VR ei myönnä erillistä työttömyysalennusta junalipuistaan. Alennusryhmiin kuuluvat tällä hetkellä vain lapset, opiskelijat, eläkeläiset sekä varus- ja siviilipalvelusvelvolliset.
Miksi VR ei huomioi työttömiä
21
89
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan sama huomiousiko ketään. VR:n käyttö loppu jo ajat sitten. Myönnän, oli kiva hypätä junaan extemporo ja lähteä johonkin ihan huvin vuoksi, kun lipun sai ostaa junasta ja junatkin kulki. Nyt pitää ladata äppiä tai etsiä jostain "ärrä", että sen lipun saa ja tietää tyyliin minuutilleen koska lähdet ja koska tulet takasin. Sitten junaan, pääset vähän matkaa ja taas joku vika ja junaliikenne seis!
Kyllä oma auto on poikaa ilman aikatauluja. - Anonyymi00002
Lasten liput ja menot joutuu kaikesta huolimatta maksamaan vanhemmat ja vieläpä luopumaan omasta elämästä lasten vuoksi. Muut vähätuloiset tai tulottomat ryhmät tekevät jotain. Työttömät ei tee mitään. Työttömyys on heidän oma vika. Yhteiskunta kaikesta huolimatta korvaa jos työtä lähtee hakemaan kotinurkkia pidemmältä taikka hoitamaan sairauttaan. Ei täällä millään huviajelulla olla. Täällä ollaan tekemässä.
- Anonyymi00005
sun päähän pitäisi porata JÄRKEÄ:.ei kyllä varmaan onnistuisi. pottuile vaan. kyllä sulle kostetaan.
- Anonyymi00003
Tuttu aikoinaan meni uimahalliin ja oli yötön ni uimahallin työntekijä kysy ookko liiton vai kelan päivärahoilla voi helvata selvittää nyt tuossa sitten tulonlähteensä.
- Anonyymi00008
Olisi pitänyt vielä syttyä tuo punainen vilkkuvalo + räikkä pään yläpuolelle.
- Anonyymi00004
Työtön voi matkustaa aina halvimmilla lipuilla.
- Anonyymi00006
Tuet ovat liian suuret jos työttömällä on varaa junailuun
- Anonyymi00021UUSI
Joutoväki matkustaa Tallinnan risteilyillä tarjousaikana ja roudaa viinaa myytäväksi Suomessa.
- Anonyymi00007
VR on kyllä mennyt vaikeaksi käyttää , kun asioiden pitäisi helpottua nykypäivänä niin ei , onkohan tuo lipunkin saanti ihan rahalla ollut pakko tehdä noin vaikeaksi , Miksi näitä ei nosteta puheenaiheeksi ihan päättäjätasolla kun eivät itse halua palvella ihmisiä , kummalliseksi on mennyt kun kumminkin ihan keskeisiä asioita yhteiskunnassa . Ihme homma monessa asiassa kun ei enään viitsitä edes ihmistä hankkia rahan vastaanottamiseen , hulluksi on mennyt .
- Anonyymi00010
Mm lippujen osto on näinä päivinä paljon helpompaa kuin aiemmin paitsi jos on uusavuton jonka atktaidot riittävät suomi24ssa valittamiseen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mm lippujen osto on näinä päivinä paljon helpompaa kuin aiemmin paitsi jos on uusavuton jonka atktaidot riittävät suomi24ssa valittamiseen.
On se vaikeaa heille, joilla ei ole pankkikorttia ja pankkitiliä, ostaa junalippu.. Tai jos ei omista älypuhelinta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
On se vaikeaa heille, joilla ei ole pankkikorttia ja pankkitiliä, ostaa junalippu.. Tai jos ei omista älypuhelinta.
Miksi uusavuton menisi junankaan.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei pankkitiliä? Eikä varmaan mitään muutakaan...
- Anonyymi00009
Onneksi oman auton avaimet löytyy helposti ilman äppiä .
- Anonyymi00011
Eihän työtön saa alennusta bussilipuistakaan. Jos saisi niin sehän edellyttäisi voimassa olevaa todistusta työttömyydestä.
- Anonyymi00012
Itse matkustin junalla viimeksi vuonna 1993.
- Anonyymi00013
Oikein!!
- Anonyymi00015
Minä en ole koskaan matkustanut kun pakosta junalla kun bussilla suorien vuorojen loputtua olisi pitänyt kiertää "puoli suomea" ja vaihtoineen olisi mennyt melkein koko päivä perillepääsyyn. Junalla pääsin alle kolmessa tunnissa vaihtoineen.
- Anonyymi00016
Pitäisikö työttömien antaa matkustaa junanvaunujen katoilla niin kuin
vaikka Pakistanissa tai Sri Lankassa.
Se olisi sävähdyttävä kokemus ...... ainakin sähköjunissa. - Anonyymi00017
Työttömällä on kyllä aikaa kyttäillä halvat junaliput ja muutkin liput halpisbussiin, sekä lennoille.
Meidän porukat kävi juuri konserteissa Tukholmassa ja löytyi niin edulliset liput joka paikkaan, että ei maksaneet juuri mitään.
Ihme vinkumista, että ei muka saa sitä ja tätä työttömänä tai muuten köyhänä. Kait sitä voi järkeä käyttää ja bongata halvat tarjoukset! - Anonyymi00018
Onko VR jokin sosialitoimisto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472