Kyllä oli taas harvinaisen tyhmä mopokuski joka yritti poliisia karkuun, toivottavasti ei hetkeen aja millään ajoneuvolla, olisivat antaneet pamppua vähän enemmän tälle.
On taas vanhemmat ylpeitä kakarastaan, joskus vaan pitäisi laskea lakanalle
Mopokuskin tyhmyys
11
101
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
alkoholisteja molemmat vanhemmat
- Anonyymi00002
Siksi se pärinätoosa hankitaan - että Ö-luokan kusipäävanhemmat voivat juopotella rauhassa samalla kun äpärä häiriköi pitkin taajamaa romullaan ja viisveisaa mistään pelisäännöistä
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siksi se pärinätoosa hankitaan - että Ö-luokan kusipäävanhemmat voivat juopotella rauhassa samalla kun äpärä häiriköi pitkin taajamaa romullaan ja viisveisaa mistään pelisäännöistä
Siksi se pärinätoosa hankitaan - että Ö-luokan kusipäävanhemmat voivat juopotella rauhassa samalla kun äpärä häiriköi pitkin taajamaa romullaan ja viisveisaa mistään pelisäännöistä.
Housuissas on pärinätoosa
- Anonyymi00003
Olivat myös nämä kaljupääkytät ammattikuntansa "huippua". Poliisikoulussa oli kai katsottu aika paljon amerikkalaisia roskapoliisisarjoja ja toimintamallit otettu niistä.
- Anonyymi00005
Taidat olla joku antifa nisti ym? Jos kotona ei saa riittävästi kuria ja kasvatusta, niin silloin tehtävä jää viranomaisille.
- Anonyymi00006
Millä tavalla tämä tapahtuma vaikutti sinun elämään?
Ihan normaalia poikien hölmöilyä ja rajojen kokeilua tuommoinen on. Joku onnekas vaan sattui saamaan videolle ja tienasi muutaman kympin. - Anonyymi00008
Tarpeetonta väkivaltaa poliisilta, kun toinen on jo maassa ja kaksi poliisia teinissä kiinni.
- Anonyymi00010
Voi voi kun tulee mopomussukalle paha mieli kun ei saakaan rikkoa liikennesääntöjä holtittomasti ja metelöidä ja paukutella pakoputkellaan mielivaltaisesti asutusten keskellä
- Anonyymi00011
Ne vaan purkivat traumojaan kun kukaan ei niitä enää vähääkään arvosta vaikka itse kuvittelevat olevansa Jumalasta seuraavia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ne vaan purkivat traumojaan kun kukaan ei niitä enää vähääkään arvosta vaikka itse kuvittelevat olevansa Jumalasta seuraavia.
Joo onhan se vähän säälittävää kun nysväpili rällää katua edes takaisin keula pystyssä kerjäten huomiota ja ihailua mitä ei koskaan vanhemmiltaan saanut, eikä taatusti saa nytkään
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi voi kun tulee mopomussukalle paha mieli kun ei saakaan rikkoa liikennesääntöjä holtittomasti ja metelöidä ja paukutella pakoputkellaan mielivaltaisesti asutusten keskellä
Olitko nuorena hiljaa kotona kesälomatkin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382909- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei198695- 80670
- 70639
- 50635
- 66624
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571