Ukraina tekee sen,

Anonyymi-ap

Mihin kukaan ei ole pystynyt: Pommittaa Pahan Valtakunnan pääkaupunkia.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hevosnaama käy kuumana ja on aloittanut uhkailun? Metukka on ollut hiljaa.😋

      • Anonyymi00007
        UUSI

        UKRAINA (toisten korrruptoitunut elätti maa) EI TEE MITÄÄN ITSE Vaan

        Eu ostaa aseita Kiinalaisella velkarahalla Usa:sta ja antaa ilmaiseksi niille ne.

        Kiina se tätä Sotaa pyörittää kun antaa sairaalle Eu:lle rahaa sotimiseen ja sodan tukemiseen ja lietsontaan, Usa tekee Bisnestä vaan vaikka niinhän se Kiinankin tekee pankki bisneshän on maailman kannatavampia bisneksiä.
        Kiina antaa myös rahat toiselle osapuolelle Eu:n lisäksi siis Venäjälle Öljyn oston kautta.

        SODAN LOPULTA PÄÄTTÄÄ SE KUMMALTA ENSIN LOPUU KIINALAINEN RAHA EU:lta VAI VENÄJÄLTÄ ? epäilen että öljyä riittää pidempään kuin Eu mailla luottoluokitusta joka on ehto velan saannille.
        Sodan voi päättää myös iso ydinpommi (Sarmat2) Brysselliin... jos venäjä katsoo että Eu on punaisen viivan ylittänyt.


      • Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        UKRAINA (toisten korrruptoitunut elätti maa) EI TEE MITÄÄN ITSE Vaan

        Eu ostaa aseita Kiinalaisella velkarahalla Usa:sta ja antaa ilmaiseksi niille ne.

        Kiina se tätä Sotaa pyörittää kun antaa sairaalle Eu:lle rahaa sotimiseen ja sodan tukemiseen ja lietsontaan, Usa tekee Bisnestä vaan vaikka niinhän se Kiinankin tekee pankki bisneshän on maailman kannatavampia bisneksiä.
        Kiina antaa myös rahat toiselle osapuolelle Eu:n lisäksi siis Venäjälle Öljyn oston kautta.

        SODAN LOPULTA PÄÄTTÄÄ SE KUMMALTA ENSIN LOPUU KIINALAINEN RAHA EU:lta VAI VENÄJÄLTÄ ? epäilen että öljyä riittää pidempään kuin Eu mailla luottoluokitusta joka on ehto velan saannille.
        Sodan voi päättää myös iso ydinpommi (Sarmat2) Brysselliin... jos venäjä katsoo että Eu on punaisen viivan ylittänyt.

        Hellan lettas sentään aivoinva et vain ottanut faktoja esiin. Ukraina saa ja tuottaa itse ja on mukana 9 erimaan drooni kehottelyissä mukana ja saa ilmaiseksi drooneja. Otappa selvää faktat esiin aivoinva


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        UKRAINA (toisten korrruptoitunut elätti maa) EI TEE MITÄÄN ITSE Vaan

        Eu ostaa aseita Kiinalaisella velkarahalla Usa:sta ja antaa ilmaiseksi niille ne.

        Kiina se tätä Sotaa pyörittää kun antaa sairaalle Eu:lle rahaa sotimiseen ja sodan tukemiseen ja lietsontaan, Usa tekee Bisnestä vaan vaikka niinhän se Kiinankin tekee pankki bisneshän on maailman kannatavampia bisneksiä.
        Kiina antaa myös rahat toiselle osapuolelle Eu:n lisäksi siis Venäjälle Öljyn oston kautta.

        SODAN LOPULTA PÄÄTTÄÄ SE KUMMALTA ENSIN LOPUU KIINALAINEN RAHA EU:lta VAI VENÄJÄLTÄ ? epäilen että öljyä riittää pidempään kuin Eu mailla luottoluokitusta joka on ehto velan saannille.
        Sodan voi päättää myös iso ydinpommi (Sarmat2) Brysselliin... jos venäjä katsoo että Eu on punaisen viivan ylittänyt.

        Miten niin ei tee mitään? Montako Putinin ohjuskomponenttien tehdasta muut maat ovat hävittäneet?

        https://www.youtube.com/watch?v=Mj5MimQ78_Y


    • Anonyymi00002

      Sitten peli tasoittuu , kun Putin pommittaa Pahan Valtakunnan Kiovaa .
      Tosin Ukraina taitaa pommittaa savupommeilla , koska ei synny kuin savua ,
      vahinkoja ei synny.
      Hesarilla on oma toimittaja Moskovassa. Kumma , ettei saa kerrotuksi ,
      mitä siellä tapahtuu.
      Zelenskyin valheita taas ei usko kukaan.

      • Anonyymi00015
        UUSI

        Ei oo Moskovassa ja Pietarissa vain sanoa. Lues Mitä Peskov on tvssä itse sanonut ja Irse Putte. Myöntäneet droonet. Ja katso Ukraina war youtube siellä itse Moskovassa ja Pietarissa venäläiset itse laittanut netissä palot ym öljy ym olet aivoinva jäljessä ja typerä. Et vain osaa itse etsiä Mitä siellä taas tapahtuu. Johtuuko se vaan että olet venäläinen ja mongolien sekajätteen jälkeläisiä??


    • Anonyymi00003

      Ootan kyllä riemun mielellä sitä hetkeä kun Venäjä käyttää atomipommia Kiovaan katotaan mitä Iltalehti sitten raportoi

      • Anonyymi00004
        UUSI

        Pitkä ja pimeä on sinulla pururata korvien välissä...


      • Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Pitkä ja pimeä on sinulla pururata korvien välissä...

        Ja kosteat ovat purut..kusesta !


      • Anonyymi00006
        UUSI

        Varmaan raportoi, että Morodoriin, eli venäjällekin leviää ydinsaastetta, ja isot alat on asuinkelvottomia? Myös ihmiset sairastuu siellä Morodorin puolella ja Sauronputin on sulkeutunut loppuiäkseen bunkkeriin ja runkkaa lähipiirinsä kanssa itsensä hengiltä!


      • Anonyymi00008
        UUSI

        Ei Venäjä voi käyttää oikein Kiovaan ydinpommia !
        Koska silloin pitäisi käyttää pikku ydinpommia kun liian lähellä omia rajoja sijaitsee.
        Pikku ydinpommissa on 2 erittäin huonoa asiaa niitä voidaan torjua ja niihin saatetaan vastata.

        Jos Venäjä joutuu käyttämään ydinpommia se ampuu Brysseliin Ison Pommin jota ei voi torjua jonka tuhoalue on suurempi kuin Eu suurimman Ranskan pinta ala !

        Siihen ei tee kenelläkään edes mieli vastata koko maailmalla on silloin paska housuissa ja maailmaan tulisi rauha sillä sekunnilla.


      • Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Pitkä ja pimeä on sinulla pururata korvien välissä...

        Kiovaan ja Israeliin olisi pitänyt pudottaa jo ajat sitten atomipommi.


      • Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei Venäjä voi käyttää oikein Kiovaan ydinpommia !
        Koska silloin pitäisi käyttää pikku ydinpommia kun liian lähellä omia rajoja sijaitsee.
        Pikku ydinpommissa on 2 erittäin huonoa asiaa niitä voidaan torjua ja niihin saatetaan vastata.

        Jos Venäjä joutuu käyttämään ydinpommia se ampuu Brysseliin Ison Pommin jota ei voi torjua jonka tuhoalue on suurempi kuin Eu suurimman Ranskan pinta ala !

        Siihen ei tee kenelläkään edes mieli vastata koko maailmalla on silloin paska housuissa ja maailmaan tulisi rauha sillä sekunnilla.

        Venäjällä on yli 5000 ydinpommia on erikokoisia pikku papatteja kuin Ranskalla joka on ainoa Eu maa jolla on ydinpommeja ja sitten niillä on isoja ja aivan järkyttävän isoja....
        Kenelläkään maailmassa ei ole niin paljon ydinaseita kuin Venäjällä.
        Usa ja Kiina tulee seuraavina ja muut kaukana perässä.
        3. sotilasmahdin ydinaseiden yhteis määrä on yli 90 % ( lähelle 100%)maailman ydinaseista .

        On hyvä että 3 maailman sotilasmahdissa on järkevät konservatiiviset johtajat ettei Ydinsota ole leimahtanut. Ajatelkaa jos Usa:n olisi valittu Liberaali Pressa niin koko Eurooppa ja maailma voisi olla nyt ydintuhkaa....


      • Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Venäjällä on yli 5000 ydinpommia on erikokoisia pikku papatteja kuin Ranskalla joka on ainoa Eu maa jolla on ydinpommeja ja sitten niillä on isoja ja aivan järkyttävän isoja....
        Kenelläkään maailmassa ei ole niin paljon ydinaseita kuin Venäjällä.
        Usa ja Kiina tulee seuraavina ja muut kaukana perässä.
        3. sotilasmahdin ydinaseiden yhteis määrä on yli 90 % ( lähelle 100%)maailman ydinaseista .

        On hyvä että 3 maailman sotilasmahdissa on järkevät konservatiiviset johtajat ettei Ydinsota ole leimahtanut. Ajatelkaa jos Usa:n olisi valittu Liberaali Pressa niin koko Eurooppa ja maailma voisi olla nyt ydintuhkaa....

        Eikä hyvä olisi jos Venäjälläkään Medjedew nousisi valtaan,sillä olisi paljon herkempi liipaisin sormi. Kiinassa taas on yli rauhallinen rauhaa rakastava Presidentti joka ei halua sotia kuten koko muu mailma tuntuu haluavan 3. maailmansotaa (Suomi etunenässä)


      • Anonyymi00012
        UUSI

        Sen verran epävarmasti toimivia ovat jotkut venäläisten ohjukset, että vaara sille on, että a-pommin räjähtää jo siellä lähtöpään siilossa.


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Eikä hyvä olisi jos Venäjälläkään Medjedew nousisi valtaan,sillä olisi paljon herkempi liipaisin sormi. Kiinassa taas on yli rauhallinen rauhaa rakastava Presidentti joka ei halua sotia kuten koko muu mailma tuntuu haluavan 3. maailmansotaa (Suomi etunenässä)

        Salaliittouskovaisilla on tuo kumma uskomus sotaa haluavista.


      • Anonyymi00016
        UUSI

        No sitä saat odottaa rauhassa. Ei edes Putte sitä uskalla. Olet taas katsonut Puten kuvaa runkaten olet onnellinen liika??


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kiovaan ja Israeliin olisi pitänyt pudottaa jo ajat sitten atomipommi.

        Hellan lettas sentään aivoinva rusnya Igori Pietarista


      • Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Venäjällä on yli 5000 ydinpommia on erikokoisia pikku papatteja kuin Ranskalla joka on ainoa Eu maa jolla on ydinpommeja ja sitten niillä on isoja ja aivan järkyttävän isoja....
        Kenelläkään maailmassa ei ole niin paljon ydinaseita kuin Venäjällä.
        Usa ja Kiina tulee seuraavina ja muut kaukana perässä.
        3. sotilasmahdin ydinaseiden yhteis määrä on yli 90 % ( lähelle 100%)maailman ydinaseista .

        On hyvä että 3 maailman sotilasmahdissa on järkevät konservatiiviset johtajat ettei Ydinsota ole leimahtanut. Ajatelkaa jos Usa:n olisi valittu Liberaali Pressa niin koko Eurooppa ja maailma voisi olla nyt ydintuhkaa....

        Taasko Dima papattaa niistä papateistaan? Eikö teidän pitäisi olla ylpeitä niistä venäläisistä lentävistä lautasista Moskovan yllä?

        https://www.youtube.com/shorts/jA8eZsJ2Tic


    • Anonyymi00018
      UUSI

      No Igori Pietarista vauhdissa. Kerropas nyt tänne päin siitä Igor miltä tuntuu olla ruski ja mongolien sekajätteen jälkeläisiä ja rajat on kiinni ja pysyy ja että ettehän te oo edes Euroopalaisia?? Kerropas nyt tänne päin siitä Igor Pietarista

    • Anonyymi00021
      UUSI

      TsingisKaani oli panomies.

    • Anonyymi00022
      UUSI

      Se yli 4 vuotta sitten Venäjän uhkaus käyttää ydinaseita, jos Venäjää uhataan oli paperi ydinase uhkaus.
      Jos venäjä ydinaseita oikeasti olisi halunut käyttää, niin viimestään kynnys olisi ylittynyt, kun Venäjän pääkaupunkia Moskovaa on pommitettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1246
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      604
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe