Seksuaalivähemmistö

Anonyymi-ap

Puhutaan asiasta, joka on totta. Joka on historian mukaan aina ollut totta.
Joka ei ole sairaus, ei rikos (Suomessa) vaan erilainen suuntautuminen,ominaisuus.

Luulen että se seksuaalisuus sana on se triggeri. Kun heterot vasta seksuaalisia ovatkin ja paljon monimuotoisemmin, koska heitä on enemmistö.Jotkut jonottaa panopussiin touhuamaan rahasta videokuvassa. Onhan se pervoa!

Emme kuitenkaan kerro setämiehestä, joka on kunniallisessa virassa ja arvostettu ison perheen isä. Hän painaa vaimoaan aamuin illoin ihan synnytykseen asti. Jos vaimo ei kykene, jyystää jotain toimistolikkaa, edestä ja takaa. Mun mieliluvitus ei riitä , eikä ole haluakaan kuvailla eri heteropervojuttuja. Mutta kannattaa katsoa homofobisia ministereitä ja miettiä kuinka ne nai jotain tytsyä eduskkunnan vessassa tai ainakin vetää käteen. Himot se on hiirelläkin!

Itse kuulun enemmistöön ja ihmettelen sitä kiinnostusta toisten ihmisten seksuaalielämään. Niinkuin kaikki tiedämme, erilaisia vähemmistöjä kohtaan asenneilmasto on kiristynyt. Vaatii rohkeutta olla omanlaisessa laumapaineessa. Jotkut laumat ovat ajaneet itsemurhaan.

Ollaan yhdenvertaisia, heitetään jokaiselle homokommentoijalle joku ilkeä kuvittelu miten sille ei kelpaa kuin valkaistu reikä, likat on kertonu. Että tuntuuko kivalle? Mua oksettaa.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
        Ikävä
        84
        1349
      2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
        Ikävä
        52
        977
      3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
        Maailman menoa
        370
        808
      4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
        Ikävä
        142
        759
      5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
        Ikävä
        55
        699
      6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
        Ikävä
        123
        692
      7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
        Ikävä
        51
        658
      8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
        Ikävä
        38
        625
      9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
        Ikävä
        76
        612
      10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
        Ikävä
        56