1. Ei jouvu. Perustelen sen näin blaa blaa blaa bla blaa.
2. Joutuvoi. Perustelen sen näin tra lalaa laa la laa laa la laa.
Kattos tuosta mitä Paarus Koorman sanoo asijjaan, ei jouvullisoi vai jouvullisoiko:
6.45 - 6.51
https://www.youtube.com/watch?v=NdUj7ckjyV0
Selef Urge
Joutuvoiko Jumalan aito seurakunta antikristuksen vainoihin?
14
71
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinä et ole Selef järjellisesti terve ihminen.
- Anonyymi00002
Tässä sitä oon vastaukses lyhyven lukaistuneena kahvistuneena muki eessäin päin miettijen hyväoloisuuttani ja mitäs jos kiittäisin siitä suuni huulin Herraa?
Joo, no kiitos Herra hyvästä olosta, jonka olet saanut minukseen aikaan, vilpitön kiitokseni sulle Herra, on tosi kivaa olla ja elää tässä häijyllisessä ynpäristössä sinun vahvistamanasi, aamennus.
Minä , Hengen asuinsijaksisuus terveenä järjekkyyllisyyvessä autettunaan, siunaaksimaan, kaikkinallisteisesti huomijoimanaan henkiterveyksisyyttäni minusta riippumatta ja hellimänään,olen se kullaisteellisteiseeksi Jumala minuksenuuteni loi, omaksikkuuksikuus kuvaksikkuuveekseensa tahtonsa mukaan, joka minuiselle mielestäni hyväätä on hyväkkääksi elämämöinniksi.
Kahvinjuantii jatkaissain,
Selef Urge - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tässä sitä oon vastaukses lyhyven lukaistuneena kahvistuneena muki eessäin päin miettijen hyväoloisuuttani ja mitäs jos kiittäisin siitä suuni huulin Herraa?
Joo, no kiitos Herra hyvästä olosta, jonka olet saanut minukseen aikaan, vilpitön kiitokseni sulle Herra, on tosi kivaa olla ja elää tässä häijyllisessä ynpäristössä sinun vahvistamanasi, aamennus.
Minä , Hengen asuinsijaksisuus terveenä järjekkyyllisyyvessä autettunaan, siunaaksimaan, kaikkinallisteisesti huomijoimanaan henkiterveyksisyyttäni minusta riippumatta ja hellimänään,olen se kullaisteellisteiseeksi Jumala minuksenuuteni loi, omaksikkuuksikuus kuvaksikkuuveekseensa tahtonsa mukaan, joka minuiselle mielestäni hyväätä on hyväkkääksi elämämöinniksi.
Kahvinjuantii jatkaissain,
Selef UrgeMistäköhän löytyy tällaisia maallista valtiota ja omaa vatsaansa palvovia ihmisiä ?
Onko kukaan koskaan tavannut ?
Fil.3
18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Matt.25
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville (vuohille): 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistäköhän löytyy tällaisia maallista valtiota ja omaa vatsaansa palvovia ihmisiä ?
Onko kukaan koskaan tavannut ?
Fil.3
18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Matt.25
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville (vuohille): 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."Hmmm...jotkut seurakunnat ja kristityt täyttävät ihan KAIKKI perusteet.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19437818/viimeinen-tuomio-ja-sen-perusteet.
Edellä mainitun "3) JEESUS EROTTELEE LÄHIMMÄISIÄÄN RAKASTAVAT LAMPAAT JA EMPATIAKYVYTTÖMÄT VUOHET TOISISTAAN" lisäksi lisäksi myös nämä.
1) TYHMÄT NEITSYET MYÖHÄSTYVÄT "YLÖSTEMPAUKSESTA" !
Matt.25
1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.
2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille ÖLJYÄNNE, sillä MEIDÄN LAMPPUMME SAMMUVAT'.
9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
10 MUTTA HEIDÄN LÄHDETTYÄÄN OSTAMAAN YLKÄ TULI ; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.
2) JEESUS AJAA HUUHAAENNUSTELIJAT SEKÄ "IHMEIDEN TEKIJÄT" POIS !
(= LAITTOMUUDEN TEKIJÄT)
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hmmm...jotkut seurakunnat ja kristityt täyttävät ihan KAIKKI perusteet.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19437818/viimeinen-tuomio-ja-sen-perusteet.
Edellä mainitun "3) JEESUS EROTTELEE LÄHIMMÄISIÄÄN RAKASTAVAT LAMPAAT JA EMPATIAKYVYTTÖMÄT VUOHET TOISISTAAN" lisäksi lisäksi myös nämä.
1) TYHMÄT NEITSYET MYÖHÄSTYVÄT "YLÖSTEMPAUKSESTA" !
Matt.25
1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.
2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille ÖLJYÄNNE, sillä MEIDÄN LAMPPUMME SAMMUVAT'.
9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
10 MUTTA HEIDÄN LÄHDETTYÄÄN OSTAMAAN YLKÄ TULI ; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.
2) JEESUS AJAA HUUHAAENNUSTELIJAT SEKÄ "IHMEIDEN TEKIJÄT" POIS !
(= LAITTOMUUDEN TEKIJÄT)
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Äänestä
- Anonyymi00005
Voi teitä ressukoita!
Elätte vihanajassa, eikä teitä temmattu yhtään mihinkään...
Tiedättekö mitä yhteistä on Jumalalla ja Puuttinilla?
Ette tiedä?
Kerron sen teille. Molemmat ovat diktaattoreita.- Anonyymi00006
Vihan aika alkoi liki pari tuhatta vuotta taaksepäin: suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan;
teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vihan aika alkoi liki pari tuhatta vuotta taaksepäin: suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan;
teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden."teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden."
Ei, tämän palstan uskovia ei vainota, sillä he ovat vallassa olevien suuren Babylonin "kristittyjen" porukkaa (vuohikristittyjä/trumpisteja), joka kustantaa vanhan liiton Israelin sotia ja on osallisena "vauva- ja lapsiterroristien" murhissa.
Ilm.17
1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
Ilm.18
23 ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;
24 ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut. - Anonyymi00008
"Voi teitä ressukoita!
Elätte vihanajassa, eikä teitä temmattu yhtään mihinkään..."
Israelia palvovat karismaattiset "kristityt" ovat itse luomassa sitä vihaa, koska äänestivät valtaan rikollisen Trumpin ja siunaavat/kustantavat Israelin sotarikokset, jotka aiheuttavat vihaa ihmisissä kaikkialla maailmassa, mutta kuvittelevat itse pääsevänsä sitä vihaa pakoon jesuiittojen keksimässä "ylöstempauksessa". - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vihan aika alkoi liki pari tuhatta vuotta taaksepäin: suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan;
teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.Se nyt vain on niin, että ihan lopun ajassa vainot pahenevat, eikä totuutta / ilosanomaa enää voi julistaa.
Eli tulee se "yö", jolloin ei enää voi "ytötä" tehdä.
Joh. 9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä
Eli kun antikristuksen aika koittaa, niin silloin alkavat todelliset uskovien vainot, kuten Raamattu asiasta kertoo.
Mutta nyt ei vielä asiat ole sillä tolalla !
Joten on ihan turhaa selitellä mistään edeltävistä tuhansista vuosista.
1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se nyt vain on niin, että ihan lopun ajassa vainot pahenevat, eikä totuutta / ilosanomaa enää voi julistaa.
Eli tulee se "yö", jolloin ei enää voi "ytötä" tehdä.
Joh. 9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä
Eli kun antikristuksen aika koittaa, niin silloin alkavat todelliset uskovien vainot, kuten Raamattu asiasta kertoo.
Mutta nyt ei vielä asiat ole sillä tolalla !
Joten on ihan turhaa selitellä mistään edeltävistä tuhansista vuosista.
1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."Se nyt vain on niin, että ihan lopun ajassa vainot pahenevat, eikä totuutta / ilosanomaa enää voi julistaa."???
Vääräuskoiset joutuvat koskaan päättymättömän ikuisen helvetin piinaan...?
Siinä onkin ilosanomaa kerrakseen?
Kyllä on vainoa tässä ajassa: minunkin ex-ukkoni jätti mu sanoen että ilman Jeesusta ei oltaisi erottu. Meillä oli yhteiset lapset ja se oli kova pala mulle.
Ystävänikin jäivät kun piti vaihtaa paikkakuntaa että lapseni pääsisi kristilliseen kouluun.
Jäin tyhjän päälle.
Ollessani miehen kanssa hän löi minua poskelta poskelle, koska raamatussa sanotaan että” jos joku lyö sinua oikealle poskelle käännä hänelle vasenkin.
Mutta muuten me ei oltu väkivaltainen perhe.- Anonyymi00013
Aiheena on nyt 3,5v kestävän ahdistuksen ajan jälkeen alkava myös n. 3,5v kestävä antikristuksen vihan aika juutalaisia kohtaan ja samaan aikaan Jumalan vihan maljojen vuodatuksen aika juutalaisten vihaajia vastaan, antikristusta ja hänen pedonmerkittyjä seuraajiaan vastaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aiheena on nyt 3,5v kestävän ahdistuksen ajan jälkeen alkava myös n. 3,5v kestävä antikristuksen vihan aika juutalaisia kohtaan ja samaan aikaan Jumalan vihan maljojen vuodatuksen aika juutalaisten vihaajia vastaan, antikristusta ja hänen pedonmerkittyjä seuraajiaan vastaan.
Et nyt ihan ymmärrä näitä asioita.
Raamattu näet sanoo:
Room. 9:27Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
Ja lopun ajasta on Raamatussa ihan kyllin sanomaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446