Evoluutio on antanut ihmiselle etuoikeuden tajuta kuolevaisuuden. Siksi voimme valita hetken ja tavan erota tästä todellisuudesta. Sen vuoksi meitä ei voi myöskään kukaan toinen alistaa.
https://www.youtube.com/watch?v=2O0daPfqSV0
Vapaa tahto
8
50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Evoluution roskatiede on ateistiuskovaisen pakollinen kainalosauva. Tuohon harhatieteeseen koko ateismi perustuukin länsimaissa.
itse itsensä luova luomakunta = IDIOTISMIN huippu.
Sori vaan .- Anonyymi00004
kongondemokraatti ja peppi pitkätossu nauraa sinulle 🤣
ai punapäät ei pääse taivaaseen 🤣🤣🤣
- Anonyymi00002
>>Sen vuoksi meitä ei voi myöskään kukaan toinen alistaa.
Evoluutio-oppi luo nimenomaan perustan vahvemman oikeudelle, koska siihen ei voi moraalia ja etiikkaa sisältyä itsessään. Vrt. Stalin, Mao jne.- Anonyymi00005
mikä on vahvemman oikeus vai se joka ohjaa vahvempaa 🤣master blaster
- Anonyymi00006
Nääh, "It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
- Anonyymi00003
Ateistit puukotti 3 ihmistä kuoliaaksi tänään!!!
Kristitty ei sitä koskaan tekisi!- Anonyymi00007
missä ja oliko oikein fanaattinen ateisti eli oli julistanut ateismia ?
vai oletko valehteleva debiilinnnussima uskovainen ?
- Anonyymi00008
Tämän alku kuulosti oudolle, koska valtaosa eliöistä ymmärtää varoa vaaroja. Eli on jonkinlainen konsepti kuolemasta. Ehkä sanavalinta kaipaa viilausta.
Mutta sitten itse asiaan.
Ihminen ei ole ainoa joka osaa valita tavan ja hetken kuolla. Esimerkiksi delfiineiden tiedetään hukuttavan itsensä tarkoituksella kun tietty stressita ylittyy. Kyseen ei tarvitse edes olla alistamisesta vaan myös esimerkiksi surusta.
Alistamisen suhteen todella monet nisäkkäät itse asiassa osaavat näännyttää itsensä hengiltä.
Tämän lisäksi on "paksunahkaisuus". Eli eläin on niin itsepintainen ettei sitä yksinkertaisesti voi alistaa. Oma suosikkini tässä ryhmässä on mesimäyrä. Se ei yksinkertaisesti välitä kuolemasta ja taistelee ihan mitä vain vastaan rajusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502