Mihin kukaan ei ole pystynyt: Pommittaa Pahan Valtakunnan pääkaupunkia.
Ukraina tekee sen,
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hevosnaama käy kuumana ja on aloittanut uhkailun? Metukka on ollut hiljaa.😋
- Anonyymi00007UUSI
UKRAINA (toisten korrruptoitunut elätti maa) EI TEE MITÄÄN ITSE Vaan
Eu ostaa aseita Kiinalaisella velkarahalla Usa:sta ja antaa ilmaiseksi niille ne.
Kiina se tätä Sotaa pyörittää kun antaa sairaalle Eu:lle rahaa sotimiseen ja sodan tukemiseen ja lietsontaan, Usa tekee Bisnestä vaan vaikka niinhän se Kiinankin tekee pankki bisneshän on maailman kannatavampia bisneksiä.
Kiina antaa myös rahat toiselle osapuolelle Eu:n lisäksi siis Venäjälle Öljyn oston kautta.
SODAN LOPULTA PÄÄTTÄÄ SE KUMMALTA ENSIN LOPUU KIINALAINEN RAHA EU:lta VAI VENÄJÄLTÄ ? epäilen että öljyä riittää pidempään kuin Eu mailla luottoluokitusta joka on ehto velan saannille.
Sodan voi päättää myös iso ydinpommi (Sarmat2) Brysselliin... jos venäjä katsoo että Eu on punaisen viivan ylittänyt. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
UKRAINA (toisten korrruptoitunut elätti maa) EI TEE MITÄÄN ITSE Vaan
Eu ostaa aseita Kiinalaisella velkarahalla Usa:sta ja antaa ilmaiseksi niille ne.
Kiina se tätä Sotaa pyörittää kun antaa sairaalle Eu:lle rahaa sotimiseen ja sodan tukemiseen ja lietsontaan, Usa tekee Bisnestä vaan vaikka niinhän se Kiinankin tekee pankki bisneshän on maailman kannatavampia bisneksiä.
Kiina antaa myös rahat toiselle osapuolelle Eu:n lisäksi siis Venäjälle Öljyn oston kautta.
SODAN LOPULTA PÄÄTTÄÄ SE KUMMALTA ENSIN LOPUU KIINALAINEN RAHA EU:lta VAI VENÄJÄLTÄ ? epäilen että öljyä riittää pidempään kuin Eu mailla luottoluokitusta joka on ehto velan saannille.
Sodan voi päättää myös iso ydinpommi (Sarmat2) Brysselliin... jos venäjä katsoo että Eu on punaisen viivan ylittänyt.Hellan lettas sentään aivoinva et vain ottanut faktoja esiin. Ukraina saa ja tuottaa itse ja on mukana 9 erimaan drooni kehottelyissä mukana ja saa ilmaiseksi drooneja. Otappa selvää faktat esiin aivoinva
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
UKRAINA (toisten korrruptoitunut elätti maa) EI TEE MITÄÄN ITSE Vaan
Eu ostaa aseita Kiinalaisella velkarahalla Usa:sta ja antaa ilmaiseksi niille ne.
Kiina se tätä Sotaa pyörittää kun antaa sairaalle Eu:lle rahaa sotimiseen ja sodan tukemiseen ja lietsontaan, Usa tekee Bisnestä vaan vaikka niinhän se Kiinankin tekee pankki bisneshän on maailman kannatavampia bisneksiä.
Kiina antaa myös rahat toiselle osapuolelle Eu:n lisäksi siis Venäjälle Öljyn oston kautta.
SODAN LOPULTA PÄÄTTÄÄ SE KUMMALTA ENSIN LOPUU KIINALAINEN RAHA EU:lta VAI VENÄJÄLTÄ ? epäilen että öljyä riittää pidempään kuin Eu mailla luottoluokitusta joka on ehto velan saannille.
Sodan voi päättää myös iso ydinpommi (Sarmat2) Brysselliin... jos venäjä katsoo että Eu on punaisen viivan ylittänyt.Miten niin ei tee mitään? Montako Putinin ohjuskomponenttien tehdasta muut maat ovat hävittäneet?
https://www.youtube.com/watch?v=Mj5MimQ78_Y
- Anonyymi00002
Sitten peli tasoittuu , kun Putin pommittaa Pahan Valtakunnan Kiovaa .
Tosin Ukraina taitaa pommittaa savupommeilla , koska ei synny kuin savua ,
vahinkoja ei synny.
Hesarilla on oma toimittaja Moskovassa. Kumma , ettei saa kerrotuksi ,
mitä siellä tapahtuu.
Zelenskyin valheita taas ei usko kukaan.- Anonyymi00015UUSI
Ei oo Moskovassa ja Pietarissa vain sanoa. Lues Mitä Peskov on tvssä itse sanonut ja Irse Putte. Myöntäneet droonet. Ja katso Ukraina war youtube siellä itse Moskovassa ja Pietarissa venäläiset itse laittanut netissä palot ym öljy ym olet aivoinva jäljessä ja typerä. Et vain osaa itse etsiä Mitä siellä taas tapahtuu. Johtuuko se vaan että olet venäläinen ja mongolien sekajätteen jälkeläisiä??
- Anonyymi00003
Ootan kyllä riemun mielellä sitä hetkeä kun Venäjä käyttää atomipommia Kiovaan katotaan mitä Iltalehti sitten raportoi
- Anonyymi00004UUSI
Pitkä ja pimeä on sinulla pururata korvien välissä...
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pitkä ja pimeä on sinulla pururata korvien välissä...
Ja kosteat ovat purut..kusesta !
- Anonyymi00006UUSI
Varmaan raportoi, että Morodoriin, eli venäjällekin leviää ydinsaastetta, ja isot alat on asuinkelvottomia? Myös ihmiset sairastuu siellä Morodorin puolella ja Sauronputin on sulkeutunut loppuiäkseen bunkkeriin ja runkkaa lähipiirinsä kanssa itsensä hengiltä!
- Anonyymi00008UUSI
Ei Venäjä voi käyttää oikein Kiovaan ydinpommia !
Koska silloin pitäisi käyttää pikku ydinpommia kun liian lähellä omia rajoja sijaitsee.
Pikku ydinpommissa on 2 erittäin huonoa asiaa niitä voidaan torjua ja niihin saatetaan vastata.
Jos Venäjä joutuu käyttämään ydinpommia se ampuu Brysseliin Ison Pommin jota ei voi torjua jonka tuhoalue on suurempi kuin Eu suurimman Ranskan pinta ala !
Siihen ei tee kenelläkään edes mieli vastata koko maailmalla on silloin paska housuissa ja maailmaan tulisi rauha sillä sekunnilla. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pitkä ja pimeä on sinulla pururata korvien välissä...
Kiovaan ja Israeliin olisi pitänyt pudottaa jo ajat sitten atomipommi.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei Venäjä voi käyttää oikein Kiovaan ydinpommia !
Koska silloin pitäisi käyttää pikku ydinpommia kun liian lähellä omia rajoja sijaitsee.
Pikku ydinpommissa on 2 erittäin huonoa asiaa niitä voidaan torjua ja niihin saatetaan vastata.
Jos Venäjä joutuu käyttämään ydinpommia se ampuu Brysseliin Ison Pommin jota ei voi torjua jonka tuhoalue on suurempi kuin Eu suurimman Ranskan pinta ala !
Siihen ei tee kenelläkään edes mieli vastata koko maailmalla on silloin paska housuissa ja maailmaan tulisi rauha sillä sekunnilla.Venäjällä on yli 5000 ydinpommia on erikokoisia pikku papatteja kuin Ranskalla joka on ainoa Eu maa jolla on ydinpommeja ja sitten niillä on isoja ja aivan järkyttävän isoja....
Kenelläkään maailmassa ei ole niin paljon ydinaseita kuin Venäjällä.
Usa ja Kiina tulee seuraavina ja muut kaukana perässä.
3. sotilasmahdin ydinaseiden yhteis määrä on yli 90 % ( lähelle 100%)maailman ydinaseista .
On hyvä että 3 maailman sotilasmahdissa on järkevät konservatiiviset johtajat ettei Ydinsota ole leimahtanut. Ajatelkaa jos Usa:n olisi valittu Liberaali Pressa niin koko Eurooppa ja maailma voisi olla nyt ydintuhkaa.... - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Venäjällä on yli 5000 ydinpommia on erikokoisia pikku papatteja kuin Ranskalla joka on ainoa Eu maa jolla on ydinpommeja ja sitten niillä on isoja ja aivan järkyttävän isoja....
Kenelläkään maailmassa ei ole niin paljon ydinaseita kuin Venäjällä.
Usa ja Kiina tulee seuraavina ja muut kaukana perässä.
3. sotilasmahdin ydinaseiden yhteis määrä on yli 90 % ( lähelle 100%)maailman ydinaseista .
On hyvä että 3 maailman sotilasmahdissa on järkevät konservatiiviset johtajat ettei Ydinsota ole leimahtanut. Ajatelkaa jos Usa:n olisi valittu Liberaali Pressa niin koko Eurooppa ja maailma voisi olla nyt ydintuhkaa....Eikä hyvä olisi jos Venäjälläkään Medjedew nousisi valtaan,sillä olisi paljon herkempi liipaisin sormi. Kiinassa taas on yli rauhallinen rauhaa rakastava Presidentti joka ei halua sotia kuten koko muu mailma tuntuu haluavan 3. maailmansotaa (Suomi etunenässä)
- Anonyymi00012UUSI
Sen verran epävarmasti toimivia ovat jotkut venäläisten ohjukset, että vaara sille on, että a-pommin räjähtää jo siellä lähtöpään siilossa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eikä hyvä olisi jos Venäjälläkään Medjedew nousisi valtaan,sillä olisi paljon herkempi liipaisin sormi. Kiinassa taas on yli rauhallinen rauhaa rakastava Presidentti joka ei halua sotia kuten koko muu mailma tuntuu haluavan 3. maailmansotaa (Suomi etunenässä)
Salaliittouskovaisilla on tuo kumma uskomus sotaa haluavista.
- Anonyymi00016UUSI
No sitä saat odottaa rauhassa. Ei edes Putte sitä uskalla. Olet taas katsonut Puten kuvaa runkaten olet onnellinen liika??
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiovaan ja Israeliin olisi pitänyt pudottaa jo ajat sitten atomipommi.
Hellan lettas sentään aivoinva rusnya Igori Pietarista
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Venäjällä on yli 5000 ydinpommia on erikokoisia pikku papatteja kuin Ranskalla joka on ainoa Eu maa jolla on ydinpommeja ja sitten niillä on isoja ja aivan järkyttävän isoja....
Kenelläkään maailmassa ei ole niin paljon ydinaseita kuin Venäjällä.
Usa ja Kiina tulee seuraavina ja muut kaukana perässä.
3. sotilasmahdin ydinaseiden yhteis määrä on yli 90 % ( lähelle 100%)maailman ydinaseista .
On hyvä että 3 maailman sotilasmahdissa on järkevät konservatiiviset johtajat ettei Ydinsota ole leimahtanut. Ajatelkaa jos Usa:n olisi valittu Liberaali Pressa niin koko Eurooppa ja maailma voisi olla nyt ydintuhkaa....Taasko Dima papattaa niistä papateistaan? Eikö teidän pitäisi olla ylpeitä niistä venäläisistä lentävistä lautasista Moskovan yllä?
https://www.youtube.com/shorts/jA8eZsJ2Tic
- Anonyymi00018UUSI
No Igori Pietarista vauhdissa. Kerropas nyt tänne päin siitä Igor miltä tuntuu olla ruski ja mongolien sekajätteen jälkeläisiä ja rajat on kiinni ja pysyy ja että ettehän te oo edes Euroopalaisia?? Kerropas nyt tänne päin siitä Igor Pietarista
- Anonyymi00021UUSI
TsingisKaani oli panomies.
- Anonyymi00022UUSI
Se yli 4 vuotta sitten Venäjän uhkaus käyttää ydinaseita, jos Venäjää uhataan oli paperi ydinase uhkaus.
Jos venäjä ydinaseita oikeasti olisi halunut käyttää, niin viimestään kynnys olisi ylittynyt, kun Venäjän pääkaupunkia Moskovaa on pommitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281246
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41604
- 49589
- 25555