"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on kuvattu Pikkuparlamentin puistossa Eduskuntatalon vieressä."
Kyllä tuosta ainakin sakkorangaistus pitää tulla.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d824268f-5b91-40bc-b573-8a9ce09c7553
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
319
864
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jälleen kerran osoitus siitä, että persut ovat pelkkiä pellejä.
Kaipa joku nyt sitten tuotakin klownia äänestää. Sopii siinä sitten ihmetellä, miksi valtio velkaantuu vuosi vuodelta lisää. Taseet eivät juuri korjaannu lippuja viskomalla.- Anonyymi00011
Jälleen kerran osoitus siitä että setauskovat ovat pelkkiä pellejä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jälleen kerran osoitus siitä että setauskovat ovat pelkkiä pellejä.
Onko Aittakumpu sen sortin uskovainen? Eipä se kyllä muusta koskaan puhukaan.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Onko Aittakumpu sen sortin uskovainen? Eipä se kyllä muusta koskaan puhukaan.
Nyt trollaamaan täydellä teholla pridestä.
Trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪 - Anonyymi00039
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nyt trollaamaan täydellä teholla pridestä.
Trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪Minä olisin vielä pyyhkinyt persikan lipulla.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Minä olisin vielä pyyhkinyt persikan lipulla.
Suomessa asuu maapallon tyhmin kansa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nyt trollaamaan täydellä teholla pridestä.
Trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪Arto sen jo keksikin, myös risusavotasta voi trollata, kun on tarpeeksi persu.
- Anonyymi00050
Olen samaa mieltä tuon persun kanssa, vaikka en persu olekaan. Juhannuksena kuuluu salkoon vain siniristilippu.
- Anonyymi00057
Anonyymi00040 kirjoitti:
Suomessa asuu maapallon tyhmin kansa.
Vain Persut kuuluvat siihen tyhmien lahkoon.
- Anonyymi00061
Muita kuin Suomen lippua saa häpäistä vapaasti.
- Anonyymi00070
Anonyymi00040 kirjoitti:
Suomessa asuu maapallon tyhmin kansa.
Älä ylistä itsestäsi!
- Anonyymi00079
Anonyymi00061 kirjoitti:
Muita kuin Suomen lippua saa häpäistä vapaasti.
Juuri noin, Suomen lipun häpäisemisestä voidaan tuomita sakkoon.
- Anonyymi00107
Ja vaimonpettäjä siinäpä perinteisten arvojen kunnioittava.varmaan pentulumaa hävettää
. - Anonyymi00109
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jälleen kerran osoitus siitä että setauskovat ovat pelkkiä pellejä.
Peruhan siellä riehui
- Anonyymi00111
Anonyymi00024 kirjoitti:
Onko Aittakumpu sen sortin uskovainen? Eipä se kyllä muusta koskaan puhukaan.
On se.
- Anonyymi00112
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nyt trollaamaan täydellä teholla pridestä.
Trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪Pyydätkö sebun ja kumppanit mukaan.
- Anonyymi00113
Anonyymi00040 kirjoitti:
Suomessa asuu maapallon tyhmin kansa.
Impivaaralaisjuntit.
- Anonyymi00114
Anonyymi00041 kirjoitti:
Arto sen jo keksikin, myös risusavotasta voi trollata, kun on tarpeeksi persu.
Kyllä
- Anonyymi00116
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jälleen kerran osoitus siitä että setauskovat ovat pelkkiä pellejä.
Et muuta osannut.
- Anonyymi00126
Anonyymi00050 kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuon persun kanssa, vaikka en persu olekaan. Juhannuksena kuuluu salkoon vain siniristilippu.
Pride lipulla on ensin pyyhitty persettä ja sitten vadetty salkoon.
- Anonyymi00130
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jälleen kerran osoitus siitä että setauskovat ovat pelkkiä pellejä.
Kaikki setaliset ovat ihmisten yhteisiä kynnysmattoja ja yhteisiä panopuita.
- Anonyymi00135
Aittakumpu on kova kundi!
- Anonyymi00136
Anonyymi00039 kirjoitti:
Minä olisin vielä pyyhkinyt persikan lipulla.
Oikeaa asennetta! Pride-liput, nicabit, burkhat ja muut turhat rätit sopii tähän tarkoitukseen oikein hyvin.
- Anonyymi00137
Anonyymi00041 kirjoitti:
Arto sen jo keksikin, myös risusavotasta voi trollata, kun on tarpeeksi persu.
ARTO Satonen tietää ja osaa!
- Anonyymi00138
Anonyymi00057 kirjoitti:
Vain Persut kuuluvat siihen tyhmien lahkoon.
Somalien ÄO on tällä hetkellä matalin maailman kansojen keskuudessa. Suomeenhan niitä alkoi valua 1990-luvun alussa huijaamaan suomalaisia.
- Anonyymi00139
Anonyymi00070 kirjoitti:
Älä ylistä itsestäsi!
Häh?
Siis mitä ylistä?
Itsestäsi. - Anonyymi00140
Anonyymi00107 kirjoitti:
Ja vaimonpettäjä siinäpä perinteisten arvojen kunnioittava.varmaan pentulumaa hävettää
."Yksinhuoltajasomalit"
on oma lukunsa.
Yhdellä ukolla 3-4 vaimoa eri osoitteissa ja ukko kiertää paikasta toiseen näitä nusaisemassa. Kaikki tuet virtaa tietenkin ja lapsia putkahtelee mukavaan tahtiin. - Anonyymi00171
Anonyymi00040 kirjoitti:
Suomessa asuu maapallon tyhmin kansa.
persut on vaara
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19383486/miksi-suomi-sallii-natsisatanistien-tekemat-terroriteot-murhat-jne--persujen-terrorismi-pois! - Anonyymi00175
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jälleen kerran osoitus siitä että setauskovat ovat pelkkiä pellejä.
Prideläiset marssii ja siellä kaikki vanhat ukot ja akatkin kehuu hommoiluillaan ja lepakoinnillaan.
Tyyliin sopis että jo 80 vuotta ja pelkkänä homona.
Entinen pressaehdokas vois pitää marssilla kaulassaan plakaattia, jossa lukee että "tässä marssii vanha homo, joka haluaa kankea hanuriin joka päivä"! - Anonyymi00176
Anonyymi00109 kirjoitti:
Peruhan siellä riehui
Perussako on ollut levottomuuksia?
- Anonyymi00209
Anonyymi00207
2026-06-20 22:19:37
Anonyymi00001
2026-06-19 11:21:19
Jälleen kerran osoitus siitä, että persut ovat pelkkiä pellejä.
Kaipa joku nyt sitten tuotakin klownia äänestää. Sopii siinä sitten ihmetellä, miksi valtio velkaantuu vuosi vuodelta lisää. Taseet eivät juuri korjaannu lippuja viskomalla.
Lue lisää
On aina yhtä noloa ap kuinka sinä homojen kivittäjä Soinisti haukut pappia joka on samanlainen homojen kivittäjä kuin sinäkin. Lähes yhtä noloa kuin tapasi peukuttaa omia viestejäsi kaikilla palstoilla joissa itket persujen perään. - Anonyymi00218
Tuo kangaspala ei ole "lippu" eikä sillä ole mitään tekemistä lippulain kanssa. Vastaa mainosviirejä, joita voi käyttää halutessaan vaikka lattiarättinä.
- Anonyymi00220
Anonyymi00039 kirjoitti:
Minä olisin vielä pyyhkinyt persikan lipulla.
Kyllä minä omaa Jumalan luomaa ahteriani sen verran arvossa pidän, ettei sitä ihan millä tahansa pyyhitä.
- Anonyymi00222
Anonyymi00061 kirjoitti:
Muita kuin Suomen lippua saa häpäistä vapaasti.
Korjaan: mikä tahansa rätti ei ole lippu, eikä lattiarättiä voi edes "häpäistä." Lippuasetusi koskee lippua.
- Anonyymi00235
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nyt trollaamaan täydellä teholla pridestä.
Trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪Persut trollaa itsensä siohon ensi vaaleissa
- Anonyymi00236
Anonyymi00130 kirjoitti:
Kaikki setaliset ovat ihmisten yhteisiä kynnysmattoja ja yhteisiä panopuita.
Persun älykkyys on 0 tasoa
- Anonyymi00239
Anonyymi00040 kirjoitti:
Suomessa asuu maapallon tyhmin kansa.
Pride-jutut ovat mielikuvituksen tuotosta ja mutu- tuntumaa.
- Anonyymi00240
Anonyymi00079 kirjoitti:
Juuri noin, Suomen lipun häpäisemisestä voidaan tuomita sakkoon.
Suomi-lippu on ihan eri asia kuin Pride-lippu. Tarviiko lippua heiluttaa jonkun sukupuolisen mutu-tumytuma ominaisuuden vuoksi. Jos tuntee olevansa poikkeava sukupuoleltaan, on sitten sitä tarvitseeko siitä iso numero tehdä ja sen vuoksi jotakin Pride- lippua heiluttaa. Ihmisillä on kaikenlaisia mielen kuvia ja antaa olla.
- Anonyymi00285
Anonyymi00240 kirjoitti:
Suomi-lippu on ihan eri asia kuin Pride-lippu. Tarviiko lippua heiluttaa jonkun sukupuolisen mutu-tumytuma ominaisuuden vuoksi. Jos tuntee olevansa poikkeava sukupuoleltaan, on sitten sitä tarvitseeko siitä iso numero tehdä ja sen vuoksi jotakin Pride- lippua heiluttaa. Ihmisillä on kaikenlaisia mielen kuvia ja antaa olla.
Pride lippua voi verrata tiskirättiin......
- Anonyymi00301
Anonyymi00140 kirjoitti:
"Yksinhuoltajasomalit"
on oma lukunsa.
Yhdellä ukolla 3-4 vaimoa eri osoitteissa ja ukko kiertää paikasta toiseen näitä nusaisemassa. Kaikki tuet virtaa tietenkin ja lapsia putkahtelee mukavaan tahtiin.Ja sitten ne ostelee kela kortilla ruokaa säkkitolkulla ja syöttää ikkunasta lintuja.
- Anonyymi00302
Anonyymi00235 kirjoitti:
Persut trollaa itsensä siohon ensi vaaleissa
Ja sinutkkn voi trollata suohon.
- Anonyymi00305
Anonyymi00138 kirjoitti:
Somalien ÄO on tällä hetkellä matalin maailman kansojen keskuudessa. Suomeenhan niitä alkoi valua 1990-luvun alussa huijaamaan suomalaisia.
No sitten mä tajuan, maailman tyhmimmät kusettaa meiltä fattan ja Kelan tyhjäksi.
Mutta tajuatko sinä?
Kumpi on fiksumpi, ne vai me? Kusettaja vai kusetettu?
- Anonyymi00002
Taseet korjaantuu kun otetaan 50,000 maahanmuuttajaa Lähi-idästä.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00006
Siihenkään ei lipun viskominen auta mitään.
Ja eikös se Riikka jo "kiristänyt" maahanmuuttopolitiikkaa. Eihän sieltä nyt tule enää ketään, vai kuinka? - Anonyymi00008
Eikös persut jo vuonna 2015 tuon verran maahantuoneet sieltä?
- Anonyymi00013
Sitähän nuo persut koko ajan tekee.
- Anonyymi00089
Tämän hallituksen aikana persut voi iloita 180 000 maahanmuuttajan muuton sallimisesta Suomeen.
- Anonyymi00117
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikös persut jo vuonna 2015 tuon verran maahantuoneet sieltä?
35.000 toi.
- Anonyymi00118
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tämän hallituksen aikana persut voi iloita 180 000 maahanmuuttajan muuton sallimisesta Suomeen.
Kyllä Näin kävi
- Anonyymi00142
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikös persut jo vuonna 2015 tuon verran maahantuoneet sieltä?
Eikös tuolloin ollut kepuvetoinen hallitus ja itse herra Sipilä lupasi lukaalinsa mamuille, mutta senkin valehteli, kuten "turpiin tuli ja kunnolla"🤣. Persut ei ole ikinä ollut hallitusvastuussa. Aina on ollut ketkut, demarit tai kokkareet pm-puolueina ja sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Ymmärrätkö?
- Anonyymi00143
Mieluummin kuitenkin somaleita lorvimaan ja rötöstelenään.
- Anonyymi00179
Sijoitetaan kaasulaitokselle.
- Anonyymi00180
Anonyymi00117 kirjoitti:
35.000 toi.
Huraa, huraa!
Kuraa, kuraa! - Anonyymi00195
Anonyymi00179 kirjoitti:
Sijoitetaan kaasulaitokselle.
Somalista tulee kamala haju kaasulaitoksella.
- Anonyymi00202
Anonyymi00142 kirjoitti:
Eikös tuolloin ollut kepuvetoinen hallitus ja itse herra Sipilä lupasi lukaalinsa mamuille, mutta senkin valehteli, kuten "turpiin tuli ja kunnolla"🤣. Persut ei ole ikinä ollut hallitusvastuussa. Aina on ollut ketkut, demarit tai kokkareet pm-puolueina ja sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Ymmärrätkö?
Kyllähän Sipilän hallituksessa oli persutkin hallitusvastuussa kokoomuksen kanssa.
- Anonyymi00214
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tämän hallituksen aikana persut voi iloita 180 000 maahanmuuttajan muuton sallimisesta Suomeen.
Vihervasemmisto nyt ainakin kiittää ja kumartaa.
En ainakaan ole kuullut vastaväitteitä sieltä päin. Anonyymi00142 kirjoitti:
Eikös tuolloin ollut kepuvetoinen hallitus ja itse herra Sipilä lupasi lukaalinsa mamuille, mutta senkin valehteli, kuten "turpiin tuli ja kunnolla"🤣. Persut ei ole ikinä ollut hallitusvastuussa. Aina on ollut ketkut, demarit tai kokkareet pm-puolueina ja sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Ymmärrätkö?
>Persut ei ole ikinä ollut hallitusvastuussa.
Täh? Olivat 2015-2019 ja nyt 2023-2027.- Anonyymi00242
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tämän hallituksen aikana persut voi iloita 180 000 maahanmuuttajan muuton sallimisesta Suomeen.
Voi, voi etpä paljon asioista tiedä. PS ei voi yksin estää maahanuuttoa, kun muut puolueet nimenomaan maahanmuuttajapuolueet, vihreät, vassaeit, demarit, RKP erityisesri haluavat sitä.
halusivat v. 2015 vihervassudemaritRKP, kepiun sipilä pääministerinä, kokoomuksen Orpo sisäministerinä ison maahanmuuttajavyöryn turvallisesta Ruotsista Suomeen monrn turvallisen maan läpi turvapaikkaa hakemaan Suomeen. Homma ei mennyt sopimusten mukaisesti,
Soinin PS ainoana puolueena tuolloin kristisoi turvapaikkahakijavuöryä Suomeen turvallisesta Ruotsista, mutta PS ei voinut asialle mitään YKSIN, kun muut olivat toista mieltä ja halusivat maahanmuuttajia kaukaa Suomeen eikä ketään olisi saanut palautttaa kotimaahansa, vaikka hakijoilla ei ollut turvapaikkatarvetta, erityisesri vihreät ja RKP mieltä osoittivat kaikista virallisista palautuksista. - Anonyymi00271
Anonyymi00202 kirjoitti:
Kyllähän Sipilän hallituksessa oli persutkin hallitusvastuussa kokoomuksen kanssa.
Sivusta. Kokkarit ja kepu Sipiläm hallituksessa enemmistönä päätökset teki, Ja oppositio oli innolla mukana Sipilän ja Orpon ns. vastuunjaossa Ruotsin kanssa heidän turvapaikkahakijoiden ison määrän tuomisesta Suomeen. KOk. ja RKP olivat jo ennalta käyneet neuvottelemassa ja pohjustamassa maahanmuuttajien tuontia Suomeen. turvallisesta Ruotsista turvapaikkaa hakemaan, homma ei mennyt sopimusten mukaisesti ja siitä Soini yritti sanoa, mutta sai vastaansa sellaisen älämölön oppositiolta ja lähes koko Suomen kansalta, että toteisi varmaan, että asia oli jo päätetty ja pulinat pois.
Suomen päättäjillä on tapana ottaa vastuuta muilta vähän kaikessa. Aikanaan Suomi otti Ruotsista romaneja Suomeen, kun Ruotsi ei pärjännyt heidän kanssaan. Marinin hallitus toi Afganistanin taleb-hallinnon tultua siellä valtaan muidenkin maiden vastuulla olevia afgaaneja Suomeen ja demarit Marin ja Tuppurainen kävivät neuvottelemassa vastuunotosta muun maalaisten otosta pohjoismaiden kesken. , muut pohjoismaat eivät lähteneet tuohon vastuunjakoon mukaan. Jne.
He, jotka kannattavat löysää maahanmuutopolitiikkaa ja maahanmuuttajille suotavaa anteliasta sosiaaliturvaa, äänestävät toki maahanmuuttajapuolueira, vihreitä, vassareita, demareita ja RKP:ta. Samaa on kepussa ja kokoomuksessakin, mutta ei niin korostetusti. Se pitää myös ymmärtää, että Suomen pienen kansan resurssit eivät riitä millään läysään ja isoon maahanmuuttoon Suomeen. Resurssit jo nyt paukkuvat ja jakovara pienenee vuosi vuodelta. Raha ei kasva puussa, eikä ole uusiutuva luonnonvara. Mitä enemmän on jakajia, sitä vähemmän on jaettavaa. Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
>Persut ei ole ikinä ollut hallitusvastuussa.
Täh? Olivat 2015-2019 ja nyt 2023-2027.Tuo 27 ei ole vielä varma koska hallituksessa tapahtuu vielä paljon. Perussuomalaisia voi onnitella siitä että he onnistuivat Sipilän hallituksessa tuomaan tänne eniten ulkomaalaisia mitä mikään puolue
- Anonyymi00303
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sitähän nuo persut koko ajan tekee.
Entä SDP😱
- Anonyymi00003
Työttömyys on huipussa Suomi korviaan myöten veloissa ja persut vaan pelleilee lapsellisena
- Anonyymi00058
Populisti ei muuta osaa.
- Anonyymi00084
Mene töihin ja maksa velkasi. Ei onnistu vassarilta, puhun kokemuksesta velkojan ominaisuudessa.
- Anonyymi00090
Anonyymi00084 kirjoitti:
Mene töihin ja maksa velkasi. Ei onnistu vassarilta, puhun kokemuksesta velkojan ominaisuudessa.
Mikähän "velkoja" ikäänkun olet?
Persuvelkojadorka! - Anonyymi00144
Kerrohan, miksi haukut vain persuja? Luuletko, että persut yksin sanelee, mitä täällä saa tehdä ja mitä ei?
Onko sulla jotain hyvää selvennystä, kun minä en ymmärrä. - Anonyymi00181
Anonyymi00058 kirjoitti:
Populisti ei muuta osaa.
Vassari siinä väänsi kunnon tortut.
- Anonyymi00186
Anonyymi00084 kirjoitti:
Mene töihin ja maksa velkasi. Ei onnistu vassarilta, puhun kokemuksesta velkojan ominaisuudessa.
Siis yksi vassari ei maksanut.wauuu !
- Anonyymi00187
Anonyymi00090 kirjoitti:
Mikähän "velkoja" ikäänkun olet?
Persuvelkojadorka!Oletettavasti.
- Anonyymi00244
Marinin hallituksen työministeri Haatainen demari teki hallituksen lopussa uuden lain, jolla houlutella ulkomaista väkeä Suomeen opiskelemaan ja työhön ja perheet mukaan.
Nykyhallituksessa työministeri Satonen KOK: kävi vielä rekrytoimassa ulkomaista työvoimaa Suomeen yhdessä puoluetoverinsa Vartiainen Juhana kanssa; vaikka inflaation myötä tiedettiin. että syvä taantuma ja työttömyys oli tulossa.
Mutta eivät politiikot yleensä kansan hyvästä välitä, toimivat vain aatteen mukaisesti. Eikä ole hyvä koskaan, että aate menee järjen ohi toimissa. Kansa toimista kärsii, eivät politiikot, he vain possuttelevat isoilla palkoilla ja eduilla huonoina aikoinakin, eivät osallistu edes säästötalkoisiin, eivät vihervassaeipuolueetkaan, joiden luulisi olevan solidaarisia, mutta eivät ole. Innolla ovat nostamassa omia etuja ja palkkioitaan, vaikka aika olisi kuinka heikko, ja kansalta vaaditaan kaikessa leikkauksia ja sopeutuksia ja kaikkia maksuja nostetaan hurjasti ja palveluita heikennetään.
Voi sanoa, että eivöt ole enää vihervassarit toimissaan köyhän kansan ystäviä, Eivätkä demarit duunarreiden puolustajia. Kaikki muuttuu, niin poliriikotkin, ovat vieraantuneet kansasta. Se tulee esiin erityisesti heikkoina aikoina.
- Anonyymi00004
Se lippu olisi pitänyt polttaa !
- Anonyymi00071
Sinähän sivistynyt olet!
- Anonyymi00110
Anonyymi00071 kirjoitti:
Sinähän sivistynyt olet!
Sinähän teeskentelevä sievistelijä olet.
- Anonyymi00131
Aina kun näet pridelipun niin revi se tai polta taikka pyöritä paskassa.
- Anonyymi00146
Anonyymi00071 kirjoitti:
Sinähän sivistynyt olet!
Som som som!
- Anonyymi00188
Sinunko bussilippu ?
- Anonyymi00005
Lestapastori provosoitui Rydmanin ja Vigeliuksen puheista.
- Anonyymi00296
Aittakumpu lienee nykyään perusluterilainen. Seurapuhujan pestistä hän luopui. Nykyjään Aittakumpu kuuluu siis luterilaiseen kirkkoon ilman herätysliikkeitä, mutta veikkaan, että tulee siirtymään johonkin konservatiivisempaan kirkkoon, kun Suomen evlut.kirkko on menny ja menee yhä enemmän vihervasemmalle.
- Anonyymi00007
Hyvä Pekka! 👍
Se lippu kannattaa silputa tuhannen päreiksi, ettei kukaan laita sitä uudelleen liehumaan.- Anonyymi00147
Siihen voikin vaikka p- askoakin.
- Anonyymi00009
Tuo lippuhan edustaa sairaita ja kierotuneita ihmisiä.
Outo käsitys lääkäreilläkin että kun joku sairaus poistetaan luettelosta ja asia normaalisoidaan niin kyseessä ei enää olisi sairaus.
Voidaanhan vaikka rasvamaksaa väittää ihan luonnolliseksi asiaksi ja ominaisuudeksi jolloin se ei sen ihmeempiä "eheytys" hoitoja enää vaatis. Sama juttu vaikka syöpien kanssa luonnollinen asia joihin osalla taipumus mihinkään hoitoihin ei tarvetta.- Anonyymi00088
Terroristijärjestön lippu, joka yrittää tuhota lapset.
Anonyymi00088 kirjoitti:
Terroristijärjestön lippu, joka yrittää tuhota lapset.
Ei lippu ole sellainen subjekti, joka kykenisi tuhoamaan mitään. Tai tekemään juuri muutakaan.
- Anonyymi00010
Laillisesti Suomen rikoslaki suojelee ainoastaan virallisia kansallissymboleita, kuten Suomen lippua.
Pride-lippua ei siis voi häväistä, tiedoksi mielensäpahoittajille. - Anonyymi00012
PS potkittava pikaisesti pihalle Arkadianmäeltä ja sitten koko maasta.
- Anonyymi00148
Somput hevon veehen paneen sukulaisiaan muualla kuin täällä Suomessa.
- Anonyymi00245
VihervassaridemariRKP kannattaja on sitä mieltä jälleen kerraan, että Suomi ja suomalaiset eivät tarvitse puolustajaa, jona PS toimii. Joka seuraa politiikkaa, tietää kyllä sen. mutta vihervassudemariRKP- kannattaja ei seuraa politiikkaa eikä politiikkojem toimia, käy sokkona ja kuurona kaikille poliittisille uutisoinnille äänestämässä uskollisesri aina ja joka kerta samaa puoluetta, vaikka se oksaa sahaa hänen allaan.
VihervassudemariRKP- kannattaja uskoo vain, että muut paitsi se oma puolue on aina syypää kaikkeen huonoon Suomessa ja syyttää heitä, vaikka hänen kannattamansa puolueet ovat olleet päättämässä viimeksi asioista. VihervassudemariRKP- kannattaja vain yksitotisesri mutisee, että takkia ei vaihda enkä puoluettakaan, niinkuin ikivanhassa tv- mainoksessa tuhti äijä vakuutti, että lenkkimakkaraa ja sinappia tietyn merkkistä ei vaihda ikimaailmassa muuhun On oikein ylpeä siitä, että on sanansa mittainen,
- Anonyymi00014
Persut ovat haittasuomalaisia!
- Anonyymi00256
Niinkun sinä et tykkää Suomesta ja suomalaisista, niin et PS:sta joka on kaikista eniten suomalainen puolue jo nimensäkin perusteella ja muutenkin.
- Anonyymi00015
Jos tuo jätkä tulee kaupungilla vastaan, niin nostan sen roskapönttöön.
- Anonyymi00016
Millä lihaksilla?
- Anonyymi00017
Tulkitset väärin tuo jätkä haluis heittää roskikseen ne ihmissaastat joita tuo lippu edustaa...ei sillä lippua vastaan mitään sinäänsä ole.
- Anonyymi00029
Peukkupäissään on kivaa fantasioida tuollaisestakin.
- Anonyymi00072
Älä saastuta roskista!!!
- Anonyymi00119
Minä nostaisin hänet vähän korkeammalle jalustalle!
- Anonyymi00132
Uhoaa hinänkorsi joka pystyy nostamaan ainoastaan kaljapullon ilmaan.
- Anonyymi00150
Anonyymi00016 kirjoitti:
Millä lihaksilla?
Mläÿþ
- Anonyymi00018
Persu sentään kierrättää. Energiajätteenä tuollainen lippu menee ihan hyvin, ei sentään ongelmajätteeksi lajitellut.
- Anonyymi00019
Kangas kuuluu Uffaffaakeräykseen, ei roskiksen sekajätteeseen.
- Anonyymi00151
Mustia apinoita on aivan liikaa täällä.
- Anonyymi00020
Suomessa on kaksi virallista lippua, kansallislippu ja valtiolippu.
Kaikki loput rätit ovat sitten jotain muuta. - Anonyymi00021
Nauraa Kippurassa🤣🤣🤣
Pervopersut toisella kädellä tuomitsee sateenkaari ihmiset ja toisella kädellä kiittelevät puolueen PersuHomoja joilla kaiken lisäksi on tummat matupojat kumppaninaan!!!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/568b30e1-9cd3-46fc-9fe1-92857662bade
On siinä edustava perhepotretti, PervoPersujen vaalijulisteeseen, ainoastaan adoptiolapsi mosambikista enää puuttuu täydellisestä perhepotretista ,,,- Anonyymi00031
Sopii paremminkin sosiaalitoimiston mainokseksi. Tältä näyttävät ne, jotka eivät sossunavustuksia jatkuvasti anele.
- Anonyymi00153
Näin näääkeri ruikkii.
- Anonyymi00189
Juuri näin. Ei voi kun nauraa.
- Anonyymi00291
Joo jos toi olis nainen niin se olis suvakkih---a
Tai joku joka tietää, ettei mustasta ole valkoiseen paluuta...
Nyt se on ex persupuheenjohtajiston ja kiintiöhannu.
Yksi siellä puheenjohtajistossa on nytkin. Kiintiö, kiintiö nääs: älä pelkää homoja, älä käännä heille selkääsi...
Ja nää älyn Tonavat kannattaa äärioikeistoa! Onko jollekin selvinnyt, mitä kaikissa oikeistodiktatuureissa kakkanarun venyttelijöille hannuille käy? Ernst Röhm? Sama meno kommunismissa ja kaikissa maailman nistaneissa. Iranissa ensimmäinen puun oksa on vimppa mitä näet altapäin.
Mitähän nää sanoo siinä montun reunalla, kun ollaan ihan oikeassa nasselassa?
- D'oh...?
- Anonyymi00022
Minä en ole persu, mutta kyllä tuo pride vouhotus on mennyt liian pitkälle. Miksi pitää liputtaa asialle joka ei anna mitään hyvää. Miksi pitää marssia poikkeavien ihmisten takia. Tämä muistuttaa jo natsikulkueita ja muuta saastaa. Normaali ihminen antaa piut paut moiselle toiminnalle.
- Anonyymi00023
Näin juuri. Tosin pieneltä ärsyyntymiseltä ei voi välttyä, kun tämä suuntaus rävähtää silmille joka puoleltä - pyytämättä ja odottamatta kuin entiselle tytölle.
Tuollainen turha tuputus kääntyy itse asiaa vastaan, ja hyvä niin. - Anonyymi00025
Nyt sitten tyyli vaihtui, et enää olekaan menossa sinne risusavottaan?
- Anonyymi00037
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nyt sitten tyyli vaihtui, et enää olekaan menossa sinne risusavottaan?
Vituttaako ajaa vanhalla Avensiksen romulla, köyhä?
- Anonyymi00091
Anonyymi00037 kirjoitti:
Vituttaako ajaa vanhalla Avensiksen romulla, köyhä?
Niinkö kuvittelet muiden olevan köyhi ja ajavansa vanhalla autonromulla.
Sinähän se kuulostat olevasi latvasta laho...ja se on vielä pahempaa kuin vanha auton romu. - Anonyymi00152
Arvaappas, mitä yksi homo sanoi minulle?
"Niitten (setalaisten) touhu käy niitä itseään vastaan". Olen täysin samaa mieltä. Hän ei niiden sairaista vouhotuksista välitä paskaakaan eikä marssi niitten idioottien marsseilla eikä ole missään tekemisissä ko sakin tai sakkiin kuuluvan kanssa. Minusta tuo kertoo jo paljon. Nyky homot ja lepakot on täysin radikalisoituneita ja johtuu setasta! Tuon Seta-mätäpaiseen, kun vielä joku puhkaisee, niin hyvä! Se tapahtuu.
Turha noitten idioottien on haukkua vaikkapa jotain uusnatsisakkia, kun itse ovat paljon pahempia ja todella oksettavia! - Anonyymi00190
Sinä olet epänormaali.
- Anonyymi00300
Anonyymi00037 kirjoitti:
Vituttaako ajaa vanhalla Avensiksen romulla, köyhä?
21v 360tkm vasta menty eikä vituta yhtään. Sulla tuntuis olevan pinna kiireellä ku sähköhimmeli taas pajalla ja tonnit paukkuu. Ei se iso vika tarvii olla jos se on sun päässä.
- Anonyymi00028
Millä tavalla tuo lippu on lain mukaan suojattu? Minkä valtion lippu se on?
- Anonyymi00155
P-reikävaltion lippu se on. Ruskean reijän ritarien valtion, jonka tärkein vientituote on
potaska.
- Anonyymi00030
Jos tyhmyydestä oikeasti sakotettaisiin, saisit sakkoja joka päivä.
- Anonyymi00032
Aittakummulla kiristää joku päässä kun on niin yhden asian kimpussa päntiönnään. Pettäjän tie on kaitainen ja ahdas, ei tuolla tavalaa pääse siitä vaan olis kuin mies ja tunnustais tekonsa.
- Anonyymi00275
Jos jokainen tekisi samoin kuin Aittakumpu, saattaisi Jumala vielä siunata tätäkin kansaa!
- Anonyymi00306
Joo.
Seiskahan vihjaili monessa lehdessä että A:lla olisi sutinaa saman vaalipiirin Simulan kanssa. Persumuija eduskunnassa.
Asuvat samassa rapussa, just just ja vahingossa.
Seiska ei ole oikonut vai onko joku nähnyt?
Huvikseenko A:n vaimo vaati eron?
- Anonyymi00033
Liehuuko prideliput nyt juhannuksena samassa tangossa suomenlipun kanssa? Onko pridelippu korkeammalla?
- Anonyymi00034
Millainen idiootti pitää tuota lippua jonain suojeltuna kohteena?
- Anonyymi00035
Oikein teki,,tommoinen lippu kuuluu roskapöntöön,,,jos se puhdas niin voi siihen peffan pyyhkiä
- Anonyymi00076
Takapuolesi saastuu jos pridelipulla sitä kosket.
- Anonyymi00036
Mä voisin pyyhkiä perseeni pride-lippuun.
Vain VALTION VIRALLISEN LIPUN VOI HÄPÄISTÄ!- Anonyymi00044
Jos enään sitäkään, luulen, että vain somalian lipun voisi suomalainen häväistä enään.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jos enään sitäkään, luulen, että vain somalian lipun voisi suomalainen häväistä enään.
Nii, on tää niin somppuländ nykyjään.
- Anonyymi00184
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jos enään sitäkään, luulen, että vain somalian lipun voisi suomalainen häväistä enään.
Somput on varastaneet valtiolippunsa Anerikasta.
Se on ollut alkujaan The Bonnie Blue Flag.
Somppujen huippumatalalla ÄO:lla ei pystytä keksimään mitään järkevää omin päin.
- Anonyymi00038
Jep, ei pride-lippua voi häväistä, se on jo valmiiksi HÄPEÄ🤮
- Anonyymi00042
Mahtavaa!
- Anonyymi00043
Hienoa toimintaa
- Anonyymi00158
Sompulit osaa.
- Anonyymi00046
Meilläkin pride uskovaisilla on omat oikeudet. Voimme olla miehiä tai naisia oman mielemme mukaan sitä ei pimppi eikä pippeli päätä.
Meillä on oikeus myös opettaa tätä koulussa lapsille.
Saamme myös lespoilla homostella ja heteroida miten halutaan.
Meidän aatteellemme vaadimme kaikkien hyväksynnän ja suvaitsevaisuuden.- Anonyymi00066
Noinhan se on ja pitääkin olla, sitä ei Aittakummun pelle pysty estämään.
- Anonyymi00103
Me heterotkin halutaan oma lippu ja meidän aatteellemme vaadimme kaikkien hyväksynnän ja suvaitsevaisuuden.
- Anonyymi00047
Jos mulla olisi pride lippu niin laittaisin sen esille ennemmin kuin suomen lipun. Persulipun polttaisin.
- Anonyymi00049
Ei niitä ksikille riitä 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ei niitä ksikille riitä 🤣🤣🤣🤣
Miksikille ei riitä?
- Anonyymi00063
Anonyymi00052 kirjoitti:
Miksikille ei riitä?
Niitä poltetaan niin paljo.
- Anonyymi00154
Mielenvikaisuus on paha sairaus. Onko se jälkitauti?
- Anonyymi00215
Jos mulla olisi pride lippu niin laittaisin sen esille ennemmin kuin suomen lipun.
Siinä on se vaara, että tulee perse kipeäksi.
Äänestä SDP - Anonyymi00246
Tuossa näkyy arvoliberalistien ( vihreät, vassarit. demarit, RKP) arvostus Suomea ja sen lähes ainoaa aitoa ja oikeaa puoluetta PS kohtaan. Ne haluaa vaihtaa ja tilalle tuoda Pride-lipuh, mikä liittyy pelkästään ylikorostettuun sukupuoliseen mutu- tuntumaonimaisuuteen ei muuhun.
- Anonyymi00048
Pekka saa rangaistuksen taivaassa, ei pääse portista vaan ohjataan hiiliosastolle kuumaan seuraan.
- Anonyymi00059
Herra tykkää enempi sukurutsasta kun homostelusta. Hävitti Sodoman ja Komorran kun siellä homostelu meni yli ayraittensä, mutta pelasti Lootin perheen kun se oli hurskas mies, eikä homo. No myöhemminhän se pumppasi molemmat tyttärensä paksuksi, Epä se Herra siitä rangaissut. Tosin umpijurrissahan se oli, Mutta eihän se puolustus ole ainakaan näissä maallisissa rikoksissa.
- Anonyymi00104
Anonyymi00059 kirjoitti:
Herra tykkää enempi sukurutsasta kun homostelusta. Hävitti Sodoman ja Komorran kun siellä homostelu meni yli ayraittensä, mutta pelasti Lootin perheen kun se oli hurskas mies, eikä homo. No myöhemminhän se pumppasi molemmat tyttärensä paksuksi, Epä se Herra siitä rangaissut. Tosin umpijurrissahan se oli, Mutta eihän se puolustus ole ainakaan näissä maallisissa rikoksissa.
Muuta sinä sinne Sodomaan ja komorraan.
- Anonyymi00051
Pride lipun voi vain ja ainoastaan polttaa.
https://www.youtube.com/shorts/5TRc2Yor6kc
https://www.youtube.com/watch?v=F7OvPTmhtiY&list=RDF7OvPTmhtiY&start_radio=1- Anonyymi00067
Näitä on persuillaki vara polttaa 🤣🤣🤣🤣
https://www.google.com/aclk?sa=L&ai=DChsSEwjazJ3IwJOVAxVrC6IDHTA_JbQYACICCAEQBRoCbGU&co=1&gclid=EAIaIQobChMI2sydyMCTlQMVawuiAx0wPyW0EAQYAyABEgJiQ_D_BwE&sig=AOD64_1OfKMj6n9f26SDFmyigwXfV_atPA&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwia4JrIwJOVAxW5FhAIHVK4GSIQwg8oAHoECAcQGQ&nis=8&ch=1&adurl= - Anonyymi00081
Ruma lippu sentään lämmittää poltettaessa
- Anonyymi00053
Persu häpäisee aina kaiken, mihin se koskee.
- Anonyymi00054
Eihän se lippu ole edes mikään virallinen lippu!!
Sitäpaitsi verorahoilla hommattu!
Olisi jo aika alkaa näiden homojenkin elää toisten kanssa tasavertaisena eikä aina olla vaatimassa erityiskohtelua! - Anonyymi00055
Hyvin tehty.
- Anonyymi00056
No ainakin tiedämme mitä teemme Persujen vaalimainokaille jatkossa.
- Anonyymi00060
Vaalimainosten turmeleminen ja tuhoaminen on rikos, joka voidaan tuomita rikoslain nojalla vahingontekona tai lievänä vahingontekona. Siitä voi seurata sakkorangaistus tai enintään vuosi vankeutta.
Teosta voidaan määrätä myös vahingonkorvausvelvollisuus mainoksen omistajalle tai kyseiselle ehdokkaalle.
Vaalimainokset ovat osa demokraattista vaaliprosessia. Jos havaitset vaalimainoksiin kohdistuvaa ilkivaltaa, siitä voi ilmoittaa poliisille. Ohjeet rikosilmoituksen tekemiseen löytyvät Poliisin verkkosivustolta.
Pride väen lippujen tuhoaminen ja häpäisy sitävastoin jopa kunnioitettavaa. - Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Vaalimainosten turmeleminen ja tuhoaminen on rikos, joka voidaan tuomita rikoslain nojalla vahingontekona tai lievänä vahingontekona. Siitä voi seurata sakkorangaistus tai enintään vuosi vankeutta.
Teosta voidaan määrätä myös vahingonkorvausvelvollisuus mainoksen omistajalle tai kyseiselle ehdokkaalle.
Vaalimainokset ovat osa demokraattista vaaliprosessia. Jos havaitset vaalimainoksiin kohdistuvaa ilkivaltaa, siitä voi ilmoittaa poliisille. Ohjeet rikosilmoituksen tekemiseen löytyvät Poliisin verkkosivustolta.
Pride väen lippujen tuhoaminen ja häpäisy sitävastoin jopa kunnioitettavaa.Persujen vaalimainosten turmeleminen ja häpäisy on kunnioitettavaa, laittomuudesta huolimatta.
- Anonyymi00247
Anonyymi00062 kirjoitti:
Persujen vaalimainosten turmeleminen ja häpäisy on kunnioitettavaa, laittomuudesta huolimatta.
PS puolustaa Suomea, suomalaisia, suomalaisuutta ja perinteisiä suomalaisia arvoja. VihervassudemariRKP kannattaja puolustaa vain pervoja arvoja ja ei- suomalaisuutta. Ei hyvä! Jos tykkää olla poikkeavasti eri sukupuolinen, Suomessa saa olla sitä, mutta pitääkö siitä joka paikassa toitottaa ja lippua siksi heiluttaa.
- Anonyymi00251
Anonyymi00060 kirjoitti:
Vaalimainosten turmeleminen ja tuhoaminen on rikos, joka voidaan tuomita rikoslain nojalla vahingontekona tai lievänä vahingontekona. Siitä voi seurata sakkorangaistus tai enintään vuosi vankeutta.
Teosta voidaan määrätä myös vahingonkorvausvelvollisuus mainoksen omistajalle tai kyseiselle ehdokkaalle.
Vaalimainokset ovat osa demokraattista vaaliprosessia. Jos havaitset vaalimainoksiin kohdistuvaa ilkivaltaa, siitä voi ilmoittaa poliisille. Ohjeet rikosilmoituksen tekemiseen löytyvät Poliisin verkkosivustolta.
Pride väen lippujen tuhoaminen ja häpäisy sitävastoin jopa kunnioitettavaa.Väärin.
- Anonyymi00064
Viiksitupsu puuttuu enää joka erottaa eräästä toisesta, joka päätti valita oikean lopun.
- Anonyymi00065
Tuo lippu on sama kuin nazi- tai n-liitonlippu,niin joutaakin roskiin
- Anonyymi00253
Päin vastoin. Natsilippu on persujen oma.
- Anonyymi00069
Suomen lippua koskee säännökset että sitä pitää kunnioittaa. Ei pride lippu ole mikään virallinen lippu. Se on vaan värikäs kangaspala ja sekajäte on ihan oikea paikka sille.
- Anonyymi00254
Kerropa tuo Wigeliukselle ja Tynkkyselle naamakkain.
- Anonyymi00073
Työmieskin on heitä!
- Anonyymi00074
Pekka Aittakumpu on pappi ja persujen tapaan vaimon pettäjä. Lestadiolaisena Pekka oli pannut alulle 8 lasta ja vaimo sai lestaduolaisyhdyskunnalta luvan ottaa eron Pettäjä-Pekasta. Jenni Sunula taitaa lohduttaa Pekkaa, asuvat samassa rapussa ja kerroksessa. Pekalla on lyhyt matka toteuttaa harrastustaan.
- Anonyymi00075
Niin mitä sitten? Antaa Pekan touhuta
- Anonyymi00077
https://www.kaleva.fi/puolueloikka-suhdehuhut-saarnaviran-jatto-avioero/13498265
Pekka tykkää panna elämän risa-seksi. Tuollaista ihmistä en kuuna päivänä äänestäisi. 8 lapsen isä, holtiton huor--tekijä ja tuo hänen pride-esitya on mitätön esitys, niin mitä tavoittelee. Onpa Pekalla vielä kanttia vaikka itse on haureutta harjoittanut, nykyään ex-pappi! - Anonyymi00078
Jenni Simula.👀
- Anonyymi00080
Papit on tunnetusti kovia pan.miehiä
- Anonyymi00217
Pekka on sentään mies.
Anonyymi00075 kirjoitti:
Niin mitä sitten? Antaa Pekan touhuta
Antaa antaa, ja kohta ei kansanedustajan hommatkaan haittaa touhuamista.
- Anonyymi00258
Anonyymi00075 kirjoitti:
Niin mitä sitten? Antaa Pekan touhuta
Siis huoraaminen on oikein teillä persuilla ?
- Anonyymi00259
Anonyymi00077 kirjoitti:
https://www.kaleva.fi/puolueloikka-suhdehuhut-saarnaviran-jatto-avioero/13498265
Pekka tykkää panna elämän risa-seksi. Tuollaista ihmistä en kuuna päivänä äänestäisi. 8 lapsen isä, holtiton huor--tekijä ja tuo hänen pride-esitya on mitätön esitys, niin mitä tavoittelee. Onpa Pekalla vielä kanttia vaikka itse on haureutta harjoittanut, nykyään ex-pappi!Tyhjä muikun kanssa heiluva persu.
- Anonyymi00260
Anonyymi00080 kirjoitti:
Papit on tunnetusti kovia pan.miehiä
Tunnetko kaikki papit ?
- Anonyymi00313
Onko Jenna ja Pekka muuten A- vai B-rapusta? En lue Seiskaa kuin kampaajalla.
- Anonyymi00317
Anonyymi00080 kirjoitti:
Papit on tunnetusti kovia pan.miehiä
Jos on 20 v ollut seurakunnassa ja eläke häämöttää niin mikäs siinä.
Jos on nuori pappi ja piispan arvo mielessä niin aisankannattajan antama turpasauna kannattaa ottaa rakastavasti vastaan. Kääntää toinenkin poski, sou tu sei.
Julkista asiaa siitä ei voi tehdä. Siitä seurakunnasta et muuten ikinä enää pois pääse.
Suurin osa maan kirkkovaltuustoista on kuitenkin kepulaisia, iso osa lestadiolaisia. Ne ei luopioita palkkaa. Vaikka joku hallituksen ikäneito nuoresta papista haaveilisi niin ne kirkkovaltuuston maallisetkin miehet on tarkkoja talonsa tavarasta.
Papinvaalissa avion rikkojat kepittää maan surkein naispappi 6-0.
- Anonyymi00082
Persut kuvittelevat aina edustavansa koko Suomen kansaa, vaikka edustavat siitä vain pientä vähemmistöä, korkeintaan 10 prosentin verran.
Seksuaalivähemmistöjen avoin vihaaminen ei persujen kannatusta nosta, vaan ainoastaan laskee, koska Suomen kansan suuri enemmistö kannattaa tasavertasia oikeuksia myös seksuaalivähemmistöille.
Seksuaalivähemmistöjä vimmalla vihaavat öyhötyspersut ja äärihihhulit edustavat pikkuriikkistä vähemmistöä. Vihaa lietsomalla ei kannatus kasva.- Anonyymi00093
Persuilla on oma sodoma ja komorra. Vigelius ja Tynkkynen tunnetuimmat, Hakamäki jne. Erikoisluvallako persujen oma joukot harjoittaa Aittakummun maalittamia seksuaalivähemmistöjä.
- Anonyymi00106
Miksi sexuaalivähemmistöjen on pidettävä niin kovaa meteliä ja älämölöä itsestään. Ovatko he mielestään jotain parempia ja ylempiarvoisia kuin heterot?
Anonyymi00106 kirjoitti:
Miksi sexuaalivähemmistöjen on pidettävä niin kovaa meteliä ja älämölöä itsestään. Ovatko he mielestään jotain parempia ja ylempiarvoisia kuin heterot?
Meidän heteroitten suurella enemmistöllä ei ole mitään ongelmaa siinä että homppelit sun muut oudokit riekkuvat kerran vuodessa kartsalla. Emme myöskään koe, että he erityisesti koettaisivat nostaa itseään yläpuolellemme.
Jostakin syystä tuollainen kokemus tuntuu erityisesti liittyvän vanhoilliseen. laitaoikeistolaiseen uskonnollisuuteen, jota taas suurin osa suomalaisista vieroksuu tai jopa inhoaa.- Anonyymi00248
Mutu- tuntuma sukupuolisilla on ihan samat oikeudet kuin muillakin. Hirveä paasaus sukuouolisten erilaisten oikeuksista ja tasa-arvosta vain ärsyttää yleisesti, ei johda mihinkään hyvään, tekee heistä ikävän maailitaulun, johon lentelevät monenlaiset pilkkakirveet. Homma kääntyy itseään vastaan eikä ole hyvä.
- Anonyymi00261
Vaipuvat vain suohon.
- Anonyymi00262
Anonyymi00093 kirjoitti:
Persuilla on oma sodoma ja komorra. Vigelius ja Tynkkynen tunnetuimmat, Hakamäki jne. Erikoisluvallako persujen oma joukot harjoittaa Aittakummun maalittamia seksuaalivähemmistöjä.
Tyhmyyttään.
- Anonyymi00263
Anonyymi00106 kirjoitti:
Miksi sexuaalivähemmistöjen on pidettävä niin kovaa meteliä ja älämölöä itsestään. Ovatko he mielestään jotain parempia ja ylempiarvoisia kuin heterot?
Tunnettavuutta tarvitaan joka asiassa.
- Anonyymi00083
Ei pride-lippuja voi häväistä. Korkeintaan kyseessä toisen omaisuuden vahingoittaminen. Ei kuulu pride-liput Suomen lipun päivän juhlistamiseen. Pientä rajaa näille Pride-houruillekin.
- Anonyymi00085
Hienoa, että joku pitää lasten puolta. Terroristijärjestö pride yrittää tuhota lapset. Poliisin pitäisi vangita kaikki sen jäsenet.
- Anonyymi00094
Prde-lipun roskiin heittäminen on Aittakummulta erittäin isänmaallinen teko, jota varmasti Suomen kansa pääosin kannattaa.
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Prde-lipun roskiin heittäminen on Aittakummulta erittäin isänmaallinen teko, jota varmasti Suomen kansa pääosin kannattaa.
Kannatan ehdottomasti. Suoraselkäinen teko Aittakummulta, sillä pride-lippu- ja koko pride-hullutus häpäisee Suomen perinteiset arvot.
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Kannatan ehdottomasti. Suoraselkäinen teko Aittakummulta, sillä pride-lippu- ja koko pride-hullutus häpäisee Suomen perinteiset arvot.
Aittakumpu sanoo videolla, että Suomessa pitäisi liputtaa siniristilipulla juhannuksena. Kansanedustajan mukaan moni vaatii Pride-lippua lipputankoihin, mutta Pridessa ei ole hänen mukaansa ollut pitkään aikaan kyse yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon edistämisestä.
– Se on vasemmistolainen liike, joka vaatii kaikkia kumartamaan ja ajamaan sen poliittisia tavoitteita, kuten sukupuolenvaihdoksia lapsille, kolmatta sukupuolta ja murrosiän pysäyttäviä hormonihoitoja lapsille ja nuorille. Sen vuoksi minusta nämä Pride-liput eivät kuulu yhteenkään lipputankoon, Aittakumpu sanoo videolla.
– Tämä lippu ei ole ollut yhdessäkään lipputangossa eikä tule olemaan. Minun mielestäni Pride-lipun oikea paikka on täällä, kansanedustaja sanoo ja heittää lipun roskiin. - Anonyymi00161
Pride-lippu ja mielikuvitusvaltio Palestiinan
lippu on samaa sarjaa! Anonyymi00095 kirjoitti:
Kannatan ehdottomasti. Suoraselkäinen teko Aittakummulta, sillä pride-lippu- ja koko pride-hullutus häpäisee Suomen perinteiset arvot.
Ongelmasi on nyt se, että vain harva kannattaa perinteisiä arvoja tasan sellaisina kuin sinä ja Pekka ne tulkitsette.
Tulokset ja palkintojen jako ensi huhtikuussa.Anonyymi00094 kirjoitti:
Prde-lipun roskiin heittäminen on Aittakummulta erittäin isänmaallinen teko, jota varmasti Suomen kansa pääosin kannattaa.
Uskotko siis että Pekka uusii eduskuntapaikkansa? 🍿
- Anonyymi00264
Olet täyskahjo.
- Anonyymi00265
Anonyymi00094 kirjoitti:
Prde-lipun roskiin heittäminen on Aittakummulta erittäin isänmaallinen teko, jota varmasti Suomen kansa pääosin kannattaa.
Vain nuija persut kannattaa.
- Anonyymi00266
Anonyymi00095 kirjoitti:
Kannatan ehdottomasti. Suoraselkäinen teko Aittakummulta, sillä pride-lippu- ja koko pride-hullutus häpäisee Suomen perinteiset arvot.
Huoraaminenko on persujen perinteinen arvo ?
- Anonyymi00267
Anonyymi00096 kirjoitti:
Aittakumpu sanoo videolla, että Suomessa pitäisi liputtaa siniristilipulla juhannuksena. Kansanedustajan mukaan moni vaatii Pride-lippua lipputankoihin, mutta Pridessa ei ole hänen mukaansa ollut pitkään aikaan kyse yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon edistämisestä.
– Se on vasemmistolainen liike, joka vaatii kaikkia kumartamaan ja ajamaan sen poliittisia tavoitteita, kuten sukupuolenvaihdoksia lapsille, kolmatta sukupuolta ja murrosiän pysäyttäviä hormonihoitoja lapsille ja nuorille. Sen vuoksi minusta nämä Pride-liput eivät kuulu yhteenkään lipputankoon, Aittakumpu sanoo videolla.
– Tämä lippu ei ole ollut yhdessäkään lipputangossa eikä tule olemaan. Minun mielestäni Pride-lipun oikea paikka on täällä, kansanedustaja sanoo ja heittää lipun roskiin.Lapsellinen huorapukki.
- Anonyymi00312
Anonyymi00266 kirjoitti:
Huoraaminenko on persujen perinteinen arvo ?
Kannattaisko joidenkin ps-naiskansanedustajien puolisoiden teettää isyystestit? 18:tta vuotta ei kannata väärää laskua maksaa.
- Anonyymi00097
Ainoa että kyseessä ei ole mikään virallinen lippu joten sitä ei myöskään voi mitenkään häpäistä.
- Anonyymi00098
Tämä on erittäin suoraselkäinen teko Suomen kansan puolesta perussuomalaisten kansanedustaja Pekka Aittakummulta ja toivon lisää tälläistä isänmaallista toimintaa muiltakin kansalaisilta Suomessa.
- Anonyymi00101
Anonyymi00098 kirjoitti:
Tämä on erittäin suoraselkäinen teko Suomen kansan puolesta perussuomalaisten kansanedustaja Pekka Aittakummulta ja toivon lisää tälläistä isänmaallista toimintaa muiltakin kansalaisilta Suomessa.
Hehhehehheh kaikki sekundaryypit haluaa lopuksi per7suihin. Aittakumpu emme näe toivottavasti enää eduskunnassa tämän kauden jälkeen. Entiset uskonveljet pitävät Pekkaa jo Raamatunkin mukaan huo-rintekijänä.
Anonyymi00101 kirjoitti:
Hehhehehheh kaikki sekundaryypit haluaa lopuksi per7suihin. Aittakumpu emme näe toivottavasti enää eduskunnassa tämän kauden jälkeen. Entiset uskonveljet pitävät Pekkaa jo Raamatunkin mukaan huo-rintekijänä.
Emme tule näkemään. ☑️
Anonyymi00098 kirjoitti:
Tämä on erittäin suoraselkäinen teko Suomen kansan puolesta perussuomalaisten kansanedustaja Pekka Aittakummulta ja toivon lisää tälläistä isänmaallista toimintaa muiltakin kansalaisilta Suomessa.
Suomen kansa ihailee Peksin tekoa jopa niin paljon, että pudottaa hänet eduskunnasta.
- Anonyymi00269
Anonyymi00101 kirjoitti:
Hehhehehheh kaikki sekundaryypit haluaa lopuksi per7suihin. Aittakumpu emme näe toivottavasti enää eduskunnassa tämän kauden jälkeen. Entiset uskonveljet pitävät Pekkaa jo Raamatunkin mukaan huo-rintekijänä.
Toivottavasti pitävät.
- Anonyymi00102
Sukupuuton järjestö.
- Anonyymi00108
Niin on toi pride, samaa mieltä.
- Anonyymi00162
Lisääntymiskyvyt on Pride-jengillä aika huonot.
- Anonyymi00219
Anonyymi00162 kirjoitti:
Lisääntymiskyvyt on Pride-jengillä aika huonot.
Lapset ei sikiä perskarvoissa, siihen tarvitaan kohtu.
- Anonyymi00105
Tottakai. Eikös tuo ukko ole se persujen huoraåukki
- Anonyymi00123
Tottakai. Eikös tuo linkki unohtunut
https://www.seiska.fi/kotimaa/hs-olavi-uusivirta-avautuu-yhteisesta-yosta-sanna-marinin-kanssa-seuraus-oli-shokki/114587 - Anonyymi00203
Anonyymi00123 kirjoitti:
Tottakai. Eikös tuo linkki unohtunut
https://www.seiska.fi/kotimaa/hs-olavi-uusivirta-avautuu-yhteisesta-yosta-sanna-marinin-kanssa-seuraus-oli-shokki/114587No eikös tuo ole ihan normaali tapa tanssia. Pitkä mies tanssii lyhyemmän naisen kanssa. Seiska kirjoittaa aina niin että tumputtajapetsulla lehahymtaa likainen mieli vauhtiin.
- Anonyymi00221
Anonyymi00203 kirjoitti:
No eikös tuo ole ihan normaali tapa tanssia. Pitkä mies tanssii lyhyemmän naisen kanssa. Seiska kirjoittaa aina niin että tumputtajapetsulla lehahymtaa likainen mieli vauhtiin.
Oi Sanna, Sanna eiköhän jo panna.
- Anonyymi00270
On ja tekouskovainen roskaa.
- Anonyymi00115
Ei niitä muuta voi oottaakan.
- Anonyymi00122
Valtionvekaa otti demarit
- Anonyymi00165
Anonyymi00122 kirjoitti:
Valtionvekaa otti demarit
Veka on siis joku valtion firma vai?
Anonyymi00165 kirjoitti:
Veka on siis joku valtion firma vai?
Valtionveka on joku Veikko-niminen valtion viraston johtaja, ehkä keskitasolla.
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Valtionveka on joku Veikko-niminen valtion viraston johtaja, ehkä keskitasolla.
Demarit siis äskeisen kirjoittajan mukaan "ottivat" Vekaa, vaikka miesten "ottajia" näyttäisi oleva enemmän perussuomalaisissa.
- Anonyymi00120
Tuohan oli Itse Saatanan pirujen - JUMALAN PILKKALIPPU ! tuollaiset tuhottava Suomesta kaikki !
- Anonyymi00121
Pekka on täysin Oikeassa . Hyvä teko .
- Anonyymi00124
Teki mihen työn kun heitti menemään paskalipun. Lisää tällaista niin saadaan roskat pois häiritsemästä normaaleja ihmisiä.
- Anonyymi00125
Kunnon rahallin palkkio Pekalle hienosta työstä.
- Anonyymi00128
Itse nostin juhannuksen kunniaksi Pride lipun salkoon.
- Anonyymi00133
Tein kunniaa ka huomasin että ne olisikin housuni
- Anonyymi00129
Suomen perinteisiin arvoihin kuuluu se, että homot saavat elää rauhassa.
Näin on ollut aikojen alusta lähtien, kun Suomessa elettiin Ruotsin lain mukaan ja lähes vuosisata autonomiankin aikana. Homojen syrjintä 1900-luvulla oli onneton välivaihe.- Anonyymi00170
Saavathan he elää rauhassa, mutta onko heidän pakko koko ajan tuoda esiin suuntautumistaan ja vaatia ties mitä huomiota?
Vai onko niin, että noilla lipuilla ja tempauksilla yritetään ärsyttää ihmisiä? Jos niin on, niin eipä ihme että saavat vastauksen ei-niin-hyvällä tavalla.
Kikkeliskokkelis, mitäs läksivät...(vanha sketsi). Anonyymi00170 kirjoitti:
Saavathan he elää rauhassa, mutta onko heidän pakko koko ajan tuoda esiin suuntautumistaan ja vaatia ties mitä huomiota?
Vai onko niin, että noilla lipuilla ja tempauksilla yritetään ärsyttää ihmisiä? Jos niin on, niin eipä ihme että saavat vastauksen ei-niin-hyvällä tavalla.
Kikkeliskokkelis, mitäs läksivät...(vanha sketsi).Suomalaisten ylivoimaista enemmistöä prideily ei ärsytä joko lainkaan tai ainakaan sanottavasti, vaikka kyse onkin (aiemmin ankarasti syrjityn, 1950-luvullakin satoja homouden vuoksi tehtyjä pidätyksiä) vähemmistöön kuuluvien puuhastelusta.
Sitten on vieroksuttuja oppejaan muille tyrkyttäviä vähemmistöjä joita ärsyttää milloin mikäkin, mutta heidän pillinsä ei todellakaan ole se jonka mukaan enemmistön pitäisi tanssata.
Lyhyesti sanottuna: Jos kysytään, kumpi ärsyttää enemmän, seksuaalivähemmistöjen riekkuminen kartsalla tyypillisesti kerran kesässä vai kiihkouskovaisten innokas säätäminen heille täysin kuulumattomissa toisten ihmisten asioissa, vastaus lienee hyvin selvä.>Homojen syrjintä 1900-luvulla oli onneton välivaihe.
Ja sekin koski lähinnä miehiä. Lesbot ovat voineet elellä suht rauhassa jopa parina, eikä 1950-luvun alkupuolen pidätysaallossa tietääkseni heitetty poseen kuin mieshomppeleita.- Anonyymi00252
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Suomalaisten ylivoimaista enemmistöä prideily ei ärsytä joko lainkaan tai ainakaan sanottavasti, vaikka kyse onkin (aiemmin ankarasti syrjityn, 1950-luvullakin satoja homouden vuoksi tehtyjä pidätyksiä) vähemmistöön kuuluvien puuhastelusta.
Sitten on vieroksuttuja oppejaan muille tyrkyttäviä vähemmistöjä joita ärsyttää milloin mikäkin, mutta heidän pillinsä ei todellakaan ole se jonka mukaan enemmistön pitäisi tanssata.
Lyhyesti sanottuna: Jos kysytään, kumpi ärsyttää enemmän, seksuaalivähemmistöjen riekkuminen kartsalla tyypillisesti kerran kesässä vai kiihkouskovaisten innokas säätäminen heille täysin kuulumattomissa toisten ihmisten asioissa, vastaus lienee hyvin selvä.Erilaisuutta aina vierastetaan, ihminen on sellainen kuin on.
- Anonyymi00134
Lestadiolaista fasismia.
- Anonyymi00163
Mitäs ihmeen fasismia?
- Anonyymi00164
Ei tästä fasismia saa tehtyä.
- Anonyymi00159
Miten voi muka häpäistä lipun, joka on kunniaton kangasriekale? Kyseessä ei ole Suomen eikä minkään muunkaan valtion lippu!
- Anonyymi00160
Pride-"lippu" soveltuu parhaiten perseen pyyhkimiseen, salkoon se ei sovellu missään olosuhteissa.
- Anonyymi00167
Nyt trollataan Pridestä täydellä teholla koko juhannus💪
- Anonyymi00166
Missä sijaitsee tämä Pride niminen valtio?
Reaktiot todisti, että tasa-arvoa ei ole. "Pride" on pakotettua ajatusmallia hyväksymään priden nimissä sanellut "lait", vaikka mikään laki, sääntö tms. ei velvoita hyväksymään pride-ideologiaa, eikä kiellä muodostamasta siitä omaa mielipidettä ja ilmaisemasta sitä.
Pride on epätasa-arvoa, itsekkyyttä, kaksinaismoralistista ja saatanaIIista yIpeyttä edustava itseensä käpertyvä haittaideologia.
Pekalle täysi tuki ja täydet pisteet mielipiteen ilmaisusta.
☝️🤨- Anonyymi00168
Nyt trollataan täydellä teholla Juhannuksen kunniaksi 💪
Nyt trollataan täydellä teholla Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪 Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Jahas, Perfekti on kiihkouskovainen. Selittää paljon...
Menit sitten tekemään omin päin profiloinnin minusta. Koska se on tahallisesti virheellinen, mysteeriksi jäänyt "selityskin" on varmasti sen mukainen.
☝️😉
- Anonyymi00169
Ero otti voimille.
Raamatussahan ollaan eroamista vastaan. - Anonyymi00172
kiitos pekka . tässä aito ja alkuperäinen video;
https://www.youtube.com/shorts/kR7p4-6p318
ainoa mitä jäin odottamaan OLISI OLLUT LIPUN POLTTAMINEN- Anonyymi00204
Miksei Pekka ei kommentoinut , kun petti vaimoaan Jenna Simulam kanssa ja teki aviorikoksen?
- Anonyymi00224
Anonyymi00204 kirjoitti:
Miksei Pekka ei kommentoinut , kun petti vaimoaan Jenna Simulam kanssa ja teki aviorikoksen?
Yksityisasia, ja petti sentään naisen kanssa. Hetero jos pettää
homon kanssa, niin siinä sitä onkin selittelemistä. Anonyymi00224 kirjoitti:
Yksityisasia, ja petti sentään naisen kanssa. Hetero jos pettää
homon kanssa, niin siinä sitä onkin selittelemistä.Pohjoisen lestoille tuo ei todellakaan ole yksityisasia, ja kun pakettiin liittyi vielä puolueesta pakeneminen niin siinä tuli yhden koohon poliittinen kohtalo sinetöidyksi.
Anonyymi00204 kirjoitti:
Miksei Pekka ei kommentoinut , kun petti vaimoaan Jenna Simulam kanssa ja teki aviorikoksen?
Ei liity pride-vastaiseen mielenilmaukseen. Whataboutismi on ihan venäjästä.
- Anonyymi00173
Aittakumpu teki tuon, että tulisi seuraavissakin ek-vaaleissa valituksi.
Näitä samantasoisia tempauksia tullee lisää persupuolueesta.Tosin Pekka ei tule valituksi, vaikka tekisi mitä.
Puolueet tekevät omaan käyttöönsä tutkimuksia joita ei koskaan julkaista, ja Pekka lienee niistä havainnut että tämä kausi jää hänellä viimeiseksi ellei tapahdu taivaallista ihmettä, jota hän nyt koettaa edistää taistelemalla raivokkaasti luulemustensa puolesta.
- Anonyymi00174
Kun Suomessa ei ollut kielletty ihmisen syrjintää sukupuolisen suuntautumisen perusteella, jotkut muuttivat pois maasta saadakseen kohtuullisen ja kykyjään vastaavan uraputken. Oliko tällainen Suomen edun mukaista?
- Anonyymi00177
"Homoja vimmalla vihaavat ovat pikkuriikkinen vähemmistö jolla ei ole poliittista valtaa ja pysyvät sellaisena."
mitä pikkuSETA KÄTYRI ? - Anonyymi00192
Olisi ensin pyyhkinyt takamuksensa ulostuksen jälkeen tuohon lippuun , olisi ollut lipun arvoinen poisto .
- Anonyymi00193
Kai tämä viherpunikkien poliittinen islamistien homojärjestö ottaa seuraavaksi Neuvostoliiton ja Palestiinan liput käyttöönsä.
- Anonyymi00198
Gay kulttuuri paisuu siitä huolimatta, myös pakolaisten keskuudessa.🥱
- Anonyymi00201
kansanedustaja Pekka Aittakumpu (ps) on siviiliammatiltaan pappi ja tietää siksi, miten pahasti pride-liike on turmiollista Suomen kansalle- ja Suomen perinteiselle kulttuurille.
- Anonyymi00205
Anonyymi00201 kirjoitti:
kansanedustaja Pekka Aittakumpu (ps) on siviiliammatiltaan pappi ja tietää siksi, miten pahasti pride-liike on turmiollista Suomen kansalle- ja Suomen perinteiselle kulttuurille.
Mutta ei näytä tietävän miten tuhoaa lastensa elämä, keskittymällä omien himojensa täyttämiseen.
Hu-raava pappi on iljettävä otus!
- Anonyymi00206
Ei häpäissyt lippua, heittäessään sen roskikseen, sillä se häpäisee meidät.
- Anonyymi00208
Olisi pyyhkinyt ahterinsa siihen. Olisi siihen hommaan hyvä rätti! Nää mt-potilaat joutais Niuvaan kaikki.
- Anonyymi00210
On se hyvä että persutkin saavat sentään jotain aikaa, saivat heitettyä vihaamansa lipun roskikseen.
Samaan aikaan vihreä liike on maailman ylivoimaisesti vaikutusvaltaisin poliittinen liike. Maailma vihertyy, autoilua sähköistetään, tuulimyllyjä rakennetaan ja tiedemiehet tosissaan pohtivat miten maailma pelastetaan ilmastokatastrofilta.
Persujen aikaansaannos, yksi roskiin heitetty lippu😂🤣😂 - Anonyymi00211
Miten sellaista voi häpäistä, missä ei ole mitään muuta kuin häpeää?
- Anonyymi00212
Olisiko samaa sarjaa kuin merirosvolippu?
- Anonyymi00225
Jos noita homolippuja laitetaan salkoon, niin se on suuri
mainehaitta Suomelle. Mitä enemmän homostelua, sitä
pienempi syntyvyys. - Anonyymi00226
Pride-lippu häpäisi Suomenlipun!
- Anonyymi00227
Pride lippu ei ole minkään maan lippu.
Eli ei voi häpäistä siinä mielessä.
Entä voiko julkiastuneita seksuaalisesti poikkeavia häpäistä lipun kautta?
Tuo tie olisi vähän hataralla pohjalla, vaikka tunnetila ja lain yleistettävyys on joskus vaikea erottaa toisistaan.
Ruotsin lipussa on keltainen risti sinisellä pohjalla. - Anonyymi00228
Pekka teki aivan oikein!!
Ensi huhtikuun jälkeen Pekan tekemiset eivät kiinnosta enää ketään, joten riehukoon tuo uskiskahjo nyt kun on vielä eduskunnassa.
- Anonyymi00230
Ei Pride lippua voi häpäistä
- Anonyymi00231
Miten ihmeessä sodomialippua voi häpäistä? Koko lippu on häpeällisyyden lippu.
- Anonyymi00232
Missään tapauksessa Pide-lippua ei saa ripustaa viralliseen lipputankoon, sillä virallinen lipputanko on tarkoitettu vain isänmaallista siniristilippua varten.
- Anonyymi00233
Anonyymi00232 kirjoitti:
Missään tapauksessa Pide-lippua ei saa ripustaa viralliseen lipputankoon, sillä virallinen lipputanko on tarkoitettu vain isänmaallista siniristilippua varten.
Pride-lipulla ei ole muuta käyttöä kuin takapuolen pyyhkiminen.
- Anonyymi00234
Aittakumpu persun raato siperiaan
- Anonyymi00238
Onko Pride- joku usko tai vakaumus?
- Anonyymi00241
Hyödyttäisi mitä ei ymmärtääkseni ole minkään maan tunnusta kansallis lippu/aarre
- Anonyymi00243
Kyllä Aittakumpu teki isänmaallisen teon heittämällä pride-lipun roskikseen.
- Anonyymi00249
Ehkä Pride-ilmiönä on vain väliaikainen syttyi liekkeihin sateenkaarihallituksen Marinin aikana, hiljaa jää uomilleen. Ihmiset jotka tuntevat olevansa sukupuoleltaan erilaisia, ovat sitä jatkavat elämäänsä sellaisina ja silleen. Enää ei pidetä tuosta hirveää älämölöä. Rauha tuossakin asiassa palaa maahan. Tyrkyttäminen on ikävää ja itsestään epävarmojen sukupuolistan pään sekoittaminen ei ole kivaa. Kaikessa pitäiai olla kotuu eikä ylilyöntiä niinkuin nyt tuo Priden kanssa on käynyt.
- Anonyymi00257
Mitali tosta pitäisi antaa. 👍
- Anonyymi00272
Salmanim kohtalo lienee Pekalla edessä.
- Anonyymi00273
Ainoastaan siniristilippu kuuluu lippusalkoihin. Kaikkien värikkäiden ja rumien lippujen paikka on roskis tai rovio.
- Anonyymi00276
Juuri näin.
- Anonyymi00278
Aittakumpu on nyt merkitty mies.
- Anonyymi00279
Sprite lipun päälle voi vaikka kusta ei se poliisia lotkauta.
- Anonyymi00280
Toi siis on se virallinen Spede lippu jota spedet heiluttaa.
- Anonyymi00284
Noin minäkin teen jos jostain lipun saan käsiini!!!👍
- Anonyymi00286
Mitähän ihmeelistä tuossa on.....roskat kuuluu roskiin.....
- Anonyymi00287
Minkäs valtion lippu tuo sitten on?
- Anonyymi00288
mitä hiton väliä sillä on ,, mutta aattella jos tämä ihme lippu ois poltettu ,,, ruotsissa poltettiin koraani ,, nyt tää tyyppi on vissiin täällä milloinhan hänen osalta alkaa tapahtumaan kyllähän täällä on moskeijoita joita ei saa olla ,,, milloin täällä alkaa muutenkin tapahtuu semmoista jota TÄÄ MAAILAMN ONNELLISIN KANSA EI VOI ESTÄÄ,,
- Anonyymi00290
Surullinen tapaus, ent. Lestalehden päätoimittaja.
Lestadiolainen, jolle luopunut kepun vp-neuvos testamenttasi äänensä. Ääniharava-loikkari, vei ne kepun l-äänet persuihin. Nyt varma putoaja. Olisi kannattanut katsoa ekat gallupit ennen loikkaa: kepu on hallituksessa ensi jussina, persut vuonna 2046. Jos käy tsägä.
Vaimo otti eron ja elatusmaksuissa on maksamista edustajan liksoillakin. Sopeutumisrahalla on -4-5 K€ joka kuukausi. Lestathan ei muuten eroa mitenkään.
Ennen eduskuntaa Suviseurojen sunnuntain pääpuhuja. Nyt saa ostaa lipun että pääsee paikalle.- Anonyymi00295
Höpöjä. Oikea kristitty lessu ei äänestä keskustaa, sillä keskusta on siirtynyt saatan... n kirkon alaisuuteen. Jokainen lesta joka äänestää vasemmistoa ja keskustaa joutuu helv.. 100 pros varmuudella sillä heillä on silloin saata. .. henki sisällään. Myös kok vasen laitavedustaa vok e uusmarxismia pride lipun kumartajia.
- Anonyymi00292
Pride lippu ei sovellu edes perseen pyyhkimiseen
- Anonyymi00293
Pride lippuhan on vokevasemmiston saatan.. kirkon lippu. Onhan hakaristilippukin syytä laittaa roskiin. Samsntadon lippuja molemmat kuten punainen sirppi vasara lippukin.
- Anonyymi00294
eipä tässä kolkassa ole sopivaa paikkaa josta pääsisi karkuun tätä pahoinvointia jota nämä vapaudet on saanut aikaan ,, eikä niille mitään voi enää surullista huomata miten täällä menee ja yrittää sopeuttaa tätä tyhjää ,,, jota seuraavakin tyhjien taskujen komppania tulee ajamaan ,,, toivottavasti tämä ei loe maan viimeinen piikki mutta epäilen vahvasti tettä näin on ,,,
- Anonyymi00297
Persut ovat mököttäneet koko Juhannuksen Priden takia. No hymyä huuleen, Pride on ilon ja suvaitsevaisuuden juhla😂😂🤣
- Anonyymi00319
No ei todellakaan ole kun jos et halua mitenkään olla mukana tässä pride ja seta sekoilussa,niin alkavat he heti haukkumaan,solvaamaan ja nimittelemään,niin mitä suvaisevaisuutta se sellainen muka on?
- Anonyymi00298
Entä sitten?
- Anonyymi00299
Aittakummun ennuste on huono. Himouskovaiset eivät katso aatteensa pilkkaamista sormiensa läpi.
- Anonyymi00304
Tästä on kyse.
Kepu-Aittakumpu, ek-vaalit 4/2023. 7240 ääntä. 3442 Oulusta.
Loikkaus persuihin 10/2024.
Persu-Aittakumpu kuntavaalit 4/2025, Oulusta 1128 ääntä.
Ei kelvannut siis puolueen aluevaalilistalle, olisi saanut just samasta vaalipiiristä max 1700 ääntä. Ei jatkoon.
Nyt siis Pasila: Cat-Catin Euroviisu Bye Bye Baby. - Anonyymi00307
Olis kussu päälle.
- Anonyymi00308
Homot kuulemma tuputtaa omaa aatettaan. Mitä Aittakumpu tekee tässä? Eikö hän tuputa myös omaa aatettaan?
- Anonyymi00318
Eipä käy kouluissa tuputtamassa kuten seta ja oppilaiden on pakko olla siellä tunnilla tai muuten tulee seuraamuksia
- Anonyymi00309
onpa tosi makeeta mihin tahansa suomeen uimahallin saunaan ja nähdä ,,, tämmöistä perverssi touhua mitä he tekevät ,,, eivät uskalla kotonaan tehdä mutta että ,,, helkutti onkohan tää maa terveellä pohjalla,,
- Anonyymi00310
Miten häpeällistä pedarirättiä voisi muka "häpäistä"?
- Anonyymi00311
pööpöö
- Anonyymi00314
Eihän toi rätti oo minkään valtion virallinen lippu edes Suomen.
Ei lipputankoon saa nostaa mitään paskasia kalsareita mitä pitäs kunnioittaa.
Tai lippu jossa ukko nuolee toisen ukon peräaukkoa 😱 - Anonyymi00315
ei se oo mikään lippu, vaan rätti jotka kaikki pitäisi polttaa. Lipputankoon kuuluu vain suomen lippu ja isännän viiri. piste.
- Anonyymi00316
On ihme leikit...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012090869.html - Anonyymi00320
Pekka Pelle Aittakumpu..hahahahaha
- Anonyymi00322
Hyvä Pekka. Moni ajattelee tästä lipusta kuten Pekka.
- Anonyymi00323
Pride on politisoitunut ,siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Kuten ei siitäkään, että persujen poliittinen aate perustuu vihaan. Kaikkea erilaista vihataan syvästi. Se naurattaa ,kun persu kertoo jonkun henkilön olevan kommunisti. Tässä riittää persulle ,että tämä henkilö on eri mieltä persun kanssa, oli asia tai aihe mikä tahansa. - Anonyymi00324
Aittakummulle meni ääni tästä. kiitos Pekka
- Anonyymi00325
Nyt lähti ääni AittakummuLTA, sano!
- Anonyymi00326
ei häpäissyt. otsikko on aivan virheellinen. kiitos Pekka
- Anonyymi00327
suuri kunnia Pekalle. ongelmaksi muodostui liian helläkätinen pride lipun käsittely
- Anonyymi00328
Pekka teki sen! kiitos
- Anonyymi00329UUSI
Saatanan tumpelot. No - noista liusukeista ole muutenkaan kuin perunoita kuorimaan. Tuskin onnistuu sekään. Ollaan vähän muita "IS@nMAaLlSeMpia" jeo...
- Anonyymi00330UUSI
Vitun pellet.
- Anonyymi00331UUSI
Pride lippua ei voi häpäistä, mutta sen heiluttelu on häpeällistä
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483