... eikä tule tänään, eikä huomenna, eikä ylihuomenna, eikä ensi viikolla, eikä ensikuussa, eikä milloinkaan...
Teitä on huijattu... Ketkä ovat huijanneet? Ne, jotka ovat huijanneet, ovat maailman älykkäimpiä , sekä hyvässä, että pahassa...
T urha laittaa tämän aloituksen perään "todisteeksi" litanniaa Raamatun jakeita...
Jeesus ei tullut eilen...
48
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerrankin paikkansa pitävä profetia.
Kiitos. - Anonyymi00002
21. kesäkuuta. Ainakin joidenkin mielestä.
https://www.youtube.com/watch?v=fGrr3874sQ4 - Anonyymi00003
Jeesuksen piti tulla apistolien vielä eläessä.
- Anonyymi00026
Jeesuksen ilmestyi kaikessa kirkkaudessaan 6 päivää puheensa jälkeen taaborinvuorella kolmelle opetuslapselleen. Jeesuksen olemus muuttui kirkkaaksi kuin aurinko ja vaatteet aivan valkoisiksi. Mooses ja Elia ilmestyivät myös keskustelemaan Jeesuksen kanssa. Näin nämä Pietari, Jaakob ja Johannes, todistivat Jeesuksen kirkkauden saapumista. Loistava pilvi verhosi heidät ja kuului ääni. "Tämä on minun rakas Poikani, johon olen mieltynyt. Kuulkaa häntä." Nämä kolme näkivät Jeesuksen Kristuksen täydessä kunniassaan.
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jeesuksen ilmestyi kaikessa kirkkaudessaan 6 päivää puheensa jälkeen taaborinvuorella kolmelle opetuslapselleen. Jeesuksen olemus muuttui kirkkaaksi kuin aurinko ja vaatteet aivan valkoisiksi. Mooses ja Elia ilmestyivät myös keskustelemaan Jeesuksen kanssa. Näin nämä Pietari, Jaakob ja Johannes, todistivat Jeesuksen kirkkauden saapumista. Loistava pilvi verhosi heidät ja kuului ääni. "Tämä on minun rakas Poikani, johon olen mieltynyt. Kuulkaa häntä." Nämä kolme näkivät Jeesuksen Kristuksen täydessä kunniassaan.
Mitähän ne poltteli? Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.
- Anonyymi00031
Ei pitänyt. Jeesus sanoi, että joku heistä näkisi nuo tapahtumat. Johannes näki. Ilmestyksessä, jonka Jeesus hänelle antoi Patmoksella. Johannes kirjoitti ne Ilmestyskirjaan. Se on ainoa Raamatun kirjoista, joka lupaa erityisen siunauksen niille, jotka sitä lukevat.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei pitänyt. Jeesus sanoi, että joku heistä näkisi nuo tapahtumat. Johannes näki. Ilmestyksessä, jonka Jeesus hänelle antoi Patmoksella. Johannes kirjoitti ne Ilmestyskirjaan. Se on ainoa Raamatun kirjoista, joka lupaa erityisen siunauksen niille, jotka sitä lukevat.
>>>>>>> Se on ainoa Raamatun kirjoista, joka lupaa erityisen siunauksen niille, jotka sitä lukevat.<<<<
------------------
”Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,”
Efesolaiskirje 1:3 FB38
---------------------------
Siunaus on Jumalan Pojassa Jeesuksessa Kristuksessa. Siitä pääsee osalliseksi kaikki ihmiseen katsomatta jotka uskovat evankeliumin.
------------------
”Tietäkää siis, että ne, jotka uskoon perustautuvat, ovat Aabrahamin lapsia.
Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi". Niinmuodoin ne, jotka perustautuvat uskoon, siunataan uskovan Aabrahamin kanssa.
Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee".
Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta". Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä".
Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme — sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" —
että Aabrahamin siunaus tulisi Jeesuksessa Kristuksessa pakanain osaksi ja me niin uskon kautta saisimme luvatun Hengen.”
Galatalaiskirje 3:7-14 FB38
- Anonyymi00004
Ja lisää 21.6. tempauksesta.
https://www.youtube.com/watch?v=cAiU2jlg-2g
https://www.youtube.com/watch?v=hte1B7fX6Tc- Anonyymi00007
"https://www.youtube.com/watch?v=cAiU2jlg-2g"
"No World Cup. Means? June 21 Rapture. Joshua's New Date
3 423 katselukertaa 17.6.2026 #rapture #antichrist #endtimes
link to Joshua's New video with the new date of June 21 2026: • REFLECTING ON THE EXODUS 2.0 AND THE WORLD... "
Onko tämä se sama huuhaaJoshua, jonka huuhaaprofetioita King James-Raamattuhörhö levitteli täällä aikaisemmin pariinkin otteeseen ?
- Anonyymi00005
No turvavyöt on kuitenkin hyvä olla !
- Anonyymi00008
Ei tarvita turvavöitä, vaan korvatulpat, että lakkaa kuuntelemasta moista huuhaap*skaa.
Tai vielä parempi olisi jokin lääke, joka auttaisi korvasyyhyyn.
SUnnuntaina kahdeksan aikoihin möly loppunee tai sitten keksitään uusia tempauspäivämääriä.
- Anonyymi00009
Kun on mitä odottaa...
- Anonyymi00010
Raamatunjakeita voisi laittaa miten Paavali valehtelee.
Hänhän se koko tempauksen keksinyt. Jeesus taasen itse mainitsi että vielä tulee takaisin katsomaan mistä Häntä silloin syytetään ja miten otetaan vastaan.- Anonyymi00011
Paavalin tapauksessa on kysymys kollektiivisesta kokemuksesta.
Mutta kun kollektiiviselle kokemukselle ei ole fyysisessä kielessä asiaa/kokemusta kuvaavia käsitteitä, niin Paavali joutui ne kertomaan kuitenkin niillä.
Uskovaisten keskuudessa tämä on tietysti sitten johtanut asioiden ja tuon tapahtuman väärin ymmärtämiseen. - Anonyymi00012
"Hänhän se koko tempauksen keksinyt."
Tämä "ylöstempaus", jota nämä odottelevat, ei ole Paavalin keksintö, vaan katolisten jesuiittojen.
Jesuiitat keksivät sen vastauskonpuhdistuksena hämätäkseen uskonpuhdistajia, jotka pitivät paavia antikristuksena (jota hän ihan virallisestikin on). Jesuiittojen mukaan kristityt temmataan ennen kuin antikristus tulee, joten paavi "ei mitenkään voi olla antikristus". Tämähän ei Raamatun mukaan pidä paikkaansa, sillä ei ole mitään kahta kristittyjen ylöstempausta.
Paavali puhui kuolleiden ylösnousemuksesta, joka tapahtuu "viimeisenä päivänä" Jeesuksen tullessa noutamaan omiaan. Raamatun mukaan ketään ei temmata ennen sitä. - Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
"Hänhän se koko tempauksen keksinyt."
Tämä "ylöstempaus", jota nämä odottelevat, ei ole Paavalin keksintö, vaan katolisten jesuiittojen.
Jesuiitat keksivät sen vastauskonpuhdistuksena hämätäkseen uskonpuhdistajia, jotka pitivät paavia antikristuksena (jota hän ihan virallisestikin on). Jesuiittojen mukaan kristityt temmataan ennen kuin antikristus tulee, joten paavi "ei mitenkään voi olla antikristus". Tämähän ei Raamatun mukaan pidä paikkaansa, sillä ei ole mitään kahta kristittyjen ylöstempausta.
Paavali puhui kuolleiden ylösnousemuksesta, joka tapahtuu "viimeisenä päivänä" Jeesuksen tullessa noutamaan omiaan. Raamatun mukaan ketään ei temmata ennen sitä.>>>>>Paavali puhui kuolleiden ylösnousemuksesta, joka tapahtuu "viimeisenä päivänä" Jeesuksen tullessa noutamaan omiaan. Raamatun mukaan ketään ei temmata ennen sitä.<<<~~
---------------
Apostoli Paavali oli kutsujansa ja asettajansa seuraaja myös puheessa ja kirjoittamisessa.
Jeesus itse sanoi Johanneksen evankeliumin mukaaan 6. luvussa neljä kertaaa milloin Hän tulee. Ellet usko Jeesuksen Kristuksen sanoja teet Jumalasta valehtelijan. Jeesus puhui sen mitä Isö käski Hänen puhua.
-------------------
Johanneksen evankeliumin luvussa 6 on ilmoitettu neljä kertaa milloin Jeesus Kristus tulee takaisin ja herättää Häneen uskovat.Eli " viimeisenä päivänä"Jakeet 39,40,44 54.
Hän itse Jeesus Kristus on Joh. evk:n mukaan nämä sanonut.
------
”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:39 FB38
------
”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
Johannes 6:40 FB38
-----
”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:44 FB38
-------
”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:54 FB38
--------
Silloin kun Jeesus Kristus viimeisenä päivänä tulemuksessaan herättää Kristuksessa kuolleet, silloin myös Kristuksen omat temmataan Herraa vastaan.Ei löydy UT:ssa mitään Kristuksen omien " tempauksia" sitä ennen.
-----
Apostoli Paavali kirjoitti.
1. Tessalonikalaiskirje 4:15-18 FB38
”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;
ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.” - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
>>>>>Paavali puhui kuolleiden ylösnousemuksesta, joka tapahtuu "viimeisenä päivänä" Jeesuksen tullessa noutamaan omiaan. Raamatun mukaan ketään ei temmata ennen sitä.<<<~~
---------------
Apostoli Paavali oli kutsujansa ja asettajansa seuraaja myös puheessa ja kirjoittamisessa.
Jeesus itse sanoi Johanneksen evankeliumin mukaaan 6. luvussa neljä kertaaa milloin Hän tulee. Ellet usko Jeesuksen Kristuksen sanoja teet Jumalasta valehtelijan. Jeesus puhui sen mitä Isö käski Hänen puhua.
-------------------
Johanneksen evankeliumin luvussa 6 on ilmoitettu neljä kertaa milloin Jeesus Kristus tulee takaisin ja herättää Häneen uskovat.Eli " viimeisenä päivänä"Jakeet 39,40,44 54.
------
”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
------
”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
-----
”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
-------
”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
--------
Silloin kun Jeesus Kristus viimeisenä päivänä tulemuksessaan herättää Kristuksessa kuolleet, silloin myös Kristuksen omat temmataan Herraa vastaan.Ei löydy UT:ssa mitään Kristuksen omien " tempauksia" sitä ennen.
-----
”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;
ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.”>>>>>>>. Ellet usko Jeesuksen Kristuksen sanoja teet Jumalasta valehtelijan. Jeesus puhui sen mitä Isö käski Hänen puhua.<<<<<
------------------------
”Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua. Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille.”
5. Mooseksen kirja 18:18-19 FB38
----------------------
”Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen.
Taivaan piti omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta.
Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'”
Apostolien teot 3:19-23 FB38
- Anonyymi00013
Paavali kyllä puhui tempauksesta, jossa hänet sekä muut elävät temmataan yläilmoihin ilman kuolemaa. Hän kuvitteli itse olevansa temmattujen joukossa.
Mutta tietenkin kaikkia Paavalin juttuja voi lakihenkisyydessään väittää valheeksi sekä sen kautta herjata kaikkea sitä uuden liiton Hengellistä pakanauskoa mitä Paavali edusti.
Käy se niinkin.- Anonyymi00021
Paavali ei ole puhunut tempauksesta vaan 1. ylösnousemuksesta.
Sana "tempaus" on amerikkalaisten teosofien = vapaamuurarien luoma ja sana "temmataan" on otettu keskeltä lausetta eikä se ole tapahtuman nimi.
Sana "tempaus" ei esiinny kertaakaan Raamatussa.
Te ette ole raittiita nk. uskossanne vaan totuudesta piittaamatta hyväksytte valheen, jos se vain tuo jotain viihdykettä sirkus-uskoonne. - Anonyymi00034
Anonyymi00021 kirjoitti:
Paavali ei ole puhunut tempauksesta vaan 1. ylösnousemuksesta.
Sana "tempaus" on amerikkalaisten teosofien = vapaamuurarien luoma ja sana "temmataan" on otettu keskeltä lausetta eikä se ole tapahtuman nimi.
Sana "tempaus" ei esiinny kertaakaan Raamatussa.
Te ette ole raittiita nk. uskossanne vaan totuudesta piittaamatta hyväksytte valheen, jos se vain tuo jotain viihdykettä sirkus-uskoonne.Latinankielisessä Vulgatassa, jonka alkuperä tosin on epäilyttävä (esim. David Danielsin mukaan), ylöstempauksesta käytetään sanaa rapturo. King Jmes Biblessa, täydellisessä Jumalan sanassa, jonka Jumala karkaisi seitsemän kertaa (seitsemäs englanninkielinen Raamatun käännös, ja englanti oli seitsemäs kieli, jolle Raamattu käännettiin), on 'catching away', eli tempaaminen pois esimerkiksi vaaran tieltä.
- Anonyymi00014
Jossain vaiheessa Jeesus tulee pilviin hakemaan ihmiset tulematta maan päälle. Siitä 3,5 -7 v päästä Jeesus palaa maan pääle ylöstemmattuinensa ja ylösnstamiensa kanssa ja niihin pyhiin kuuluu kai enkelitkin.
- Anonyymi00033
>>>>>>Jossain vaiheessa Jeesus tulee pilviin hakemaan ihmiset tulematta maan päälle. Siitä 3,5 -7 v päästä Jeesus palaa maan pääle ylöstemmattuinensa ja ylösnstamiensa kanssa ja niihin pyhiin kuuluu kai enkelitkin.<<<<<
-----------------
Luehan Raamattua, ja usko sen ilmoitus Jumalan Sanana.
Ei tule elää " setä Samulin" selitysten mukaan , vaan ojentautua Jumalan Sanan ilmoituksen mukaan..
--------------
-----------------------
------
------
-----
-------
--------
-----
ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.”
------
- Anonyymi00015
”Koko nykyinen rotu sai alkunsa Atlantiksen viidennestä alarodusta noin milj.vuotta sitten. (alkuperäinen semiläinen rotu) Tätä rotua kutsutaan viidennen rodun toiseksi alaroduksi...
...Muutto turmeltuneen ja pahuuteen vajoneen rodun joukosta nykyisen Syyrian seudulle ennen Atlantiksen päämatereen tuhoutumista ja mereen vajoamista, noin milj.v. sitten Manun johdolla (alkuperäinen valittu kansa). Alue oli tuolloin osa Atlantiksen mannerta.
Mooseksen kirjat samoin kuin intialaiset ”Manun säädökset” ovat turmeltuneita ja paikoin väärennettyjä jäljennöksiä alkuperäisistä Manun laista eli ”Manun säädöksistä” (Ikivanha intialainen laki-kirja)….
...Rotupuhtauden ja siveellisten säännösten rikkomisien takia valikoitu joukko Pyhälle uskollisia joutui muuttamaan Gobi-erämaan tienoille keskelle Aasiaa, jossa silloin oli suuri meri. Tänne rannikolle muutettiin. Sieltä alkoivat kymmeniätuhansia vuosia myöhemmin kansainvaellukset, Lähi-Itään, Etelä-Aasiaan, muinaisen Persian seuduille ja Eurooppaan….
….Ensimmäinen kansainvaellus Gobin erämaan tienoilta takaisin Syyrian seudulle katsomaan vanhaa joukkoa. Tämä kansa sekottui Syyrian seudulla oleviin. Tästä joukosta ovat sittemmin polveutuneet juutalaiset.
Vanhan muiston säilyttäneenä juutalaiset pitävät itseään vielä tänäkin päivänä valittuna kansana ja odottavat Messiasta. Se mitä he odottavat tapahtuvaksi, on kuitenkin tapahtunut jo noin miljoonavuotta sitten.
Tätä viidennen rodun toista alarotua sanotaan semiläiseksi. Ja sitä kutsutaan semiläiseksi juuri siksi, että juudankansa on nykyisistä kansoista sitä lähimpänä…”- Anonyymi00017
"Kansojen vaellushistoriaa Euroopassa Atlantiksen tuhoutumisen jälkeen"
https://youtu.be/NvlX2oYZduE
- Anonyymi00016
Aloitus on helluntailaisuuden päälle satavuotista hengenhedelmää.
Aiemmin päivämäärillä huijatut eivät enää suostu huijattaviksi. Ja voi käydä myös noin, että usko tulevaan, aitoon ylösnousemukseen on menetetty.
Nuo päivämääräprofetiat ovat siis olleet s:tanan hengessä "profetoituja" ja niiden hedelmä on epäusko.
"Heidän hedelmistään te heidät tunnette", sanoi Jeesus.- Anonyymi00022
>>>!>>>>>>Aiemmin päivämäärillä huijatut eivät enää suostu huijattaviksi. Ja voi käydä myös noin, että usko tulevaan, aitoon ylösnousemukseen on menetetty.
Nuo päivämääräprofetiat ovat siis olleet s:tanan hengessä "profetoituja" ja niiden hedelmä on epäusko.
"Heidän hedelmistään te heidät tunnette", sanoi Jeesus.<<<<
-------------------------
”Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua. Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille.
Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä,
ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."”
5. Mooseksen kirja 18:18-22 FB38
------------------------
”Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen.
Taivaan piti omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta.
Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'”
Apostolien teot 3:19-23 FB38
--------------------
------
------
-----
-------
--------
-----
ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.”
------
- Anonyymi00018
>>>>>>>Ilmoita
... eikä tule tänään, eikä huomenna, eikä ylihuomenna, eikä ensi viikolla, eikä ensikuussa, eikä milloinkaan...<<<
---------------------
Mistä tiedät varmuudella että olet elossa huomenna?
”Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.”
2. Korinttilaiskirje 5:10 FB38
Jokainen ihminen joutuu kohtaamaan Jumalan kuolemansa jälkeen. Tahtoi sitä tai ei.
”Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.”
Daniel 12:2 FB38 - Anonyymi00023
Jeesus noudattaa Isältä saamaansa aikataulua eikä ihmisten aikatauluja.
- Anonyymi00024
Nukkui tosin pommiin omasta ilmoituksestaan tulla valituille aikalaisilleen jo heidän elinaikanaan.
Mutta miten olisi kompromissi ?
Sovitaanko Jeesuksen tulevan 2-3 vuoden sisällä.
Satavarmasti sittenkin - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nukkui tosin pommiin omasta ilmoituksestaan tulla valituille aikalaisilleen jo heidän elinaikanaan.
Mutta miten olisi kompromissi ?
Sovitaanko Jeesuksen tulevan 2-3 vuoden sisällä.
Satavarmasti sittenkinJeesus ei tule....
Sitten kun jerusalemissa nousee temppeli ja mahtipontinen mies johtaa järjestelmää niin aika on hyvin lähellä.
- Anonyymi00027
Aam.9:2 Ja vaikka he itsiänsä hamaan helvettiin kaivaisivat, niin minun käteni on kuitenkin heitä sieltäkin hakeva; ja jos he astuisivat ylös taivaasen, niin minä kuitenkin tahdon syöstä heidät sieltä alas. Biblia (1776) Ps.139:7. Ob.1:4.
- Anonyymi00028
Jeesus ei tullut eilen... Eikä tule tänään, eikä huomenna...
- Anonyymi00029
Kun aikansa kinastellaan, morkataan ja vikistään, niin tulee.
Eikä ole niin pitkä aika odottaa.- Anonyymi00030
”Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla… ” ”eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä" (Luuk.17:20-21)
Kollektivismin maailmaa on tavallisen uskovaisen mahdoton ymmärtää... Sen takia tavalline uskovainen poimii Raamatusta helppoja lauseita ymmärtää, "että tulee".... Ei tule...
Kollektivismin näemme ympäröivässä luonnossa. Se on puhtaimmilaan alkuperäinen Sana, josta ihminen on lähtenyt omille teilleen ja matelee nyt sitten Jeesuksen perässä kuin mato...
Jesus. (Kr.) Iäsûs hebrealaisesta sanasta Jêshûa, oik. Jehôshûa »jumalan auttama, auttaja, vapahtaja«.
Jeesus Natsaretilainen, essealaisen veljeskunnan vihitty adeptijäsen, eli ja toimi luultavasti noin 500 v. Buddhan jälkeen. Samoin kuin monet edeltäjänsä, Buddha, Krishna, Zarathustra, Laotse y. m., oli hänkin ihanteellisimpia jumalihmisiä, ja hänen opetuksensa, jotka osittain ovat säilyneet »uudessa testamentissa«, sisältävät mitä puhtainta ja syvintä siveysoppia.
Hänen tunnustajansa, kristityt, ovat kuitenkin unohtaneet Mestarinsa käskyt ja rukoilevat sen sijaan Jeesusta personallisena vapahtajanaan.
Voisi supistaa Jesuksen opin seuraavaan värsyyn: Te olette jumalan poikia; Olkaa sentähden täydelliset, Niinkuin teidän taivaallinen isänne on täydellinen. - Anonyymi00035
Anonyymi00030 kirjoitti:
”Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla… ” ”eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä" (Luuk.17:20-21)
Kollektivismin maailmaa on tavallisen uskovaisen mahdoton ymmärtää... Sen takia tavalline uskovainen poimii Raamatusta helppoja lauseita ymmärtää, "että tulee".... Ei tule...
Kollektivismin näemme ympäröivässä luonnossa. Se on puhtaimmilaan alkuperäinen Sana, josta ihminen on lähtenyt omille teilleen ja matelee nyt sitten Jeesuksen perässä kuin mato...
Jesus. (Kr.) Iäsûs hebrealaisesta sanasta Jêshûa, oik. Jehôshûa »jumalan auttama, auttaja, vapahtaja«.
Jeesus Natsaretilainen, essealaisen veljeskunnan vihitty adeptijäsen, eli ja toimi luultavasti noin 500 v. Buddhan jälkeen. Samoin kuin monet edeltäjänsä, Buddha, Krishna, Zarathustra, Laotse y. m., oli hänkin ihanteellisimpia jumalihmisiä, ja hänen opetuksensa, jotka osittain ovat säilyneet »uudessa testamentissa«, sisältävät mitä puhtainta ja syvintä siveysoppia.
Hänen tunnustajansa, kristityt, ovat kuitenkin unohtaneet Mestarinsa käskyt ja rukoilevat sen sijaan Jeesusta personallisena vapahtajanaan.
Voisi supistaa Jesuksen opin seuraavaan värsyyn: Te olette jumalan poikia; Olkaa sentähden täydelliset, Niinkuin teidän taivaallinen isänne on täydellinen.Jumalan valtakunta on meissä armon ajan (Paavalista ylöstempaukseen) kristityissä. Taivaan valtakunta on Jeesuksen tuhatvuotinen valtakunta maan päällä.
- Anonyymi00036
Ylöstempaus ja Jeesuksen paluu antikristuksen ajan lopussa ovat selvästi kaksi eri tapahtumaa:
Jeesuksen kaksi eri tulemista:
Tempausta ei edellä merkkejä, vaan se tapahtuu yllättäen (Ap. 1:6-7).
Paluuta edeltää seitsemän vuotta merkkejä ja tuomioita (Ilm. 6-19).
Tempauksessa Jeesus saapuu ilmakehään (1 Tess 4:16-17).
Jeesus palaa maan päälle (Sak. 12:9; Ilm. 19:11).
Tempauksessa Jeesus pelastaa uskovat Jumalan vihalta (1 Tess. 1:10, 5:9).
Jeesus palaa jakamaan Jumalan vihaa (2 Tess. 2:8; Ilm. 19:11).
Tempauksessa Jeesus tulee seurakuntansa takia (1 Tess. 4:13-18).
Toisessa tulemuksessaan Jeesus palkitsee ne, jotka uskoivat häneen ylöstempauksen jälkeen (Ilm. 19:11-21).
Tempauksessa Jeesus nostaa pyhät haudoistaan (1 Kor. 15:51-55; 1 Tess. 4:16).
Toisessa tulemuksessaan Jeesus hautaa jumalattomat (Ilm. 19:21).
Kristuksen morsian kutsutaan hääaterialle (Joh. 14:3; Ilm. 19:7-9).
Taivaan linnut kutsutaan aterialle (Ilm. 19:17-18).
Tempausta ei ennustettu vanhassa testamentissa.
Toinen tuleminen ennustettiin vanhassa ja uudessa testamentissa monessa kohti, mm (sak. 14:3-5; Matt. 24:29-31).
Tempaus tapahtuu hetkessä (1 Kor. 15:51-52; 1 Tess. 4:17).
Toiseen paluuseen liittyy taistelu (Ps. 2:1-6; Jes. 24:1-7; Ilm. 16:12-16; 19-21).
Tempauksen jälkeen alkaa ahdistuksen aika (Ilm. 3:10).
Jeesuksen paluusta alkaa tuhatvuotinen valtakunta (Ilm. 20:1-6).
Golgatan vapahtaja lunastaa (1 Kor. 15:55-56).
Joukkojensa edessä valkoisella hevosella ratsastaja tuomitsee (Ilm. 19:11-16).
Tempauksessa vain Jeesuksen omat näkevät hänet (1 Tess. 4:16-17; 1 Joh. 3:2).
Kaikki näkevät hänet (Ilm. 1:7). - Anonyymi00037
Raamattu (KJB) kehottaa tutkimaan (study) Jumalan sanaa, jotta osaa oikein erottaa eri aikakaudet. Armon aika päättyy ylöstempaukseen. Tässä ajassa pelastumme yksin uskosta Jeesuksen sovitusvereen. Saamme uskoontullessamme Jumalan elävän pyhän hengen kuolleen henkemme tilalle, ikuisen elämän sinetiksi, uudestisynnymme peruuttamattomasti. Jeesus sovitti kaikki syntimme verellään. Emme voi menettää vastaanottamaamme pelastusta omilla teoillamme.
Viimeiset seitsemän vuotta ennen Jeesuksen paluuta kuninkaana meidän seuratessa häntä pelastuminen on erilaista. Joutuu pysymään uskossa kuolemaansa tai Jeesuksen paluuseen saakka. Jos ottaa pedon merkin, ei voi enää pelastua. Eli omat teot ovat olennainen osa pelastusta.
Jos Jumala jättäisi kristityt antikristuksen aikaan, ajatelkaapa, mitä tapahtuisi niille uskoville, jotka kuitenkin ottaisivat pedon merkin, vaikkapa sitten vain ruokkiakseen lapsensa. Olisiko heidän uudestisyntymisensä edelleen pelastuksen sinetti? Siinä tapauksessa Jumala joutuisi perumaan varoituksensa, että merkin ottaneet eivät voi pelastua. Vai joutuisivatko he helvettiin? Siinä tapauksessa Jumala joutuisi perumaan lupauksensa, että kukaan ei voi meitä riistää Jeesuksen kädestä.
On siis välttämätöntä, että Jeesus hakee meidät pois ennen ahdistuksen aikaa. Sehän onkin pääasiassa Israelin ahdistuksen aika. Jumala ravistelee kansaansa. Lopulta viimeisessä hädässsään he huutavatkin yhtenä kansana avukseen Jeesusta, Messiastaan, ja silloin Jeesus tulee takaisin, meidän kanssamme. Hänen pyhänsä eivät voisi seurata häntä, ellei heitä olisi ensin viety sinne. Me olemme Kristuksen morsian. Menemme viettämään häitä. Juutalaisten hääperinteet olivat heijastus tästä; niitä juhlittiin seitsemän päivää.- Anonyymi00038UUSI
Eskatologia on teoriaa. Kuolema on käytäntöä. ⚰️
- Anonyymi00040UUSI
"Raamattu (KJB) kehottaa tutkimaan (study) Jumalan sanaa, jotta osaa oikein erottaa eri aikakaudet. Armon aika päättyy ylöstempaukseen. Tässä ajassa pelastumme yksin uskosta Jeesuksen sovitusvereen..."
Koko juttusi on unelmahöttöä, joka häipyy savuna ilmaan... - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
"Raamattu (KJB) kehottaa tutkimaan (study) Jumalan sanaa, jotta osaa oikein erottaa eri aikakaudet. Armon aika päättyy ylöstempaukseen. Tässä ajassa pelastumme yksin uskosta Jeesuksen sovitusvereen..."
Koko juttusi on unelmahöttöä, joka häipyy savuna ilmaan...Totuus ei avaudu sille, joka vihaa totuutta.
Kuuntele hyviä Raamatun opettajia. He osaavat selittää asiat paremmin kuin minä.
Peter Ruckman, Robert Breaker, Geoffrey Grider, Spencer Smith, David Daniels, Charles Lawson, Jason K, David Daniels...
- Anonyymi00039UUSI
Jeesus tuli ja meni jo, et vain huomannut....
- Anonyymi00042UUSI
Suomesta ei tosiaan taida kovin moni lähteä, ellei sitten kaikki pienet lapset pääse mukaan. Minusta tuntuu hyvin mahdolliselta, että viattomat lapset otetaan täältä turvaan siltä ihmiskunnan kauheimmalta ajalta.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Suomesta ei tosiaan taida kovin moni lähteä, ellei sitten kaikki pienet lapset pääse mukaan. Minusta tuntuu hyvin mahdolliselta, että viattomat lapset otetaan täältä turvaan siltä ihmiskunnan kauheimmalta ajalta.
Maailma on riittävän kova paikka ihmisille, lapsillekin, ettei siihen tarvitse Raamatun mielikuvitustarinakokoelman kauhuja lisätä.
- Anonyymi00043UUSI
Ja tämäkin aloitus olisi jäänyt tykkänään tekemättä mikäli se Jeesukseksi mainittu olisi pitänyt lupauksensa tulla takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset, vieläpä niin pian että osa kuulijoistaan yhä henkeä huokuisi.
Eipä ole miestä näkynyt tuomarin virassaan eli "maksamassa kullekin hänen tekojensa mukaan", joten petkuhuiputtaja.
Matteus 16:27-28
"27Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
28Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan." - Anonyymi00045UUSI
Historiaohjelman mukaan Jeesus hyppäsi kalliota lähes 80-vuotiaana.
- Anonyymi00046UUSI
Jeesus tulee sitten kun sen aika on. Ensin Jeesus saapuu pilviin tulematta maan päälle ylöstempaamaan voittajat.
Siitä ylöstempauksesta 3,5 - 7 vuoden päästä Jeesus palaa takaisin tuhoamaan antikristuksen ja pedonmerkityt kätyrinsä.
Kaikki papinvirassa olevat eivät tosiaankaan ole ylöstemmattavien joukossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437