Kaikki eivät jaksa

Anonyymi-ap

Kaikki eivät jaksa käydä JT kokouksissa eivätkä ovilla. Luotan Jehovaan, että hän ymmärtää.

24

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikö kokoukset ole hengellisiä paratiiseja
      Älkää jättäkö yhteen kokoontumisianne

Joku voi todella paljon kaivata hengellistä ravintoa siellä ovellaan. Eikä käymistä tarvitse hävetä. Mutta useat kai torjuu. Näiden luona ei tarvitse käydä toiste, vaan niiden luona joilla on Jumalan tuntemisen nälkä.

• Anonyymi00002

Fyysisesti ja henkisesti raskasta. En osaa puhua mitään.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kun en jaksanut, sanottiin, että olen huonoa seuraa. Siksi en tee sitä vähääkään, mitä tein aiemmin.

• Anonyymi00004

Minun luonani käyvät vaikka olen käskenyt mennä pois.
        Minä täytän hengellisen nälkäni lukemalla Raamattua ja rukoilemalla joka aamu.
        Olensaanut monia rukous vastauksia ilman JT:a.

• Anonyymi00005

Kyllä me halutaan tuntea Jumala, olen koko elämäni pohtinut asioita. Sori mutta Jehovat ei vaan ole se juttu mihin luottaisin

• Anonyymi00006

Kaikkia ei kiinnosta Vartiotornin kehittelemä uskonto!! Vastauksia saa muualtakin!!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Miksi koet, että sinun muka täytyisi?

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

>> Olensaanut monia rukous vastauksia ilman JT:a.

Ei ole olemassa yhtä ainoaa rukousvastausta, joka ei menisi sattuman piikkiin. Oli lahko mikä hyvänsä. Vastaamatta jääneitä rukouksia on pilvin pimein.

7 "Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.
        22 Mitä tahansa te uskossa rukoillen pyydätte, sen te saatte.
        13 ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Ramavit kirjoitti:

>> Olensaanut monia rukous vastauksia ilman JT:a.

Ei ole olemassa yhtä ainoaa rukousvastausta, joka ei menisi sattuman piikkiin. Oli lahko mikä hyvänsä. Vastaamatta jääneitä rukouksia on pilvin pimein.

7 "Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.
        22 Mitä tahansa te uskossa rukoillen pyydätte, sen te saatte.
        13 ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa.

Mutta neljä suurta muutosta ei ole enää sattumaa.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mutta neljä suurta muutosta ei ole enää sattumaa.

Koska haluat uskoa niin. Montako kertaa on rukoiltu polvet ruvella, eikä mitään ole tapahtunut?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minun luona kävivät ,lähtö tuli . Väärä uskoiset ei tule !

• Ei se mielikuvitushahmo mitään ymmärrä. Ei yhtään mitään. Mutta jt pomot ymmärtävät rahuskin päälle. Siksi siellä salilla ja kentällä uskiskarjan pitäisi käydä. Niin ja kyllä ne jt varajeesukset Hernevellin ja Peräilman päällekin ymmärtävät.
      Sillä raamatun mukaan jeesus sanoi opetusaikuisille Kalileassa öljypuun varjossa huilatessaan, että kylläpä se maria-äiteen Hernevelli sitten puskee Peräilmaa oikein somasti. Ihan tulee isukki taivaassa mieleen.

• Anonyymi00007

Saatana vetää puoleensa, siksi JT tilaisuudet eivät kiinnosta

• Anonyymi00009

Tarkoitit kai: saatana vetää puoleensa,siksi JT tilaisuudet kiinnostaa.

• Anonyymi00021
        UUSI

Ihmiset,ei ole kyseessä mikään saatana vaan lahko joka painostaa teitä.
        Ei teidän tarvitse olla polvillaa,ei vaan uskoa ihan Rakkauteen mitä Yeshua sanoin toin,eli hyvää ja oppia elämää mitä elämme täällä.
        Te,ette ole valittuja mihinkää,ensi taivaaseen,ei koska ette ole matkaanne oppineet RAKKAUDELLA.
        Uskon lakonne ei ole Rakkaus. Rakkautta Yeshua tarkoitti meille kaikille.
        Sanonta on Rakkaus on SUURIN !
        Toivottavasti ymmärtte ihan ilman muita,yksin.

• Anonyymi00008

Ymmärrän. Kun ikää tulee ja työkin on raskasta niin entistä vähemmän on jaksamista mihinkään ylimääräiseen. Itse voisin kuvitella että voisin netin kautta kuunnella jotain max 3 kertaa kuukaudessa. Mihinkään sen kummempaan en lähde.

• Anonyymi00010

Olen kuunnellut useita kertoja kokouksia netin kautta. Olivat tylsiä. Katson mieluummin jw. orgia ja jw.librarya. En katso netistä kokouksia, vielä vähemmän menen niihin.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olen kuunnellut useita kertoja kokouksia netin kautta. Olivat tylsiä. Katson mieluummin jw. orgia ja jw.librarya. En katso netistä kokouksia, vielä vähemmän menen niihin.

Niinhän ne ovat tylsiä ja kiinnostavatkin asiat muuttuvat työksi jos liikaa

• Anonyymi00011

Anonyymi-ap 2026-06-19 14:12:26

"Kaikki eivät jaksa käydä JT kokouksissa eivätkä ovilla. Luotan Jehovaan, että hän ymmärtää."
      ----------

Tuo tuli esille meitinkin valtakunnansalilla.
      Minä, vanhin, selitin, että Jehova kyllä ymmärtää jos laitatte lahjalootaan oikein tuntuvan summan.

• Anonyymi00014
      UUSI

"Jehova", "Jahve", "Herra Sebaot", "Jumala" - kaikki nuo ovat Raamatun mielikuvitustarinakokoelman yhden roolihahmon eri nimiä, ei mitään muuta, ja jokainen täysijärkinen ymmärtää tämän tosiasian.

• Anonyymi00016
        UUSI

Soopaa!

• UUSI

Älähän nyt täytyy antaa tunnustus yiouhwa-sedälle Peräilman keksimisestä ja asentamisesta liki kaikkiin eläviin olentoihin.

• Anonyymi00017
      UUSI

Anonyymi00001 2026-06-19 15:10:17

" Eikö kokoukset ole hengellisiä paratiiseja
      Älkää jättäkö yhteen kokoontumisianne "

-Eikös tuo ole Raamatusta ?

Vartiotorni matkii joskus Raamattua

Mutta

" Jo vuosia kiinnitin useammassa seurakunnassa huomiota siihen, että monet tuntemamme sisaret napsivat mielialalääkkeitä ja veljillä rankempikin ryyppääminen oli yleistä. Nämä tavat eivät kerro kovinkaan onnellisista ihmisistä. Ajattelin usein, että nämä henkilöt olivat poikkeustapauksia ja ainoastaan sattuneet tuttavapiiriin. Ristiriitainen olo syntyi siitä, että "maailmallisten" työ- ja harrastustuttavien keskuudessa tällaista ilmiötä ei juurikaan ollut.

Ovatko mielenterveysongelmat yleisempiä Jehovan todistajilla? Selvittelin asiaa ja osoittautui, että kysymystä on tutkittu myös tieteellisesti. "

-Tästä linkistä myös psykiatrien tutkimustuloksia

https://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=9376

• Anonyymi00019
      UUSI

Kaikki eivät jaksa käydä JT kokouksissa eivätkä ovilla. Luotan Jehovaan, että hän ymmärtää.

Hyvä,amerikan paskat.Nrkkiä tulee kohta.
      Saastainen amerikan lahko ja aivopesua koko paska.
      Luota Isään,luota Rakkauteen.Ei amerikan suuntauksen roskaan,Me uskomme mutta eri tavalla,emme amrikan roskaan.Vihaksi pistää amerikan saastaine omausuuden keruu lahko.Turpaan tulee srv.ovelle tulijalle lahkonne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      121
      1240
    2. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      113
      951
    3. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      680
    4. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      274
      673
    5. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      15
      610
    6. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      59
      597
    7. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      38
      495
    8. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      36
      491
    9. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      59
      485
    10. Miksi voit niin

Huonosti? Ei se voi johtua vain minusta?
      Ikävä
      54
      470
    Aihe