IHANNOIVA VÄKÄLEUKA EI IKINÄ KYKENE SAMAAN .
ON SE ARI MESTARI
13
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joku jo valitteli ,että on liian pitkä aisa se on just sopiva katsoin.
- Anonyymi00003
ON MUNKIN MIELESTÄ.
- Anonyymi00002
PIRRE KATSOPPA VIDEO - JANNE LAITTOI RANKKAA KOMMENTTIA ! ET ONNITTELE ARIA KUN JOKU KYSYI KUN ET PIDÄ ARIN TYYLISTÄ NIIN ONKO JANNEN TYYLI OK HAUKKUU KAUHEIL NIMITYKSILLÄ JA VÄKÄLEUKA TOINEN JOKA HUUTELEE VIDEOILLAAN TÖRKEYKSIÄ.NEKÖ SUN MIELEEN TYYLILTÄÄN .ARI ON FIKSU VIELÄ NOIHIN VERRATTUNA .
- Anonyymi00004
Puhut asiaa👍
- Anonyymi00005
Höpön löpön 🤡
- Anonyymi00006
Väkän "kyrpäsereijässäon" laulut kiihottaa. Ne mänöö niiku esileikistä.
- Anonyymi00007
Mikä ihme on tuo ylipitkä aisa ihan järkky ja miksi kärryssä on jousitus täh
- Anonyymi00008
Eikö sais olla jousitusta? Hyvä olla epätasaisessa maastossa joustoo. Kait se jouseton kärry haittaa vetokoukkua?
- Anonyymi00009
Traktorin kärryissä ei yleensä ole jousituksia joten ihme ratkaisu pihakärryyn eli ei auta mihinkään vaan on haitaksi Olisiko että oli tulossa autoonkin sopivaksi muttei taidot riittäneetkään siihen
- Anonyymi00010
Omatekemät pitää tyyppikatsastaa jos aikoo liikenteeseen. Ei varmaan montaa kärriä tehdä Suomen maassa itse nykyään?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Omatekemät pitää tyyppikatsastaa jos aikoo liikenteeseen. Ei varmaan montaa kärriä tehdä Suomen maassa itse nykyään?
Omalla tontillaan kärräilee tukkeja ym. Tarpeellista tavaraa siirtelee. Ei Zetori olekkaan Mehtosella missään urakkatöissä. Harraste peli on tuo traktori.🤔
- Anonyymi00012
Ari pesee lattioita ja Timo on moppina😂
- Anonyymi00013
Mikä on mestariin viittaavaa tuossa kärryssä ? Kysy epätietoinen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701