https://www.is.fi/politiikka/art-2000012089606.html
Virta haluaisi Rydmanista eroon – Rydman: Minä en Virrasta
Minä en missään nimessä halua Sofia Virrasta eroon, Rydman sanoo x-julkaisussaan.
– Toivon hänen olevan vihreiden keulakuvana ja vihreän politiikan symbolina vielä mahdollisimman pitkään. Tsemppiä!
Rydman sivaltaa Sofia Virtaa nautittavasti
52
136
Vastaukset
- Anonyymi00001
On kyllä nautittavaa seurata näiden kahden viestittelyä. Tosin se erittäin epäreilu. Aivan kun ulkoavaruuden älykäs olento keskustelisi alkuliman kanssa.
- Anonyymi00013
Ulkoavaruudessa ei ole olentoja.
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ulkoavaruudessa ei ole olentoja.
Mistä tiedät?
- Anonyymi00002
Virta tosiaan saisi jatkaa, hänen kaudellaan Vihreiden kannatus jämähtänyt 8% luokkaan joka on luokaton.
Ville Rydmanin puheenjohtaja kaudella Vihreiden kannatus oli parhaimmillaan kesällä 2017 jopa 17,8%
Sofia jatka, jatka pitkään !- Anonyymi00004
Joo, kyllä se vihreiden paatti saa tosi pian pohjakosketusta, buahahahahahha.
- Anonyymi00006
Kävimme Virran Warrella varrella virran.
Malli W353 ,-85 - Anonyymi00017
Ville Niinistöä taisit tarkoittaa, hänen kaudellaan oli kannatus oli 17,8% Vihreillä
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ville Niinistöä taisit tarkoittaa, hänen kaudellaan oli kannatus oli 17,8% Vihreillä
Tarkoitatko sitä Niinistöä, joka halusi Suomen luopuvan asevoimistaan?
- Anonyymi00044
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tarkoitatko sitä Niinistöä, joka halusi Suomen luopuvan asevoimistaan?
Älä🫣
- Anonyymi00003
Loistava kuitti. Vihreet saa juuri sitä mitä ansaitsevat, lokaa.
- Anonyymi00010
Kuvottaa toi Atte Harjanne, julkinen eläkeläisten vihaaja.
- Anonyymi00007
Rydman is the Boss👊
- Anonyymi00009
On on on ! Aivan mannaa on seurata, kun ottaa ja nappasee avustukset pois mamujen Tee se itse-yhdistyksiltä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
On on on ! Aivan mannaa on seurata, kun ottaa ja nappasee avustukset pois mamujen Tee se itse-yhdistyksiltä.
No miltä yhdistyksiltä on nyt sitten otettu avustukset pois? Onko jossain listaa?
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
No miltä yhdistyksiltä on nyt sitten otettu avustukset pois? Onko jossain listaa?
Suurin osa noita somali sitä- somali tätä-"yhdistystä".
- Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
No miltä yhdistyksiltä on nyt sitten otettu avustukset pois? Onko jossain listaa?
No, mitä se oppositio nyt sitten taas vastustaa?
- Anonyymi00045
Jeeeeessssss✊🏻🤠
- Anonyymi00046
Anonyymi00009 kirjoitti:
On on on ! Aivan mannaa on seurata, kun ottaa ja nappasee avustukset pois mamujen Tee se itse-yhdistyksiltä.
Jeeeesssssssss✊🏻🤠
- Anonyymi00047
Anonyymi00018 kirjoitti:
No miltä yhdistyksiltä on nyt sitten otettu avustukset pois? Onko jossain listaa?
Toivottavasti kaikilta maahanmuuttolaisiin liittyviltä.Nehän estää kotoutumista,kun mukaan ei huolita Suomalaisia,vaikka Suomalaisten Rahoilla ylläpidetään!
Eivätkö edes häpeä? - Anonyymi00048
Anonyymi00021 kirjoitti:
Suurin osa noita somali sitä- somali tätä-"yhdistystä".
Sietääkin kitkeä tuet pois.
- Anonyymi00008
Ruotsissa Vihreiden kannatus 3,8% joka kertoo miten turha puolue on ihan yleisesti.
Sofian alaisuudessa Suomenkin Vihreät on kohta tasoissa Ruotsin kanssa.- Anonyymi00015
Mutta Britanniassa "GREENS" on rajussa nosteessa, Faragen Nikun kannoilla...
- Anonyymi00049
Wow, hyvä tavoite.
- Anonyymi00012
Rydman haluaa leikata ihan oikeilta tahoilta kun järjestöistä on kyse. Miljardeja vuosien saatossa mennyt turhiin järjestöihin ja heidän kovapalkkaisiin vetäjiin joista monet ex-poliitikkoja jotka palkittu "eläkeviralla"
- Anonyymi00014
Ryytiman THE BOSS!!
- Anonyymi00020
Rydman on politiikan ironiaa....ensin Kokoomus potkaisi pois , mutta pian WR ilmestyi samaan hallituspöytään ministerinä. :P
- Anonyymi00050
Anonyymi00020 kirjoitti:
Rydman on politiikan ironiaa....ensin Kokoomus potkaisi pois , mutta pian WR ilmestyi samaan hallituspöytään ministerinä. :P
Kokkareita mahtaa ketuttaa🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00016
Kukapa meistä ei haluaisi että Sofia jatkaa. Makeat naurut toistuvasti ja Sofian toiminta kuvastaa täydellisesti Vihreiden arvomaailmaa.
- Anonyymi00051
Sekö...
- Anonyymi00019
Jos joku nykypoliitikko vastustaa noita leikkauksia, hänelle lienee jo luvattu työpaikka tuollaisessa politiikko uran jälkeen.
Muutenhan leikkausten vastustaminen näiltä mamu järjestöiltä olisi merkki vakavasta mielenhäiriöstä. - Anonyymi00022
Sofia katoaa ja kertoo palattuaan olleensa henkisesti kehittymässä...
- Anonyymi00024
Eiköhän se enää raivoa silmät päästä pullistuen tv:ssa?
- Anonyymi00028
Mistä Sofian mustelmat oli kotoisin tällä kertaa?
- Anonyymi00032
Mutikkaako?
- Anonyymi00029
Orpo haluaa myös rydmanin natsittavan mahdollisimman kauan hallitusta.
- Anonyymi00036
Eli muistuttavan Antti Lindemanin natsitaustasta
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eli muistuttavan Antti Lindemanin natsitaustasta
Antti tunnetaan ulkomaita myöten natsikuvastaan
- Anonyymi00030
Purran jälkeen Rydman on kakkonen ministereistä
- Anonyymi00031
Kumpikohan fiksumpi, Sofku Vihreissä vai Sofku Dubaissa?
- Anonyymi00034
Blick kertoi Rydmanille, että jos hän saisi lapsen, hän haluaisi lapselle heprealaisen nimen, kuten Immanuel. Rydman vastaa tähän: ”Me natsit ei oikein tykätä semmoisista jutskujutuista.” Toisessa viestissä Rydman harmitteli sitä, että Saksa on päästänyt natsimonumenttinsa rapistumaan. Muihin ihmisiin kohdistuvissa rasistisissa viesteissä Rydman muun muassa nimitteli Lähi-idästä kotoisin olevia ”apinoiksi” ja ”aavikkoapinoiksi”.
Sulka hattuun persuissa ja Orpo on tyytyväinen natsi hallitukseen , hiljainen hyväksyntä. - Anonyymi00035
Rydman on rautaa
- Anonyymi00041
- Anonyymi00038
Vennamon SMP:n aikaan aatteet tappeli ei neidit niin kuin nykyään
- Anonyymi00039
Ja rötösherrat kuuli kunniansa
- Anonyymi00040
- Anonyymi00042
✅ Kiitos! Kommenttisi on nyt näkyvillä
- Anonyymi00043
Joku vassariko yrittää laittaa Rydmanille ehtoja ...buhaaahaaaahaaahaaaaa miten säälittävää🫣😂😂😂😂😂🫢🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00056UUSI
Petteri Orpo
- Anonyymi00053UUSI
Sofian äly ei riitä Rydmanin haastamiseen
- Anonyymi00054UUSI
Kaikki haluaa Sofiaa!
- Anonyymi00057UUSI
Rydman sivaltaa myös turhia järjestöjä nautittavasti
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 101888
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 81682
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460