Tule Herra

Anonyymi-ap

Herra, eikö olisi jo aika tulla takaisin maan päälle lupauksesi mukaan tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.

6

<50

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin tapahtui joka vuosisadan lopussa Johanneksesta 91 jKr alkaen aina vuoteen 1998 jKr asti. Salaiset ylöstempaukset. Lisäksi ilmestymiset yms. Luuletteko te että keskiajan luostarit ja sääntö kunnat perusti tavallinen ihminen ilman Kristusta. Ja myös Luther toimi kai sitten ihan omin avuin.

Kristuksen suun henkäys Profeetta Isa tulee heikentämään antikristilliset voimat. Ja se tapahtuu monien ollessa vielä elossa.

Rauhaa ja siunausta sekä pelastusta ja Hengen lahjoja!

• Rahaa ja suikkareita saamamiehille!

• Anonyymi00002

Sen lupauksilla nyt ei ole painoarvoa. Muista puheista puhumattakaan.

• Anonyymi00003

On vaikeitakin kohtia kuten

YKSIKÄÄN JUMALASTA SYNTYNYT EI TEE SYNTIÄ. KAIKKI LAITTOMUUS ON SYNTIÄ.....

ja kuitenkin niin monet omaa valokuvia ja patsaita. He suorastaan rakastaa sydämen kyllyydestä syntiä. Joka luopuu noista synneistä varmasti kohtaa Jeesuksen tavalla tai toisella. Ennemmin tai myöhemmin. Itse olen luopunut kuvista 3-5 kertaa. Ja aina olo on ollut kamala kuukaudenkin sen jälkeen. Ei merkkiäkään Jumalan näkemisestä tai kuulemisesta, mutta TUNTEMISESTA kyllä. Tuntee koko kehossaan Jumalan palavan vihastuksen eikä tiedä siihen syytä. Olenkin aina pian palannut kuvia haalimaan.

Mutta pitkällä aikavälillä Jeesus ilmestyi minulle viisi kertaa. Myös Aabraham oli kuvien raastaja ja Jumala ilmestyi hänelle 3-5 kertaa.

Itäisen kirkon piirissä oli 700 luvulla myös kuvien raastajia. En tiedä ilmestyikö Jeesus heille koskaan. Tai mikä heidän vaikutuksensa oli. Vanhan testamentin kuninkaissa oli kuvien raastajia joista annettiin hyvä todistus. Ja sitten oli esi-isien pahuuksissa vaeltajia ilman parannus tekoja. Heistä annettiin huono todistus.

Koraani opettaa ENKELI EI MILLOINKAAN ASTU TALOON JOSSA ON KUVIA. Mikäli oikein muistan. Enkeleitä on eri elementtejä. On vesien enkeli, tulen enkeli ja ilmavallan enkeli.
        Koraani ei ehkä tiedä kaikkea asiasta.

HERRA EI VOI SAAPUA ILMAN PYHITYSTÄ!!!! Joka tahtoo nähdä hänet tehköön parannuksen ja luopukoon synnistä.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

On vaikeitakin kohtia kuten

YKSIKÄÄN JUMALASTA SYNTYNYT EI TEE SYNTIÄ. KAIKKI LAITTOMUUS ON SYNTIÄ.....

ja kuitenkin niin monet omaa valokuvia ja patsaita. He suorastaan rakastaa sydämen kyllyydestä syntiä. Joka luopuu noista synneistä varmasti kohtaa Jeesuksen tavalla tai toisella. Ennemmin tai myöhemmin. Itse olen luopunut kuvista 3-5 kertaa. Ja aina olo on ollut kamala kuukaudenkin sen jälkeen. Ei merkkiäkään Jumalan näkemisestä tai kuulemisesta, mutta TUNTEMISESTA kyllä. Tuntee koko kehossaan Jumalan palavan vihastuksen eikä tiedä siihen syytä. Olenkin aina pian palannut kuvia haalimaan.

Mutta pitkällä aikavälillä Jeesus ilmestyi minulle viisi kertaa. Myös Aabraham oli kuvien raastaja ja Jumala ilmestyi hänelle 3-5 kertaa.

Itäisen kirkon piirissä oli 700 luvulla myös kuvien raastajia. En tiedä ilmestyikö Jeesus heille koskaan. Tai mikä heidän vaikutuksensa oli. Vanhan testamentin kuninkaissa oli kuvien raastajia joista annettiin hyvä todistus. Ja sitten oli esi-isien pahuuksissa vaeltajia ilman parannus tekoja. Heistä annettiin huono todistus.

Koraani opettaa ENKELI EI MILLOINKAAN ASTU TALOON JOSSA ON KUVIA. Mikäli oikein muistan. Enkeleitä on eri elementtejä. On vesien enkeli, tulen enkeli ja ilmavallan enkeli.
        Koraani ei ehkä tiedä kaikkea asiasta.

HERRA EI VOI SAAPUA ILMAN PYHITYSTÄ!!!! Joka tahtoo nähdä hänet tehköön parannuksen ja luopukoon synnistä.

Valitettavasti tuo herrasi ei olemattomuuttaan voi edes hänestä tai muhammadista (lhsll) tehdyille pilakuville mitään.

• he-ma kirjoitti:

Valitettavasti tuo herrasi ei olemattomuuttaan voi edes hänestä tai muhammadista (lhsll) tehdyille pilakuville mitään.

Toiv8ttavasti kaikki muistavat mitä lhsll tarkoittaa. Lillukoon Hän Sian LieteLannassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      374
      1290
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      788
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      716
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      632
    5. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      28
      617
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      615
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      373
      573
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      84
      498
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe