😋
Vastaukset 19
- Anonyymi00002
leevi sydän petri
- Anonyymi00005
hih
- Anonyymi00003
Olen nähnyt ja itselleni vakuuttelin että hänen sisko se oli.
- Anonyymi00004
Mun veljeä luullaan usein mun poikaystäväks..
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mun veljeä luullaan usein mun poikaystäväks..
Sehän on chance of a lifetime suomeksi :Q
- Anonyymi00007
On se kumma kun jokunen haluaa ihan väkisin nähdä miehiä yhdessä ja kuvitella heidät homoiksi. Sitten ei tarvitse mennä kuin Ruotsiin tai Venäjälle, jossa miehet kaulailevat toisiaan kännipäissään, jos erehdyt heitä homoksi luulemaan, saattaa henki lähteä.
- Anonyymi00011
Tarkoitat varmaan laskuvarjojääkäreitä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Supo <3
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tarkoitan suomalaista suhtautumista miesten kanssakäymiseen. Muualla maailmalla miehet ovat keskenään, voivat kommunikoida vaikka toisensa ihan läheisyydessä, eikä heillä tule mieleenkään joku seksuaalisuus, jos eivät ole homoja. Suomessa homot voivat olla varovaisia käytökseltään toistensa seurassa, sitten piilossa voidaan tehdä mitä vaan.
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Supo <3
Se on suppo!
- Anonyymi00009
En ole, moni muu on. :(
- Anonyymi00010
Näin hänet kulkemassa jonkun miehen kanssa. Nyt oletukseni on, että he ovat yhdessä. Pysyttelen poissa tieltä.
- Anonyymi00016
Mut hei toihan on hyvä idea, heti kun näkee jonkun kanssa niin voi tuudittautua ajatukseen ja ei tarvitse sitten vielä vähemmänkään mitään tehdä, ei siis mitään. Aivan mainiota ajatusten virtaa! Nyt voi sitten yhä enemmän pysytellä mitä ennen ja diilata sujuvasti itsensä pois kaikesta vielä enemmän. Käsittämätöntä, no aivan sama en jaksa muutenkaan enää tätä. Pysyköön pimeydessä ja syvällä itsessään, jälkeenpäin on turha nurista🥱
sivusta - Anonyymi00024
En mä sen kanssa ole. Edelleen oot tervetullut tänään mökille.
- Anonyymi00015
Kuka ketä ei mun tarvi nähdä tietääkseni totuuden mä tiedän jo siinä hetkessä kun suunnittelee edes mulle valehtelevansa osaa löytää varmaan ilman eri pyyntöäkin narsistille ei toimi vähempi yksikin virhe se on ulos eivät opi muutoin vahingossakaan mitään ei pidä unohtaa koskaan kerran narsisti aina narsisti ihan samalla tavoin kerran alkoholisti aina alkoholisti mikä ihminen siis on ihminenhän on sitä mitä itse itsestään tekee toisilla on ne täydelliset kaverit ohjaamassa suuntaa toisilla luotettavat kaverit mä olen aina taas viihtyny enemmän yksinäni koskaan ole niin yksin ollukkaan kun parisuhteessa oppi toki sen mitä yksinäisyys on v ittu että se on autuasta
- Anonyymi00018
Mitäs se nyt tarkoittaa jos näkisi?
- Anonyymi00019
imeksi sinä munaa
- Anonyymi00021
Vois imasta vähä 🤣
- Anonyymi00025
Mies+mies
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen281552- 751289
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841241Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m101084Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291045- 72936
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.91909Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok143737Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast52732Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86697Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää54623- 146614
- 50599
- 28598
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13589Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua91587Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä23581- 37568
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.94566- 46553