Nainen onko kaikki

Anonyymi-ap

Onko sinulla nainen kaikki hyvin?




mies

166

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Voisi olla paremmin jos tavattaisi.

      • Anonyymi00004

        Olet oikeassa.


    • Anonyymi00002

      Ihan ok, mitä nyt ikävä vaivaa.

    • Anonyymi00003

      Kiitos huolenpidosta. On paremminkin mennyt... nuolen haavani yksin, kuinkas muutenkaan. Kunhan ei tarvi joutua hoitoon, niin kaikki on ok...

      • Anonyymi00090

        Saa olla jo aika luiskaotsaista ja vähän hidasälyistä väkeä kun äänestävät palstaäijän tökeröä kerrontaa ilmeisesti ihan sukupuolittuneen vihan merkeissä kun guben tuseeraama skeema vissiin piristää pientä mieltä


      • Anonyymi00136
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Saa olla jo aika luiskaotsaista ja vähän hidasälyistä väkeä kun äänestävät palstaäijän tökeröä kerrontaa ilmeisesti ihan sukupuolittuneen vihan merkeissä kun guben tuseeraama skeema vissiin piristää pientä mieltä

        Vihaan naisvihaa ja yksinkertaisuutta, anteex


    • Anonyymi00005

      Ihan hyvin voin. Päivä kerrallaan...🤍🩶

      • Anonyymi00007

        Juu ja vihaajat vihaa. Tosi paikassa punnitaan ihmissuhteet.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Juu ja vihaajat vihaa. Tosi paikassa punnitaan ihmissuhteet.

        Eikä se ole on että kuitataan kiusaaminen tms sillä että kaikki on muka ok.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Eikä se ole on että kuitataan kiusaaminen tms sillä että kaikki on muka ok.

        *eikä se ole ok


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Eikä se ole on että kuitataan kiusaaminen tms sillä että kaikki on muka ok.

        Juu ja pidetään henkilöä niin tyhmänä ettei tajua vttuilua. ”eihän se mitään tajua, kyllä onkin ruma”


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Juu ja pidetään henkilöä niin tyhmänä ettei tajua vttuilua. ”eihän se mitään tajua, kyllä onkin ruma”

        Arvostelijoissahan EI ole itsessään mitään vikaa.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Arvostelijoissahan EI ole itsessään mitään vikaa.

        Joo ovat upeita


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Arvostelijoissahan EI ole itsessään mitään vikaa.

        Jos ihminen tuntee tarvetta haukkua ihmistä joka ei ole hänelle mitään pahaa tehnyt niin täysin selvää että jotain ongelmaa on haukkujan päässä. 😎


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Jos ihminen tuntee tarvetta haukkua ihmistä joka ei ole hänelle mitään pahaa tehnyt niin täysin selvää että jotain ongelmaa on haukkujan päässä. 😎

        Noinhan se asia on, mutta eipä se auta eikä lohduta mitenkään sitä jota on haukuttu, lytätty, rikottu ja tuhottu tarkoituksellisesti koko elämä ja ihminen, etenkään siinä vaiheessa kun toinen on niin rikki että luovuttaa. Ja nuo rikkojat tietävät kuin pahaa ja vakavaa saivat aikaan.
        Kaikki tuo jopa ilman syytä.

        -sivusta tuo rikottu


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Jos ihminen tuntee tarvetta haukkua ihmistä joka ei ole hänelle mitään pahaa tehnyt niin täysin selvää että jotain ongelmaa on haukkujan päässä. 😎

        kaikkien päässä on jotain vikaa. Sinunkin.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        kaikkien päässä on jotain vikaa. Sinunkin.

        Mun päässä on hän 🩶🤍


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Juu ja pidetään henkilöä niin tyhmänä ettei tajua vttuilua. ”eihän se mitään tajua, kyllä onkin ruma”

        Onkohan palstaäijä tämä sinun rakentamasi todellisuuden valeillustraatio vähä liian juvenaalia jopa lapsekkaille suomikakkosen lukijoille- se tai ne siis niinku haukkuu että mulla on muka rumat hammasraudat tms. Haloo ihmiset. Tee Tee


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Arvostelijoissahan EI ole itsessään mitään vikaa.

        Minusta olet vähän läpinäkyvän innokas osallistumaan palstaäijän lapsellisiin perusopetusmiljöisiin sopiviin provoihin mm haukkuu rumaksi no voi ei. Alennat naisia sukupuolena tällä vaivaannuttavalla ekskursiolla


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Noinhan se asia on, mutta eipä se auta eikä lohduta mitenkään sitä jota on haukuttu, lytätty, rikottu ja tuhottu tarkoituksellisesti koko elämä ja ihminen, etenkään siinä vaiheessa kun toinen on niin rikki että luovuttaa. Ja nuo rikkojat tietävät kuin pahaa ja vakavaa saivat aikaan.
        Kaikki tuo jopa ilman syytä.

        -sivusta tuo rikottu

        Heitä ny överejä ylisanoja sisältävää proosaa naisena esiintyen kirjoitteleva gubbe helkattiin tämä katkerien agitoiminen. Sitä tämä naurettavaa tarinankerronta on, liian tyhmät tähän maailmaan saa kiksejä tästä skeidasta. T


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        kaikkien päässä on jotain vikaa. Sinunkin.

        Hienoa, että löytyy joku hopeareunus joka pilven takaa tms. Sivusta jaksamisia


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Juu ja pidetään henkilöä niin tyhmänä ettei tajua vttuilua. ”eihän se mitään tajua, kyllä onkin ruma”

        Missähän se vttuilu tapahtuu? Ihanko suoraan päin naamaa sanotaan vai jossain selän takana?

        On vähän tyhmää porukkaa jos pitäis olla joku ajatustenlukija ett tietäis mitä selän takana pölistään.

        No eihän vttuilijat oo koskaan täyspäisiä että siellä se tyhmyys oikein tiivistyy 🤭😂😂


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        kaikkien päässä on jotain vikaa. Sinunkin.

        Oletko tuo haukkuja ja yrität kaikki syyllistää nekin jotka eivät harrasta samaa kuin sinä? Sun olis syytä hakutua hoitoon!!


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Jos ihminen tuntee tarvetta haukkua ihmistä joka ei ole hänelle mitään pahaa tehnyt niin täysin selvää että jotain ongelmaa on haukkujan päässä. 😎

        Tarkoitat, että sitten saa haukkua, kun on tehnyt pahaa. 😁 Joten älä syyllistä ja heittäydy tekopyhäksi, kun et tiedä tilanteita.


      • Anonyymi00133
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Tarkoitat, että sitten saa haukkua, kun on tehnyt pahaa. 😁 Joten älä syyllistä ja heittäydy tekopyhäksi, kun et tiedä tilanteita.

        I’m literally about to bleed on my eyes soon gubbe


      • Anonyymi00134
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Oletko tuo haukkuja ja yrität kaikki syyllistää nekin jotka eivät harrasta samaa kuin sinä? Sun olis syytä hakutua hoitoon!!

        Aika vahvoja teesejä tai skeemoja rakennat anonyymille keskustelupalstalle. Kirjoitat hyvin hätääntyneellä ja sekavalla tavalla- kaikki okei? Sivusta T naiselta


      • Anonyymi00135
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Missähän se vttuilu tapahtuu? Ihanko suoraan päin naamaa sanotaan vai jossain selän takana?

        On vähän tyhmää porukkaa jos pitäis olla joku ajatustenlukija ett tietäis mitä selän takana pölistään.

        No eihän vttuilijat oo koskaan täyspäisiä että siellä se tyhmyys oikein tiivistyy 🤭😂😂

        No olipa gubbe vallan riemukas vastaus itsellesi ilo oikein tarttuu


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        kaikkien päässä on jotain vikaa. Sinunkin.

        Tässä taitaa olla se kiusaaja. Osu ja uppos viesti ilmeisesti. 🤨 ehkä kannattaa mennä psykologin juttusille kun tunnet niin suurta tarvetta muiden alaspainamiseksi.

        Se ei todellakaan ole normaalia ja jos kohde vielä täysin syytön eli ei ole sinulle mitään tehnyt niin mietippä mistä tuo ilkeys itsessäsi kumpuaa.


      • Anonyymi00159
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Juu ja vihaajat vihaa. Tosi paikassa punnitaan ihmissuhteet.

        Hädän keskellä mies hylkää ja pakenee rumasti


      • Anonyymi00160
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Juu ja pidetään henkilöä niin tyhmänä ettei tajua vttuilua. ”eihän se mitään tajua, kyllä onkin ruma”

        Kyllä vittuilun tajuaa ja siinäpä vain katsellut paskasakkia et noin alas vajonnut toikin ihminen..


    • Anonyymi00006

      Ihan ok. Kiirettä. Illalla grillausta naapurien kanssa, joelle uimaan ja saunaan ja uimaan ja saunaan. Ehkä muutama lonkero juhannusjuomana. Perus juhannus.

    • Anonyymi00008

      Olen ylpeä itsestäni.En mennyt takaisinpäin.

      • Anonyymi00009

        Mitä olisi ollut siellä takaisinpäin?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mitä olisi ollut siellä takaisinpäin?

        Tyhjää ja kuollutta,ei naurua.Pelkkää hammasten kiristelyä ja tylsyyttä.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Tyhjää ja kuollutta,ei naurua.Pelkkää hammasten kiristelyä ja tylsyyttä.

        Et siis mennyt eksän kanssa takaisin yhteen?


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Et siis mennyt eksän kanssa takaisin yhteen?

        En. Ei siitä mitään olisi tullut sinun jälkeen.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        En. Ei siitä mitään olisi tullut sinun jälkeen.

        Sivusta kommentoin.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Et siis mennyt eksän kanssa takaisin yhteen?

        En ja en tarkoita takaisin menolla exää.Ihan kaikkea.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        En. Ei siitä mitään olisi tullut sinun jälkeen.

        Ei minulta Ap:ltä tämä vastaus.


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        En. Ei siitä mitään olisi tullut sinun jälkeen.

        Joo näin se varmasti itsestäsi ja itsellesi kirjoitteleva häiskä on- pilannut olet hänet(kin muille miehille jne


    • Anonyymi00010

      Ei ole hyvin.
      Yksin olen jälleen.

      • Anonyymi00053

        Yksin oleminen on minun mielestä ihanaa ja juuri minun näköistä elämää! Kauan aikoinaan suhteessa ollessani, enää koskaan enää toista suhdetta halua kenenkään kanssa! Enkä koskaan halua asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa!


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Yksin oleminen on minun mielestä ihanaa ja juuri minun näköistä elämää! Kauan aikoinaan suhteessa ollessani, enää koskaan enää toista suhdetta halua kenenkään kanssa! Enkä koskaan halua asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa!

        Eihän avoliitto ym sen semmoiset kuviot ole gubbe lainkaan vaativaa hommaa senku asustelee vain menemään hyvällä tuurilla harvoin kotona. Olet kyllästyttävä


      • Anonyymi00153
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Eihän avoliitto ym sen semmoiset kuviot ole gubbe lainkaan vaativaa hommaa senku asustelee vain menemään hyvällä tuurilla harvoin kotona. Olet kyllästyttävä

        Sinä se jaksat gupeillasi syyllistää toista ihmistä. Sairas olet. Itte kirjoitat viestejä ja jonkun toisen syyksi laittaa.


    • Anonyymi00011

      Eipä kai, vain siedettävää. Kaipaan yhä..jos oot hän niin sua.

      • Anonyymi00012

        Tunnistaminen täälä on mahdotonta.
        Olisihan se kuitenkin kiva tietää.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Tunnistaminen täälä on mahdotonta.
        Olisihan se kuitenkin kiva tietää.

        Siinä oot oikeessa, ootko ap? Annoitko yhtään tunnistee?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Siinä oot oikeessa, ootko ap? Annoitko yhtään tunnistee?

        Annoin.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Annoin.

        Lisäksi olen ap.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Lisäksi olen ap.

        Tunnistitko jotain viesteistäni? Nähtiinkö vaan vai onko ollut muuta??


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Tunnistitko jotain viesteistäni? Nähtiinkö vaan vai onko ollut muuta??

        muutakin, muttei kuitenkaan vakavaa.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        muutakin, muttei kuitenkaan vakavaa.

        Toinen meistä halusi vakavampaa? Mitä oli ...? Onko ikäero?


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Toinen meistä halusi vakavampaa? Mitä oli ...? Onko ikäero?

        Minä halusin vakavampaa, lapsen tekoa, on.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Minä halusin vakavampaa, lapsen tekoa, on.

        Ei täsmää minun kohdalla juuri mikään näistä jos vastaajana olit ap?


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Siinä oot oikeessa, ootko ap? Annoitko yhtään tunnistee?

        Eihän täällä mitään tunnisteita anneta kun halutaan vaan saada vipinää palstalle. Ku mahdollisimman moni saa kuvan ett onkohan mulle niin tulee pitkä ketju vastauksia. 🤣


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Annoin.

        Juu annoit tunnisteet ett viesti on naiselle ja lähettäjä on mies.

        Vau tosta jo moni ottaa koppia.😅😂


      • Anonyymi00132
        Anonyymi00101 kirjoitti:

        Eihän täällä mitään tunnisteita anneta kun halutaan vaan saada vipinää palstalle. Ku mahdollisimman moni saa kuvan ett onkohan mulle niin tulee pitkä ketju vastauksia. 🤣

        Elikkä siihen illuusioonko sinä itsellesi vastaileva aloittajaäijä siis pyrit? No ei oo rima kovin korkealla mitä lukijoihin tulee


    • Anonyymi00013

      Terveysasiat vähän vaivaa ja mietityttää. Mutta ei auta vajota synkkyyteen, se ei ainakaan paranna asioita yhtään. Yritän nauttia elämän pienistä asioista ja päivä kerrallaan. Tulevasta kun en tiedä mihin se minua vie. Sinua kun ajattelen niin se piristää jo mieltä :)

    • Anonyymi00014

      Ei ole! Ikävöin Häntä ikuisesti ja se vie elämältä kaiken. Sydän ei kestä ikävää ja mieli laahaa perässä. Etsin Häntä vastaantulevista autoista. En saa häntä, kun hän ei uskalla kertoa oikeita tunteitaan. Hän pelkää, koska olen varattu. Hänen pitäisi luottaa, jotta pääsisimme asiassa eteenpäin. Tiedän, että hän rakastaa!

    • Anonyymi00019

      Ei todellakaan!

    • Anonyymi00020

      On, osittain kaikki on hyvin.

    • Anonyymi00024

      Vietin pakosta Juhannusta lapsena.Onneksi olen edelleen asian kanssa kuten kuuluu.
      Yks takki pitäs viedä piikille kyllä.

      • Anonyymi00027

        Rakki??? Ikinä en koirasta puhuisi rakkina. Varmaan koiran onni jos pääsee piikille jos olet koiranomistaja.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Rakki??? Ikinä en koirasta puhuisi rakkina. Varmaan koiran onni jos pääsee piikille jos olet koiranomistaja.

        Puhuisi, kirjoittaminen on ajatuksia ei puhetta! Tuomitsia olet. Rakkikoira, on haukku masana koirasta. Ja myös suomessa toimiva, koiratarvike liike.
        Kyllä mielessäsi nimittelet, sinäkin, ehkä jopa ihmisiä.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Puhuisi, kirjoittaminen on ajatuksia ei puhetta! Tuomitsia olet. Rakkikoira, on haukku masana koirasta. Ja myös suomessa toimiva, koiratarvike liike.
        Kyllä mielessäsi nimittelet, sinäkin, ehkä jopa ihmisiä.

        Tuomitsija ei tuomitsia.

        Rakkikoira-sanan jälkeen ei kuulu pilkkua.

        Haukku masana on yksi sana = haukkumasana.

        Koiratarvikeliike ei koiratarvike liike.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Tuomitsija ei tuomitsia.

        Rakkikoira-sanan jälkeen ei kuulu pilkkua.

        Haukku masana on yksi sana = haukkumasana.

        Koiratarvikeliike ei koiratarvike liike.

        Ei ole kirjoituksia, eikä koiraa. Meillä hoidetaan pieniä itikoidenkin ruhjeita.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Puhuisi, kirjoittaminen on ajatuksia ei puhetta! Tuomitsia olet. Rakkikoira, on haukku masana koirasta. Ja myös suomessa toimiva, koiratarvike liike.
        Kyllä mielessäsi nimittelet, sinäkin, ehkä jopa ihmisiä.

        Niin elämänmakuinen draama taas palstaäijä ja niin tärkeästä aiheesta, vastaile itsellesi ny vielä pari kommenttia, että saavat paljon iloa tyhjästä taas nämä suolikakosen lukiat


    • Anonyymi00036

      Yleensä ottaen paremmin kuin vuosiin vaikka en ole vielä päässytkään takaisin baselinelle. Mutta suunta on ylöspäin, etenemisnopeus vain todella hidasta.

      Suurin suru elämässä tällä hetkellä on se, että kaipaan miestä, jota olen kaivannut jo pitkään. Ilman häntä kaikki tuntuu tyhjältä. Hän on nähnyt minut huonoimmillani. Olisi niin mukava, jos hän näkisi minut joskus parhaimmillanikin. Tosin sinne en taida koskaan päästä ilman häntä, joten...

    • Anonyymi00041

      Voidaan paksusti, 100 % varmuudella ei paksuna.

      • Anonyymi00082

        Yeah not really man, but oversized overalls are great for shoplifting melons or bearpacks


    • Anonyymi00043

      Aattelin et ei mut taitaa mulla olla. Ainakaan en ole viettänyt juhannuaattoa palstalla kuin säälitävät kiusaajat. On sentään elämä.

      • Anonyymi00067

        Onko Juhannus = elämä, sitäkö sun elämä on, että voit laittaa someen että olet ollut jossain että elämälläsi on merkitystä?


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Onko Juhannus = elämä, sitäkö sun elämä on, että voit laittaa someen että olet ollut jossain että elämälläsi on merkitystä?

        Erikoisen aiheen perään uliset kun provoilevalle äijälle vastaat. Ei mennä edes siihen, että miksi vastaat tällaiseen sisältöön kun olet selvästi vähän titityy


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Erikoisen aiheen perään uliset kun provoilevalle äijälle vastaat. Ei mennä edes siihen, että miksi vastaat tällaiseen sisältöön kun olet selvästi vähän titityy

        Eikä ehkä mennä myöskään siihen, että uliset tuntemattomalle taas täysin tietämättömänä mistään mitään, koska joka väliin on päästävä. Palstamammalla taas käpy kärähti ja tiput alkoi näkyä silmissä. Ehkä ryyppy vähemmän olisi riittänyt, niin sekoilusi olisi vähäisempää.


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Onko Juhannus = elämä, sitäkö sun elämä on, että voit laittaa someen että olet ollut jossain että elämälläsi on merkitystä?

        Mistä sä tiedät että olenko laittanut someen mitään. Mä laitan nettii hyvin vähän loppujelopuksi tekemisistäni tietoa. Just ihme katkerien kyylien takia jolla ei ole omaa elämää. Mun elämällä on merkitys se on perhe ja rakkaat. ❤️


      • Anonyymi00128
        Anonyymi00115 kirjoitti:

        Mistä sä tiedät että olenko laittanut someen mitään. Mä laitan nettii hyvin vähän loppujelopuksi tekemisistäni tietoa. Just ihme katkerien kyylien takia jolla ei ole omaa elämää. Mun elämällä on merkitys se on perhe ja rakkaat. ❤️

        Only best offerings to the divine being will do on social media man


      • Anonyymi00129
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Eikä ehkä mennä myöskään siihen, että uliset tuntemattomalle taas täysin tietämättömänä mistään mitään, koska joka väliin on päästävä. Palstamammalla taas käpy kärähti ja tiput alkoi näkyä silmissä. Ehkä ryyppy vähemmän olisi riittänyt, niin sekoilusi olisi vähäisempää.

        Et tuo rutiininomaiseen rutinaasi kovinkaan paljoa uutta apäijä


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00128 kirjoitti:

        Only best offerings to the divine being will do on social media man

        Oon nainen. Huoh. 🙄


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00129 kirjoitti:

        Et tuo rutiininomaiseen rutinaasi kovinkaan paljoa uutta apäijä

        ” Ehkä ryyppy vähemmän olisi riittänyt, niin sekoilusi olisi vähäisempää.” Tai loppukaneetti viittaa myös maalittavaan eukkoon


      • Anonyymi00161
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Onko Juhannus = elämä, sitäkö sun elämä on, että voit laittaa someen että olet ollut jossain että elämälläsi on merkitystä?

        Merkityksellisyys on elämän suoma


    • Anonyymi00044

      Itkettää,Suomen tärkeimpiä juhlia.Tosin niitä housuja ei tarvitse tyttöjen laskea eikä pidäkään.

      • Anonyymi00127

        Joo, ei se yhteiskunta eaim sillä tavalla pyöri gubbe plus muut tosiaan


    • Anonyymi00045

      Ei todellakaan ole. Eräs mies on luikku. Luistelee. Ei ota vastuuta.

      • Anonyymi00080

        No voi ei gubbe- Kuulostaa niin uniikilta tämäkin. Minä en tiedä mikä sille tuli ai jai henkinen kipu kova ja nekkuunkin sain omassa versiossa


    • Anonyymi00047

      Olen onnistunut ennallistamaan itseäni jäljiltäsi. Sait minut palaamaan vanhoihin tottumuksiini syödä epävarmuuksia kohdatessani. Ruumis on joustav palatakseen niin nopeasti entiseen muotoonsa. Mieli silti jäykempi. Ajatusten tyhjyyttä ei niin helppo täyttää. Paikka, jonka olin varannut tulevalle.ei nyt täytykään. Toivomatta jättäminen, torjuminen joka käänteessä on nyt tapaisuuttani. Jääkö itsestäni jäljelle mitään. Onko selviytyminen sen arvoista.

    • Anonyymi00048

      Ei, vaikka ehkä pitäisikin olla. Olen oppinut olemaan sanomatta jos joku asia vtuttaa. Parempi siis vaieta ettei loukkaa ketään. Mutta ihanaa kesää teille joilla on suunnitelmia yhdessä.

    • Anonyymi00050

      Muuten on, mutta haluan lähelle, enkä tiedä pääsenkö koskaan.

      • Anonyymi00052

        En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minun lähelle ei pääse enää koskaan kukaan! Ikäistäni miestä voin vain halata ja aina vain vaatteet päällä ollessa!


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minun lähelle ei pääse enää koskaan kukaan! Ikäistäni miestä voin vain halata ja aina vain vaatteet päällä ollessa!

        Ketarat auki vaan!


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minun lähelle ei pääse enää koskaan kukaan! Ikäistäni miestä voin vain halata ja aina vain vaatteet päällä ollessa!

        🤭


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Ketarat auki vaan!

        Vannon, ettei ollut sulle 😆


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Vannon, ettei ollut sulle 😆

        Tiedän sen kyllä! Ja tiedän myös kenestä kyse!


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Tiedän sen kyllä! Ja tiedän myös kenestä kyse!

        Tuskin tiedät.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Tuskin tiedät.

        Et taida voida henkisesti kovin hyvin kun käytät energiaa palstan trollaajaäijän kanss tinkaamiseen syystä mitä ei voi ymmärtää kun katsotaan tosiasioihin päin- normaalia ihminen ei häijy netissä etsimässä draamaa mistä aiheesta tahansa jos ylipäätään. Mutta näin kaukaa haettua, niin at ease soldier


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Ketarat auki vaan!

        Haluatko palstaäijän tätiroolille hyväntuulista läppää heittävä vähän vajun oloinen kertoa että millaista mielen miljöötä haet näillä vaivaannuttavilla iskulauseilla? Sivusta naiselta hienolta näytätte joukkueena


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Haluatko palstaäijän tätiroolille hyväntuulista läppää heittävä vähän vajun oloinen kertoa että millaista mielen miljöötä haet näillä vaivaannuttavilla iskulauseilla? Sivusta naiselta hienolta näytätte joukkueena

        Siis vetääkö tämä tyyppi jotain uberleikattua pulkkaa vai mikä on hänen lieventävä seikka ns? Lisäys


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Tiedän sen kyllä! Ja tiedän myös kenestä kyse!

        Mä tiedän myös.


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Siis vetääkö tämä tyyppi jotain uberleikattua pulkkaa vai mikä on hänen lieventävä seikka ns? Lisäys

        🤣🤣


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Mä tiedän myös.

        Täällähän on vallan meedioiden kokoontumisajot.


    • Anonyymi00055

      En osaa sanoa, ehkä olen ollut koko ajan ihmiskokeessa. Kun yksi joutui lopettamaan psyykkeelläni leikkimisen, niin toinen jatkaa. Ja kaikki kääntyy lopulta minua vastaan.

      • Anonyymi00075

        Ooks huumepiireistä tai kyttien piireistä?


    • Anonyymi00059

      Kaikki olisi todella hyvin jos projektia ei olisi koskaan aloitettu! Hyi teitä!

      • Anonyymi00074

        Vähän on jo gubbe plus muut aika ajanut jo tämän euron täkyn suhteen, mutta jos ei parempaakaan oo niin


    • Anonyymi00063

      Joo, vähän on ding dong vaihteeksi 😅

      • Anonyymi00072

        Onko sinulla päästä laho naisia esittävä aapeeäijä nääs huono itsetunto kun performoit meitä naisia luusereille tässä valossa? T naiselta rakkaudella lämmöllä


    • Anonyymi00064

      Kaikki olisi nyt hyvin, jos projektia ei olisi koskaan aloitettu!

      • Anonyymi00066

        Taitaa olla ikuisuusprojekti🙄


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Taitaa olla ikuisuusprojekti🙄

        Muista ihmeessä palstan kautta spinnaava todellisuuden sosiaalinen rakentaja eiku mitä, että jokainen palstaäijän mumina on uusi tsäänssi vaivaannuttavalle lokakampanjallesi. -TT


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Muista ihmeessä palstan kautta spinnaava todellisuuden sosiaalinen rakentaja eiku mitä, että jokainen palstaäijän mumina on uusi tsäänssi vaivaannuttavalle lokakampanjallesi. -TT

        Koskee myös sitä ihraista kolmoisleukaa😏


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Taitaa olla ikuisuusprojekti🙄

        Ei se voi olla sitä, koska en tarvitse yhtään uutta ihmistä elämääni. Aikoinaan olin 30v kestäneessä parisuhteessa ja sen loppumisen jälkeen en ole koskaan halunnut yhtäkään uutta ihmistä elämääni koskaan! Olen tietyllä tavalla erityispiirteinen, eikä minulle vierailla ihmisillä ole mitään merkitystä! Projektin aloittajat eivät kysyneet minulta mitään ja koska en itse ymmätänyt mikä projektin tarkoitus oli, niin tiennyt kertoa heille, että olen eriryispiirteinen ja viihdyn todella hyvin yksin! Jos ei ymmärrä erityispiirteistä ihmistä, voi saada paljon vahinkoa aikaan ja sitä projekti todellakin sai aikaan! Ihmiset jotka ovat sosiaalisempia, eivät aina ymmärrä erityispiirteisen yksinäisyyden tarvetta ja se aiheuttaa pahan oloa, jos häntä yritetään nmuuttaa toisenlaiseksi! Juuri niin minulle tapahtui! Projektia ei olisi siksi saanut koskaan edes aloittaa niin vähillä tiedoilla! Tulen aina kulkemaan korvat suljettuina ja se on merkki siitä, ettei minulla ole mitään tarvetta tutustua enää koskaan keneenkään! Jos joku sellaista yrittää, hän ei silloin hyväksy minua juuri sellaisena kuin olen ja se on mitä pahinta ymmärtämättömyyttä! Minä en keksinyt projektia, enkä ole siihen koskaan halunnut osallistua muuten kuin täällä kirjoittamalla! Kirjoittamien on asia mistä pidän, mutta toisin on ihmisten kanssa! En koe, enkä ole koskaan kokenut minkäänlaista tarvetta tutustu keneenkään jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen!


      • Anonyymi00126
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Ei se voi olla sitä, koska en tarvitse yhtään uutta ihmistä elämääni. Aikoinaan olin 30v kestäneessä parisuhteessa ja sen loppumisen jälkeen en ole koskaan halunnut yhtäkään uutta ihmistä elämääni koskaan! Olen tietyllä tavalla erityispiirteinen, eikä minulle vierailla ihmisillä ole mitään merkitystä! Projektin aloittajat eivät kysyneet minulta mitään ja koska en itse ymmätänyt mikä projektin tarkoitus oli, niin tiennyt kertoa heille, että olen eriryispiirteinen ja viihdyn todella hyvin yksin! Jos ei ymmärrä erityispiirteistä ihmistä, voi saada paljon vahinkoa aikaan ja sitä projekti todellakin sai aikaan! Ihmiset jotka ovat sosiaalisempia, eivät aina ymmärrä erityispiirteisen yksinäisyyden tarvetta ja se aiheuttaa pahan oloa, jos häntä yritetään nmuuttaa toisenlaiseksi! Juuri niin minulle tapahtui! Projektia ei olisi siksi saanut koskaan edes aloittaa niin vähillä tiedoilla! Tulen aina kulkemaan korvat suljettuina ja se on merkki siitä, ettei minulla ole mitään tarvetta tutustua enää koskaan keneenkään! Jos joku sellaista yrittää, hän ei silloin hyväksy minua juuri sellaisena kuin olen ja se on mitä pahinta ymmärtämättömyyttä! Minä en keksinyt projektia, enkä ole siihen koskaan halunnut osallistua muuten kuin täällä kirjoittamalla! Kirjoittamien on asia mistä pidän, mutta toisin on ihmisten kanssa! En koe, enkä ole koskaan kokenut minkäänlaista tarvetta tutustu keneenkään jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen!

        Kyllä se gubbe näin on- kaikki ihmiset ovat ihan vtusta


    • Anonyymi00065

      Helvetin hyvin menee.

    • Anonyymi00068

      No ei todellakaan ole- kello lyö jo puolta päivää ei yhtään fazeria ei mitään. Miksi aina minä joudun omat pyykit viikkaamaan ja kaikkea karseaa ja tavanomaista

    • Anonyymi00079

      Kaikki on vasta sitten hyvin kun stalkkaaminen on loppunut! Hyi sinua joka rupesit minua stalkkaamaan, etkä muka ymmärtänyt miten paljon sellainen vaurioittaa! Mutta se oli niin ettet sinä välittänyt siitä minkälaista tuskaa minulle aiheutit, koska ajoit vain omaa asiaasi minusta mitään välittämättä! Osaat näytellä mukavaa, mutta oikeasti et sitä ole!

      • Anonyymi00092

        Niin ja se projektikin vielä😂😂😂


      • Anonyymi00124
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Niin ja se projektikin vielä😂😂😂

        Jep onko elämänkoululaisella ollut lystiä guben geneeristä jorinaa lukiessa? T


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00124 kirjoitti:

        Jep onko elämänkoululaisella ollut lystiä guben geneeristä jorinaa lukiessa? T

        I don’t see the fun child of god


    • Anonyymi00093

      Kaikki hyvin mies. Pitkällä lenkillä käyty.
      Halaus ja pusuja.

      • Anonyymi00095

        Halaus ja pusut kyllä kelpaisivat jos ne saa kaipaamaltani naiselta.

        Kiitos vastaajalle.


      • Anonyymi00107

        Olitko se pyörä nainen kenellä oli lippis ja pitkä poninhäntä?Olit kaunis.Olen nainen, en lepakko.Sinä saisit kenet vaan.


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        Olitko se pyörä nainen kenellä oli lippis ja pitkä poninhäntä?Olit kaunis.Olen nainen, en lepakko.Sinä saisit kenet vaan.

        No mistä sitäkään tietää gubbe ennen ku kokeilee tmv yhtä köyhää juttua


    • Anonyymi00096

      Meni ihonalle just... Siirryn mököttämään.

      • Anonyymi00110

        Tarvitsen lohdutusta 😠


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00110 kirjoitti:

        Tarvitsen lohdutusta 😠

        Antaisin mielelläni lohdutusta. Mukava olisi olla vierekkäin.


    • Anonyymi00097

      Kirjastojen omapalvelupiste taudin avautua klo 10?

    • Anonyymi00105

      En saanut kokea romanttista rakkautta ja totta kai se on ikävää ja käsittelen sitä jatkuvasti.Olen välillä voiton puolella välillä taas ajaudun kauhuun.
      Olin varma että hän oli minun iholla mutta ei en tiedä oliko?
      Kävin pienen reissun päiväseltään ja näin kauniita naisia liikenteessä,hänen ihanne naidaan ja epävarmuud iski vasten kasvojani ,taas.

      • Anonyymi00106

        *hänen ihanne naisia.


      • Anonyymi00122

        Jaa no missä tun naisten raveissa kuvittelet apäijä meidän naisten nk skabaavan arjessa tmv? T naiselta on tää toope


    • Anonyymi00112

      Ei ole . Eikä tule vähään aikaan olemaankaan
      Naiselta

    • Anonyymi00113

      Sinähän sen tiedät. Ei ole mitään väliä mitä nainen sanoo. Uskot vain kirjoituksiin.

      • Anonyymi00121

        Nyt ei ole sullekaan apäijä sanoja


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00121 kirjoitti:

        Nyt ei ole sullekaan apäijä sanoja

        Mä taas veikkaan että se sama äijä täällä kirjottelee vastauksia itselleen, leikkii eri persoonia. Voinhan olla väärässäkin mutta jotenkin alkoi siltä vaikuttaa. Painostavia muka stooreja pistää menemään oikein urakalla. No ainakin sekaisin täytyy olla pahasti.


      • Anonyymi00152
        Anonyymi00146 kirjoitti:

        Mä taas veikkaan että se sama äijä täällä kirjottelee vastauksia itselleen, leikkii eri persoonia. Voinhan olla väärässäkin mutta jotenkin alkoi siltä vaikuttaa. Painostavia muka stooreja pistää menemään oikein urakalla. No ainakin sekaisin täytyy olla pahasti.

        Kuta kuinkin noin!


    • Anonyymi00114

      Ei, ihmettä odotellessa.

    • Anonyymi00116

      Mikään ei ole hyvin, on tullut elämältä avokämmellä niin että tuntuu. Enkä viitsi sinua ongelmillani rasittaa, sillä elät unelmaasi.

      • Anonyymi00120

        Joo älkää kukaan vaan tehkö mitään


    • Anonyymi00117

      Miksi ei olisi, onko joku syy huoleen?

      • Anonyymi00119

        You upset again big buddy


    • Anonyymi00118

      Mikäpä minä opettamaan faijaani funtsimaan tai mutsiani kokkaamaan, sano. T naiselta

    • Anonyymi00137

      Kaikki on hyvin vain sinä puutut.

    • Anonyymi00138

      Kaipaus on kova ja toosa hikoilee.

    • Anonyymi00139

      Ei ole vaihteeksi. Surettaa, vtuttaa ja itkettää.

      • Anonyymi00169

        Sinun suremisesi, vituttamisesi ja itkemisesi ei kosketa minun ollenkaan, vaikka parkuisit kuinka paljon ja kauan!


    • Anonyymi00140

      Sateenkaariporukka haastaa vielä oikeuteen palstan kun täällä käytetään nimiä nainen ja mies. Tulin vaan ajatelleeksi tätä ajan järjettömyyttä..

      • Anonyymi00143

        Kommenttisi on järjetön.


      • Anonyymi00148
        Anonyymi00143 kirjoitti:

        Kommenttisi on järjetön.

        No sehän kuuluu vain kato gallupäijän pikanttiin tyyliin kirjoittaa kiinnostavia minitarinallisuuksia avauksiinsa


      • Anonyymi00149
        Anonyymi00148 kirjoitti:

        No sehän kuuluu vain kato gallupäijän pikanttiin tyyliin kirjoittaa kiinnostavia minitarinallisuuksia avauksiinsa

        Ps erityiset miinuspisteet tukarimaisesta retoriikasta- yksityishenkilö ei ”haasta oikeuteen” tai ”nosta syytettä” kuten uuvatit retorisoi usein etenkin koulutetulta väeltä vaivaannuttava maailmankuva. T naiselta


      • Anonyymi00150
        Anonyymi00149 kirjoitti:

        Ps erityiset miinuspisteet tukarimaisesta retoriikasta- yksityishenkilö ei ”haasta oikeuteen” tai ”nosta syytettä” kuten uuvatit retorisoi usein etenkin koulutetulta väeltä vaivaannuttava maailmankuva. T naiselta

        Yksityishenkilö voi toki yrittää nostaakin syytteen jos on valmistautunut himmeään määrään paperitöitä perustellakseen miksi asia x pitäisi ottaa käsittelyyn, käytännössä kuitenkin mahdotonta, etenkään ilman juridista apua.


      • Anonyymi00151
        Anonyymi00150 kirjoitti:

        Yksityishenkilö voi toki yrittää nostaakin syytteen jos on valmistautunut himmeään määrään paperitöitä perustellakseen miksi asia x pitäisi ottaa käsittelyyn, käytännössä kuitenkin mahdotonta, etenkään ilman juridista apua.

        Ja lopuksi- organisaatio, instituutio tai vaikkapa järjestö ei vastaavasti voi ”haastaa oikeuteen” yksityishenkilöä kokiessaan tulleensa kaltoinkohdelluksi tmv


      • Anonyymi00168
        Anonyymi00151 kirjoitti:

        Ja lopuksi- organisaatio, instituutio tai vaikkapa järjestö ei vastaavasti voi ”haastaa oikeuteen” yksityishenkilöä kokiessaan tulleensa kaltoinkohdelluksi tmv

        Yksityishenkilö kiusaa firmaa mitä me teemme?


    • Anonyymi00144

      luööä om

    • Ei ole hyvin perhe revittynä , kohta niin erityitynyt ettei tiedä mikä on parhainta lapsille

      • Anonyymi00147

        Ja aloittajaäijä montako kuvitteellista mukulaa tällä hahmollasi olikaan- ”vain” 10-12 sekin vaihtelee. Hyvä yritys lukijat


    • Anonyymi00154

      Ei edelleenkään.

      • Anonyymi00157

        Ja huononee vain.


      • Anonyymi00163
        Anonyymi00157 kirjoitti:

        Ja huononee vain.

        Sama.


      • Anonyymi00164
        Anonyymi00157 kirjoitti:

        Ja huononee vain.

        🤗🤗🤗🤗🤗


    • Anonyymi00156

      Jepjep

    • Anonyymi00158

      On mutta kaipaan sinua aivan liikaa rakas Pm! ❤️

      Mn tumma

    • Anonyymi00162

      Olisit voinut kysyä kasvotusten, kun sulla oli mahdollisuus, että onko kaikki hyvin.

    • Anonyymi00165

      Kaikki on hyvin vasta sitten, kun yksikään mies ei yritä olla edes ystäväni!

    • Anonyymi00167

      Ei. Olen täällä helvetin korvessa äitini seurassa, jonka mielikuvitus ei riitä tajuamaan, että on muitakin töitä kuin ruokakauppapaskoissa tai vanhustenhoidossa työskentely. On se saatana ettei vuosienkaan jälkeen hänen käsityskykyynsä uppoa ettei hänellä ole hittojakaan sanomista valintoihini.

      • Anonyymi00170

        Nyt hei vähän kunnioitusta äitiäsi kohtaa. Eihän sitä tiedän kauanko vielä saat olla hänen seurana.


      • Anonyymi00171
        Anonyymi00170 kirjoitti:

        Nyt hei vähän kunnioitusta äitiäsi kohtaa. Eihän sitä tiedän kauanko vielä saat olla hänen seurana.

        Minä en rupea varaäidiksi kenellekään koskaan, joten se siitä!


      • Anonyymi00172
        Anonyymi00171 kirjoitti:

        Minä en rupea varaäidiksi kenellekään koskaan, joten se siitä!

        Yksi todella vastenmielinen henkilö on sitä yrittänyt jo todella kauan! Luulee, että haluaisin ruveta passaamaan häntä, hyi olkoon!


    • Anonyymi00173

      Jmalauta mitä pskaa. Ihmisiä, jotka nostaa itseäänjalustalle, eikä ole valmiita itse yhtään mihinkään. Väärin, ovat... Asettamaan aikarajoja ja ehtoja selä vaatimuksia VMP!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe