Puhutaan asiasta, joka on totta. Joka on historian mukaan aina ollut totta.
Joka ei ole sairaus, ei rikos (Suomessa) vaan erilainen suuntautuminen,ominaisuus.
Luulen että se seksuaalisuus sana on se triggeri. Kun heterot vasta seksuaalisia ovatkin ja paljon monimuotoisemmin, koska heitä on enemmistö.Jotkut jonottaa panopussiin touhuamaan rahasta videokuvassa. Onhan se pervoa!
Emme kuitenkaan kerro setämiehestä, joka on kunniallisessa virassa ja arvostettu ison perheen isä. Hän painaa vaimoaan aamuin illoin ihan synnytykseen asti. Jos vaimo ei kykene, jyystää jotain toimistolikkaa, edestä ja takaa. Mun mieliluvitus ei riitä , eikä ole haluakaan kuvailla eri heteropervojuttuja. Mutta kannattaa katsoa homofobisia ministereitä ja miettiä kuinka ne nai jotain tytsyä eduskkunnan vessassa tai ainakin vetää käteen. Himot se on hiirelläkin!
Itse kuulun enemmistöön ja ihmettelen sitä kiinnostusta toisten ihmisten seksuaalielämään. Niinkuin kaikki tiedämme, erilaisia vähemmistöjä kohtaan asenneilmasto on kiristynyt. Vaatii rohkeutta olla omanlaisessa laumapaineessa. Jotkut laumat ovat ajaneet itsemurhaan.
Ollaan yhdenvertaisia, heitetään jokaiselle homokommentoijalle joku ilkeä kuvittelu miten sille ei kelpaa kuin valkaistu reikä, likat on kertonu. Että tuntuuko kivalle? Mua oksettaa.
Seksuaalivähemmistö
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604