... eikä tule tänään, eikä huomenna, eikä ylihuomenna, eikä ensi viikolla, eikä ensikuussa, eikä milloinkaan...
Teitä on huijattu... Ketkä ovat huijanneet? Ne, jotka ovat huijanneet, ovat maailman älykkäimpiä , sekä hyvässä, että pahassa...
T urha laittaa tämän aloituksen perään "todisteeksi" litanniaa Raamatun jakeita...
Jeesus ei tullut eilen...
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kerrankin paikkansa pitävä profetia.
Kiitos. - Anonyymi00002UUSI
21. kesäkuuta. Ainakin joidenkin mielestä.
https://www.youtube.com/watch?v=fGrr3874sQ4 - Anonyymi00003UUSI
Jeesuksen piti tulla apistolien vielä eläessä.
- Anonyymi00004UUSI
Ja lisää 21.6. tempauksesta.
https://www.youtube.com/watch?v=cAiU2jlg-2g
https://www.youtube.com/watch?v=hte1B7fX6Tc- Anonyymi00007UUSI
"https://www.youtube.com/watch?v=cAiU2jlg-2g"
"No World Cup. Means? June 21 Rapture. Joshua's New Date
3 423 katselukertaa 17.6.2026 #rapture #antichrist #endtimes
link to Joshua's New video with the new date of June 21 2026: • REFLECTING ON THE EXODUS 2.0 AND THE WORLD... "
Onko tämä se sama huuhaaJoshua, jonka huuhaaprofetioita King James-Raamattuhörhö levitteli täällä aikaisemmin pariinkin otteeseen ?
- Anonyymi00005UUSI
No turvavyöt on kuitenkin hyvä olla !
- Anonyymi00008UUSI
Ei tarvita turvavöitä, vaan korvatulpat, että lakkaa kuuntelemasta moista huuhaap*skaa.
Tai vielä parempi olisi jokin lääke, joka auttaisi korvasyyhyyn.
SUnnuntaina kahdeksan aikoihin möly loppunee tai sitten keksitään uusia tempauspäivämääriä.
- Anonyymi00009UUSI
Kun on mitä odottaa...
- Anonyymi00010UUSI
Raamatunjakeita voisi laittaa miten Paavali valehtelee.
Hänhän se koko tempauksen keksinyt. Jeesus taasen itse mainitsi että vielä tulee takaisin katsomaan mistä Häntä silloin syytetään ja miten otetaan vastaan.- Anonyymi00011UUSI
Paavalin tapauksessa on kysymys kollektiivisesta kokemuksesta.
Mutta kun kollektiiviselle kokemukselle ei ole fyysisessä kielessä asiaa/kokemusta kuvaavia käsitteitä, niin Paavali joutui ne kertomaan kuitenkin niillä.
Uskovaisten keskuudessa tämä on tietysti sitten johtanut asioiden ja tuon tapahtuman väärin ymmärtämiseen. - Anonyymi00012UUSI
"Hänhän se koko tempauksen keksinyt."
Tämä "ylöstempaus", jota nämä odottelevat, ei ole Paavalin keksintö, vaan katolisten jesuiittojen.
Jesuiitat keksivät sen vastauskonpuhdistuksena hämätäkseen uskonpuhdistajia, jotka pitivät paavia antikristuksena (jota hän ihan virallisestikin on). Jesuiittojen mukaan kristityt temmataan ennen kuin antikristus tulee, joten paavi "ei mitenkään voi olla antikristus". Tämähän ei Raamatun mukaan pidä paikkaansa, sillä ei ole mitään kahta kristittyjen ylöstempausta.
Paavali puhui kuolleiden ylösnousemuksesta, joka tapahtuu "viimeisenä päivänä" Jeesuksen tullessa noutamaan omiaan. Raamatun mukaan ketään ei temmata ennen sitä.
- Anonyymi00013UUSI
Paavali kyllä puhui tempauksesta, jossa hänet sekä muut elävät temmataan yläilmoihin ilman kuolemaa. Hän kuvitteli itse olevansa temmattujen joukossa.
Mutta tietenkin kaikkia Paavalin juttuja voi lakihenkisyydessään väittää valheeksi sekä sen kautta herjata kaikkea sitä uuden liiton Hengellistä pakanauskoa mitä Paavali edusti.
Käy se niinkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571691Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1281327Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 59755
- 64646
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36457
- 43450
- 52442