Rydman sivaltaa Sofia Virtaa nautittavasti

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012089606.html

Virta haluaisi Rydmanista eroon – Rydman: Minä en Virrasta

Minä en missään nimessä halua Sofia Virrasta eroon, Rydman sanoo x-julkaisussaan.

– Toivon hänen olevan vihreiden keulakuvana ja vihreän politiikan symbolina vielä mahdollisimman pitkään. Tsemppiä!

52

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      On kyllä nautittavaa seurata näiden kahden viestittelyä. Tosin se erittäin epäreilu. Aivan kun ulkoavaruuden älykäs olento keskustelisi alkuliman kanssa.

      • Anonyymi00013

        Ulkoavaruudessa ei ole olentoja.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ulkoavaruudessa ei ole olentoja.

        Mistä tiedät?


    • Anonyymi00002

      Virta tosiaan saisi jatkaa, hänen kaudellaan Vihreiden kannatus jämähtänyt 8% luokkaan joka on luokaton.

      Ville Rydmanin puheenjohtaja kaudella Vihreiden kannatus oli parhaimmillaan kesällä 2017 jopa 17,8%

      Sofia jatka, jatka pitkään !

      • Anonyymi00004

        Joo, kyllä se vihreiden paatti saa tosi pian pohjakosketusta, buahahahahahha.


      • Anonyymi00006

        Kävimme Virran Warrella varrella virran.

        Malli W353 ,-85


      • Anonyymi00017

        Ville Niinistöä taisit tarkoittaa, hänen kaudellaan oli kannatus oli 17,8% Vihreillä


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ville Niinistöä taisit tarkoittaa, hänen kaudellaan oli kannatus oli 17,8% Vihreillä

        Tarkoitatko sitä Niinistöä, joka halusi Suomen luopuvan asevoimistaan?


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä Niinistöä, joka halusi Suomen luopuvan asevoimistaan?

        Älä🫣


    • Anonyymi00003

      Loistava kuitti. Vihreet saa juuri sitä mitä ansaitsevat, lokaa.

      • Anonyymi00010

        Kuvottaa toi Atte Harjanne, julkinen eläkeläisten vihaaja.


    • Anonyymi00007

      Rydman is the Boss👊

      • Anonyymi00009

        On on on ! Aivan mannaa on seurata, kun ottaa ja nappasee avustukset pois mamujen Tee se itse-yhdistyksiltä.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        On on on ! Aivan mannaa on seurata, kun ottaa ja nappasee avustukset pois mamujen Tee se itse-yhdistyksiltä.

        No miltä yhdistyksiltä on nyt sitten otettu avustukset pois? Onko jossain listaa?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        No miltä yhdistyksiltä on nyt sitten otettu avustukset pois? Onko jossain listaa?

        Suurin osa noita somali sitä- somali tätä-"yhdistystä".


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        No miltä yhdistyksiltä on nyt sitten otettu avustukset pois? Onko jossain listaa?

        No, mitä se oppositio nyt sitten taas vastustaa?


      • Anonyymi00045

        Jeeeeessssss✊🏻🤠


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        On on on ! Aivan mannaa on seurata, kun ottaa ja nappasee avustukset pois mamujen Tee se itse-yhdistyksiltä.

        Jeeeesssssssss✊🏻🤠


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        No miltä yhdistyksiltä on nyt sitten otettu avustukset pois? Onko jossain listaa?

        Toivottavasti kaikilta maahanmuuttolaisiin liittyviltä.Nehän estää kotoutumista,kun mukaan ei huolita Suomalaisia,vaikka Suomalaisten Rahoilla ylläpidetään!
        Eivätkö edes häpeä?


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Suurin osa noita somali sitä- somali tätä-"yhdistystä".

        Sietääkin kitkeä tuet pois.


    • Anonyymi00008

      Ruotsissa Vihreiden kannatus 3,8% joka kertoo miten turha puolue on ihan yleisesti.

      Sofian alaisuudessa Suomenkin Vihreät on kohta tasoissa Ruotsin kanssa.

      • Anonyymi00015

        Mutta Britanniassa "GREENS" on rajussa nosteessa, Faragen Nikun kannoilla...


      • Anonyymi00049

        Wow, hyvä tavoite.


    • Anonyymi00012

      Rydman haluaa leikata ihan oikeilta tahoilta kun järjestöistä on kyse. Miljardeja vuosien saatossa mennyt turhiin järjestöihin ja heidän kovapalkkaisiin vetäjiin joista monet ex-poliitikkoja jotka palkittu "eläkeviralla"

    • Anonyymi00014

      Ryytiman THE BOSS!!

      • Anonyymi00020

        Rydman on politiikan ironiaa....ensin Kokoomus potkaisi pois , mutta pian WR ilmestyi samaan hallituspöytään ministerinä. :P


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Rydman on politiikan ironiaa....ensin Kokoomus potkaisi pois , mutta pian WR ilmestyi samaan hallituspöytään ministerinä. :P

        Kokkareita mahtaa ketuttaa🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi00016

      Kukapa meistä ei haluaisi että Sofia jatkaa. Makeat naurut toistuvasti ja Sofian toiminta kuvastaa täydellisesti Vihreiden arvomaailmaa.

      • Anonyymi00051

        Sekö...


    • Anonyymi00019

      Jos joku nykypoliitikko vastustaa noita leikkauksia, hänelle lienee jo luvattu työpaikka tuollaisessa politiikko uran jälkeen.

      Muutenhan leikkausten vastustaminen näiltä mamu järjestöiltä olisi merkki vakavasta mielenhäiriöstä.

    • Anonyymi00022

      Sofia katoaa ja kertoo palattuaan olleensa henkisesti kehittymässä...

      • Anonyymi00024

        Eiköhän se enää raivoa silmät päästä pullistuen tv:ssa?


    • Anonyymi00028

      Mistä Sofian mustelmat oli kotoisin tällä kertaa?

      • Anonyymi00032

        Mutikkaako?


    • Anonyymi00029

      Orpo haluaa myös rydmanin natsittavan mahdollisimman kauan hallitusta.

      • Anonyymi00036

        Eli muistuttavan Antti Lindemanin natsitaustasta


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Eli muistuttavan Antti Lindemanin natsitaustasta

        Antti tunnetaan ulkomaita myöten natsikuvastaan


    • Anonyymi00030

      Purran jälkeen Rydman on kakkonen ministereistä

    • Anonyymi00031

      Kumpikohan fiksumpi, Sofku Vihreissä vai Sofku Dubaissa?

    • Anonyymi00034

      Blick kertoi Rydmanille, että jos hän saisi lapsen, hän haluaisi lapselle heprealaisen nimen, kuten Immanuel. Rydman vastaa tähän: ”Me natsit ei oikein tykätä semmoisista jutskujutuista.” Toisessa viestissä Rydman harmitteli sitä, että Saksa on päästänyt natsimonumenttinsa rapistumaan. Muihin ihmisiin kohdistuvissa rasistisissa viesteissä Rydman muun muassa nimitteli Lähi-idästä kotoisin olevia ”apinoiksi” ja ”aavikkoapinoiksi”.

      Sulka hattuun persuissa ja Orpo on tyytyväinen natsi hallitukseen , hiljainen hyväksyntä.

    • Anonyymi00035

      Rydman on rautaa

      • Anonyymi00041


    • Anonyymi00038

      Vennamon SMP:n aikaan aatteet tappeli ei neidit niin kuin nykyään

      • Anonyymi00039

        Ja rötösherrat kuuli kunniansa


    • Anonyymi00040

      • Anonyymi00042

        ✅ Kiitos! Kommenttisi on nyt näkyvillä


    • Anonyymi00043

      Joku vassariko yrittää laittaa Rydmanille ehtoja ...buhaaahaaaahaaahaaaaa miten säälittävää🫣😂😂😂😂😂🫢🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi00056
        UUSI

        Petteri Orpo


    • Anonyymi00053
      UUSI

      Sofian äly ei riitä Rydmanin haastamiseen

    • Anonyymi00054
      UUSI

      Kaikki haluaa Sofiaa!

    • Anonyymi00057
      UUSI

      Rydman sivaltaa myös turhia järjestöjä nautittavasti

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      101
      888
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      81
      682
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe