Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

Anonyymi-ap

319

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jälleen kerran osoitus siitä, että persut ovat pelkkiä pellejä.

      Kaipa joku nyt sitten tuotakin klownia äänestää. Sopii siinä sitten ihmetellä, miksi valtio velkaantuu vuosi vuodelta lisää. Taseet eivät juuri korjaannu lippuja viskomalla.

      • Anonyymi00011

        Jälleen kerran osoitus siitä että setauskovat ovat pelkkiä pellejä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Jälleen kerran osoitus siitä että setauskovat ovat pelkkiä pellejä.

        Onko Aittakumpu sen sortin uskovainen? Eipä se kyllä muusta koskaan puhukaan.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Onko Aittakumpu sen sortin uskovainen? Eipä se kyllä muusta koskaan puhukaan.

        Nyt trollaamaan täydellä teholla pridestä.

        Trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Nyt trollaamaan täydellä teholla pridestä.

        Trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪

        Minä olisin vielä pyyhkinyt persikan lipulla.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Minä olisin vielä pyyhkinyt persikan lipulla.

        Suomessa asuu maapallon tyhmin kansa.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Nyt trollaamaan täydellä teholla pridestä.

        Trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪

        Arto sen jo keksikin, myös risusavotasta voi trollata, kun on tarpeeksi persu.


      • Anonyymi00050

        Olen samaa mieltä tuon persun kanssa, vaikka en persu olekaan. Juhannuksena kuuluu salkoon vain siniristilippu.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Suomessa asuu maapallon tyhmin kansa.

        Vain Persut kuuluvat siihen tyhmien lahkoon.


      • Anonyymi00061

        Muita kuin Suomen lippua saa häpäistä vapaasti.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Suomessa asuu maapallon tyhmin kansa.

        Älä ylistä itsestäsi!


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Muita kuin Suomen lippua saa häpäistä vapaasti.

        Juuri noin, Suomen lipun häpäisemisestä voidaan tuomita sakkoon.


      • Anonyymi00107

        Ja vaimonpettäjä siinäpä perinteisten arvojen kunnioittava.varmaan pentulumaa hävettää
        .


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Jälleen kerran osoitus siitä että setauskovat ovat pelkkiä pellejä.

        Peruhan siellä riehui


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Onko Aittakumpu sen sortin uskovainen? Eipä se kyllä muusta koskaan puhukaan.

        On se.


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Nyt trollaamaan täydellä teholla pridestä.

        Trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪

        Pyydätkö sebun ja kumppanit mukaan.


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Suomessa asuu maapallon tyhmin kansa.

        Impivaaralaisjuntit.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Arto sen jo keksikin, myös risusavotasta voi trollata, kun on tarpeeksi persu.

        Kyllä


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Jälleen kerran osoitus siitä että setauskovat ovat pelkkiä pellejä.

        Et muuta osannut.


      • Anonyymi00126
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuon persun kanssa, vaikka en persu olekaan. Juhannuksena kuuluu salkoon vain siniristilippu.

        Pride lipulla on ensin pyyhitty persettä ja sitten vadetty salkoon.


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Jälleen kerran osoitus siitä että setauskovat ovat pelkkiä pellejä.

        Kaikki setaliset ovat ihmisten yhteisiä kynnysmattoja ja yhteisiä panopuita.


      • Anonyymi00135

        Aittakumpu on kova kundi!


      • Anonyymi00136
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Minä olisin vielä pyyhkinyt persikan lipulla.

        Oikeaa asennetta! Pride-liput, nicabit, burkhat ja muut turhat rätit sopii tähän tarkoitukseen oikein hyvin.


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Arto sen jo keksikin, myös risusavotasta voi trollata, kun on tarpeeksi persu.

        ARTO Satonen tietää ja osaa!


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Vain Persut kuuluvat siihen tyhmien lahkoon.

        Somalien ÄO on tällä hetkellä matalin maailman kansojen keskuudessa. Suomeenhan niitä alkoi valua 1990-luvun alussa huijaamaan suomalaisia.


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Älä ylistä itsestäsi!

        Häh?
        Siis mitä ylistä?
        Itsestäsi.


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        Ja vaimonpettäjä siinäpä perinteisten arvojen kunnioittava.varmaan pentulumaa hävettää
        .

        "Yksinhuoltajasomalit"
        on oma lukunsa.
        Yhdellä ukolla 3-4 vaimoa eri osoitteissa ja ukko kiertää paikasta toiseen näitä nusaisemassa. Kaikki tuet virtaa tietenkin ja lapsia putkahtelee mukavaan tahtiin.


      • Anonyymi00171

      • Anonyymi00175
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Jälleen kerran osoitus siitä että setauskovat ovat pelkkiä pellejä.

        Prideläiset marssii ja siellä kaikki vanhat ukot ja akatkin kehuu hommoiluillaan ja lepakoinnillaan.
        Tyyliin sopis että jo 80 vuotta ja pelkkänä homona.
        Entinen pressaehdokas vois pitää marssilla kaulassaan plakaattia, jossa lukee että "tässä marssii vanha homo, joka haluaa kankea hanuriin joka päivä"!


      • Anonyymi00176
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        Peruhan siellä riehui

        Perussako on ollut levottomuuksia?


      • Anonyymi00209

        Anonyymi00207
        2026-06-20 22:19:37

        Anonyymi00001
        2026-06-19 11:21:19
        Jälleen kerran osoitus siitä, että persut ovat pelkkiä pellejä.

        Kaipa joku nyt sitten tuotakin klownia äänestää. Sopii siinä sitten ihmetellä, miksi valtio velkaantuu vuosi vuodelta lisää. Taseet eivät juuri korjaannu lippuja viskomalla.

        Lue lisää
        On aina yhtä noloa ap kuinka sinä homojen kivittäjä Soinisti haukut pappia joka on samanlainen homojen kivittäjä kuin sinäkin. Lähes yhtä noloa kuin tapasi peukuttaa omia viestejäsi kaikilla palstoilla joissa itket persujen perään.


      • Anonyymi00218

        Tuo kangaspala ei ole "lippu" eikä sillä ole mitään tekemistä lippulain kanssa. Vastaa mainosviirejä, joita voi käyttää halutessaan vaikka lattiarättinä.


      • Anonyymi00220
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Minä olisin vielä pyyhkinyt persikan lipulla.

        Kyllä minä omaa Jumalan luomaa ahteriani sen verran arvossa pidän, ettei sitä ihan millä tahansa pyyhitä.


      • Anonyymi00222
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Muita kuin Suomen lippua saa häpäistä vapaasti.

        Korjaan: mikä tahansa rätti ei ole lippu, eikä lattiarättiä voi edes "häpäistä." Lippuasetusi koskee lippua.


      • Anonyymi00235
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Nyt trollaamaan täydellä teholla pridestä.

        Trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪

        Persut trollaa itsensä siohon ensi vaaleissa


      • Anonyymi00236
        Anonyymi00130 kirjoitti:

        Kaikki setaliset ovat ihmisten yhteisiä kynnysmattoja ja yhteisiä panopuita.

        Persun älykkyys on 0 tasoa


      • Anonyymi00239
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Suomessa asuu maapallon tyhmin kansa.

        Pride-jutut ovat mielikuvituksen tuotosta ja mutu- tuntumaa.


      • Anonyymi00240
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Juuri noin, Suomen lipun häpäisemisestä voidaan tuomita sakkoon.

        Suomi-lippu on ihan eri asia kuin Pride-lippu. Tarviiko lippua heiluttaa jonkun sukupuolisen mutu-tumytuma ominaisuuden vuoksi. Jos tuntee olevansa poikkeava sukupuoleltaan, on sitten sitä tarvitseeko siitä iso numero tehdä ja sen vuoksi jotakin Pride- lippua heiluttaa. Ihmisillä on kaikenlaisia mielen kuvia ja antaa olla.


      • Anonyymi00285
        Anonyymi00240 kirjoitti:

        Suomi-lippu on ihan eri asia kuin Pride-lippu. Tarviiko lippua heiluttaa jonkun sukupuolisen mutu-tumytuma ominaisuuden vuoksi. Jos tuntee olevansa poikkeava sukupuoleltaan, on sitten sitä tarvitseeko siitä iso numero tehdä ja sen vuoksi jotakin Pride- lippua heiluttaa. Ihmisillä on kaikenlaisia mielen kuvia ja antaa olla.

        Pride lippua voi verrata tiskirättiin......


      • Anonyymi00301
        Anonyymi00140 kirjoitti:

        "Yksinhuoltajasomalit"
        on oma lukunsa.
        Yhdellä ukolla 3-4 vaimoa eri osoitteissa ja ukko kiertää paikasta toiseen näitä nusaisemassa. Kaikki tuet virtaa tietenkin ja lapsia putkahtelee mukavaan tahtiin.

        Ja sitten ne ostelee kela kortilla ruokaa säkkitolkulla ja syöttää ikkunasta lintuja.


      • Anonyymi00302
        Anonyymi00235 kirjoitti:

        Persut trollaa itsensä siohon ensi vaaleissa

        Ja sinutkkn voi trollata suohon.


      • Anonyymi00305
        Anonyymi00138 kirjoitti:

        Somalien ÄO on tällä hetkellä matalin maailman kansojen keskuudessa. Suomeenhan niitä alkoi valua 1990-luvun alussa huijaamaan suomalaisia.

        No sitten mä tajuan, maailman tyhmimmät kusettaa meiltä fattan ja Kelan tyhjäksi.

        Mutta tajuatko sinä?
        Kumpi on fiksumpi, ne vai me? Kusettaja vai kusetettu?


    • Anonyymi00002

      Taseet korjaantuu kun otetaan 50,000 maahanmuuttajaa Lähi-idästä.

      😊😊😊😊😊

      • Anonyymi00006

        Siihenkään ei lipun viskominen auta mitään.

        Ja eikös se Riikka jo "kiristänyt" maahanmuuttopolitiikkaa. Eihän sieltä nyt tule enää ketään, vai kuinka?


      • Anonyymi00008

        Eikös persut jo vuonna 2015 tuon verran maahantuoneet sieltä?


      • Anonyymi00013

        Sitähän nuo persut koko ajan tekee.


      • Anonyymi00089

        Tämän hallituksen aikana persut voi iloita 180 000 maahanmuuttajan muuton sallimisesta Suomeen.


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Eikös persut jo vuonna 2015 tuon verran maahantuoneet sieltä?

        35.000 toi.


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Tämän hallituksen aikana persut voi iloita 180 000 maahanmuuttajan muuton sallimisesta Suomeen.

        Kyllä Näin kävi


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Eikös persut jo vuonna 2015 tuon verran maahantuoneet sieltä?

        Eikös tuolloin ollut kepuvetoinen hallitus ja itse herra Sipilä lupasi lukaalinsa mamuille, mutta senkin valehteli, kuten "turpiin tuli ja kunnolla"🤣. Persut ei ole ikinä ollut hallitusvastuussa. Aina on ollut ketkut, demarit tai kokkareet pm-puolueina ja sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi00143

        Mieluummin kuitenkin somaleita lorvimaan ja rötöstelenään.


      • Anonyymi00179

        Sijoitetaan kaasulaitokselle.


      • Anonyymi00180
        Anonyymi00117 kirjoitti:

        35.000 toi.

        Huraa, huraa!
        Kuraa, kuraa!


      • Anonyymi00195
        Anonyymi00179 kirjoitti:

        Sijoitetaan kaasulaitokselle.

        Somalista tulee kamala haju kaasulaitoksella.


      • Anonyymi00202
        Anonyymi00142 kirjoitti:

        Eikös tuolloin ollut kepuvetoinen hallitus ja itse herra Sipilä lupasi lukaalinsa mamuille, mutta senkin valehteli, kuten "turpiin tuli ja kunnolla"🤣. Persut ei ole ikinä ollut hallitusvastuussa. Aina on ollut ketkut, demarit tai kokkareet pm-puolueina ja sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Ymmärrätkö?

        Kyllähän Sipilän hallituksessa oli persutkin hallitusvastuussa kokoomuksen kanssa.


      • Anonyymi00214
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Tämän hallituksen aikana persut voi iloita 180 000 maahanmuuttajan muuton sallimisesta Suomeen.

        Vihervasemmisto nyt ainakin kiittää ja kumartaa.
        En ainakaan ole kuullut vastaväitteitä sieltä päin.


      • Anonyymi00142 kirjoitti:

        Eikös tuolloin ollut kepuvetoinen hallitus ja itse herra Sipilä lupasi lukaalinsa mamuille, mutta senkin valehteli, kuten "turpiin tuli ja kunnolla"🤣. Persut ei ole ikinä ollut hallitusvastuussa. Aina on ollut ketkut, demarit tai kokkareet pm-puolueina ja sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Ymmärrätkö?

        >Persut ei ole ikinä ollut hallitusvastuussa.

        Täh? Olivat 2015-2019 ja nyt 2023-2027.


      • Anonyymi00242
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Tämän hallituksen aikana persut voi iloita 180 000 maahanmuuttajan muuton sallimisesta Suomeen.

        Voi, voi etpä paljon asioista tiedä. PS ei voi yksin estää maahanuuttoa, kun muut puolueet nimenomaan maahanmuuttajapuolueet, vihreät, vassaeit, demarit, RKP erityisesri haluavat sitä.

        halusivat v. 2015 vihervassudemaritRKP, kepiun sipilä pääministerinä, kokoomuksen Orpo sisäministerinä ison maahanmuuttajavyöryn turvallisesta Ruotsista Suomeen monrn turvallisen maan läpi turvapaikkaa hakemaan Suomeen. Homma ei mennyt sopimusten mukaisesti,

        Soinin PS ainoana puolueena tuolloin kristisoi turvapaikkahakijavuöryä Suomeen turvallisesta Ruotsista, mutta PS ei voinut asialle mitään YKSIN, kun muut olivat toista mieltä ja halusivat maahanmuuttajia kaukaa Suomeen eikä ketään olisi saanut palautttaa kotimaahansa, vaikka hakijoilla ei ollut turvapaikkatarvetta, erityisesri vihreät ja RKP mieltä osoittivat kaikista virallisista palautuksista.


      • Anonyymi00271
        Anonyymi00202 kirjoitti:

        Kyllähän Sipilän hallituksessa oli persutkin hallitusvastuussa kokoomuksen kanssa.

        Sivusta. Kokkarit ja kepu Sipiläm hallituksessa enemmistönä päätökset teki, Ja oppositio oli innolla mukana Sipilän ja Orpon ns. vastuunjaossa Ruotsin kanssa heidän turvapaikkahakijoiden ison määrän tuomisesta Suomeen. KOk. ja RKP olivat jo ennalta käyneet neuvottelemassa ja pohjustamassa maahanmuuttajien tuontia Suomeen. turvallisesta Ruotsista turvapaikkaa hakemaan, homma ei mennyt sopimusten mukaisesti ja siitä Soini yritti sanoa, mutta sai vastaansa sellaisen älämölön oppositiolta ja lähes koko Suomen kansalta, että toteisi varmaan, että asia oli jo päätetty ja pulinat pois.

        Suomen päättäjillä on tapana ottaa vastuuta muilta vähän kaikessa. Aikanaan Suomi otti Ruotsista romaneja Suomeen, kun Ruotsi ei pärjännyt heidän kanssaan. Marinin hallitus toi Afganistanin taleb-hallinnon tultua siellä valtaan muidenkin maiden vastuulla olevia afgaaneja Suomeen ja demarit Marin ja Tuppurainen kävivät neuvottelemassa vastuunotosta muun maalaisten otosta pohjoismaiden kesken. , muut pohjoismaat eivät lähteneet tuohon vastuunjakoon mukaan. Jne.

        He, jotka kannattavat löysää maahanmuutopolitiikkaa ja maahanmuuttajille suotavaa anteliasta sosiaaliturvaa, äänestävät toki maahanmuuttajapuolueira, vihreitä, vassareita, demareita ja RKP:ta. Samaa on kepussa ja kokoomuksessakin, mutta ei niin korostetusti. Se pitää myös ymmärtää, että Suomen pienen kansan resurssit eivät riitä millään läysään ja isoon maahanmuuttoon Suomeen. Resurssit jo nyt paukkuvat ja jakovara pienenee vuosi vuodelta. Raha ei kasva puussa, eikä ole uusiutuva luonnonvara. Mitä enemmän on jakajia, sitä vähemmän on jaettavaa.


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Persut ei ole ikinä ollut hallitusvastuussa.

        Täh? Olivat 2015-2019 ja nyt 2023-2027.

        Tuo 27 ei ole vielä varma koska hallituksessa tapahtuu vielä paljon. Perussuomalaisia voi onnitella siitä että he onnistuivat Sipilän hallituksessa tuomaan tänne eniten ulkomaalaisia mitä mikään puolue


      • Anonyymi00303
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Sitähän nuo persut koko ajan tekee.

        Entä SDP😱


    • Anonyymi00003

      Työttömyys on huipussa Suomi korviaan myöten veloissa ja persut vaan pelleilee lapsellisena

      • Anonyymi00058

        Populisti ei muuta osaa.


      • Anonyymi00084

        Mene töihin ja maksa velkasi. Ei onnistu vassarilta, puhun kokemuksesta velkojan ominaisuudessa.


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Mene töihin ja maksa velkasi. Ei onnistu vassarilta, puhun kokemuksesta velkojan ominaisuudessa.

        Mikähän "velkoja" ikäänkun olet?
        Persuvelkojadorka!


      • Anonyymi00144

        Kerrohan, miksi haukut vain persuja? Luuletko, että persut yksin sanelee, mitä täällä saa tehdä ja mitä ei?
        Onko sulla jotain hyvää selvennystä, kun minä en ymmärrä.


      • Anonyymi00181
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Populisti ei muuta osaa.

        Vassari siinä väänsi kunnon tortut.


      • Anonyymi00186
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Mene töihin ja maksa velkasi. Ei onnistu vassarilta, puhun kokemuksesta velkojan ominaisuudessa.

        Siis yksi vassari ei maksanut.wauuu !


      • Anonyymi00187
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Mikähän "velkoja" ikäänkun olet?
        Persuvelkojadorka!

        Oletettavasti.


      • Anonyymi00244

        Marinin hallituksen työministeri Haatainen demari teki hallituksen lopussa uuden lain, jolla houlutella ulkomaista väkeä Suomeen opiskelemaan ja työhön ja perheet mukaan.

        Nykyhallituksessa työministeri Satonen KOK: kävi vielä rekrytoimassa ulkomaista työvoimaa Suomeen yhdessä puoluetoverinsa Vartiainen Juhana kanssa; vaikka inflaation myötä tiedettiin. että syvä taantuma ja työttömyys oli tulossa.

        Mutta eivät politiikot yleensä kansan hyvästä välitä, toimivat vain aatteen mukaisesti. Eikä ole hyvä koskaan, että aate menee järjen ohi toimissa. Kansa toimista kärsii, eivät politiikot, he vain possuttelevat isoilla palkoilla ja eduilla huonoina aikoinakin, eivät osallistu edes säästötalkoisiin, eivät vihervassaeipuolueetkaan, joiden luulisi olevan solidaarisia, mutta eivät ole. Innolla ovat nostamassa omia etuja ja palkkioitaan, vaikka aika olisi kuinka heikko, ja kansalta vaaditaan kaikessa leikkauksia ja sopeutuksia ja kaikkia maksuja nostetaan hurjasti ja palveluita heikennetään.

        Voi sanoa, että eivöt ole enää vihervassarit toimissaan köyhän kansan ystäviä, Eivätkä demarit duunarreiden puolustajia. Kaikki muuttuu, niin poliriikotkin, ovat vieraantuneet kansasta. Se tulee esiin erityisesti heikkoina aikoina.


    • Anonyymi00004

      Se lippu olisi pitänyt polttaa !

      • Anonyymi00071

        Sinähän sivistynyt olet!


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Sinähän sivistynyt olet!

        Sinähän teeskentelevä sievistelijä olet.


      • Anonyymi00131

        Aina kun näet pridelipun niin revi se tai polta taikka pyöritä paskassa.


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Sinähän sivistynyt olet!

        Som som som!


      • Anonyymi00188

        Sinunko bussilippu ?


    • Anonyymi00005

      Lestapastori provosoitui Rydmanin ja Vigeliuksen puheista.

      • Anonyymi00296

        Aittakumpu lienee nykyään perusluterilainen. Seurapuhujan pestistä hän luopui. Nykyjään Aittakumpu kuuluu siis luterilaiseen kirkkoon ilman herätysliikkeitä, mutta veikkaan, että tulee siirtymään johonkin konservatiivisempaan kirkkoon, kun Suomen evlut.kirkko on menny ja menee yhä enemmän vihervasemmalle.


    • Anonyymi00007

      Hyvä Pekka! 👍

      Se lippu kannattaa silputa tuhannen päreiksi, ettei kukaan laita sitä uudelleen liehumaan.

      • Anonyymi00147

        Siihen voikin vaikka p- askoakin.


    • Anonyymi00009

      Tuo lippuhan edustaa sairaita ja kierotuneita ihmisiä.

      Outo käsitys lääkäreilläkin että kun joku sairaus poistetaan luettelosta ja asia normaalisoidaan niin kyseessä ei enää olisi sairaus.

      Voidaanhan vaikka rasvamaksaa väittää ihan luonnolliseksi asiaksi ja ominaisuudeksi jolloin se ei sen ihmeempiä "eheytys" hoitoja enää vaatis. Sama juttu vaikka syöpien kanssa luonnollinen asia joihin osalla taipumus mihinkään hoitoihin ei tarvetta.

      • Anonyymi00088

        Terroristijärjestön lippu, joka yrittää tuhota lapset.


      • Yritäpä noilla teemoilla eduskuntaan... 😆


      • Anonyymi00088 kirjoitti:

        Terroristijärjestön lippu, joka yrittää tuhota lapset.

        Ei lippu ole sellainen subjekti, joka kykenisi tuhoamaan mitään. Tai tekemään juuri muutakaan.


    • Anonyymi00010

      Laillisesti Suomen rikoslaki suojelee ainoastaan virallisia kansallissymboleita, kuten Suomen lippua.

      Pride-lippua ei siis voi häväistä, tiedoksi mielensäpahoittajille.

    • Anonyymi00012

      PS potkittava pikaisesti pihalle Arkadianmäeltä ja sitten koko maasta.

      • Anonyymi00148

        Somput hevon veehen paneen sukulaisiaan muualla kuin täällä Suomessa.


      • Anonyymi00245

        VihervassaridemariRKP kannattaja on sitä mieltä jälleen kerraan, että Suomi ja suomalaiset eivät tarvitse puolustajaa, jona PS toimii. Joka seuraa politiikkaa, tietää kyllä sen. mutta vihervassudemariRKP- kannattaja ei seuraa politiikkaa eikä politiikkojem toimia, käy sokkona ja kuurona kaikille poliittisille uutisoinnille äänestämässä uskollisesri aina ja joka kerta samaa puoluetta, vaikka se oksaa sahaa hänen allaan.

        VihervassudemariRKP- kannattaja uskoo vain, että muut paitsi se oma puolue on aina syypää kaikkeen huonoon Suomessa ja syyttää heitä, vaikka hänen kannattamansa puolueet ovat olleet päättämässä viimeksi asioista. VihervassudemariRKP- kannattaja vain yksitotisesri mutisee, että takkia ei vaihda enkä puoluettakaan, niinkuin ikivanhassa tv- mainoksessa tuhti äijä vakuutti, että lenkkimakkaraa ja sinappia tietyn merkkistä ei vaihda ikimaailmassa muuhun On oikein ylpeä siitä, että on sanansa mittainen,


    • Anonyymi00014

      Persut ovat haittasuomalaisia!

      • Anonyymi00256

        Niinkun sinä et tykkää Suomesta ja suomalaisista, niin et PS:sta joka on kaikista eniten suomalainen puolue jo nimensäkin perusteella ja muutenkin.


    • Anonyymi00015

      Jos tuo jätkä tulee kaupungilla vastaan, niin nostan sen roskapönttöön.

      • Anonyymi00016

        Millä lihaksilla?


      • Anonyymi00017

        Tulkitset väärin tuo jätkä haluis heittää roskikseen ne ihmissaastat joita tuo lippu edustaa...ei sillä lippua vastaan mitään sinäänsä ole.


      • Anonyymi00029

        Peukkupäissään on kivaa fantasioida tuollaisestakin.


      • Anonyymi00072

        Älä saastuta roskista!!!


      • Anonyymi00119

        Minä nostaisin hänet vähän korkeammalle jalustalle!


      • Anonyymi00132

        Uhoaa hinänkorsi joka pystyy nostamaan ainoastaan kaljapullon ilmaan.


      • Anonyymi00150
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Millä lihaksilla?

        Mläÿþ


    • Anonyymi00018

      Persu sentään kierrättää. Energiajätteenä tuollainen lippu menee ihan hyvin, ei sentään ongelmajätteeksi lajitellut.

      • Anonyymi00019

        Kangas kuuluu Uffaffaakeräykseen, ei roskiksen sekajätteeseen.


      • Anonyymi00151

        Mustia apinoita on aivan liikaa täällä.


    • Anonyymi00020

      Suomessa on kaksi virallista lippua, kansallislippu ja valtiolippu.

      Kaikki loput rätit ovat sitten jotain muuta.

    • Anonyymi00021

      Nauraa Kippurassa🤣🤣🤣
      Pervopersut toisella kädellä tuomitsee sateenkaari ihmiset ja toisella kädellä kiittelevät puolueen PersuHomoja joilla kaiken lisäksi on tummat matupojat kumppaninaan!!!
      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/568b30e1-9cd3-46fc-9fe1-92857662bade
      On siinä edustava perhepotretti, PervoPersujen vaalijulisteeseen, ainoastaan adoptiolapsi mosambikista enää puuttuu täydellisestä perhepotretista ,,,

      • Anonyymi00031

        Sopii paremminkin sosiaalitoimiston mainokseksi. Tältä näyttävät ne, jotka eivät sossunavustuksia jatkuvasti anele.


      • Anonyymi00153

        Näin näääkeri ruikkii.


      • Anonyymi00189

        Juuri näin. Ei voi kun nauraa.


      • Anonyymi00291

        Joo jos toi olis nainen niin se olis suvakkih---a
        Tai joku joka tietää, ettei mustasta ole valkoiseen paluuta...
        Nyt se on ex persupuheenjohtajiston ja kiintiöhannu.
        Yksi siellä puheenjohtajistossa on nytkin. Kiintiö, kiintiö nääs: älä pelkää homoja, älä käännä heille selkääsi...

        Ja nää älyn Tonavat kannattaa äärioikeistoa! Onko jollekin selvinnyt, mitä kaikissa oikeistodiktatuureissa kakkanarun venyttelijöille hannuille käy? Ernst Röhm? Sama meno kommunismissa ja kaikissa maailman nistaneissa. Iranissa ensimmäinen puun oksa on vimppa mitä näet altapäin.
        Mitähän nää sanoo siinä montun reunalla, kun ollaan ihan oikeassa nasselassa?
        - D'oh...?


    • Anonyymi00022

      Minä en ole persu, mutta kyllä tuo pride vouhotus on mennyt liian pitkälle. Miksi pitää liputtaa asialle joka ei anna mitään hyvää. Miksi pitää marssia poikkeavien ihmisten takia. Tämä muistuttaa jo natsikulkueita ja muuta saastaa. Normaali ihminen antaa piut paut moiselle toiminnalle.

      • Anonyymi00023

        Näin juuri. Tosin pieneltä ärsyyntymiseltä ei voi välttyä, kun tämä suuntaus rävähtää silmille joka puoleltä - pyytämättä ja odottamatta kuin entiselle tytölle.

        Tuollainen turha tuputus kääntyy itse asiaa vastaan, ja hyvä niin.


      • Anonyymi00025

        Nyt sitten tyyli vaihtui, et enää olekaan menossa sinne risusavottaan?


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Nyt sitten tyyli vaihtui, et enää olekaan menossa sinne risusavottaan?

        Vituttaako ajaa vanhalla Avensiksen romulla, köyhä?


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Vituttaako ajaa vanhalla Avensiksen romulla, köyhä?

        Niinkö kuvittelet muiden olevan köyhi ja ajavansa vanhalla autonromulla.

        Sinähän se kuulostat olevasi latvasta laho...ja se on vielä pahempaa kuin vanha auton romu.


      • Anonyymi00152

        Arvaappas, mitä yksi homo sanoi minulle?

        "Niitten (setalaisten) touhu käy niitä itseään vastaan". Olen täysin samaa mieltä. Hän ei niiden sairaista vouhotuksista välitä paskaakaan eikä marssi niitten idioottien marsseilla eikä ole missään tekemisissä ko sakin tai sakkiin kuuluvan kanssa. Minusta tuo kertoo jo paljon. Nyky homot ja lepakot on täysin radikalisoituneita ja johtuu setasta! Tuon Seta-mätäpaiseen, kun vielä joku puhkaisee, niin hyvä! Se tapahtuu.
        Turha noitten idioottien on haukkua vaikkapa jotain uusnatsisakkia, kun itse ovat paljon pahempia ja todella oksettavia!


      • Anonyymi00190

        Sinä olet epänormaali.


      • Anonyymi00300
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Vituttaako ajaa vanhalla Avensiksen romulla, köyhä?

        21v 360tkm vasta menty eikä vituta yhtään. Sulla tuntuis olevan pinna kiireellä ku sähköhimmeli taas pajalla ja tonnit paukkuu. Ei se iso vika tarvii olla jos se on sun päässä.


    • Anonyymi00028

      Millä tavalla tuo lippu on lain mukaan suojattu? Minkä valtion lippu se on?

      • Anonyymi00155

        P-reikävaltion lippu se on. Ruskean reijän ritarien valtion, jonka tärkein vientituote on
        potaska.


    • Anonyymi00030

      Jos tyhmyydestä oikeasti sakotettaisiin, saisit sakkoja joka päivä.

    • Anonyymi00032

      Aittakummulla kiristää joku päässä kun on niin yhden asian kimpussa päntiönnään. Pettäjän tie on kaitainen ja ahdas, ei tuolla tavalaa pääse siitä vaan olis kuin mies ja tunnustais tekonsa.

      • Anonyymi00275

        Jos jokainen tekisi samoin kuin Aittakumpu, saattaisi Jumala vielä siunata tätäkin kansaa!


      • Anonyymi00306

        Joo.
        Seiskahan vihjaili monessa lehdessä että A:lla olisi sutinaa saman vaalipiirin Simulan kanssa. Persumuija eduskunnassa.
        Asuvat samassa rapussa, just just ja vahingossa.
        Seiska ei ole oikonut vai onko joku nähnyt?

        Huvikseenko A:n vaimo vaati eron?


    • Anonyymi00033

      Liehuuko prideliput nyt juhannuksena samassa tangossa suomenlipun kanssa? Onko pridelippu korkeammalla?

    • Anonyymi00034

      Millainen idiootti pitää tuota lippua jonain suojeltuna kohteena?

    • Anonyymi00035

      Oikein teki,,tommoinen lippu kuuluu roskapöntöön,,,jos se puhdas niin voi siihen peffan pyyhkiä

      • Anonyymi00076

        Takapuolesi saastuu jos pridelipulla sitä kosket.


    • Anonyymi00036

      Mä voisin pyyhkiä perseeni pride-lippuun.

      Vain VALTION VIRALLISEN LIPUN VOI HÄPÄISTÄ!

      • Anonyymi00044

        Jos enään sitäkään, luulen, että vain somalian lipun voisi suomalainen häväistä enään.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Jos enään sitäkään, luulen, että vain somalian lipun voisi suomalainen häväistä enään.

        Nii, on tää niin somppuländ nykyjään.


      • Anonyymi00184
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Jos enään sitäkään, luulen, että vain somalian lipun voisi suomalainen häväistä enään.

        Somput on varastaneet valtiolippunsa Anerikasta.
        Se on ollut alkujaan The Bonnie Blue Flag.
        Somppujen huippumatalalla ÄO:lla ei pystytä keksimään mitään järkevää omin päin.


    • Anonyymi00038

      Jep, ei pride-lippua voi häväistä, se on jo valmiiksi HÄPEÄ🤮

    • Anonyymi00042

      Mahtavaa!

    • Anonyymi00043

      Hienoa toimintaa

      • Anonyymi00158

        Sompulit osaa.


    • Anonyymi00046

      Meilläkin pride uskovaisilla on omat oikeudet. Voimme olla miehiä tai naisia oman mielemme mukaan sitä ei pimppi eikä pippeli päätä.

      Meillä on oikeus myös opettaa tätä koulussa lapsille.

      Saamme myös lespoilla homostella ja heteroida miten halutaan.

      Meidän aatteellemme vaadimme kaikkien hyväksynnän ja suvaitsevaisuuden.

      • Anonyymi00066

        Noinhan se on ja pitääkin olla, sitä ei Aittakummun pelle pysty estämään.


      • Anonyymi00103

        Me heterotkin halutaan oma lippu ja meidän aatteellemme vaadimme kaikkien hyväksynnän ja suvaitsevaisuuden.


    • Anonyymi00047

      Jos mulla olisi pride lippu niin laittaisin sen esille ennemmin kuin suomen lipun. Persulipun polttaisin.

      • Anonyymi00049

        Ei niitä ksikille riitä 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Ei niitä ksikille riitä 🤣🤣🤣🤣

        Miksikille ei riitä?


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Miksikille ei riitä?

        Niitä poltetaan niin paljo.


      • Anonyymi00154

        Mielenvikaisuus on paha sairaus. Onko se jälkitauti?


      • Anonyymi00215

        Jos mulla olisi pride lippu niin laittaisin sen esille ennemmin kuin suomen lipun.

        Siinä on se vaara, että tulee perse kipeäksi.
        Äänestä SDP


      • Anonyymi00246

        Tuossa näkyy arvoliberalistien ( vihreät, vassarit. demarit, RKP) arvostus Suomea ja sen lähes ainoaa aitoa ja oikeaa puoluetta PS kohtaan. Ne haluaa vaihtaa ja tilalle tuoda Pride-lipuh, mikä liittyy pelkästään ylikorostettuun sukupuoliseen mutu- tuntumaonimaisuuteen ei muuhun.


    • Anonyymi00048

      Pekka saa rangaistuksen taivaassa, ei pääse portista vaan ohjataan hiiliosastolle kuumaan seuraan.

      • Anonyymi00059

        Herra tykkää enempi sukurutsasta kun homostelusta. Hävitti Sodoman ja Komorran kun siellä homostelu meni yli ayraittensä, mutta pelasti Lootin perheen kun se oli hurskas mies, eikä homo. No myöhemminhän se pumppasi molemmat tyttärensä paksuksi, Epä se Herra siitä rangaissut. Tosin umpijurrissahan se oli, Mutta eihän se puolustus ole ainakaan näissä maallisissa rikoksissa.


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Herra tykkää enempi sukurutsasta kun homostelusta. Hävitti Sodoman ja Komorran kun siellä homostelu meni yli ayraittensä, mutta pelasti Lootin perheen kun se oli hurskas mies, eikä homo. No myöhemminhän se pumppasi molemmat tyttärensä paksuksi, Epä se Herra siitä rangaissut. Tosin umpijurrissahan se oli, Mutta eihän se puolustus ole ainakaan näissä maallisissa rikoksissa.

        Muuta sinä sinne Sodomaan ja komorraan.


    • Anonyymi00053

      Persu häpäisee aina kaiken, mihin se koskee.

    • Anonyymi00054

      Eihän se lippu ole edes mikään virallinen lippu!!
      Sitäpaitsi verorahoilla hommattu!
      Olisi jo aika alkaa näiden homojenkin elää toisten kanssa tasavertaisena eikä aina olla vaatimassa erityiskohtelua!

    • Anonyymi00055

      Hyvin tehty.

    • Anonyymi00056

      No ainakin tiedämme mitä teemme Persujen vaalimainokaille jatkossa.

      • Anonyymi00060

        Vaalimainosten turmeleminen ja tuhoaminen on rikos, joka voidaan tuomita rikoslain nojalla vahingontekona tai lievänä vahingontekona. Siitä voi seurata sakkorangaistus tai enintään vuosi vankeutta.

        Teosta voidaan määrätä myös vahingonkorvausvelvollisuus mainoksen omistajalle tai kyseiselle ehdokkaalle.

        Vaalimainokset ovat osa demokraattista vaaliprosessia. Jos havaitset vaalimainoksiin kohdistuvaa ilkivaltaa, siitä voi ilmoittaa poliisille. Ohjeet rikosilmoituksen tekemiseen löytyvät Poliisin verkkosivustolta.

        Pride väen lippujen tuhoaminen ja häpäisy sitävastoin jopa kunnioitettavaa.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Vaalimainosten turmeleminen ja tuhoaminen on rikos, joka voidaan tuomita rikoslain nojalla vahingontekona tai lievänä vahingontekona. Siitä voi seurata sakkorangaistus tai enintään vuosi vankeutta.

        Teosta voidaan määrätä myös vahingonkorvausvelvollisuus mainoksen omistajalle tai kyseiselle ehdokkaalle.

        Vaalimainokset ovat osa demokraattista vaaliprosessia. Jos havaitset vaalimainoksiin kohdistuvaa ilkivaltaa, siitä voi ilmoittaa poliisille. Ohjeet rikosilmoituksen tekemiseen löytyvät Poliisin verkkosivustolta.

        Pride väen lippujen tuhoaminen ja häpäisy sitävastoin jopa kunnioitettavaa.

        Persujen vaalimainosten turmeleminen ja häpäisy on kunnioitettavaa, laittomuudesta huolimatta.


      • Anonyymi00247
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Persujen vaalimainosten turmeleminen ja häpäisy on kunnioitettavaa, laittomuudesta huolimatta.

        PS puolustaa Suomea, suomalaisia, suomalaisuutta ja perinteisiä suomalaisia arvoja. VihervassudemariRKP kannattaja puolustaa vain pervoja arvoja ja ei- suomalaisuutta. Ei hyvä! Jos tykkää olla poikkeavasti eri sukupuolinen, Suomessa saa olla sitä, mutta pitääkö siitä joka paikassa toitottaa ja lippua siksi heiluttaa.


      • Anonyymi00251
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Vaalimainosten turmeleminen ja tuhoaminen on rikos, joka voidaan tuomita rikoslain nojalla vahingontekona tai lievänä vahingontekona. Siitä voi seurata sakkorangaistus tai enintään vuosi vankeutta.

        Teosta voidaan määrätä myös vahingonkorvausvelvollisuus mainoksen omistajalle tai kyseiselle ehdokkaalle.

        Vaalimainokset ovat osa demokraattista vaaliprosessia. Jos havaitset vaalimainoksiin kohdistuvaa ilkivaltaa, siitä voi ilmoittaa poliisille. Ohjeet rikosilmoituksen tekemiseen löytyvät Poliisin verkkosivustolta.

        Pride väen lippujen tuhoaminen ja häpäisy sitävastoin jopa kunnioitettavaa.

        Väärin.


    • Anonyymi00064

      Viiksitupsu puuttuu enää joka erottaa eräästä toisesta, joka päätti valita oikean lopun.

    • Anonyymi00065

      Tuo lippu on sama kuin nazi- tai n-liitonlippu,niin joutaakin roskiin

      • Anonyymi00253

        Päin vastoin. Natsilippu on persujen oma.


    • Anonyymi00069

      Suomen lippua koskee säännökset että sitä pitää kunnioittaa. Ei pride lippu ole mikään virallinen lippu. Se on vaan värikäs kangaspala ja sekajäte on ihan oikea paikka sille.

      • Anonyymi00254

        Kerropa tuo Wigeliukselle ja Tynkkyselle naamakkain.


    • Anonyymi00073

      Työmieskin on heitä!

    • Anonyymi00074

      Pekka Aittakumpu on pappi ja persujen tapaan vaimon pettäjä. Lestadiolaisena Pekka oli pannut alulle 8 lasta ja vaimo sai lestaduolaisyhdyskunnalta luvan ottaa eron Pettäjä-Pekasta. Jenni Sunula taitaa lohduttaa Pekkaa, asuvat samassa rapussa ja kerroksessa. Pekalla on lyhyt matka toteuttaa harrastustaan.

      • Anonyymi00075

        Niin mitä sitten? Antaa Pekan touhuta


      • Anonyymi00077

      • Anonyymi00078

        Jenni Simula.👀


      • Anonyymi00080

        Papit on tunnetusti kovia pan.miehiä


      • Anonyymi00217

        Pekka on sentään mies.


      • Anonyymi00075 kirjoitti:

        Niin mitä sitten? Antaa Pekan touhuta

        Antaa antaa, ja kohta ei kansanedustajan hommatkaan haittaa touhuamista.


      • Anonyymi00258
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Niin mitä sitten? Antaa Pekan touhuta

        Siis huoraaminen on oikein teillä persuilla ?


      • Anonyymi00259
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        https://www.kaleva.fi/puolueloikka-suhdehuhut-saarnaviran-jatto-avioero/13498265
        Pekka tykkää panna elämän risa-seksi. Tuollaista ihmistä en kuuna päivänä äänestäisi. 8 lapsen isä, holtiton huor--tekijä ja tuo hänen pride-esitya on mitätön esitys, niin mitä tavoittelee. Onpa Pekalla vielä kanttia vaikka itse on haureutta harjoittanut, nykyään ex-pappi!

        Tyhjä muikun kanssa heiluva persu.


      • Anonyymi00260
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Papit on tunnetusti kovia pan.miehiä

        Tunnetko kaikki papit ?


      • Anonyymi00313

        Onko Jenna ja Pekka muuten A- vai B-rapusta? En lue Seiskaa kuin kampaajalla.


      • Anonyymi00317
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Papit on tunnetusti kovia pan.miehiä

        Jos on 20 v ollut seurakunnassa ja eläke häämöttää niin mikäs siinä.

        Jos on nuori pappi ja piispan arvo mielessä niin aisankannattajan antama turpasauna kannattaa ottaa rakastavasti vastaan. Kääntää toinenkin poski, sou tu sei.
        Julkista asiaa siitä ei voi tehdä. Siitä seurakunnasta et muuten ikinä enää pois pääse.

        Suurin osa maan kirkkovaltuustoista on kuitenkin kepulaisia, iso osa lestadiolaisia. Ne ei luopioita palkkaa. Vaikka joku hallituksen ikäneito nuoresta papista haaveilisi niin ne kirkkovaltuuston maallisetkin miehet on tarkkoja talonsa tavarasta.

        Papinvaalissa avion rikkojat kepittää maan surkein naispappi 6-0.


    • Anonyymi00082

      Persut kuvittelevat aina edustavansa koko Suomen kansaa, vaikka edustavat siitä vain pientä vähemmistöä, korkeintaan 10 prosentin verran.

      Seksuaalivähemmistöjen avoin vihaaminen ei persujen kannatusta nosta, vaan ainoastaan laskee, koska Suomen kansan suuri enemmistö kannattaa tasavertasia oikeuksia myös seksuaalivähemmistöille.

      Seksuaalivähemmistöjä vimmalla vihaavat öyhötyspersut ja äärihihhulit edustavat pikkuriikkistä vähemmistöä. Vihaa lietsomalla ei kannatus kasva.

      • Anonyymi00093

        Persuilla on oma sodoma ja komorra. Vigelius ja Tynkkynen tunnetuimmat, Hakamäki jne. Erikoisluvallako persujen oma joukot harjoittaa Aittakummun maalittamia seksuaalivähemmistöjä.


      • Anonyymi00106

        Miksi sexuaalivähemmistöjen on pidettävä niin kovaa meteliä ja älämölöä itsestään. Ovatko he mielestään jotain parempia ja ylempiarvoisia kuin heterot?


      • Anonyymi00106 kirjoitti:

        Miksi sexuaalivähemmistöjen on pidettävä niin kovaa meteliä ja älämölöä itsestään. Ovatko he mielestään jotain parempia ja ylempiarvoisia kuin heterot?

        Meidän heteroitten suurella enemmistöllä ei ole mitään ongelmaa siinä että homppelit sun muut oudokit riekkuvat kerran vuodessa kartsalla. Emme myöskään koe, että he erityisesti koettaisivat nostaa itseään yläpuolellemme.

        Jostakin syystä tuollainen kokemus tuntuu erityisesti liittyvän vanhoilliseen. laitaoikeistolaiseen uskonnollisuuteen, jota taas suurin osa suomalaisista vieroksuu tai jopa inhoaa.


      • Anonyymi00248

        Mutu- tuntuma sukupuolisilla on ihan samat oikeudet kuin muillakin. Hirveä paasaus sukuouolisten erilaisten oikeuksista ja tasa-arvosta vain ärsyttää yleisesti, ei johda mihinkään hyvään, tekee heistä ikävän maailitaulun, johon lentelevät monenlaiset pilkkakirveet. Homma kääntyy itseään vastaan eikä ole hyvä.


      • Anonyymi00261

        Vaipuvat vain suohon.


      • Anonyymi00262
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Persuilla on oma sodoma ja komorra. Vigelius ja Tynkkynen tunnetuimmat, Hakamäki jne. Erikoisluvallako persujen oma joukot harjoittaa Aittakummun maalittamia seksuaalivähemmistöjä.

        Tyhmyyttään.


      • Anonyymi00263
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        Miksi sexuaalivähemmistöjen on pidettävä niin kovaa meteliä ja älämölöä itsestään. Ovatko he mielestään jotain parempia ja ylempiarvoisia kuin heterot?

        Tunnettavuutta tarvitaan joka asiassa.


    • Anonyymi00083

      Ei pride-lippuja voi häväistä. Korkeintaan kyseessä toisen omaisuuden vahingoittaminen. Ei kuulu pride-liput Suomen lipun päivän juhlistamiseen. Pientä rajaa näille Pride-houruillekin.

    • Anonyymi00085

      Hienoa, että joku pitää lasten puolta. Terroristijärjestö pride yrittää tuhota lapset. Poliisin pitäisi vangita kaikki sen jäsenet.

      • Anonyymi00094

        Prde-lipun roskiin heittäminen on Aittakummulta erittäin isänmaallinen teko, jota varmasti Suomen kansa pääosin kannattaa.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Prde-lipun roskiin heittäminen on Aittakummulta erittäin isänmaallinen teko, jota varmasti Suomen kansa pääosin kannattaa.

        Kannatan ehdottomasti. Suoraselkäinen teko Aittakummulta, sillä pride-lippu- ja koko pride-hullutus häpäisee Suomen perinteiset arvot.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

        Kannatan ehdottomasti. Suoraselkäinen teko Aittakummulta, sillä pride-lippu- ja koko pride-hullutus häpäisee Suomen perinteiset arvot.

        Aittakumpu sanoo videolla, että Suomessa pitäisi liputtaa siniristilipulla juhannuksena. Kansanedustajan mukaan moni vaatii Pride-lippua lipputankoihin, mutta Pridessa ei ole hänen mukaansa ollut pitkään aikaan kyse yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon edistämisestä.

        – Se on vasemmistolainen liike, joka vaatii kaikkia kumartamaan ja ajamaan sen poliittisia tavoitteita, kuten sukupuolenvaihdoksia lapsille, kolmatta sukupuolta ja murrosiän pysäyttäviä hormonihoitoja lapsille ja nuorille. Sen vuoksi minusta nämä Pride-liput eivät kuulu yhteenkään lipputankoon, Aittakumpu sanoo videolla.

        – Tämä lippu ei ole ollut yhdessäkään lipputangossa eikä tule olemaan. Minun mielestäni Pride-lipun oikea paikka on täällä, kansanedustaja sanoo ja heittää lipun roskiin.


      • Anonyymi00161

        Pride-lippu ja mielikuvitusvaltio Palestiinan
        lippu on samaa sarjaa!


      • Anonyymi00095 kirjoitti:

        Kannatan ehdottomasti. Suoraselkäinen teko Aittakummulta, sillä pride-lippu- ja koko pride-hullutus häpäisee Suomen perinteiset arvot.

        Ongelmasi on nyt se, että vain harva kannattaa perinteisiä arvoja tasan sellaisina kuin sinä ja Pekka ne tulkitsette.

        Tulokset ja palkintojen jako ensi huhtikuussa.


      • Anonyymi00094 kirjoitti:

        Prde-lipun roskiin heittäminen on Aittakummulta erittäin isänmaallinen teko, jota varmasti Suomen kansa pääosin kannattaa.

        Uskotko siis että Pekka uusii eduskuntapaikkansa? 🍿


      • Vaikeaa, kun ei ole tuollaista järjestöä.


      • Anonyymi00264

        Olet täyskahjo.


      • Anonyymi00265
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Prde-lipun roskiin heittäminen on Aittakummulta erittäin isänmaallinen teko, jota varmasti Suomen kansa pääosin kannattaa.

        Vain nuija persut kannattaa.


      • Anonyymi00266
        Anonyymi00095 kirjoitti:

        Kannatan ehdottomasti. Suoraselkäinen teko Aittakummulta, sillä pride-lippu- ja koko pride-hullutus häpäisee Suomen perinteiset arvot.

        Huoraaminenko on persujen perinteinen arvo ?


      • Anonyymi00267
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Aittakumpu sanoo videolla, että Suomessa pitäisi liputtaa siniristilipulla juhannuksena. Kansanedustajan mukaan moni vaatii Pride-lippua lipputankoihin, mutta Pridessa ei ole hänen mukaansa ollut pitkään aikaan kyse yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon edistämisestä.

        – Se on vasemmistolainen liike, joka vaatii kaikkia kumartamaan ja ajamaan sen poliittisia tavoitteita, kuten sukupuolenvaihdoksia lapsille, kolmatta sukupuolta ja murrosiän pysäyttäviä hormonihoitoja lapsille ja nuorille. Sen vuoksi minusta nämä Pride-liput eivät kuulu yhteenkään lipputankoon, Aittakumpu sanoo videolla.

        – Tämä lippu ei ole ollut yhdessäkään lipputangossa eikä tule olemaan. Minun mielestäni Pride-lipun oikea paikka on täällä, kansanedustaja sanoo ja heittää lipun roskiin.

        Lapsellinen huorapukki.


      • Anonyymi00312
        Anonyymi00266 kirjoitti:

        Huoraaminenko on persujen perinteinen arvo ?

        Kannattaisko joidenkin ps-naiskansanedustajien puolisoiden teettää isyystestit? 18:tta vuotta ei kannata väärää laskua maksaa.


    • Anonyymi00097

      Ainoa että kyseessä ei ole mikään virallinen lippu joten sitä ei myöskään voi mitenkään häpäistä.

      • Anonyymi00098

        Tämä on erittäin suoraselkäinen teko Suomen kansan puolesta perussuomalaisten kansanedustaja Pekka Aittakummulta ja toivon lisää tälläistä isänmaallista toimintaa muiltakin kansalaisilta Suomessa.


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Tämä on erittäin suoraselkäinen teko Suomen kansan puolesta perussuomalaisten kansanedustaja Pekka Aittakummulta ja toivon lisää tälläistä isänmaallista toimintaa muiltakin kansalaisilta Suomessa.

        Hehhehehheh kaikki sekundaryypit haluaa lopuksi per7suihin. Aittakumpu emme näe toivottavasti enää eduskunnassa tämän kauden jälkeen. Entiset uskonveljet pitävät Pekkaa jo Raamatunkin mukaan huo-rintekijänä.


      • Anonyymi00101 kirjoitti:

        Hehhehehheh kaikki sekundaryypit haluaa lopuksi per7suihin. Aittakumpu emme näe toivottavasti enää eduskunnassa tämän kauden jälkeen. Entiset uskonveljet pitävät Pekkaa jo Raamatunkin mukaan huo-rintekijänä.

        Emme tule näkemään. ☑️


      • Anonyymi00098 kirjoitti:

        Tämä on erittäin suoraselkäinen teko Suomen kansan puolesta perussuomalaisten kansanedustaja Pekka Aittakummulta ja toivon lisää tälläistä isänmaallista toimintaa muiltakin kansalaisilta Suomessa.

        Suomen kansa ihailee Peksin tekoa jopa niin paljon, että pudottaa hänet eduskunnasta.


      • Anonyymi00269
        Anonyymi00101 kirjoitti:

        Hehhehehheh kaikki sekundaryypit haluaa lopuksi per7suihin. Aittakumpu emme näe toivottavasti enää eduskunnassa tämän kauden jälkeen. Entiset uskonveljet pitävät Pekkaa jo Raamatunkin mukaan huo-rintekijänä.

        Toivottavasti pitävät.


    • Anonyymi00102

      Sukupuuton järjestö.

      • Anonyymi00108

        Niin on toi pride, samaa mieltä.


      • Anonyymi00162

        Lisääntymiskyvyt on Pride-jengillä aika huonot.


      • Anonyymi00219
        Anonyymi00162 kirjoitti:

        Lisääntymiskyvyt on Pride-jengillä aika huonot.

        Lapset ei sikiä perskarvoissa, siihen tarvitaan kohtu.


    • Anonyymi00105

      Tottakai. Eikös tuo ukko ole se persujen huoraåukki

      • Anonyymi00203

      • Anonyymi00221
        Anonyymi00203 kirjoitti:

        No eikös tuo ole ihan normaali tapa tanssia. Pitkä mies tanssii lyhyemmän naisen kanssa. Seiska kirjoittaa aina niin että tumputtajapetsulla lehahymtaa likainen mieli vauhtiin.

        Oi Sanna, Sanna eiköhän jo panna.


      • Anonyymi00270

        On ja tekouskovainen roskaa.


    • Anonyymi00115

      Ei niitä muuta voi oottaakan.

      • Anonyymi00122

        Valtionvekaa otti demarit


      • Anonyymi00165
        Anonyymi00122 kirjoitti:

        Valtionvekaa otti demarit

        Veka on siis joku valtion firma vai?


      • Anonyymi00165 kirjoitti:

        Veka on siis joku valtion firma vai?

        Valtionveka on joku Veikko-niminen valtion viraston johtaja, ehkä keskitasolla.


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Valtionveka on joku Veikko-niminen valtion viraston johtaja, ehkä keskitasolla.

        Demarit siis äskeisen kirjoittajan mukaan "ottivat" Vekaa, vaikka miesten "ottajia" näyttäisi oleva enemmän perussuomalaisissa.


    • Anonyymi00120

      Tuohan oli Itse Saatanan pirujen - JUMALAN PILKKALIPPU ! tuollaiset tuhottava Suomesta kaikki !

      • Mutta toisten pitäisi tehdä se, eikö niin? Sinä et evääsi liikauta, eikö niin?


    • Anonyymi00121

      Pekka on täysin Oikeassa . Hyvä teko .

    • Anonyymi00124

      Teki mihen työn kun heitti menemään paskalipun. Lisää tällaista niin saadaan roskat pois häiritsemästä normaaleja ihmisiä.

      • Ette te kiiihkouskovaiset ole normaaleja ettekä koskaan tule olemaankaan.


    • Anonyymi00125

      Kunnon rahallin palkkio Pekalle hienosta työstä.

    • Anonyymi00128

      Itse nostin juhannuksen kunniaksi Pride lipun salkoon.

      • Anonyymi00133

        Tein kunniaa ka huomasin että ne olisikin housuni


    • Anonyymi00129

      Suomen perinteisiin arvoihin kuuluu se, että homot saavat elää rauhassa.

      Näin on ollut aikojen alusta lähtien, kun Suomessa elettiin Ruotsin lain mukaan ja lähes vuosisata autonomiankin aikana. Homojen syrjintä 1900-luvulla oli onneton välivaihe.

      • Anonyymi00170

        Saavathan he elää rauhassa, mutta onko heidän pakko koko ajan tuoda esiin suuntautumistaan ja vaatia ties mitä huomiota?

        Vai onko niin, että noilla lipuilla ja tempauksilla yritetään ärsyttää ihmisiä? Jos niin on, niin eipä ihme että saavat vastauksen ei-niin-hyvällä tavalla.

        Kikkeliskokkelis, mitäs läksivät...(vanha sketsi).


      • Anonyymi00170 kirjoitti:

        Saavathan he elää rauhassa, mutta onko heidän pakko koko ajan tuoda esiin suuntautumistaan ja vaatia ties mitä huomiota?

        Vai onko niin, että noilla lipuilla ja tempauksilla yritetään ärsyttää ihmisiä? Jos niin on, niin eipä ihme että saavat vastauksen ei-niin-hyvällä tavalla.

        Kikkeliskokkelis, mitäs läksivät...(vanha sketsi).

        Suomalaisten ylivoimaista enemmistöä prideily ei ärsytä joko lainkaan tai ainakaan sanottavasti, vaikka kyse onkin (aiemmin ankarasti syrjityn, 1950-luvullakin satoja homouden vuoksi tehtyjä pidätyksiä) vähemmistöön kuuluvien puuhastelusta.

        Sitten on vieroksuttuja oppejaan muille tyrkyttäviä vähemmistöjä joita ärsyttää milloin mikäkin, mutta heidän pillinsä ei todellakaan ole se jonka mukaan enemmistön pitäisi tanssata.

        Lyhyesti sanottuna: Jos kysytään, kumpi ärsyttää enemmän, seksuaalivähemmistöjen riekkuminen kartsalla tyypillisesti kerran kesässä vai kiihkouskovaisten innokas säätäminen heille täysin kuulumattomissa toisten ihmisten asioissa, vastaus lienee hyvin selvä.


      • >Homojen syrjintä 1900-luvulla oli onneton välivaihe.

        Ja sekin koski lähinnä miehiä. Lesbot ovat voineet elellä suht rauhassa jopa parina, eikä 1950-luvun alkupuolen pidätysaallossa tietääkseni heitetty poseen kuin mieshomppeleita.


      • Anonyymi00252
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Suomalaisten ylivoimaista enemmistöä prideily ei ärsytä joko lainkaan tai ainakaan sanottavasti, vaikka kyse onkin (aiemmin ankarasti syrjityn, 1950-luvullakin satoja homouden vuoksi tehtyjä pidätyksiä) vähemmistöön kuuluvien puuhastelusta.

        Sitten on vieroksuttuja oppejaan muille tyrkyttäviä vähemmistöjä joita ärsyttää milloin mikäkin, mutta heidän pillinsä ei todellakaan ole se jonka mukaan enemmistön pitäisi tanssata.

        Lyhyesti sanottuna: Jos kysytään, kumpi ärsyttää enemmän, seksuaalivähemmistöjen riekkuminen kartsalla tyypillisesti kerran kesässä vai kiihkouskovaisten innokas säätäminen heille täysin kuulumattomissa toisten ihmisten asioissa, vastaus lienee hyvin selvä.

        Erilaisuutta aina vierastetaan, ihminen on sellainen kuin on.


    • Anonyymi00134

      Lestadiolaista fasismia.

      • Anonyymi00163

        Mitäs ihmeen fasismia?


      • Anonyymi00164

        Ei tästä fasismia saa tehtyä.


      • Ei ole Pekkis enää aikoihin ollut lestadiolaisen liikkeen suosiossa.


    • Anonyymi00159

      Miten voi muka häpäistä lipun, joka on kunniaton kangasriekale? Kyseessä ei ole Suomen eikä minkään muunkaan valtion lippu!

    • Anonyymi00160

      Pride-"lippu" soveltuu parhaiten perseen pyyhkimiseen, salkoon se ei sovellu missään olosuhteissa.

      • Anonyymi00167

        Nyt trollataan Pridestä täydellä teholla koko juhannus💪


    • Anonyymi00166

      Missä sijaitsee tämä Pride niminen valtio?

    • Reaktiot todisti, että tasa-arvoa ei ole. "Pride" on pakotettua ajatusmallia hyväksymään priden nimissä sanellut "lait", vaikka mikään laki, sääntö tms. ei velvoita hyväksymään pride-ideologiaa, eikä kiellä muodostamasta siitä omaa mielipidettä ja ilmaisemasta sitä.

      Pride on epätasa-arvoa, itsekkyyttä, kaksinaismoralistista ja saatanaIIista yIpeyttä edustava itseensä käpertyvä haittaideologia.

      Pekalle täysi tuki ja täydet pisteet mielipiteen ilmaisusta.

      ☝️🤨

      • Anonyymi00168

        Nyt trollataan täydellä teholla Juhannuksen kunniaksi 💪

        Nyt trollataan täydellä teholla Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪


      • Jahas, Perfekti on kiihkouskovainen. Selittää paljon...


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Jahas, Perfekti on kiihkouskovainen. Selittää paljon...

        Menit sitten tekemään omin päin profiloinnin minusta. Koska se on tahallisesti virheellinen, mysteeriksi jäänyt "selityskin" on varmasti sen mukainen.

        ☝️😉


    • Anonyymi00169

      Ero otti voimille.

      Raamatussahan ollaan eroamista vastaan.

    • Anonyymi00172
      • Anonyymi00204

        Miksei Pekka ei kommentoinut , kun petti vaimoaan Jenna Simulam kanssa ja teki aviorikoksen?


      • Anonyymi00224
        Anonyymi00204 kirjoitti:

        Miksei Pekka ei kommentoinut , kun petti vaimoaan Jenna Simulam kanssa ja teki aviorikoksen?

        Yksityisasia, ja petti sentään naisen kanssa. Hetero jos pettää
        homon kanssa, niin siinä sitä onkin selittelemistä.


      • Anonyymi00224 kirjoitti:

        Yksityisasia, ja petti sentään naisen kanssa. Hetero jos pettää
        homon kanssa, niin siinä sitä onkin selittelemistä.

        Pohjoisen lestoille tuo ei todellakaan ole yksityisasia, ja kun pakettiin liittyi vielä puolueesta pakeneminen niin siinä tuli yhden koohon poliittinen kohtalo sinetöidyksi.


      • Anonyymi00204 kirjoitti:

        Miksei Pekka ei kommentoinut , kun petti vaimoaan Jenna Simulam kanssa ja teki aviorikoksen?

        Ei liity pride-vastaiseen mielenilmaukseen. Whataboutismi on ihan venäjästä.


    • Anonyymi00173

      Aittakumpu teki tuon, että tulisi seuraavissakin ek-vaaleissa valituksi.

      Näitä samantasoisia tempauksia tullee lisää persupuolueesta.

      • Tosin Pekka ei tule valituksi, vaikka tekisi mitä.

        Puolueet tekevät omaan käyttöönsä tutkimuksia joita ei koskaan julkaista, ja Pekka lienee niistä havainnut että tämä kausi jää hänellä viimeiseksi ellei tapahdu taivaallista ihmettä, jota hän nyt koettaa edistää taistelemalla raivokkaasti luulemustensa puolesta.


    • Anonyymi00174

      Kun Suomessa ei ollut kielletty ihmisen syrjintää sukupuolisen suuntautumisen perusteella, jotkut muuttivat pois maasta saadakseen kohtuullisen ja kykyjään vastaavan uraputken. Oliko tällainen Suomen edun mukaista?

    • Anonyymi00177

      "Homoja vimmalla vihaavat ovat pikkuriikkinen vähemmistö jolla ei ole poliittista valtaa ja pysyvät sellaisena."

      mitä pikkuSETA KÄTYRI ?

    • Anonyymi00192

      Olisi ensin pyyhkinyt takamuksensa ulostuksen jälkeen tuohon lippuun , olisi ollut lipun arvoinen poisto .

    • Anonyymi00193

      Kai tämä viherpunikkien poliittinen islamistien homojärjestö ottaa seuraavaksi Neuvostoliiton ja Palestiinan liput käyttöönsä.

    • Anonyymi00198

      Gay kulttuuri paisuu siitä huolimatta, myös pakolaisten keskuudessa.🥱

      • Anonyymi00201

        kansanedustaja Pekka Aittakumpu (ps) on siviiliammatiltaan pappi ja tietää siksi, miten pahasti pride-liike on turmiollista Suomen kansalle- ja Suomen perinteiselle kulttuurille.


      • Anonyymi00205
        Anonyymi00201 kirjoitti:

        kansanedustaja Pekka Aittakumpu (ps) on siviiliammatiltaan pappi ja tietää siksi, miten pahasti pride-liike on turmiollista Suomen kansalle- ja Suomen perinteiselle kulttuurille.

        Mutta ei näytä tietävän miten tuhoaa lastensa elämä, keskittymällä omien himojensa täyttämiseen.

        Hu-raava pappi on iljettävä otus!


    • Anonyymi00206

      Ei häpäissyt lippua, heittäessään sen roskikseen, sillä se häpäisee meidät.

    • Anonyymi00208

      Olisi pyyhkinyt ahterinsa siihen. Olisi siihen hommaan hyvä rätti! Nää mt-potilaat joutais Niuvaan kaikki.

    • Anonyymi00210

      On se hyvä että persutkin saavat sentään jotain aikaa, saivat heitettyä vihaamansa lipun roskikseen.

      Samaan aikaan vihreä liike on maailman ylivoimaisesti vaikutusvaltaisin poliittinen liike. Maailma vihertyy, autoilua sähköistetään, tuulimyllyjä rakennetaan ja tiedemiehet tosissaan pohtivat miten maailma pelastetaan ilmastokatastrofilta.

      Persujen aikaansaannos, yksi roskiin heitetty lippu😂🤣😂

    • Anonyymi00211

      Miten sellaista voi häpäistä, missä ei ole mitään muuta kuin häpeää?

    • Anonyymi00212

      Olisiko samaa sarjaa kuin merirosvolippu?

    • Anonyymi00225

      Jos noita homolippuja laitetaan salkoon, niin se on suuri
      mainehaitta Suomelle. Mitä enemmän homostelua, sitä
      pienempi syntyvyys.

      • Vain aniharvasta heteropanostakaan lapsia lähtee tulemaan. Monilla ei koskaan.


    • Anonyymi00226

      Pride-lippu häpäisi Suomenlipun!

    • Anonyymi00227

      Pride lippu ei ole minkään maan lippu.
      Eli ei voi häpäistä siinä mielessä.

      Entä voiko julkiastuneita seksuaalisesti poikkeavia häpäistä lipun kautta?
      Tuo tie olisi vähän hataralla pohjalla, vaikka tunnetila ja lain yleistettävyys on joskus vaikea erottaa toisistaan.

      Ruotsin lipussa on keltainen risti sinisellä pohjalla.

    • Anonyymi00228

      Pekka teki aivan oikein!!

      • Ensi huhtikuun jälkeen Pekan tekemiset eivät kiinnosta enää ketään, joten riehukoon tuo uskiskahjo nyt kun on vielä eduskunnassa.


    • Anonyymi00230

      Ei Pride lippua voi häpäistä

    • Anonyymi00231

      Miten ihmeessä sodomialippua voi häpäistä? Koko lippu on häpeällisyyden lippu.

      • Anonyymi00232

        Missään tapauksessa Pide-lippua ei saa ripustaa viralliseen lipputankoon, sillä virallinen lipputanko on tarkoitettu vain isänmaallista siniristilippua varten.


      • Anonyymi00233
        Anonyymi00232 kirjoitti:

        Missään tapauksessa Pide-lippua ei saa ripustaa viralliseen lipputankoon, sillä virallinen lipputanko on tarkoitettu vain isänmaallista siniristilippua varten.

        Pride-lipulla ei ole muuta käyttöä kuin takapuolen pyyhkiminen.


    • Anonyymi00234

      Aittakumpu persun raato siperiaan

    • Anonyymi00238

      Onko Pride- joku usko tai vakaumus?

    • Anonyymi00241

      Hyödyttäisi mitä ei ymmärtääkseni ole minkään maan tunnusta kansallis lippu/aarre

      • Anonyymi00243

        Kyllä Aittakumpu teki isänmaallisen teon heittämällä pride-lipun roskikseen.


    • Anonyymi00249

      Ehkä Pride-ilmiönä on vain väliaikainen syttyi liekkeihin sateenkaarihallituksen Marinin aikana, hiljaa jää uomilleen. Ihmiset jotka tuntevat olevansa sukupuoleltaan erilaisia, ovat sitä jatkavat elämäänsä sellaisina ja silleen. Enää ei pidetä tuosta hirveää älämölöä. Rauha tuossakin asiassa palaa maahan. Tyrkyttäminen on ikävää ja itsestään epävarmojen sukupuolistan pään sekoittaminen ei ole kivaa. Kaikessa pitäiai olla kotuu eikä ylilyöntiä niinkuin nyt tuo Priden kanssa on käynyt.

    • Anonyymi00257

      Mitali tosta pitäisi antaa. 👍

    • Anonyymi00272

      Salmanim kohtalo lienee Pekalla edessä.

    • Anonyymi00273

      Ainoastaan siniristilippu kuuluu lippusalkoihin. Kaikkien värikkäiden ja rumien lippujen paikka on roskis tai rovio.

      • Anonyymi00276

        Juuri näin.


    • Anonyymi00278

      Aittakumpu on nyt merkitty mies.

    • Anonyymi00279

      Sprite lipun päälle voi vaikka kusta ei se poliisia lotkauta.

    • Anonyymi00280

      Toi siis on se virallinen Spede lippu jota spedet heiluttaa.

    • Anonyymi00284

      Noin minäkin teen jos jostain lipun saan käsiini!!!👍

    • Anonyymi00286

      Mitähän ihmeelistä tuossa on.....roskat kuuluu roskiin.....

    • Anonyymi00287

      Minkäs valtion lippu tuo sitten on?

    • Anonyymi00288

      mitä hiton väliä sillä on ,, mutta aattella jos tämä ihme lippu ois poltettu ,,, ruotsissa poltettiin koraani ,, nyt tää tyyppi on vissiin täällä milloinhan hänen osalta alkaa tapahtumaan kyllähän täällä on moskeijoita joita ei saa olla ,,, milloin täällä alkaa muutenkin tapahtuu semmoista jota TÄÄ MAAILAMN ONNELLISIN KANSA EI VOI ESTÄÄ,,

    • Anonyymi00290

      Surullinen tapaus, ent. Lestalehden päätoimittaja.
      Lestadiolainen, jolle luopunut kepun vp-neuvos testamenttasi äänensä. Ääniharava-loikkari, vei ne kepun l-äänet persuihin. Nyt varma putoaja. Olisi kannattanut katsoa ekat gallupit ennen loikkaa: kepu on hallituksessa ensi jussina, persut vuonna 2046. Jos käy tsägä.
      Vaimo otti eron ja elatusmaksuissa on maksamista edustajan liksoillakin. Sopeutumisrahalla on -4-5 K€ joka kuukausi. Lestathan ei muuten eroa mitenkään.
      Ennen eduskuntaa Suviseurojen sunnuntain pääpuhuja. Nyt saa ostaa lipun että pääsee paikalle.

      • Anonyymi00295

        Höpöjä. Oikea kristitty lessu ei äänestä keskustaa, sillä keskusta on siirtynyt saatan... n kirkon alaisuuteen. Jokainen lesta joka äänestää vasemmistoa ja keskustaa joutuu helv.. 100 pros varmuudella sillä heillä on silloin saata. .. henki sisällään. Myös kok vasen laitavedustaa vok e uusmarxismia pride lipun kumartajia.


    • Anonyymi00292

      Pride lippu ei sovellu edes perseen pyyhkimiseen

    • Anonyymi00293

      Pride lippuhan on vokevasemmiston saatan.. kirkon lippu. Onhan hakaristilippukin syytä laittaa roskiin. Samsntadon lippuja molemmat kuten punainen sirppi vasara lippukin.

    • Anonyymi00294

      eipä tässä kolkassa ole sopivaa paikkaa josta pääsisi karkuun tätä pahoinvointia jota nämä vapaudet on saanut aikaan ,, eikä niille mitään voi enää surullista huomata miten täällä menee ja yrittää sopeuttaa tätä tyhjää ,,, jota seuraavakin tyhjien taskujen komppania tulee ajamaan ,,, toivottavasti tämä ei loe maan viimeinen piikki mutta epäilen vahvasti tettä näin on ,,,

    • Anonyymi00297

      Persut ovat mököttäneet koko Juhannuksen Priden takia. No hymyä huuleen, Pride on ilon ja suvaitsevaisuuden juhla😂😂🤣

      • Anonyymi00319

        No ei todellakaan ole kun jos et halua mitenkään olla mukana tässä pride ja seta sekoilussa,niin alkavat he heti haukkumaan,solvaamaan ja nimittelemään,niin mitä suvaisevaisuutta se sellainen muka on?


    • Anonyymi00298

      Entä sitten?

    • Anonyymi00299

      Aittakummun ennuste on huono. Himouskovaiset eivät katso aatteensa pilkkaamista sormiensa läpi.

    • Anonyymi00304

      Tästä on kyse.
      Kepu-Aittakumpu, ek-vaalit 4/2023. 7240 ääntä. 3442 Oulusta.

      Loikkaus persuihin 10/2024.

      Persu-Aittakumpu kuntavaalit 4/2025, Oulusta 1128 ääntä.
      Ei kelvannut siis puolueen aluevaalilistalle, olisi saanut just samasta vaalipiiristä max 1700 ääntä. Ei jatkoon.

      Nyt siis Pasila: Cat-Catin Euroviisu Bye Bye Baby.

    • Anonyymi00307

      Olis kussu päälle.

    • Anonyymi00308

      Homot kuulemma tuputtaa omaa aatettaan. Mitä Aittakumpu tekee tässä? Eikö hän tuputa myös omaa aatettaan?

      • Anonyymi00318

        Eipä käy kouluissa tuputtamassa kuten seta ja oppilaiden on pakko olla siellä tunnilla tai muuten tulee seuraamuksia


    • Anonyymi00309

      onpa tosi makeeta mihin tahansa suomeen uimahallin saunaan ja nähdä ,,, tämmöistä perverssi touhua mitä he tekevät ,,, eivät uskalla kotonaan tehdä mutta että ,,, helkutti onkohan tää maa terveellä pohjalla,,

    • Anonyymi00310

      Miten häpeällistä pedarirättiä voisi muka "häpäistä"?

    • Anonyymi00311

      pööpöö

    • Anonyymi00314

      Eihän toi rätti oo minkään valtion virallinen lippu edes Suomen.
      Ei lipputankoon saa nostaa mitään paskasia kalsareita mitä pitäs kunnioittaa.
      Tai lippu jossa ukko nuolee toisen ukon peräaukkoa 😱

    • Anonyymi00315

      ei se oo mikään lippu, vaan rätti jotka kaikki pitäisi polttaa. Lipputankoon kuuluu vain suomen lippu ja isännän viiri. piste.

    • Anonyymi00316
    • Anonyymi00320

      Pekka Pelle Aittakumpu..hahahahaha

    • Anonyymi00322

      Hyvä Pekka. Moni ajattelee tästä lipusta kuten Pekka.

    • Anonyymi00323

      Pride on politisoitunut ,siitä ei pääse yli eikä ympäri.
      Kuten ei siitäkään, että persujen poliittinen aate perustuu vihaan. Kaikkea erilaista vihataan syvästi. Se naurattaa ,kun persu kertoo jonkun henkilön olevan kommunisti. Tässä riittää persulle ,että tämä henkilö on eri mieltä persun kanssa, oli asia tai aihe mikä tahansa.

    • Anonyymi00324

      Aittakummulle meni ääni tästä. kiitos Pekka

    • Anonyymi00325

      Nyt lähti ääni AittakummuLTA, sano!

    • Anonyymi00326

      ei häpäissyt. otsikko on aivan virheellinen. kiitos Pekka

    • Anonyymi00327

      suuri kunnia Pekalle. ongelmaksi muodostui liian helläkätinen pride lipun käsittely

    • Anonyymi00328

      Pekka teki sen! kiitos

    • Anonyymi00329
      UUSI

      Saatanan tumpelot. No - noista liusukeista ole muutenkaan kuin perunoita kuorimaan. Tuskin onnistuu sekään. Ollaan vähän muita "IS@nMAaLlSeMpia" jeo...

    • Anonyymi00330
      UUSI

      Vitun pellet.

    • Anonyymi00331
      UUSI

      Pride lippua ei voi häpäistä, mutta sen heiluttelu on häpeällistä

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe