Herra, eikö olisi jo aika tulla takaisin maan päälle lupauksesi mukaan tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Niin tapahtui joka vuosisadan lopussa Johanneksesta 91 jKr alkaen aina vuoteen 1998 jKr asti. Salaiset ylöstempaukset. Lisäksi ilmestymiset yms. Luuletteko te että keskiajan luostarit ja sääntö kunnat perusti tavallinen ihminen ilman Kristusta. Ja myös Luther toimi kai sitten ihan omin avuin.
Kristuksen suun henkäys Profeetta Isa tulee heikentämään antikristilliset voimat. Ja se tapahtuu monien ollessa vielä elossa.
Rauhaa ja siunausta sekä pelastusta ja Hengen lahjoja! - Anonyymi00002
Sen lupauksilla nyt ei ole painoarvoa. Muista puheista puhumattakaan.
- Anonyymi00003
On vaikeitakin kohtia kuten
YKSIKÄÄN JUMALASTA SYNTYNYT EI TEE SYNTIÄ. KAIKKI LAITTOMUUS ON SYNTIÄ.....
ja kuitenkin niin monet omaa valokuvia ja patsaita. He suorastaan rakastaa sydämen kyllyydestä syntiä. Joka luopuu noista synneistä varmasti kohtaa Jeesuksen tavalla tai toisella. Ennemmin tai myöhemmin. Itse olen luopunut kuvista 3-5 kertaa. Ja aina olo on ollut kamala kuukaudenkin sen jälkeen. Ei merkkiäkään Jumalan näkemisestä tai kuulemisesta, mutta TUNTEMISESTA kyllä. Tuntee koko kehossaan Jumalan palavan vihastuksen eikä tiedä siihen syytä. Olenkin aina pian palannut kuvia haalimaan.
Mutta pitkällä aikavälillä Jeesus ilmestyi minulle viisi kertaa. Myös Aabraham oli kuvien raastaja ja Jumala ilmestyi hänelle 3-5 kertaa.
Itäisen kirkon piirissä oli 700 luvulla myös kuvien raastajia. En tiedä ilmestyikö Jeesus heille koskaan. Tai mikä heidän vaikutuksensa oli. Vanhan testamentin kuninkaissa oli kuvien raastajia joista annettiin hyvä todistus. Ja sitten oli esi-isien pahuuksissa vaeltajia ilman parannus tekoja. Heistä annettiin huono todistus.
Koraani opettaa ENKELI EI MILLOINKAAN ASTU TALOON JOSSA ON KUVIA. Mikäli oikein muistan. Enkeleitä on eri elementtejä. On vesien enkeli, tulen enkeli ja ilmavallan enkeli.
Koraani ei ehkä tiedä kaikkea asiasta.
HERRA EI VOI SAAPUA ILMAN PYHITYSTÄ!!!! Joka tahtoo nähdä hänet tehköön parannuksen ja luopukoon synnistä. Anonyymi00003 kirjoitti:
On vaikeitakin kohtia kuten
YKSIKÄÄN JUMALASTA SYNTYNYT EI TEE SYNTIÄ. KAIKKI LAITTOMUUS ON SYNTIÄ.....
ja kuitenkin niin monet omaa valokuvia ja patsaita. He suorastaan rakastaa sydämen kyllyydestä syntiä. Joka luopuu noista synneistä varmasti kohtaa Jeesuksen tavalla tai toisella. Ennemmin tai myöhemmin. Itse olen luopunut kuvista 3-5 kertaa. Ja aina olo on ollut kamala kuukaudenkin sen jälkeen. Ei merkkiäkään Jumalan näkemisestä tai kuulemisesta, mutta TUNTEMISESTA kyllä. Tuntee koko kehossaan Jumalan palavan vihastuksen eikä tiedä siihen syytä. Olenkin aina pian palannut kuvia haalimaan.
Mutta pitkällä aikavälillä Jeesus ilmestyi minulle viisi kertaa. Myös Aabraham oli kuvien raastaja ja Jumala ilmestyi hänelle 3-5 kertaa.
Itäisen kirkon piirissä oli 700 luvulla myös kuvien raastajia. En tiedä ilmestyikö Jeesus heille koskaan. Tai mikä heidän vaikutuksensa oli. Vanhan testamentin kuninkaissa oli kuvien raastajia joista annettiin hyvä todistus. Ja sitten oli esi-isien pahuuksissa vaeltajia ilman parannus tekoja. Heistä annettiin huono todistus.
Koraani opettaa ENKELI EI MILLOINKAAN ASTU TALOON JOSSA ON KUVIA. Mikäli oikein muistan. Enkeleitä on eri elementtejä. On vesien enkeli, tulen enkeli ja ilmavallan enkeli.
Koraani ei ehkä tiedä kaikkea asiasta.
HERRA EI VOI SAAPUA ILMAN PYHITYSTÄ!!!! Joka tahtoo nähdä hänet tehköön parannuksen ja luopukoon synnistä.Valitettavasti tuo herrasi ei olemattomuuttaan voi edes hänestä tai muhammadista (lhsll) tehdyille pilakuville mitään.
he-ma kirjoitti:
Valitettavasti tuo herrasi ei olemattomuuttaan voi edes hänestä tai muhammadista (lhsll) tehdyille pilakuville mitään.
Toiv8ttavasti kaikki muistavat mitä lhsll tarkoittaa. Lillukoon Hän Sian LieteLannassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
- 721284
- 901252
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois2801043- 47971
- 95939
- 83835
- 50802
- 55763
- 48755