Kaikki muut on jossain Festareilla, Mökeillä. Kaikki muut saa seksiä mä en saa seksiä edes kerran vuodessa Juhannuksenakaan. Parempi vaan olis tappaa ittensä.
Masentunut Mies
Surkea Juhannus Taas
186
314
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka haluaa miehern joka haluaa vetää lääkkeitä ja alkoholia, myydä äitinsä saadakseen huumeita.
- Anonyymi00008
Kuka haluaa miehern joka haluaa vetää lääkkeitä ja alkoholia, myydä äitinsä saadakseen huumeita.
En mä käytä huumeita enkä ole myynyt äitiäni saadakseni huumeita tai alkoholia. Ei mun tartte. On mulla sen verran omaisuutta.
Masentunut Mies - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En mä käytä huumeita enkä ole myynyt äitiäni saadakseni huumeita tai alkoholia. Ei mun tartte. On mulla sen verran omaisuutta.
Masentunut MiesJa aika monet juo alkoholia ja käyttää jotain lääkkeitä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja aika monet juo alkoholia ja käyttää jotain lääkkeitä.
Ja voivat hyvin. Miksi sitten ohjeistetaan ettei alkoholia käytetä lääkkeiden kanssa jos ne yhdessä parantaa vointia ja hyvinvointia.
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Masentunut Mieset mutta olet miettinyt sitä että pitäiskö sun tehdä niin.
- Anonyymi00002
Etkä vieläkään ymmärrä ettet sä tule saamaan naista palstan kautta. Hyvää juhannusta ja soita hätänumeroon jos et pärjää.
- Anonyymi00003
En ymmärrä. Sinulla on tautifobia ja etkä pystyis olee naisen kanssa. Ja haluat tappaa itsesi koska kukaan nainen ei tuu runkkaa sua.
- Anonyymi00004
Huono läppä taas...
Masentunut Mies - Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
Huono läppä taas...
Masentunut Miesmikä läppä . Itse olet äskettäin sanonut ettet pystyisi naisen kanssa olemaan tautipelon takia. Vai taasko on mennyt muisti ja minun pitää kopioida sulle omat viestisi jotka sinä teitenkin kiellät ja sanot että joku esittää sua.
- Anonyymi00006
"Etkä vieläkään ymmärrä ettet sä tule saamaan naista palstan kautta."
No en mä sitä näistä kyllä tule mistään muuallakaan saamaan.
Masentunut Mies- Anonyymi00007
*Naista perkele kun luuri kirjoittaa taas väärin sanoja.
- Anonyymi00016
no onko tätä kautta tärpännyt. Onko kukaan nainen ottanut suhun yhteyttä palstalla
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
no onko tätä kautta tärpännyt. Onko kukaan nainen ottanut suhun yhteyttä palstalla
Ei, no ootko nyt tyytyväinen?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei, no ootko nyt tyytyväinen?
kiitän vastauksesta
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
kiitän vastauksesta
Eli oot tyytyväinen kun en seuraa saa?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vaikka ei sillä oo mulle enää mitään merkitystä jos joku iloitsee mun ahdingosta.
- Anonyymi00035
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mun tyytyväisyys elämään ei riipu saatko sinä naista vai et. Mulle tyytyväisyyttä, onnellisuutta, iloa tuottaa ihan muut asiat kuin sun seksin ja naisen puute. Olen pahoillani että minun elämään tyytyväsiyyttä tuo ystävät, läheiset, harrastukset, mielekäs tekeminen. Minä en tarvitse sinun seksin puutetta tuomaan tyytyväisyyttä elämään.
- Anonyymi00037
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vaikka ei sillä oo mulle enää mitään merkitystä jos joku iloitsee mun ahdingosta.
Kerro miten minä iloitsen täällä. En minä koe mitään mielihyvää sun naisen puutteesta. Sä haluat syylistää muita sun vastoinkäymisistä. Olenko jossain sanonut että olisit alempi arvoinen. Ei se ole minun vika jos sinua ei pystytä auttamaan. Kun sinä haet itsesi arvostamista ja hyväksmistä seksin kautta niin toki saat niin tehdä jos näet että se ainoa keino siihen kun kaikki muut keinot on käyty läpi.
- Anonyymi00011
Mene sellaiselle palstalle, missä naiset etsivät miestä ja valitse sieltä joku johon haluaisit tutustua ja jossain vaiheessa sovitte tapaamisen ja etsi ikäistäsi naista!
- Anonyymi00014
Mistä muuten noin niinku yleensä tiedät että mä etsisin vain vanhempia naisia?
Mut entä sitten jos etsinkin, ei mun mieltymykset kuulu muille.
Paitsi tietysti mahdollisille kohdehenkilöille.
Masentunut Mies
- Anonyymi00012
Luulitko todella että saisit seksiä äitisi ikäiseltä naiselta, älä unta nää, koska niin ei tule tapahtumaan koskaan! Seuraavalla kerralla kun kohtaammen teen sen sinulle täysin selväksi, jos et ole vieläkään sitä tajunnut, etten minä pidä sinusta, enkä harrasta enää koskaan seksiä yhdenkään miehen kanssa!
- Anonyymi00013
Mikä helvetin tarve sulla on tulla tekemään selväksi tollasia asioita mulle? Sähän et tiedä mistään mitään!!!!! Ja luuletko sä että mua kiinnostais sun kanssa harrastaa seksiä? No ei todellakaan!!!!! Ollaanko me muka joskus nähty jossain? Mut jos sä tollasia asioita tuut joskus mulle päin naamaa sanomaan niin mä kyllä teen susta selvää!!!!!! Paina se kaaliis ja visusti!!!!!!!
Masentunut Mies
- Anonyymi00019
Miksi sä et mene sivustoille jossa haetaan seksiseuraa?
- Anonyymi00022
Jaa niinku johonki tinderiin vai? Oon kuullut ettei siellä ujot ja tavalliset miehet pärjää. Pitää varmaan paikkansa. Saati sitten semmoset joiden ongelmat on vielä jotain paljon pahempaa kuin pelkkä ujous.
Masentunut Mies - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jaa niinku johonki tinderiin vai? Oon kuullut ettei siellä ujot ja tavalliset miehet pärjää. Pitää varmaan paikkansa. Saati sitten semmoset joiden ongelmat on vielä jotain paljon pahempaa kuin pelkkä ujous.
Masentunut Miesei vaan sivustoille joisa haetaan seksiseuraa. Etkö sä osaa käyttää googlea?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
ei vaan sivustoille joisa haetaan seksiseuraa. Etkö sä osaa käyttää googlea?
Jaa joillekki maksullisille seuranhaku sivustoille vai joissa on pelkästään maksullisia naisia?
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jaa joillekki maksullisille seuranhaku sivustoille vai joissa on pelkästään maksullisia naisia?
Tiedän mä ainakin yhden suomalaisen sivuston seksitreffit ja ennen oli kai joku sihteeriopistokin mut enpä tiedä onko enää.
Mut mitä väliä jos maksullisiin menokaan ei ole mulle mikään vaihtoehto?
Masentunut Mies - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tiedän mä ainakin yhden suomalaisen sivuston seksitreffit ja ennen oli kai joku sihteeriopistokin mut enpä tiedä onko enää.
Masentunut MiesSinähän se tässä olet seksiä vailla. Minä en tiedä maksaako seksiseurasivustot. Ole sitten ilman ja hyväksy se asia. Mutta sinä et tule saamaan suomi24 palstojen kautta seksiseuraa tai edes yhteydenottoja. Toki voit jäädä sitä päivää odottaa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Masentunut MiesEt tainnut käydä edes etusivulla jossa sanotaan että on ilmainen. Sä väität asioita ilman että edes käyt perehtymässä nettisivuihin ja sitten lauot täällä omia oletuksia totuutena.
- Anonyymi00033
Anonyymi00022 kirjoitti:
Masentunut MiesJos sinä olet ujo niin sinua ei ujostuta olla naisen edessä alasti ja panna. Kerro mihin se ujous sitten häviää. Vaatteet päällä ujostuttaa mutta alasti ujous ja kaikki elämässä olevat vaikeudet ja haasteet häviää ja unohtuu. Jos sinulla alasti ollessa elämässä olevat haateet poistuu niin sun kannattaa olla kotona enempi alasti jos sillä itsetunto ja itsensä arvostaminen nousee. Ja siten alkaa sosiaaliset pelot lieventymään kun se alastomuus ei aiheuta ujoutta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00022 kirjoitti:
Masentunut MiesSaako kysyä milloin tämä sinun ujous on alkanut koska sinulla on kuitenkin ollut seksuaalista kanssakäymistä naisten kanssa ja vuorovaikutusta naisen kanssa ja sitten susta tuliki ujo ja pelokas. Mitä näissä sosiaalissa suhteissa naisten kanssa on käynyt että susta tuli ujo ja aloit pelkää sosiaalisia tilanteita. Ja täällä olet puhunut että seksi auttaa sun pelkoihin. Voitko valaista miten tämä menee. Olet ollut naisen kanssa joka nostaa sun itsetuntoa ja itsearvostusra mutta se näkyy sosiaalisten tilanteiden pelkona ja kyvyttömyytenä arvostaa itseään. Hyvin ristiriitaista.
- Anonyymi00050
Anonyymi00031 kirjoitti:
Et tainnut käydä edes etusivulla jossa sanotaan että on ilmainen. Sä väität asioita ilman että edes käyt perehtymässä nettisivuihin ja sitten lauot täällä omia oletuksia totuutena.
Seksitreffit.fi sivusto on toki ilmainen käyttää mutta seksistä pitää maksaa kyllä mä nää tiedän hyvin.
- Anonyymi00051
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jos sinä olet ujo niin sinua ei ujostuta olla naisen edessä alasti ja panna. Kerro mihin se ujous sitten häviää. Vaatteet päällä ujostuttaa mutta alasti ujous ja kaikki elämässä olevat vaikeudet ja haasteet häviää ja unohtuu. Jos sinulla alasti ollessa elämässä olevat haateet poistuu niin sun kannattaa olla kotona enempi alasti jos sillä itsetunto ja itsensä arvostaminen nousee. Ja siten alkaa sosiaaliset pelot lieventymään kun se alastomuus ei aiheuta ujoutta.
Tutustuminen on vaikeinta mut jos noin pitkälle pääsee että pääsee naisen kanssa vaatteet riisumaan niin kyllä siinä sitten kiima vie voiton.
Masentunut Mies - Anonyymi00052
Anonyymi00034 kirjoitti:
Saako kysyä milloin tämä sinun ujous on alkanut koska sinulla on kuitenkin ollut seksuaalista kanssakäymistä naisten kanssa ja vuorovaikutusta naisen kanssa ja sitten susta tuliki ujo ja pelokas. Mitä näissä sosiaalissa suhteissa naisten kanssa on käynyt että susta tuli ujo ja aloit pelkää sosiaalisia tilanteita. Ja täällä olet puhunut että seksi auttaa sun pelkoihin. Voitko valaista miten tämä menee. Olet ollut naisen kanssa joka nostaa sun itsetuntoa ja itsearvostusra mutta se näkyy sosiaalisten tilanteiden pelkona ja kyvyttömyytenä arvostaa itseään. Hyvin ristiriitaista.
No jos tulee seksissä ja naisten tapaamisessa lähemmäs 10 vuoden tauko niin kai sitä helposti uudestaan tulee niin ujoksi ja pelokkaaksi ettei taas enää uskalla mitään. Pääsin jossain vaiheessa yli noista peloista kun eräs nainen tuli mulle niin tutuksi. Mut kyllä sekin aikaa vei että pystyin rentoutumaan ja olemaan täysin oma itseni.
Masentunut Mies - Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Seksitreffit.fi sivusto on toki ilmainen käyttää mutta seksistä pitää maksaa kyllä mä nää tiedän hyvin.
No mä en ole niitä sivustoja ollut tekemässä ja niiden toimintatapoihin vaikuttamassa.
- Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Tutustuminen on vaikeinta mut jos noin pitkälle pääsee että pääsee naisen kanssa vaatteet riisumaan niin kyllä siinä sitten kiima vie voiton.
Masentunut MiesNo koita kehittää niitä vuorovaikutustaitoja .
- Anonyymi00059
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinähän se tässä olet seksiä vailla. Minä en tiedä maksaako seksiseurasivustot. Ole sitten ilman ja hyväksy se asia. Mutta sinä et tule saamaan suomi24 palstojen kautta seksiseuraa tai edes yhteydenottoja. Toki voit jäädä sitä päivää odottaa.
Se on varmaa se!!
- Anonyymi00060
Anonyymi00052 kirjoitti:
No jos tulee seksissä ja naisten tapaamisessa lähemmäs 10 vuoden tauko niin kai sitä helposti uudestaan tulee niin ujoksi ja pelokkaaksi ettei taas enää uskalla mitään. Pääsin jossain vaiheessa yli noista peloista kun eräs nainen tuli mulle niin tutuksi. Mut kyllä sekin aikaa vei että pystyin rentoutumaan ja olemaan täysin oma itseni.
Masentunut MiesEt pysty arvostaa itseäsi muuten kuin seksin kautta. Sun hyvä elämänlaatu perustuu seksiin. Kun kelpaat panoseuraksi niin tunnet itsesi arvokkaaksia ja hyväksytyksi sellasena kuin oot. Mutta kun seksi loppuu niin sama kurjuus jatkuu.
- Anonyymi00076
Anonyymi00060 kirjoitti:
Et pysty arvostaa itseäsi muuten kuin seksin kautta. Sun hyvä elämänlaatu perustuu seksiin. Kun kelpaat panoseuraksi niin tunnet itsesi arvokkaaksia ja hyväksytyksi sellasena kuin oot. Mutta kun seksi loppuu niin sama kurjuus jatkuu.
Jotain siellä hänen sisällään on mennyt ehkä rikki, tai sitten siihen on joku muu syy!
- Anonyymi00080
Anonyymi00076 kirjoitti:
Jotain siellä hänen sisällään on mennyt ehkä rikki, tai sitten siihen on joku muu syy!
Ja se yhdyntä korjaa kaikki ongelmat niin sitten vaan jatkaa kovasti yrittämistä.
- Anonyymi00028
"ei vaan sivustoille joisa haetaan seksiseuraa. Etkö sä osaa käyttää googlea?"
Eikös Tinderissäkin pääasiassa seksiseuraa haeta, erona vaan se että kyse ei yleensä ole maksullisesta seksiseurasta?
Masentunut Mies- Anonyymi00030
Minä en tiedä kun ei ole tarvetta mennä tinderiin kun elämässä on muutakin kuin seksi. Minä olen saanut käsityksen ettei sinulla ole elämässä muuta kuin seksi mielessä ja äidin auttaminen.
- Anonyymi00032
Onko tämäkin sinun oletus. Taitaa olla taas sun oma oletusta. Se on säännöissä kielletty ja siitä seuraa muistutus tai jopa estäminen. Sinä teet omia vääriä johtopäätöksiä ja sitten jaat näitä täällä totuutena ihan pokkana.
- Anonyymi00039
Anonyymi00030 kirjoitti:
Minä en tiedä kun ei ole tarvetta mennä tinderiin kun elämässä on muutakin kuin seksi. Minä olen saanut käsityksen ettei sinulla ole elämässä muuta kuin seksi mielessä ja äidin auttaminen.
Et siis harrasta seksiä ollenkaa etkä koe mitään tarvetta siihen? Luultavasti sä oot saanu elämässä joskus seksiä yllin kyllin. Joten sun on turha tulla mulle Saatana Jeesusteleen!!!!!!
Masentunut Mied - Anonyymi00044
Anonyymi00039 kirjoitti:
Et siis harrasta seksiä ollenkaa etkä koe mitään tarvetta siihen? Luultavasti sä oot saanu elämässä joskus seksiä yllin kyllin. Joten sun on turha tulla mulle Saatana Jeesusteleen!!!!!!
Masentunut MiedMikäs vika niissä ilmasissa seksiseurahakusivustoissa oli?
- Anonyymi00046
Anonyymi00039 kirjoitti:
Masentunut MiedKoita saada apua ongelmiisi. Se että sä haluat seksiä ei ratkaise sun ongelmia.
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mikäs vika niissä ilmasissa seksiseurahakusivustoissa oli?
"Mikäs vika niissä ilmasissa seksiseurahakusivustoissa oli?"
Se etten mä saa niistä seuraa. - Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Koita saada apua ongelmiisi. Se että sä haluat seksiä ei ratkaise sun ongelmia.
"Koita saada apua ongelmiisi. Se että sä haluat seksiä ei ratkaise sun ongelmia."
Mutta ainakin se helpottais ongelmia. - Anonyymi00056
Anonyymi00030 kirjoitti:
Oon saanut tarpeekseni siitä että pitää uhrata koko elämä siihen että autan äitiä kun ei se saa ite tehtyä mitää ja oma elämä jää kokonaan elämästä siinä sivussa.
Masentunut Mies - Anonyymi00057
Anonyymi00032 kirjoitti:
Onko tämäkin sinun oletus. Taitaa olla taas sun oma oletusta. Se on säännöissä kielletty ja siitä seuraa muistutus tai jopa estäminen. Sinä teet omia vääriä johtopäätöksiä ja sitten jaat näitä täällä totuutena ihan pokkana.
"Onko tämäkin sinun oletus. Taitaa olla taas sun oma oletusta. Se on säännöissä kielletty ja siitä seuraa muistutus tai jopa estäminen. Sinä teet omia vääriä johtopäätöksiä ja sitten jaat näitä täällä totuutena ihan pokkana."
Mikä on kiellettyä ja mistä seuraa estäminen?
Masentunut Mies - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
"Onko tämäkin sinun oletus. Taitaa olla taas sun oma oletusta. Se on säännöissä kielletty ja siitä seuraa muistutus tai jopa estäminen. Sinä teet omia vääriä johtopäätöksiä ja sitten jaat näitä täällä totuutena ihan pokkana."
Masentunut MiesVaikka aivan sama mua ainakaa enää nykyään kiinnosta mitään sääntöjä noudattaa yhtään missään asiassa.
- Anonyymi00061
Anonyymi00048 kirjoitti:
"Mikäs vika niissä ilmasissa seksiseurahakusivustoissa oli?"
Se etten mä saa niistä seuraa.No sille mä voi mitään.
- Anonyymi00062
Anonyymi00049 kirjoitti:
"Koita saada apua ongelmiisi. Se että sä haluat seksiä ei ratkaise sun ongelmia."
Mutta ainakin se helpottais ongelmia.Niin vähäks aikaa. Mikä siinä edellisessä seksikerrassa meni pieleen ettei sun itsearvostus kestänyt pidempään? kuinka kauan se parantava vaikutus kesti?
- Anonyymi00066
Anonyymi00057 kirjoitti:
Masentunut MiesNo mene lukemaan sieltä tinderin säännöistä. Pitääkö muiden tehdä kaikki sulle valmiina. Tinderin säännöissä ei sallita.
- Anonyymi00067
Anonyymi00058 kirjoitti:
Vaikka aivan sama mua ainakaa enää nykyään kiinnosta mitään sääntöjä noudattaa yhtään missään asiassa.
Sinä haet seksiä ja sitten kun jossain ihmiset hakee seksiä niin sä et salli muiden hakea seksiä vaan sinä saat olla ainoa joka haluaa seksiä.Saarnaat kun ihmiset hakee seksiä. Mitä ite teet . Vonkuat ja valitat kun et saa seksiä. Anna mun kaikki kestää.
- Anonyymi00078
Anonyymi00056 kirjoitti:
Oon saanut tarpeekseni siitä että pitää uhrata koko elämä siihen että autan äitiä kun ei se saa ite tehtyä mitää ja oma elämä jää kokonaan elämästä siinä sivussa.
Masentunut MiesNo kerro se äidillesi. Sinun pitää sanoa se hänelle. Eihän hän voi tietää jos sinä et puhu. Minä ymmärsin että sinä asut vapaaehtoisesti äitisi luona.
- Anonyymi00083
Anonyymi00078 kirjoitti:
No kerro se äidillesi. Sinun pitää sanoa se hänelle. Eihän hän voi tietää jos sinä et puhu. Minä ymmärsin että sinä asut vapaaehtoisesti äitisi luona.
Oon sen sanonut jo ainakin 1000 kertaa ihan suoraan mut se sitä ymmärrä kuinka suuresta ongelmasta on kyse vaikka saan jatkuvasti raivokohtauksia.
Masentunut Mies - Anonyymi00084
Anonyymi00066 kirjoitti:
No mene lukemaan sieltä tinderin säännöistä. Pitääkö muiden tehdä kaikki sulle valmiina. Tinderin säännöissä ei sallita.
No mene lukemaan sieltä tinderin säännöistä. Pitääkö muiden tehdä kaikki sulle valmiina. Tinderin säännöissä ei sallita.
Niin mita ei sallita Tinderin säännöissä? Osaatko sa vastata kysymyksiin? En mä oo Tinderissä niin en voi lukee niit sääntöjä? Perkele! - Anonyymi00085
Anonyymi00062 kirjoitti:
Niin vähäks aikaa. Mikä siinä edellisessä seksikerrassa meni pieleen ettei sun itsearvostus kestänyt pidempään? kuinka kauan se parantava vaikutus kesti?
"Niin vähäks aikaa. Mikä siinä edellisessä seksikerrassa meni pieleen ettei sun itsearvostus kestänyt pidempään? kuinka kauan se parantava vaikutus kesti?"
Parempi sekin on kuin ei mitään ja ei siinä mikään pieleen mennyt mut itsearvostus loppui kun nainen halusi suhteen lopettaa täysin yksipuolisella päätöksellä. - Anonyymi00086
Anonyymi00066 kirjoitti:
"No mene lukemaan sieltä tinderin säännöistä. Pitääkö muiden tehdä kaikki sulle valmiina. Tinderin säännöissä ei sallita."
No kyllä pitää tehdä kun en jaksa luoda profiilia sen takia Tinderiin että pääsen lukemaan säännöt. Mut ilmeisesti tarkoitit että seksiseuran hakeminen on siellä kielletty? Silti käytännössä lähes kaikki hakee siellä pelkkää seksiä. Näin ainakin olen kuullut ja ymmärtänyt.
Masentunut Mies - Anonyymi00087
Anonyymi00067 kirjoitti:
Sinä haet seksiä ja sitten kun jossain ihmiset hakee seksiä niin sä et salli muiden hakea seksiä vaan sinä saat olla ainoa joka haluaa seksiä.Saarnaat kun ihmiset hakee seksiä. Mitä ite teet . Vonkuat ja valitat kun et saa seksiä. Anna mun kaikki kestää.
"Sinä haet seksiä ja sitten kun jossain ihmiset hakee seksiä niin sä et salli muiden hakea seksiä vaan sinä saat olla ainoa joka haluaa seksiä.Saarnaat kun ihmiset hakee seksiä. Mitä ite teet . Vonkuat ja valitat kun et saa seksiä. Anna mun kaikki kestää."
Koska ja missä mä muka oon kieltänyt muita hakemasta seksiä ja saarnannut siitä? Nyt kyllä puhut täyttä paskaa. Tai sit joku on kirjoitellut samalla nimimerkillä esiintyen meikäläisenä.
Masentunut Mies - Anonyymi00091
Anonyymi00086 kirjoitti:
"No mene lukemaan sieltä tinderin säännöistä. Pitääkö muiden tehdä kaikki sulle valmiina. Tinderin säännöissä ei sallita."
No kyllä pitää tehdä kun en jaksa luoda profiilia sen takia Tinderiin että pääsen lukemaan säännöt. Mut ilmeisesti tarkoitit että seksiseuran hakeminen on siellä kielletty? Silti käytännössä lähes kaikki hakee siellä pelkkää seksiä. Näin ainakin olen kuullut ja ymmärtänyt.
Masentunut MiesEi helvetti. Tinderiin ei tarvi luoda profiilia jotta säännöt pääsee lukemaan. Keneltä olet kuullut ? Kuka sulle on kertonut kun sullahan ei ole ihmissuhteita.
- Anonyymi00092
Anonyymi00087 kirjoitti:
"Sinä haet seksiä ja sitten kun jossain ihmiset hakee seksiä niin sä et salli muiden hakea seksiä vaan sinä saat olla ainoa joka haluaa seksiä.Saarnaat kun ihmiset hakee seksiä. Mitä ite teet . Vonkuat ja valitat kun et saa seksiä. Anna mun kaikki kestää."
Koska ja missä mä muka oon kieltänyt muita hakemasta seksiä ja saarnannut siitä? Nyt kyllä puhut täyttä paskaa. Tai sit joku on kirjoitellut samalla nimimerkillä esiintyen meikäläisenä.
Masentunut MiesItehän sä puhut että tinderissä haetaan seksiseuraa. Ja mitä itse haluat. Seksiä. Taasko joku on esiintynyt sinuna. Älä viitsi. Sinulle ei käy seksinhakusivustot eikä deittipalstat niin mistä ajattelit saada naisen?
- Anonyymi00093
Anonyymi00083 kirjoitti:
Oon sen sanonut jo ainakin 1000 kertaa ihan suoraan mut se sitä ymmärrä kuinka suuresta ongelmasta on kyse vaikka saan jatkuvasti raivokohtauksia.
Masentunut MiesNo käskeekö sun äiti sua asumaan sen luona? Se siis raivoo koska sinä haluisit mennä omaan kotiin asumaan. Voi helvetti. Oletko sinä äitisi luona ilman omaa suostumusta?
- Anonyymi00094
Anonyymi00085 kirjoitti:
"Niin vähäks aikaa. Mikä siinä edellisessä seksikerrassa meni pieleen ettei sun itsearvostus kestänyt pidempään? kuinka kauan se parantava vaikutus kesti?"
Parempi sekin on kuin ei mitään ja ei siinä mikään pieleen mennyt mut itsearvostus loppui kun nainen halusi suhteen lopettaa täysin yksipuolisella päätöksellä.Sinä et voi alkaa määräillä kenenkään muun tunteita. Et sä voi alkaa määrätä että jonkun pitäis alkaa olee sun kanssa koska sinä haluat. Sinä et määrää mitä toinen haluaa.
- Anonyymi00095
Anonyymi00087 kirjoitti:
Masentunut MiesSinäkö et haluakaan seksiä koska et voi mennä deittipaltoille koska siellä haetaan seksiseuraa. Sinä haluat seksiä mutta sinä et voi mennä deittipalstoile jossa ihmiset hakee seksiseuraa.
- Anonyymi00103
Anonyymi00092 kirjoitti:
Itehän sä puhut että tinderissä haetaan seksiseuraa. Ja mitä itse haluat. Seksiä. Taasko joku on esiintynyt sinuna. Älä viitsi. Sinulle ei käy seksinhakusivustot eikä deittipalstat niin mistä ajattelit saada naisen?
"Itehän sä puhut että tinderissä haetaan seksiseuraa. Ja mitä itse haluat. Seksiä. Taasko joku on esiintynyt sinuna. Älä viitsi. Sinulle ei käy seksinhakusivustot eikä deittipalstat niin mistä ajattelit saada naisen?"
Itsehän juuri sanoit että Tinder ei ole seksiseuran haku sivusto joten koita nyt jo päättää onko vai eikö ole.
Kun kerran noin hyvin tiedät mitkä niitä seksiseuranhaku sivustoja on ja mitkä ei niin kerro nyt mullekki.
Masentunut Mies - Anonyymi00104
Anonyymi00094 kirjoitti:
Sinä et voi alkaa määräillä kenenkään muun tunteita. Et sä voi alkaa määrätä että jonkun pitäis alkaa olee sun kanssa koska sinä haluat. Sinä et määrää mitä toinen haluaa.
"Sinä et voi alkaa määräillä kenenkään muun tunteita. Et sä voi alkaa määrätä että jonkun pitäis alkaa olee sun kanssa koska sinä haluat. Sinä et määrää mitä toinen haluaa."
Missä mä olen väittänyt näin toimineeni? Älä nyt taas laita sanoja mun suuhun. Mikä sun ongelma on kun koko ajan haastat riitaa?
Masentunut Mies - Anonyymi00105
Anonyymi00091 kirjoitti:
Ei helvetti. Tinderiin ei tarvi luoda profiilia jotta säännöt pääsee lukemaan. Keneltä olet kuullut ? Kuka sulle on kertonut kun sullahan ei ole ihmissuhteita.
"Ei helvetti. Tinderiin ei tarvi luoda profiilia jotta säännöt pääsee lukemaan. Keneltä olet kuullut ? Kuka sulle on kertonut kun sullahan ei ole ihmissuhteita."
On mulla joskus ollut paljonkin kavereita ja suunnilleen kaikki heistä on sanonut että Tinder on seksiseuranhaku sivusto. - Anonyymi00106
Anonyymi00093 kirjoitti:
No käskeekö sun äiti sua asumaan sen luona? Se siis raivoo koska sinä haluisit mennä omaan kotiin asumaan. Voi helvetti. Oletko sinä äitisi luona ilman omaa suostumusta?
"No käskeekö sun äiti sua asumaan sen luona? Se siis raivoo koska sinä haluisit mennä omaan kotiin asumaan. Voi helvetti. Oletko sinä äitisi luona ilman omaa suostumusta?"
No tuohon nyt en vaivaudu enää edes kommentoimaan mitään kun on niin selkeää vittuilua. - Anonyymi00111
Anonyymi00103 kirjoitti:
"Itehän sä puhut että tinderissä haetaan seksiseuraa. Ja mitä itse haluat. Seksiä. Taasko joku on esiintynyt sinuna. Älä viitsi. Sinulle ei käy seksinhakusivustot eikä deittipalstat niin mistä ajattelit saada naisen?"
Itsehän juuri sanoit että Tinder ei ole seksiseuran haku sivusto joten koita nyt jo päättää onko vai eikö ole.
Kun kerran noin hyvin tiedät mitkä niitä seksiseuranhaku sivustoja on ja mitkä ei niin kerro nyt mullekki.
Masentunut MiesSinähän se sanoit että tinderissä haetaan seksiä.Minä en ole siellä koskaan ollut niin en tiedä. Etkö todellakaan osaa käyttää googlen sanahakua. Kirjoita vaikka seksiseurahakusivustot . Oot sä oikeesti noin avuton . Mutta ymmärrän ettei seksi tartte aivoja kun kuhan jyystät ja jyskytät
- Anonyymi00112
Anonyymi00104 kirjoitti:
"Sinä et voi alkaa määräillä kenenkään muun tunteita. Et sä voi alkaa määrätä että jonkun pitäis alkaa olee sun kanssa koska sinä haluat. Sinä et määrää mitä toinen haluaa."
Missä mä olen väittänyt näin toimineeni? Älä nyt taas laita sanoja mun suuhun. Mikä sun ongelma on kun koko ajan haastat riitaa?
Masentunut Mies"Parempi sekin on kuin ei mitään ja ei siinä mikään pieleen mennyt mut itsearvostus loppui kun nainen halusi suhteen lopettaa täysin yksipuolisella päätöksellä."
Sun itsearvostus loppui koska et saanyt naiselta enää vastakaikua. Kun nainen ei halunnutkaan sua niin se itsetunto ja itsensä arvostaminen loppui. Sinä tarviit naisen jotta pystyt arvostaa itsäsi . muussa tapauksessa et pysty. Ja kyllä se on huomattu että seksi on ainoa keino jolla tunnet olevasi arvokas ja hyväksytty. - Anonyymi00113
Anonyymi00105 kirjoitti:
"Ei helvetti. Tinderiin ei tarvi luoda profiilia jotta säännöt pääsee lukemaan. Keneltä olet kuullut ? Kuka sulle on kertonut kun sullahan ei ole ihmissuhteita."
On mulla joskus ollut paljonkin kavereita ja suunnilleen kaikki heistä on sanonut että Tinder on seksiseuranhaku sivusto.Mitäs näille sun kavereille on tapahtunut? miksi eivät ole enää tekemisisissä sun kanssa? Kaikki kaverit jätti sut . Miksi kaverit hylkäis mukavan ja hyvin käytytyvän ihmisen?
- Anonyymi00114
Anonyymi00106 kirjoitti:
"No käskeekö sun äiti sua asumaan sen luona? Se siis raivoo koska sinä haluisit mennä omaan kotiin asumaan. Voi helvetti. Oletko sinä äitisi luona ilman omaa suostumusta?"
No tuohon nyt en vaivaudu enää edes kommentoimaan mitään kun on niin selkeää vittuilua.vittuakoi sä sitten asut siellä jos ite olet halunnut mennä äitisi luo asumaan. Hän voi ostaa ulkopuolisilta tahoilta apua jos ei pysty yksin enää huolehtii omakotitaloasumisen töistä
- Anonyymi00119
Anonyymi00083 kirjoitti:
Masentunut MiesElätkö siis äitisi kustannuksella kotona?
- Anonyymi00036
Tämä on nyt taas rumasti sanottu, mutta en ole vielä mielestäni tavannut yhtään vässykkää, joka olisi täällä valittamalla saanut elämäänsä kuntoon. Suosittelen että teet jotain muuta asian eteen.
- Anonyymi00041
Sano mitä huvittaa se ei todellakaan ole iso ongelma että oon jonku mielestä väsykkä.
Tässä on kuule niin isoja ongelmia että ei tunnu missään.
Masentunut Mies - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sano mitä huvittaa se ei todellakaan ole iso ongelma että oon jonku mielestä väsykkä.
Masentunut MiesSulla on todellakin isoja ongelmia kun oot tappanut koiran ja äitisi. En edes tiennyt että sulla on koira.
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Masentunut MiesJos sinulla on isoja ongelmia niin koita hakea apua ja ratkaisua niihin.
- Anonyymi00047
Anonyymi00043 kirjoitti:
Sulla on todellakin isoja ongelmia kun oot tappanut koiran ja äitisi. En edes tiennyt että sulla on koira.
Äidillä on koira ei mulla.
- Anonyymi00063
Anonyymi00047 kirjoitti:
Äidillä on koira ei mulla.
Eihän sillä enää ole kun sinä tapot koiran ja äitiäkään ei ole kun tapoit äitisikin. Soititko sinä hätänumeroon kun olit tappanut molemmat?
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Eihän sillä enää ole kun sinä tapot koiran ja äitiäkään ei ole kun tapoit äitisikin. Soititko sinä hätänumeroon kun olit tappanut molemmat?
Joo voi voi se on sit varmaan hautajaiset edessä, eikä ole vielä poliisikaan tullut pidättämään.
- Anonyymi00068
Anonyymi00064 kirjoitti:
Joo voi voi se on sit varmaan hautajaiset edessä, eikä ole vielä poliisikaan tullut pidättämään.
Se ei ole mun ongelma.
- Anonyymi00069
Anonyymi00064 kirjoitti:
Eihän sun pakko ole mennä hautajaisiin jos et halua. Mikä sinut sai koiran tappamaan? tapoitko koiran sen takia kun se oli sun äidin koira ?
- Anonyymi00071
Anonyymi00068 kirjoitti:
Se ei ole mun ongelma.
Ilmeisesti luulen etten oo tehny mitää ja mun pitää vieläki auttaa äitiä.
Kuvittelen että kaikki on vielä hengissä.
Periaatteesa tässä kävi niin että kuvittelin että oon tappanut kaikki mutta todellisuudessa en oo tehnyt mitään.
Sanoinko että on sun ongelma?
Masentunut Mies - Anonyymi00073
Anonyymi00071 kirjoitti:
Periaatteesa tässä kävi niin että kuvittelin että oon tappanut kaikki mutta todellisuudessa en oo tehnyt mitään.
Masentunut MiesJa nämä harhat kuuluu autismiin ja et ole juonut alkoholia /käyttänyt lääkkietä?
- Anonyymi00074
Anonyymi00071 kirjoitti:
Masentunut MiesMiksi jonkun naisen pitäis kiinnostua miehestä joka kuvittelee tappavansa oman vanhempansa ja tämän lemmikin?
- Anonyymi00075
Anonyymi00071 kirjoitti:
Masentunut Miesja sun seksin puute saa aikaa tämmösiä kuvitelmia. Kannttais sit maksaa seksistä kun se johtaa noin vakaviin oireisiin
- Anonyymi00082
Anonyymi00069 kirjoitti:
Eihän sun pakko ole mennä hautajaisiin jos et halua. Mikä sinut sai koiran tappamaan? tapoitko koiran sen takia kun se oli sun äidin koira ?
"Eihän sun pakko ole mennä hautajaisiin jos et halua. Mikä sinut sai koiran tappamaan? tapoitko koiran sen takia kun se oli sun äidin koira ?"
No jos niin sekaisin menisin päästäni että tappaisin mielenterveysongelmieni takia äitini niin kai mun sen koirakin pitäis sit tappaa kun ei siitä kukaan enää huolehtisi sitten. Kai mun itsenikin pitäisi sitten tappaa kun enhän halua vankilaan joutua kun tarpeeksi surkeaa paskaa tämä elämä ollut jo muutenkin ainakin viimeiset 20 vuotta. Olen miettinyt nää asiat loppuun asti.
Masentunut Mies - Anonyymi00089
Anonyymi00074 kirjoitti:
Miksi jonkun naisen pitäis kiinnostua miehestä joka kuvittelee tappavansa oman vanhempansa ja tämän lemmikin?
Jos kyseessä on vielä Allu35, niin Allu on käynyt myös naisiin kiinni ja lyönyt tuntemattomia naisia baareissa ja vartijat on sen niputtanut siitä syystä monesti.
Sitten ihmettelee kun naiset ei kiinnostu. Tämmöset vaan pitöis laittaa johonkin lukkojen taa lopuksi ikää. Kuten ennen. - Anonyymi00101
Anonyymi00089 kirjoitti:
Jos kyseessä on vielä Allu35, niin Allu on käynyt myös naisiin kiinni ja lyönyt tuntemattomia naisia baareissa ja vartijat on sen niputtanut siitä syystä monesti.
Sitten ihmettelee kun naiset ei kiinnostu. Tämmöset vaan pitöis laittaa johonkin lukkojen taa lopuksi ikää. Kuten ennen."Jos kyseessä on vielä Allu35, niin Allu on käynyt myös naisiin kiinni ja lyönyt tuntemattomia naisia baareissa ja vartijat on sen niputtanut siitä syystä monesti.
Sitten ihmettelee kun naiset ei kiinnostu. Tämmöset vaan pitöis laittaa johonkin lukkojen taa lopuksi ikää. Kuten ennen."
Niin en oo Allu enkä ole koskaan pahoinpidellyt yhtäkään naista enkä kyllä miestäkään enkä eläintä. Yhtä naista kyllä olen uhkaillut mut tuskinpa se koskaan siihen menee että oikeasti tekisin jotain. Vaikka nyt tekisi mieli sanoa että se nainen olis kyllä ansainnut sen kun sylki mun kasvoille.
Masentunut Mies - Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
"Jos kyseessä on vielä Allu35, niin Allu on käynyt myös naisiin kiinni ja lyönyt tuntemattomia naisia baareissa ja vartijat on sen niputtanut siitä syystä monesti.
Sitten ihmettelee kun naiset ei kiinnostu. Tämmöset vaan pitöis laittaa johonkin lukkojen taa lopuksi ikää. Kuten ennen."
Niin en oo Allu enkä ole koskaan pahoinpidellyt yhtäkään naista enkä kyllä miestäkään enkä eläintä. Yhtä naista kyllä olen uhkaillut mut tuskinpa se koskaan siihen menee että oikeasti tekisin jotain. Vaikka nyt tekisi mieli sanoa että se nainen olis kyllä ansainnut sen kun sylki mun kasvoille.
Masentunut MiesMut mun käsityksen mukaan tällä Allulla on myös joku Asperger ja ilmeisesti vihaa naisia ja on katkera kun naiset ei hänestä kiinnostu. Varmaan sen takia on käynyt jo käsiksikin naisiin. Hänellä on ilmeisesti myös huonot välit äitinsä kanssa. Johtuu varmaan siitä kun usein äidit ei ymmärrä poikiensa ongelmia lainkaan eikä sitä kuinka suuri ongelma se on jos aikuinen mies ei saa naista. Ja ennenkaikkea kuinka se syrjäyttää koko elämästä.
Masentunut Mies - Anonyymi00115
Anonyymi00102 kirjoitti:
Mut mun käsityksen mukaan tällä Allulla on myös joku Asperger ja ilmeisesti vihaa naisia ja on katkera kun naiset ei hänestä kiinnostu. Varmaan sen takia on käynyt jo käsiksikin naisiin. Hänellä on ilmeisesti myös huonot välit äitinsä kanssa. Johtuu varmaan siitä kun usein äidit ei ymmärrä poikiensa ongelmia lainkaan eikä sitä kuinka suuri ongelma se on jos aikuinen mies ei saa naista. Ja ennenkaikkea kuinka se syrjäyttää koko elämästä.
Masentunut MiesJos äiti ei ymmärrä lapsen sairautta niin hän voi hakea apua ja tukea sekä neuvontaa ja ohjeita miten toimia lapsen kanssa
- Anonyymi00055
Kiinnostaako mikään muu kuin seksi? Liikunta? Kalastus? Uiminen? Ruuanlaitto? Kesäteatteri? Festarit?
- Anonyymi00065
Ei kiinnosta enää kun ei näitäkään huvita yksin tehdä.
- Anonyymi00070
Oletko katsonut peiliin ? Mies kyllä pystyy tekemään ongelmalle paljonkin. Esim.keskustelemalla asiallisesti naisen kanssa. Pukeutumalla siististi (ei kalliisti). Huolehtimalla hygieniastaan. Leikkauttamalla hiuksensa ja sen ruman risupartansa.
Ei juo alkoholia tai juo vain kohtuudella. Ei polta tupakkaa eikä käytä huumeita.
Olemalla aloitteellinen. Aloita vaikka näistä, niin tulet paremmin toimeen naisten kanssa..- Anonyymi00072
Etkö tiedä että hänellä on asperger ,add ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Mutta häntä ei pystytä auttamaan . Seksi on ainoa joka voi edistää hänen hyvinvointiaan ja mielenterveyttä sekä lievittää arjen haasteita.
- Anonyymi00077
Anonyymi00072 kirjoitti:
Etkö tiedä että hänellä on asperger ,add ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Mutta häntä ei pystytä auttamaan . Seksi on ainoa joka voi edistää hänen hyvinvointiaan ja mielenterveyttä sekä lievittää arjen haasteita.
Minä tiedän tuon kaiken, mutta minä en antaa hänelle seksiä ja siihen on monta syytä! Voisin vain tukea häntä hänen valinnoissaan!
- Anonyymi00079
Anonyymi00077 kirjoitti:
Minä tiedän tuon kaiken, mutta minä en antaa hänelle seksiä ja siihen on monta syytä! Voisin vain tukea häntä hänen valinnoissaan!
minä en edes uskaltais kohdata ihmistä sukupuolesta riippumatta joka kuvittelee tappavansa ja vielä oman vanhempansa ja tämän lemmikin. En todellakaan uskaltaisi olla tälläisen henkilön kanssa tekemisessä.
- Anonyymi00081
"Oletko katsonut peiliin ? Mies kyllä pystyy tekemään ongelmalle paljonkin. Esim.keskustelemalla asiallisesti naisen kanssa. Pukeutumalla siististi (ei kalliisti). Huolehtimalla hygieniastaan. Leikkauttamalla hiuksensa ja sen ruman risupartansa.
Ei juo alkoholia tai juo vain kohtuudella. Ei polta tupakkaa eikä käytä huumeita.
Olemalla aloitteellinen. Aloita vaikka näistä, niin tulet paremmin toimeen naisten kanssa.."
Joo ei auta mikään vaikka olis kaikki nämä asiat kunnossa kun olen sosiaalisesti niin pahasti vammautunut ja rajoittunut. Olen kyllä kuullut kaikki nuo edellämainitut vinkit varmaan jo yli 100 kertaa 20 vuoden aikana. Ja olen myös kokeillut näitä, ei auttanut.
Masentunut Mies - Anonyymi00090
Anonyymi00081 kirjoitti:
"Oletko katsonut peiliin ? Mies kyllä pystyy tekemään ongelmalle paljonkin. Esim.keskustelemalla asiallisesti naisen kanssa. Pukeutumalla siististi (ei kalliisti). Huolehtimalla hygieniastaan. Leikkauttamalla hiuksensa ja sen ruman risupartansa.
Olemalla aloitteellinen. Aloita vaikka näistä, niin tulet paremmin toimeen naisten kanssa.."
Joo ei auta mikään vaikka olis kaikki nämä asiat kunnossa kun olen sosiaalisesti niin pahasti vammautunut ja rajoittunut. Olen kyllä kuullut kaikki nuo edellämainitut vinkit varmaan jo yli 100 kertaa 20 vuoden aikana. Ja olen myös kokeillut näitä, ei auttanut.
Masentunut MiesNo unohda sitten se paneminen. Jos sinä et pysty tutustuu naiseen niin et sinä sitä seksiä tule saamaan. Kait sä sen tajuat . Odotatko että joku random nainen tulee soittaa sun äidin talon ovikelloa ja panemaan sun kaa?
- Anonyymi00100
Anonyymi00090 kirjoitti:
No unohda sitten se paneminen. Jos sinä et pysty tutustuu naiseen niin et sinä sitä seksiä tule saamaan. Kait sä sen tajuat . Odotatko että joku random nainen tulee soittaa sun äidin talon ovikelloa ja panemaan sun kaa?
"No unohda sitten se paneminen. Jos sinä et pysty tutustuu naiseen niin et sinä sitä seksiä tule saamaan. Kait sä sen tajuat . Odotatko että joku random nainen tulee soittaa sun äidin talon ovikelloa ja panemaan sun kaa?"
Halusin vain sanoa että luultavasti mun saamattomuus ei johdu niinkään ulkonäöstä tai huonosta pukeutumisesta ja hygienia on kyllä aina ollut kunnossa. Enkä mä nyt naisille ainakaa päin naamaa vittuile tai haasta riitaa jos niin luulit. Netissä kyllä on joskus anonyyminä tullut purettua katkeruutta mut se nyt on vähän eri asia.
Mun pahin ongelma on just tuo että menen helposti puihin enkä osaa jutella naisten kanssa luontevasti ja sitten homma tyssää heti alkuunsa. Syyt tähän varmaan jo tiedänkin ettei mun niitä enää tarvi alkaa uudestaan kertomaan.
No voishan joku nainen tulla soittamaan ovikelloa. Tervetuloa vaan niin voisin hänen kanssa lähteä täältä tuppukylästä autolla Tampereelle panemaan sinne mun asunolle. Ja rahalla kyllä saisin hankittua lähes mitä vaan että siitä ainakaan mikään ei jää kiinni.
Vai onko mun vaan hyväksyttävä se tosiasia että olen sillä tavalla keskimäärin erilainen että tulen elämään loppuelämäni ilman naista ja seksiä? Toki voisin yrittää etsiä jonkun samoja diagnooseja omaavan naisen. Mut jotenkin en usko että siitäkään mitään tulisi.
Masentunut Mies - Anonyymi00109
Anonyymi00100 kirjoitti:
"No unohda sitten se paneminen. Jos sinä et pysty tutustuu naiseen niin et sinä sitä seksiä tule saamaan. Kait sä sen tajuat . Odotatko että joku random nainen tulee soittaa sun äidin talon ovikelloa ja panemaan sun kaa?"
Halusin vain sanoa että luultavasti mun saamattomuus ei johdu niinkään ulkonäöstä tai huonosta pukeutumisesta ja hygienia on kyllä aina ollut kunnossa. Enkä mä nyt naisille ainakaa päin naamaa vittuile tai haasta riitaa jos niin luulit. Netissä kyllä on joskus anonyyminä tullut purettua katkeruutta mut se nyt on vähän eri asia.
Mun pahin ongelma on just tuo että menen helposti puihin enkä osaa jutella naisten kanssa luontevasti ja sitten homma tyssää heti alkuunsa. Syyt tähän varmaan jo tiedänkin ettei mun niitä enää tarvi alkaa uudestaan kertomaan.
No voishan joku nainen tulla soittamaan ovikelloa. Tervetuloa vaan niin voisin hänen kanssa lähteä täältä tuppukylästä autolla Tampereelle panemaan sinne mun asunolle. Ja rahalla kyllä saisin hankittua lähes mitä vaan että siitä ainakaan mikään ei jää kiinni.
Vai onko mun vaan hyväksyttävä se tosiasia että olen sillä tavalla keskimäärin erilainen että tulen elämään loppuelämäni ilman naista ja seksiä? Toki voisin yrittää etsiä jonkun samoja diagnooseja omaavan naisen. Mut jotenkin en usko että siitäkään mitään tulisi.
Masentunut MiesJos sulla kerran on rahaa niin hommaa maksullista seksiä. Jos sulla pitää joku itsetyydytysreikä olla eikä muuta elämässä.
Rakastelu on eri asia ja se kyllä tuolla asenteella taitaa jäädä tosiaan saamatta kokonaan.
Mutta jos se lohduttaa sinua niin et ole yksin. Aika moni tässä maailmassa elää ilman seksiä ja parisuhdetta. Syystä tai toisesta.
Pitäisiköhän munkin alkaa ruikuttaa ettei saa seksiä ja en kelpaa kellekään. Mitähän sekin auttaisi? Olen nainen, keski-ikäinen...
Ei tosiaan ne ajat on jo takana, ja olen tyytyväinen ettei ole ketään, on mielenrauha ja onnellinen siitä mitä elämässä on...eri asiat merkitsee!. Se seksi on tosi lyhyt tapahtuma, sotkuinen ja joku orgasmi muutaman sekunnin onni ja soromnooo.... Eikä niistä jää oikein mitään. Rakkaussuhde on eri asia. Kaikki on silti ohikiitävää. - Anonyymi00116
Anonyymi00100 kirjoitti:
Masentunut MiesMä en usko että sä oot käynyt lukemassa esim autismiliiton sivuilta sosiaalisesta kanssakäymisestä. Sinä luovutat heti kun pitäis itse alkaa työstää asioita. Sinä et halua nähdä vaivaa. Sinä haluat halut panna naisen kanssa ja haluat että se tapahtuu sormia napsauttamalla tosta vaan.
- Anonyymi00129
Anonyymi00109 kirjoitti:
Jos sulla kerran on rahaa niin hommaa maksullista seksiä. Jos sulla pitää joku itsetyydytysreikä olla eikä muuta elämässä.
Rakastelu on eri asia ja se kyllä tuolla asenteella taitaa jäädä tosiaan saamatta kokonaan.
Mutta jos se lohduttaa sinua niin et ole yksin. Aika moni tässä maailmassa elää ilman seksiä ja parisuhdetta. Syystä tai toisesta.
Pitäisiköhän munkin alkaa ruikuttaa ettei saa seksiä ja en kelpaa kellekään. Mitähän sekin auttaisi? Olen nainen, keski-ikäinen...
Ei tosiaan ne ajat on jo takana, ja olen tyytyväinen ettei ole ketään, on mielenrauha ja onnellinen siitä mitä elämässä on...eri asiat merkitsee!. Se seksi on tosi lyhyt tapahtuma, sotkuinen ja joku orgasmi muutaman sekunnin onni ja soromnooo.... Eikä niistä jää oikein mitään. Rakkaussuhde on eri asia. Kaikki on silti ohikiitävää."Pitäisiköhän munkin alkaa ruikuttaa ettei saa seksiä ja en kelpaa kellekään. Mitähän sekin auttaisi? Olen nainen, keski-ikäinen...
Ei tosiaan ne ajat on jo takana, ja olen tyytyväinen ettei ole ketään, on mielenrauha ja onnellinen siitä mitä elämässä on...eri asiat merkitsee!. Se seksi on tosi lyhyt tapahtuma, sotkuinen ja joku orgasmi muutaman sekunnin onni ja soromnooo.... Eikä niistä jää oikein mitään. Rakkaussuhde on eri asia. Kaikki on silti ohikiitävää."
No ei tosiaankaan pitäisi kun se on sun oma valinta että et halua enää harrastaa seksiä ja ilmeisesti olet siihen tyytyväinen. Oot kuitenkin aikanaan mitä luultavimmin saanut seksiä yllinkyllin ja kokea myös parisuhteen ja rakkaussuhteen. Sinä naisena et ymmärrä miehenä elämisestä mitään joten voit mun mielestä pitää turpas kiinni! Naisena jos ei saa seksiä niin se on lähes aina oma valinta . Monet miehet sen sijaan on siinä tilanteessa vastoin omaa tahtoaan.
Masentunut Mies - Anonyymi00130
Anonyymi00129 kirjoitti:
"Pitäisiköhän munkin alkaa ruikuttaa ettei saa seksiä ja en kelpaa kellekään. Mitähän sekin auttaisi? Olen nainen, keski-ikäinen...
Ei tosiaan ne ajat on jo takana, ja olen tyytyväinen ettei ole ketään, on mielenrauha ja onnellinen siitä mitä elämässä on...eri asiat merkitsee!. Se seksi on tosi lyhyt tapahtuma, sotkuinen ja joku orgasmi muutaman sekunnin onni ja soromnooo.... Eikä niistä jää oikein mitään. Rakkaussuhde on eri asia. Kaikki on silti ohikiitävää."
No ei tosiaankaan pitäisi kun se on sun oma valinta että et halua enää harrastaa seksiä ja ilmeisesti olet siihen tyytyväinen. Oot kuitenkin aikanaan mitä luultavimmin saanut seksiä yllinkyllin ja kokea myös parisuhteen ja rakkaussuhteen. Sinä naisena et ymmärrä miehenä elämisestä mitään joten voit mun mielestä pitää turpas kiinni! Naisena jos ei saa seksiä niin se on lähes aina oma valinta . Monet miehet sen sijaan on siinä tilanteessa vastoin omaa tahtoaan.
Masentunut Mies"Ei tosiaan ne ajat on jo takana, ja olen tyytyväinen ettei ole ketään, on mielenrauha ja onnellinen siitä mitä elämässä on...eri asiat merkitsee!. Se seksi on tosi lyhyt tapahtuma, sotkuinen ja joku orgasmi muutaman sekunnin onni ja soromnooo.... Eikä niistä jää oikein mitään. Rakkaussuhde on eri asia. Kaikki on silti ohikiitävää."
Sulla ei ole mitään ongelmaa kun kerran oot tyytyväinen elämääs mut mulla sen sijaan on niin iso ongelma että varmaan kohta tapan jonku ja itseni.
Masentunut Mies - Anonyymi00139
Anonyymi00130 kirjoitti:
"Ei tosiaan ne ajat on jo takana, ja olen tyytyväinen ettei ole ketään, on mielenrauha ja onnellinen siitä mitä elämässä on...eri asiat merkitsee!. Se seksi on tosi lyhyt tapahtuma, sotkuinen ja joku orgasmi muutaman sekunnin onni ja soromnooo.... Eikä niistä jää oikein mitään. Rakkaussuhde on eri asia. Kaikki on silti ohikiitävää."
Sulla ei ole mitään ongelmaa kun kerran oot tyytyväinen elämääs mut mulla sen sijaan on niin iso ongelma että varmaan kohta tapan jonku ja itseni.
Masentunut MiesJa taas. Kuka fiksu nainen haluaa miehen joka on itsetuhoinen ja haluaa tappaa itsensä kun ei saa seksiä. Sulla muitakin ongelmia kuin toi nasisen puute. Ja sinä edelleen pidät yhdyntää sun ongelmien ratkaisijana. Ei se paneminen varmaan paranna sun autismia ja äitisi välejä. Sinä asuisit äitisi luona vaikka saisit seksiä .
- Anonyymi00141
Anonyymi00129 kirjoitti:
"Pitäisiköhän munkin alkaa ruikuttaa ettei saa seksiä ja en kelpaa kellekään. Mitähän sekin auttaisi? Olen nainen, keski-ikäinen...
Masentunut MiesSiinähän haaveilet. Sinä haluat mutta et ymmärrä että sulla on rajoitteita. Siinähän haluat. Totta kai sinä saat haluta. Mutta ei se haluaminen sulle naista tuo. Saat olla mun puolesta yksin lopun elämän. Kukaan nainen ei halua tollasta miestä jos ei ole huumepäissään.
- Anonyymi00088
Heippa, oletkos Allu35?
Mietinkin että mitä sinulle kuuluu kun olet ollu pitkään poissa sinkkupalstalta.
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/20058132
Oletko vielä töissä ja miten hoitosuhde?- Anonyymi00098
En mä ole Allu enkä oo ollu koskaan missään töissä jotain lyhyttä työ pätkää tai työharjoittelua lukuunottamatta. Oon mäkin joskus sinkut palstalla kirjoiteltua mut ei huvita enää. Tämän palstan nimi sopii paremmin mun mielenlaatuun.
Masentunut Mies
- Anonyymi00096
"Kaikki muut on jossain Festareilla, Mökeillä. Kaikki muut saa seksiä mä en saa seksiä edes kerran vuodessa Juhannuksenakaan"
En ollut minäkään missään. Eikä varmasti moni muukaan. Kotona ja koitin tehdä kivan tunnelman. Kävin uimassa jne. En ole saanut seksiä vuosiin mutta eipä sitä ole ollut ketään keltä sitä odottaisikaan... Pitää keksiä muuta kivaa!
Tuollainen itsesääli ja marttyyrius missä ryvet kyllä karkoittaa kaikki ihmiset, saati ne joilta olisi seksiä saamassa. Et itsekään viihtyisi itsesi kaltaisen kanssa.- Anonyymi00097
Onhan se noinkin kuten sanoit mut se katkeroituminen on niin helppoa kun alkaa ajatella mitä kaikkea voisi saada mut ei saa.
Jotkut tai aika monet saakin mut ei tietenkään kaikki.
Masentunut Mies - Anonyymi00099
Anonyymi00097 kirjoitti:
Onhan se noinkin kuten sanoit mut se katkeroituminen on niin helppoa kun alkaa ajatella mitä kaikkea voisi saada mut ei saa.
Masentunut MiesMitä muuta sä haluat kun naisen kanssa panna? Onko se ainoa asia jota sä haluat elämässä? Eikö elämässä ole oikeesti mitään muuta mitä tavoitella. Sä et voi tavotellla muuta ennen kuin olet päässyt panee naisen kanssa?
- Anonyymi00107
Anonyymi00097 kirjoitti:
Masentunut MiesJos koko ajan kuvittelee kaikkea mitä ei voi saada ja mitä joillain on, niin olet ikuisesti tyytymättömyyden vanki. Olet vain tyytymätön ja katkera, et masentunut. Et saa sitä mitä muilla on vihalla etkä väkivallalla.
Pitää olla kiitollinen siitä MITÄ ON, eikä keskittyä siihen mitä puuttuu. Oletko kiitollinen siitä että näet ja kuulet ja kävelet etkä ole orjana vaan vapaa? Tutki historiaa millaista elämä ennen oli kun ei ollut mitään. Tai jonkun huonon maan oloja.
Sinun pitäisi saada vähän suhteellisuuden tajua menemällä sairaalaan katsomaan sänkyyn sidottuja syöpäpotilaita tai neliraajahalvaantuneita. Ehkä se herättää vähän näkemään sitä mitä sulla vielä on.
Ei ole myöskään sinulta pois jos jollain muulla on. Onni on jotain mitä ei rahalla eikä vaatimalla saa vaan vain antamalla muille rakkautta. Siten saat sitä mitä itsekin annat. - Anonyymi00108
Anonyymi00097 kirjoitti:
Masentunut Mies"Onhan se noinkin kuten sanoit mut se katkeroituminen on niin helppoa kun alkaa ajatella mitä kaikkea voisi saada mut ei saa."
Sulla on joku harhakuvitelma. Ihan vinksahtanut asenne! Olet ajatellut mitä kaikkea voisit saada? Miten niin voisit?
Kuka estää sitten ettet voi? Sinä itse olet siihen syyllinen ei kukaan muu. - Anonyymi00125
Anonyymi00107 kirjoitti:
Jos koko ajan kuvittelee kaikkea mitä ei voi saada ja mitä joillain on, niin olet ikuisesti tyytymättömyyden vanki. Olet vain tyytymätön ja katkera, et masentunut. Et saa sitä mitä muilla on vihalla etkä väkivallalla.
Pitää olla kiitollinen siitä MITÄ ON, eikä keskittyä siihen mitä puuttuu. Oletko kiitollinen siitä että näet ja kuulet ja kävelet etkä ole orjana vaan vapaa? Tutki historiaa millaista elämä ennen oli kun ei ollut mitään. Tai jonkun huonon maan oloja.
Sinun pitäisi saada vähän suhteellisuuden tajua menemällä sairaalaan katsomaan sänkyyn sidottuja syöpäpotilaita tai neliraajahalvaantuneita. Ehkä se herättää vähän näkemään sitä mitä sulla vielä on.
Ei ole myöskään sinulta pois jos jollain muulla on. Onni on jotain mitä ei rahalla eikä vaatimalla saa vaan vain antamalla muille rakkautta. Siten saat sitä mitä itsekin annat."Sinun pitäisi saada vähän suhteellisuuden tajua menemällä sairaalaan katsomaan sänkyyn sidottuja syöpäpotilaita tai neliraajahalvaantuneita. Ehkä se herättää vähän näkemään sitä mitä sulla vielä on."
Olen mä nähnyt vierestä kun mun isä oli mennyt todella huonoon kuntoon ja kuoli lopulta sairaalassa syöpään ja oli varmaan hidas ja todella tuskallinen kuolema. Sekin teki mut katkeraksi kun hän ei sellaista loppua olisi ansainnut. Sama kävi eäälle toiselle lähisukulaiselle eikä myöskään olisi ansainnut sitä. Olen nähnyt myös halvaantuneita pyörätuolissa olevia ihmisiä. Sekään ei mun oloa paremmaksi tee ja miksi tekisi? Tiedän kyllä paremmin kuin hyvin sen että jossain muussa maassa kuin Suomessa on varmaan asiat huonommin mut ei sekään mun oloa paremmaksi tee. Ajattelen korkeintaan että se nyt tästä vielä puuttuisi etten näkisi kuulisi tai pystyisi kävelemään enää omin jaloin. En mä ole väkivalloin yrittänyt ottaa mitään semmosta mitä muilla on ja mulla ole ei.
Masentunut Mies - Anonyymi00127
Anonyymi00108 kirjoitti:
"Onhan se noinkin kuten sanoit mut se katkeroituminen on niin helppoa kun alkaa ajatella mitä kaikkea voisi saada mut ei saa."
Sulla on joku harhakuvitelma. Ihan vinksahtanut asenne! Olet ajatellut mitä kaikkea voisit saada? Miten niin voisit?
Kuka estää sitten ettet voi? Sinä itse olet siihen syyllinen ei kukaan muu."Sulla on joku harhakuvitelma. Ihan vinksahtanut asenne! Olet ajatellut mitä kaikkea voisit saada? Miten niin voisit?"
Joo enhän mä tietty voi saada kun mulla on se asperger ja paha sosiaalisten tilanteiden pelko. Ja oon kyllä kaikkeni yrittänyt että pärjäisin noiden kanssa. Se ei valitettavasti riittänyt.
"Kuka estää sitten ettet voi? Sinä itse olet siihen syyllinen ei kukaan muu."
Joo mä oon siihen syyllinen että mulla on asperger vaikka en ole sitä itse voinut valita. Joo mä oon siihen syyllinen että mua on kiusattu mun erilaisuuteen takia. Sovitaan sitte niin!
Masentunut Mies - Anonyymi00140
Anonyymi00127 kirjoitti:
"Sulla on joku harhakuvitelma. Ihan vinksahtanut asenne! Olet ajatellut mitä kaikkea voisit saada? Miten niin voisit?"
Joo enhän mä tietty voi saada kun mulla on se asperger ja paha sosiaalisten tilanteiden pelko. Ja oon kyllä kaikkeni yrittänyt että pärjäisin noiden kanssa. Se ei valitettavasti riittänyt.
Joo mä oon siihen syyllinen että mulla on asperger vaikka en ole sitä itse voinut valita. Joo mä oon siihen syyllinen että mua on kiusattu mun erilaisuuteen takia. Sovitaan sitte niin!
Masentunut MiesSulla on paha sosiaalisten tilanteiden pelko niin miten hitossa ikinä tuut saaamaan naista. Sä haluut naisen mutta kun sä kykene edes tutustuu. Mites ne seksinhakusivustot. Eikö napannut . eikö kukaan halunnut eilen tulla panee sun kaa?
- Anonyymi00142
Anonyymi00127 kirjoitti:
"Sulla on joku harhakuvitelma. Ihan vinksahtanut asenne! Olet ajatellut mitä kaikkea voisit saada? Miten niin voisit?"
Masentunut MiesSä olet käynyt terapiassa ja lukenut autismiliiton ja asyn sivuja ,mutta ei auta heidän tukipalvelut ja neuvot miten pärjätä diagnoosin kanssa. Mikä niissä neuvoissa ja ohjeissa on sellaista kun ei auta ja edistä sun hyvinvointia? Kun siellä ei ole sulle seksiä tarjolla niin mikään muu mikä helpottaa elämää ei kelpaa. Jos et ole koskaan kuullut niin kiusaaminen johtuu sen kiusaajan pahasta olosta. Eikö siellä terapiassa ole käyty läpi näitä sun traumoja vai mitä helvettiä sä oot siellä tehnyt.
- Anonyymi00145
Anonyymi00127 kirjoitti:
Masentunut MiesMitä sun vanhemmat teki kun olit lapsi ja nuori.Eväitkö tukeneet ja rakastaneet sua kun sulla ei ole mikään ollut elämässä hyvin. Kaikki on ollut paskaa.Ihmettelen jos vanhempasi ovat rakastaneet ja huolehtinut hyvinvoinnistasi niin ei ole yhtään vaikuttanut sun mielenterveyteen ja tunteeseen ollut hyväksytty ja arvokas. Sinun vanhempasi eivät näköjään ole osanneet tukea ja kannustaa sinua. Ja en ihmettele mitä olet täällä äidistäsi puhunut. Häneltä olet perinyt geenit? Sulla ei taida olla ymmärrystä että myös ympäristöllä ja kodilla on vaikutusta mielenterveyteen.
- Anonyymi00146
Anonyymi00125 kirjoitti:
"Sinun pitäisi saada vähän suhteellisuuden tajua menemällä sairaalaan katsomaan sänkyyn sidottuja syöpäpotilaita tai neliraajahalvaantuneita. Ehkä se herättää vähän näkemään sitä mitä sulla vielä on."
Olen mä nähnyt vierestä kun mun isä oli mennyt todella huonoon kuntoon ja kuoli lopulta sairaalassa syöpään ja oli varmaan hidas ja todella tuskallinen kuolema. Sekin teki mut katkeraksi kun hän ei sellaista loppua olisi ansainnut. Sama kävi eäälle toiselle lähisukulaiselle eikä myöskään olisi ansainnut sitä. Olen nähnyt myös halvaantuneita pyörätuolissa olevia ihmisiä. Sekään ei mun oloa paremmaksi tee ja miksi tekisi? Tiedän kyllä paremmin kuin hyvin sen että jossain muussa maassa kuin Suomessa on varmaan asiat huonommin mut ei sekään mun oloa paremmaksi tee. Ajattelen korkeintaan että se nyt tästä vielä puuttuisi etten näkisi kuulisi tai pystyisi kävelemään enää omin jaloin. En mä ole väkivalloin yrittänyt ottaa mitään semmosta mitä muilla on ja mulla ole ei.
Masentunut MiesEi se katkeruus sun isää takas tuo. Elämä on välillä epäreilua. Mitta mitä sun äiti sulle merkitsee? Isäsi on kuitenkin rakastanut häntä niin ei sun äiti mikään hirviö voi olla.
- Anonyymi00156
Anonyymi00140 kirjoitti:
Sulla on paha sosiaalisten tilanteiden pelko niin miten hitossa ikinä tuut saaamaan naista. Sä haluut naisen mutta kun sä kykene edes tutustuu. Mites ne seksinhakusivustot. Eikö napannut . eikö kukaan halunnut eilen tulla panee sun kaa?
"Mites ne seksinhakusivustot. Eikö napannut . eikö kukaan halunnut eilen tulla panee sun kaa?"
Olen niin kiltti ja kohtelias ihminen ettei ole tapana väkisin yrittää tyrkyttää itseä muille jos ei mun seura kerran kiinnosta.
Masentunut Mies - Anonyymi00157
Anonyymi00145 kirjoitti:
Mitä sun vanhemmat teki kun olit lapsi ja nuori.Eväitkö tukeneet ja rakastaneet sua kun sulla ei ole mikään ollut elämässä hyvin. Kaikki on ollut paskaa.Ihmettelen jos vanhempasi ovat rakastaneet ja huolehtinut hyvinvoinnistasi niin ei ole yhtään vaikuttanut sun mielenterveyteen ja tunteeseen ollut hyväksytty ja arvokas. Sinun vanhempasi eivät näköjään ole osanneet tukea ja kannustaa sinua. Ja en ihmettele mitä olet täällä äidistäsi puhunut. Häneltä olet perinyt geenit? Sulla ei taida olla ymmärrystä että myös ympäristöllä ja kodilla on vaikutusta mielenterveyteen.
"Mitä sun vanhemmat teki kun olit lapsi ja nuori.Eväitkö tukeneet ja rakastaneet sua kun sulla ei ole mikään ollut elämässä hyvin. Kaikki on ollut paskaa.Ihmettelen jos vanhempasi ovat rakastaneet ja huolehtinut hyvinvoinnistasi niin ei ole yhtään vaikuttanut sun mielenterveyteen ja tunteeseen ollut hyväksytty ja arvokas. Sinun vanhempasi eivät näköjään ole osanneet tukea ja kannustaa sinua. Ja en ihmettele mitä olet täällä äidistäsi puhunut. Häneltä olet perinyt geenit? Sulla ei taida olla ymmärrystä että myös ympäristöllä ja kodilla on vaikutusta mielenterveyteen."
Voi olla että isä tuki mua liikaakin, passasi mut pilalle, äidin kanssa mulla taas on aina ollut jotenkin ristiriitaiset välit. Vanhemmilla oli erimielisyyttä siitä kuinka mut olis pitänyt kasvattaa. Voi olla etten itsekkään tiedä sitten kuinka pitäisi asioihin suhtautua.
Masentunut Mies - Anonyymi00158
Anonyymi00146 kirjoitti:
Ei se katkeruus sun isää takas tuo. Elämä on välillä epäreilua. Mitta mitä sun äiti sulle merkitsee? Isäsi on kuitenkin rakastanut häntä niin ei sun äiti mikään hirviö voi olla.
"Ei se katkeruus sun isää takas tuo. Elämä on välillä epäreilua. Mitta mitä sun äiti sulle merkitsee? Isäsi on kuitenkin rakastanut häntä niin ei sun äiti mikään hirviö voi olla."
No ei nyt hirviö mut ei me jostain syystä tulla oikein toimeen keskenämme kuten pitäisi.
Masentunut Mies - Anonyymi00159
Anonyymi00156 kirjoitti:
"Mites ne seksinhakusivustot. Eikö napannut . eikö kukaan halunnut eilen tulla panee sun kaa?"
Olen niin kiltti ja kohtelias ihminen ettei ole tapana väkisin yrittää tyrkyttää itseä muille jos ei mun seura kerran kiinnosta.
Masentunut MiesAha. No miten ajattelit sitten saada yhteydenottoja, Sä luovutat todella helposti. Jos ekalla sekunnilla ei tapahdu mitään niin luovutat. Antaa olla. Ja sullahan on niitä pelkoja niin ei tuu koskaan onnistuu vuorovaikutus kuin äitisi kanssa. Saat elää äitisi kanssa ihan rauhassa.
- Anonyymi00160
Anonyymi00157 kirjoitti:
"Mitä sun vanhemmat teki kun olit lapsi ja nuori.Eväitkö tukeneet ja rakastaneet sua kun sulla ei ole mikään ollut elämässä hyvin. Kaikki on ollut paskaa.Ihmettelen jos vanhempasi ovat rakastaneet ja huolehtinut hyvinvoinnistasi niin ei ole yhtään vaikuttanut sun mielenterveyteen ja tunteeseen ollut hyväksytty ja arvokas. Sinun vanhempasi eivät näköjään ole osanneet tukea ja kannustaa sinua. Ja en ihmettele mitä olet täällä äidistäsi puhunut. Häneltä olet perinyt geenit? Sulla ei taida olla ymmärrystä että myös ympäristöllä ja kodilla on vaikutusta mielenterveyteen."
Voi olla että isä tuki mua liikaakin, passasi mut pilalle, äidin kanssa mulla taas on aina ollut jotenkin ristiriitaiset välit. Vanhemmilla oli erimielisyyttä siitä kuinka mut olis pitänyt kasvattaa. Voi olla etten itsekkään tiedä sitten kuinka pitäisi asioihin suhtautua.
Masentunut MiesVoi luoja. Ei se passaaminen ole tukemista ja kannustamista.
- Anonyymi00117
Vähän aikaa sitten niin olit sitä mieltä ettet voi panna naisen kanssa tautipelon takia ja kas kummaa tautipelko on taaksejäänyttä elämää. Jännästi sulla se pelko lähti mutta sosiaalisten tilanteiden pelko pysyy. Kiinostaa tietää mikä siihe tautipelon voittamiseen auttoi.
- Anonyymi00177
Paljaalla on paras mutta siittä tauteja saada voi.
- Anonyymi00118
"Kaikki muut on jossain Festareilla, Mökeillä. Kaikki muut saa seksiä"
Kaikki muut? En minä ainakaan ollut enkä saanut. Muutenkin turhaa miettiä mitä muilla on ja mitä muut tekee. Ei se omaa oloa paremmaksi tee tai vaikuta omaan elämään. Itse jokainen rakentaa elämänsä ja päättää miten loppuelämänsä käyttää niillä resursseilla mitä on. - Anonyymi00120
Mullakin oli surkea juhannus taas. Uijjui.
Ajattelin mitä kaikkea mulla olis jos olis muttei oo. Kyllä on surkeaa. Kuka antais säälistä munaa ja maksaisi ja veis mut festareille ja ostais mulle kesämökin?!! Ja tulis hakee kotoa? Ja antais pari tonnia rahnaa?- Anonyymi00124
Itse olisin kiitollinen jos pääsisin kesämökistä kokonaan eroon kun se on aina ollut pelkkä työleiri ja lisäksi siinä on asunut todella kamala naapuri ja asuu vieläkin vaikka jo vanha onkin. Tuli ehkä väärä käsitys että jossain mökillä haluaisin olla. No en haluaisi, ainut hyvä asia siellä on rantasauna.
Masentunut Mies
- Anonyymi00121
Ahdistaa kun on vielä se kesämökkikin josta täytyisi huolehtia eikä sitä saa myytyä vaikka on myynnissä kiinteistövälittäjällä. Sielläkin on varmaan pihamaa siistimättä ja puolen metrin korkuinen heinikko. Jaksa sinnekkään mennä eikä huvita kun en osaa kytkeä edes vesiä päälle eikä siellä oo ilmalämpöpumppuakaan jos tulee kovat helteet.
Pitäis siellä omalla asunnollakin käydä 100 kilometrin päässä katsomassa ettei ole mitään vahinkoa tapahtunut mut en jaksa kun ei mulla oo sinne muuta asiaa.
Masentunut Mies - Anonyymi00122
Niin ja en mä siellä 100 kilometrin päässä olevalla kerrostaloasunnollanikaan voi asua kesällä sitten kun tulee kovat helteet. Sielläkin on silloin varmaan 35 astetta lämmintä asunnon sisällä kun ei ole mitään kunnon jäähdytyslaitetta. Yhtä tuskaa siellä olis olla.
Masentunut Mies- Anonyymi00123
Talvellakin se asunto on todella kuuma ja kesällä suorastaan tulikuuma helvetti.
Masentunut Mies - Anonyymi00126
Anonyymi00123 kirjoitti:
Talvellakin se asunto on todella kuuma ja kesällä suorastaan tulikuuma helvetti.
Masentunut MiesAsunto todella kuuma vaikka ulkona olis 20 astetta pakkasta ja sulla on patterit kiinni. Helvetti kun sun pitää valittaa joka asiasta. Osta sinne asuntoon tuuletin jos siellä on noin helvetin kuuma. ja ihmettelen että talvella pidät varmasti ikkunat auki ja silti on helvetin kuuma. Kuhan keksit tekosyitä ettei sun tartte asua yksin. jos kämpää on kuuma niin muuta siitä muualle . Miksi sinun asunto kerrostalossa olis ainoa asunto jossa on 35 astetta läämintä. Oletko jutellut sun naapureitten kaa onko heilläkin kuuma talvella ? et ole tainnut jutella
- Anonyymi00128
Anonyymi00123 kirjoitti:
Masentunut MiesOot sä noin avuton . Ilmoita isännöitsijälle .Jos sisälämpötila ylittää Sosiaali- ja terveysministeriön asetuksen mukaisen kesäajan enimmäisrajan (32 °C), kyseessä on virallinen terveyshaitan raja. Ilmoita asiasta taloyhtiön isännöitsijälle tai huoltoyhtiöön. Yhtiön on selvitettävä, johtuuko ylikuumeneminen esimerkiksi ilmanvaihdon puutteista tai rakennusvirheistä.
- Anonyymi00131
Anonyymi00126 kirjoitti:
Asunto todella kuuma vaikka ulkona olis 20 astetta pakkasta ja sulla on patterit kiinni. Helvetti kun sun pitää valittaa joka asiasta. Osta sinne asuntoon tuuletin jos siellä on noin helvetin kuuma. ja ihmettelen että talvella pidät varmasti ikkunat auki ja silti on helvetin kuuma. Kuhan keksit tekosyitä ettei sun tartte asua yksin. jos kämpää on kuuma niin muuta siitä muualle . Miksi sinun asunto kerrostalossa olis ainoa asunto jossa on 35 astetta läämintä. Oletko jutellut sun naapureitten kaa onko heilläkin kuuma talvella ? et ole tainnut jutella
"Asunto todella kuuma vaikka ulkona olis 20 astetta pakkasta ja sulla on patterit kiinni. Helvetti kun sun pitää valittaa joka asiasta. Osta sinne asuntoon tuuletin jos siellä on noin helvetin kuuma. ja ihmettelen että talvella pidät varmasti ikkunat auki ja silti on helvetin kuuma. Kuhan keksit tekosyitä ettei sun tartte asua yksin. jos kämpää on kuuma niin muuta siitä muualle . Miksi sinun asunto kerrostalossa olis ainoa asunto jossa on 35 astetta läämintä. Oletko jutellut sun naapureitten kaa onko heilläkin kuuma talvella ? et ole tainnut jutella. "
Niin kylpyhuoneessa on semmonen vanha rättipatteri jota ei saa pois päältä edes kesällä. En mä oo jutellu naapureitteni kanssa kun en mä edes tunne heitä kun en oo tutustunu kehenkään. Välttelen naapureitanikin aina parhaani mukaan.
Masentunut Mies - Anonyymi00133
Anonyymi00131 kirjoitti:
"Asunto todella kuuma vaikka ulkona olis 20 astetta pakkasta ja sulla on patterit kiinni. Helvetti kun sun pitää valittaa joka asiasta. Osta sinne asuntoon tuuletin jos siellä on noin helvetin kuuma. ja ihmettelen että talvella pidät varmasti ikkunat auki ja silti on helvetin kuuma. Kuhan keksit tekosyitä ettei sun tartte asua yksin. jos kämpää on kuuma niin muuta siitä muualle . Miksi sinun asunto kerrostalossa olis ainoa asunto jossa on 35 astetta läämintä. Oletko jutellut sun naapureitten kaa onko heilläkin kuuma talvella ? et ole tainnut jutella. "
Niin kylpyhuoneessa on semmonen vanha rättipatteri jota ei saa pois päältä edes kesällä. En mä oo jutellu naapureitteni kanssa kun en mä edes tunne heitä kun en oo tutustunu kehenkään. Välttelen naapureitanikin aina parhaani mukaan.
Masentunut MiesVäität sä et kylppärin patteri lämmittää sun muun asunnon. Ihan oikeesti. Sun pitää ilmoittaa isännöitsijälle jos sun kylppärin rättipatteri kuumentaa sun muun asunnon yli 30 asteeseen. Vaikea kuvitella että rätipatteri hohkaa kuumuutta muihin huoneisiin. Sun pitää ilmoittaa viallisesta patterista isännöisijälle. ymmärrätkö
- Anonyymi00134
Anonyymi00131 kirjoitti:
Masentunut Miesmä en usko että sun kylppärin lämpöpatteri hohkaa niin kuumaa että se tulee oven ja seinien läpi muihin huoneisiin.
- Anonyymi00151
Anonyymi00134 kirjoitti:
mä en usko että sun kylppärin lämpöpatteri hohkaa niin kuumaa että se tulee oven ja seinien läpi muihin huoneisiin.
"mä en usko että sun kylppärin lämpöpatteri hohkaa niin kuumaa että se tulee oven ja seinien läpi muihin huoneisiin."
No en tiedä mutta helvetin kuuma siellä asunnossa aina on ja varsinkin kesällä. - Anonyymi00166
Anonyymi00151 kirjoitti:
"mä en usko että sun kylppärin lämpöpatteri hohkaa niin kuumaa että se tulee oven ja seinien läpi muihin huoneisiin."
No en tiedä mutta helvetin kuuma siellä asunnossa aina on ja varsinkin kesällä.Yleensä asunnoissa on kesäisin lämmin. En usko että sun asunnon lämpötila on sun elämän suurimpia ongelmia.
- Anonyymi00176
Anonyymi00166 kirjoitti:
Yleensä asunnoissa on kesäisin lämmin. En usko että sun asunnon lämpötila on sun elämän suurimpia ongelmia.
Joo no ei se läheskään isoin ongelma ole mut yksi epämukavuustekijä lisää muiden joukossa.
- Anonyymi00179
Anonyymi00176 kirjoitti:
Joo no ei se läheskään isoin ongelma ole mut yksi epämukavuustekijä lisää muiden joukossa.
No hanki tuuletin sinne asuntoon jos et jaksa tehdä isännöitsijästä valitusta kun laiminlyö työtehtävänsä.
- Anonyymi00132
"Kuhan keksit tekosyitä ettei sun tartte asua yksin. jos kämpää on kuuma niin muuta siitä muualle . "
Ei se ole mikään tekosyy että siellä on oikeasti liian kuuma. Asuntoako vaihtamalla se tilanne muka paranisi? Entä jos sielläkin on liian kuuma? Mulla ole voimia mihinkään muutto ja uuden asunnon hankkimiseen kun oon henkisesti niin huonossa jamassa. Tuutko sitten ajaan autoa peräkärryn kanssa ja auttaan tavaroiden kantamisessa?
Masentunut Mies- Anonyymi00135
Mikset ilmoita isännöitsijälle. Jos muualla huoneistossa on 35 astetta niin paljon se on siellä kylppärissä jossa patteri hohkaa kuumuutta? Sinun dei tarvi muutta. Ilmota isännöitsijälle. Tajuutko. Miten sä oot osannut ostaa asunnion kun sä et osaa hoitaa yksinkertaisia aisoita.Soita isännöitsijälle ja kerro tilanne. Jos sinä et osaa soittaa nii pyydä äitiä soittaa.
- Anonyymi00136
Kyllä oot avuton. Et osaa edes itsännöitsijälle ilmoittaa. Miten ihmeessä oot oppinut panee naisen kaa kun mitään muuta et elämässä osaa. Varmaan oot pornioa kattonut niin paljon että oot oppinut miten yhdyntä tapahtuu
- Anonyymi00137
Sä unohdit että sulla on sosiaalisten tilanteiden pelko niin nytkö se onkin parantunut kun uskallat tavata ihmisiä. Sulla vaihtee milloin sulla on pelkoa ja koska ei.
- Anonyymi00138
Sulla on kuitenkin energiaa auttaa äitiä. Äitisi pakottaa sinut töihin vaikka tietää ettet jaksa. Mtta hyvä että sulla löytyy aina silloin energiaa kun äiti huutaa peräkammarista sua hommiin.
- Anonyymi00144
Mikset asu siellä kesämökillä? mikäs vika siinä mökissä on kun kuitenkin joskus hankittu
- Anonyymi00148
Anonyymi00144 kirjoitti:
Mikset asu siellä kesämökillä? mikäs vika siinä mökissä on kun kuitenkin joskus hankittu
En mä osaa laittaa siellä edes vesiä toimiin kun kaikki hanat on otettu talveksi irti.
- Anonyymi00149
Anonyymi00137 kirjoitti:
Sä unohdit että sulla on sosiaalisten tilanteiden pelko niin nytkö se onkin parantunut kun uskallat tavata ihmisiä. Sulla vaihtee milloin sulla on pelkoa ja koska ei.
En mä oo ihmisiä tavannut kohta varmaan vuoteen.
- Anonyymi00150
Anonyymi00138 kirjoitti:
Sulla on kuitenkin energiaa auttaa äitiä. Äitisi pakottaa sinut töihin vaikka tietää ettet jaksa. Mtta hyvä että sulla löytyy aina silloin energiaa kun äiti huutaa peräkammarista sua hommiin.
No ei huuda ja jonkunhan täällä on asioista huolehdittava kun äiti ei sitä tee.
- Anonyymi00152
Anonyymi00136 kirjoitti:
Kyllä oot avuton. Et osaa edes itsännöitsijälle ilmoittaa. Miten ihmeessä oot oppinut panee naisen kaa kun mitään muuta et elämässä osaa. Varmaan oot pornioa kattonut niin paljon että oot oppinut miten yhdyntä tapahtuu
"Kyllä oot avuton. Et osaa edes itsännöitsijälle ilmoittaa. Miten ihmeessä oot oppinut panee naisen kaa kun mitään muuta et elämässä osaa. Varmaan oot pornioa kattonut niin paljon että oot oppinut miten yhdyntä tapahtuu. "
Joskus ilmoitin asiasta isännöitsijälle mut eipä sitä kiinnostanut tehdä koko asialle mitään joten turha haukkua mua avuttomaksi.
Masentunut Mies - Anonyymi00153
Anonyymi00152 kirjoitti:
"Kyllä oot avuton. Et osaa edes itsännöitsijälle ilmoittaa. Miten ihmeessä oot oppinut panee naisen kaa kun mitään muuta et elämässä osaa. Varmaan oot pornioa kattonut niin paljon että oot oppinut miten yhdyntä tapahtuu. "
Joskus ilmoitin asiasta isännöitsijälle mut eipä sitä kiinnostanut tehdä koko asialle mitään joten turha haukkua mua avuttomaksi.
Masentunut MiesJa törkeää väittää että en muuta muka osaa kuin panna.
- Anonyymi00161
Anonyymi00148 kirjoitti:
En mä osaa laittaa siellä edes vesiä toimiin kun kaikki hanat on otettu talveksi irti.
Ilmoititko siitä sun oman talon kuumuudesta isännöitsijälle. Et tainnut ilmoittaa . Miten ihmeessä oot osannut hankkii asunnon ? Silloinko ei ole sosiaaliaia pelkoja?
- Anonyymi00162
Anonyymi00150 kirjoitti:
No ei huuda ja jonkunhan täällä on asioista huolehdittava kun äiti ei sitä tee.
Voi vittu. Miksi äitisi ei käytä ostopalveluja? Sinä taidat tarvita äitiä enemmän kui äiti sinua. Ethän sais syötyä jos äiti ei tekis sulle ruokaa.
- Anonyymi00163
Anonyymi00152 kirjoitti:
Masentunut MiesVoi helvetti. Jos isännöitsijä laiminlyö työtehtäviä niin sun pitää valittaa siitä.
- Anonyymi00164
Anonyymi00153 kirjoitti:
Ja törkeää väittää että en muuta muka osaa kuin panna.
No mitä sä osaat tehdä. Muuta kuin auttaa äitiä. Kerro jotain mitä sä osaat tehdä ja missä olet hyvä joka tukee sun hyvinvointia ja saa elämän tuntumaan mielekkäältä? Kehu itseäsi missä olet hyvä.
- Anonyymi00167
Kyllä se voi parantua. Jos sielläkin on liian kuuma niin tuskis sielläkin on isännöitsijä joka laiminlyö työtehtäviää.
- Anonyymi00168
Anonyymi00149 kirjoitti:
En mä oo ihmisiä tavannut kohta varmaan vuoteen.
Eli sulla on vasta vuosi ollut sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Vuosi sitten ei ollut sosiaalisten tilanteiden pelkoa jos kerta olet ihmisiä tavannnut ja jutellut. Osaatko sanoa mitsä tää pelko lähti ja miksi se nyt on niin ylitsepääsemätön?mitä vuosi sitten tapahtui.
- Anonyymi00170
Anonyymi00164 kirjoitti:
No mitä sä osaat tehdä. Muuta kuin auttaa äitiä. Kerro jotain mitä sä osaat tehdä ja missä olet hyvä joka tukee sun hyvinvointia ja saa elämän tuntumaan mielekkäältä? Kehu itseäsi missä olet hyvä.
Ainaki tietyissä omakotitalon töissä ja talouden pidossa mut ei ne tue mun hyvinvointia.
- Anonyymi00171
Anonyymi00168 kirjoitti:
Eli sulla on vasta vuosi ollut sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Vuosi sitten ei ollut sosiaalisten tilanteiden pelkoa jos kerta olet ihmisiä tavannnut ja jutellut. Osaatko sanoa mitsä tää pelko lähti ja miksi se nyt on niin ylitsepääsemätön?mitä vuosi sitten tapahtui.
No kaikki mun kaverit on tiennyt sen että mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko kun oon sen heille kertonut. Se pelko ilmenee yleensä tuntemattomien seurassa. Joskus kovassa humalassa uskallan jutella lähes kenen tahansa kanssa. Mut en halua olla jatkuvasti humalassa.
- Anonyymi00172
Anonyymi00163 kirjoitti:
Voi helvetti. Jos isännöitsijä laiminlyö työtehtäviä niin sun pitää valittaa siitä.
Joo ei ollut enää voimia valittaa ja tästä on jo ainakin 10 vuotta ja isäkin oli silloin hengissä. Taisi ottaa yhteyttä isännöitsijään mun puolesta. Se isännöitsijä on kyllä vaihtunut jo varmaan moneen kertaan.
- Anonyymi00173
Anonyymi00162 kirjoitti:
Voi vittu. Miksi äitisi ei käytä ostopalveluja? Sinä taidat tarvita äitiä enemmän kui äiti sinua. Ethän sais syötyä jos äiti ei tekis sulle ruokaa.
Kyllä mä ruokaa osaan laittaa mut en oikein uskalla kaupassa käydä kun se ahdistaa.
Niin ja en tiedä miksi ei käytä ostopalveluja.
Olen siitä raivonnutkin hänelle jo ties kuinka kauan.
Masentunut Mies - Anonyymi00174
Anonyymi00161 kirjoitti:
Ilmoititko siitä sun oman talon kuumuudesta isännöitsijälle. Et tainnut ilmoittaa . Miten ihmeessä oot osannut hankkii asunnon ? Silloinko ei ole sosiaaliaia pelkoja?
"Ilmoititko siitä sun oman talon kuumuudesta isännöitsijälle. Et tainnut ilmoittaa . Miten ihmeessä oot osannut hankkii asunnon ? Silloinko ei ole sosiaaliaia pelkoja?"
Joo tai isä ilmoitti jo vuosia sitten kun oli vielä hengissä. Mun vanhemmat sen asunnon mulle hankki. Olin toki mukana asuntokaupanteko tilaisuudessa. - Anonyymi00175
Anonyymi00144 kirjoitti:
No eikai siinä mitään vikaa ole mut vaatis paljon vaivaa siinäkin asuminen ja isä sen mökin on rakentanut muutaman tyypin avustuksella.
- Anonyymi00180
Anonyymi00170 kirjoitti:
Ainaki tietyissä omakotitalon töissä ja talouden pidossa mut ei ne tue mun hyvinvointia.
Unohdit kehua itseäsi niin kehu nyt naisille missä olet hyvä ja millasia hyviä luonteenpiirteitä sussa on.
- Anonyymi00181
Anonyymi00171 kirjoitti:
No kaikki mun kaverit on tiennyt sen että mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko kun oon sen heille kertonut. Se pelko ilmenee yleensä tuntemattomien seurassa. Joskus kovassa humalassa uskallan jutella lähes kenen tahansa kanssa. Mut en halua olla jatkuvasti humalassa.
Sulla on siis kavereita niin miksi et heitä näe jos heidän seurassaan ei pelota? Mitä sä teet sun kavereitten kaa? Kavereitten kaa masentaa kun se seksi on ainoa joka piristää sua. Etkö sä voi nauttia mistään muusta kivasta tekemisestä ilman että seksi on koko ajan mielessä? mitä mieltä sun kaverit on kun sä mökötät heidän seurassaan
- Anonyymi00182
Anonyymi00173 kirjoitti:
Kyllä mä ruokaa osaan laittaa mut en oikein uskalla kaupassa käydä kun se ahdistaa.
Niin ja en tiedä miksi ei käytä ostopalveluja.
Olen siitä raivonnutkin hänelle jo ties kuinka kauan.
Masentunut MiesMikä siellä kaupassa ahdistaa? Onko sulle tapahtunut siellä kaupassa jotai pahaa?No kysy sun äidiltä . Minä en voi sun puolesta puhua. Kuka pakottaa sua asumaan äitisi luona. Jos hän ei pärjää yksin niin kotihoito on yksi vaihtoehto.
- Anonyymi00183
Anonyymi00174 kirjoitti:
"Ilmoititko siitä sun oman talon kuumuudesta isännöitsijälle. Et tainnut ilmoittaa . Miten ihmeessä oot osannut hankkii asunnon ? Silloinko ei ole sosiaaliaia pelkoja?"
Joo tai isä ilmoitti jo vuosia sitten kun oli vielä hengissä. Mun vanhemmat sen asunnon mulle hankki. Olin toki mukana asuntokaupanteko tilaisuudessa.Nii just. Että sinä et ole ilmoittanut. eli sinä et osaa hoitaa itse asioita ja sitten keksit tekosyitä kaikkeen.
- Anonyymi00184
Anonyymi00175 kirjoitti:
No eikai siinä mitään vikaa ole mut vaatis paljon vaivaa siinäkin asuminen ja isä sen mökin on rakentanut muutaman tyypin avustuksella.
Asut äidin kanssa koska yksin sä et pärjää ja osaa hoitaa asioita. Taitaa äiti pomottaa sua ja sitten itkupotkuraivoat siellä kun sä et voi muualle lähteä.
- Anonyymi00185
Anonyymi00181 kirjoitti:
Sulla on siis kavereita niin miksi et heitä näe jos heidän seurassaan ei pelota? Mitä sä teet sun kavereitten kaa? Kavereitten kaa masentaa kun se seksi on ainoa joka piristää sua. Etkö sä voi nauttia mistään muusta kivasta tekemisestä ilman että seksi on koko ajan mielessä? mitä mieltä sun kaverit on kun sä mökötät heidän seurassaan
No ei ne kaveritkaan edes pidä enää yhteyttä enkä mäkään sitten masentuneena jaksa pitää yhteyttä tai ehdottaa mitään. Ei niille kuitenkaan sopisi tai ei olisi rahaa tai sitten heillä on terveystilanne niin huono. Aika monella mun kaverillakin on syystä tai toisesta huono tilanne elämässä nykyään.
Masentunut Mies - Anonyymi00191
Anonyymi00172 kirjoitti:
Joo ei ollut enää voimia valittaa ja tästä on jo ainakin 10 vuotta ja isäkin oli silloin hengissä. Taisi ottaa yhteyttä isännöitsijään mun puolesta. Se isännöitsijä on kyllä vaihtunut jo varmaan moneen kertaan.
Mistä sä sitten tiedät ettei isännöitsijä tee mitään jos se on monta kertaa vaihtunut
- Anonyymi00192
Anonyymi00185 kirjoitti:
No ei ne kaveritkaan edes pidä enää yhteyttä enkä mäkään sitten masentuneena jaksa pitää yhteyttä tai ehdottaa mitään. Ei niille kuitenkaan sopisi tai ei olisi rahaa tai sitten heillä on terveystilanne niin huono. Aika monella mun kaverillakin on syystä tai toisesta huono tilanne elämässä nykyään.
Masentunut Miesjahas. Sinä et jaksa ottaa kavereihin yhteyttä koska sua masentaa se naisen puute. Jos sä saisit naista niin sitten jaksasit nähdä kavereita. Sulla on huono tilanne elämässä ja sun kavereilla on huono tilanne. Onko heuilläkin kenties alkoholin kanssa ongelmia?
- Anonyymi00147
Kai te nyt ymmärsitte että kyseessä on pelkkä trolli. Ensin yhtä ja sitten ei olekaan, ja kohta taas toista. Ei ole kesämökkiä ja sitten onkin. Ym ym. Työtön varmaankin kun on liikaa aikaa satuilla näitä sääliprovojaan.
On vakiokirjoittaja monella palstalla ja pelkästään trollailee ja yrittää ärsyttää muita vastailemaan.- Anonyymi00155
Ja kuka on väittänyt että mulla ei ole asuntoa ja kesämökkiä, kaikki on kyllä totta mitä oon kertonut paitsi se että olisin tappanut jonkun. On vaan tapana purkaa ahdistusta sanomalla niin. Mut joo eipä se mua auta mitenkään. Tässä enää ole aikaa tällaseen turhaan paskanjauhamiseen joten taidan lopettaa tännekkin kirjoittelun. Tulipahan taas kerran todistettua ihmisten ilkeys ja välinpitämättömyys.
Masentunut Mies - Anonyymi00165
Anonyymi00155 kirjoitti:
Ja kuka on väittänyt että mulla ei ole asuntoa ja kesämökkiä, kaikki on kyllä totta mitä oon kertonut paitsi se että olisin tappanut jonkun. On vaan tapana purkaa ahdistusta sanomalla niin. Mut joo eipä se mua auta mitenkään. Tässä enää ole aikaa tällaseen turhaan paskanjauhamiseen joten taidan lopettaa tännekkin kirjoittelun. Tulipahan taas kerran todistettua ihmisten ilkeys ja välinpitämättömyys.
Masentunut MiesKuka on käskenyt sua kirjoittaa. Sinä itse alotat nämä seksinpuute ketjut ja kerrot kuinka muut saa seksiä paitsi sinä. EI varmasti mee kaun kun taas valitat kun et saa naista. Ihmiset on ilkeitä kun kukaan nainen ei tuu panee sun kaa. Vika on muissa . Jos sinä olet kiltti ja mukava mies niin kyllähän sinä seksiä saat.
- Anonyymi00169
Anonyymi00165 kirjoitti:
Kuka on käskenyt sua kirjoittaa. Sinä itse alotat nämä seksinpuute ketjut ja kerrot kuinka muut saa seksiä paitsi sinä. EI varmasti mee kaun kun taas valitat kun et saa naista. Ihmiset on ilkeitä kun kukaan nainen ei tuu panee sun kaa. Vika on muissa . Jos sinä olet kiltti ja mukava mies niin kyllähän sinä seksiä saat.
No en ole saanut vaikka oon ollut kiltti ja mukava.
- Anonyymi00178
Anonyymi00169 kirjoitti:
No en ole saanut vaikka oon ollut kiltti ja mukava.
Olet kiltti ja mukava ja sun kaikki ystävät karkonneet sun elämästä.Oletko liian mukava, kiltti ja hyväkäytöksinen kun ihmiset hylkää sut. Outoa
- Anonyymi00188
Anonyymi00178 kirjoitti:
Olet kiltti ja mukava ja sun kaikki ystävät karkonneet sun elämästä.Oletko liian mukava, kiltti ja hyväkäytöksinen kun ihmiset hylkää sut. Outoa
Vai oliko niin että olin joskus kiltti ja mukava.
Masentunut Mies - Anonyymi00193
Anonyymi00188 kirjoitti:
Vai oliko niin että olin joskus kiltti ja mukava.
Masentunut MiesVoi helvetti. Jos et enää ole niin ei siijnä auta jos ennen oot ollut. Hyvää jatkoa sulle.
- Anonyymi00189
Pitää etsiä tarkoitusta elämääsi omin avuin jotta näyttäydyt kenenkään silmissä sellaisena jonka kanssa alkaa millekään ilman että tulee joutuneeksi heti pitämän huolta hyvinvoinnistasi.
- Anonyymi00190
Ei se auta kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja etsiä elämään jotain sisältöä että näyttäytyy kenenkään silmissä sen verran omin avuin toimeentulevana että voi laittautua seuraasi ilman että.tarvitsee miettiä joutuuko johonkin loukkoon.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381279
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27556Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471