Leskianoppini sanoi että ei ollut yli 10v saanut kullia kun nussin sitä juhannusyönä salaa, vaimon nukahdettua menin takkahuoneeseen missä anoppi oli nukkumassa niin kuin olin anopille illalla sanonut että saat ikimuistoisen Juhannuksen. Anoppikin jo nukkui kun menin sen viereen ja hiljaa herätin sen suutelemalla ensin poskelle ja kysyin saanko tulla viekkuus, anoppi hymyili ihanasti, nosti peittoa ja sanoi tule kulta ollaan ihan hiljaa. Oli ihana tuntea anopin iho omaani vasten, anopilla oli vain pikkuhousut jalassa. Isot rinnat ja nännit oli juuri niin upat kuin olin kuvitellut. Pyysin menemään selälleen että saisin ihailla kuinka haluttava ja seksikäs Anoppi minulla onkaan, samalla hieroin tissejä ja välillä imin ja nuolin nännejä, ne nöpöttivät ihanasti. Laitoin käteni pillun kummulle ja hieroin pillua ensin pikkuhousujen päältä sitten laitoin sormeni housujen välistä pillun huulille ja hieroin huulia ja klitorista. Tunsin kuinka pillu tuli jo kiimasta märäksi ja näytin anopille kuinka nuolin sormestani sen kiiman makua, sanoin että anoppi kulta maistut hyvältä. Sitten otin kullini esiin sanoen että nyt anoppi kulta saat juhannus kullia. Anoppi oikein tyrkytti pilluaan kun asetin kullin pillun huulille, miten ihanalta tuntui vihdoinkin saada anopin pillua, nautin joka työnnöstä kun menin aina ihan pohjaan saakka, pillu sykki ja puristi kulliani anopin huokailessa kuinka ihanalta kullini tuntuu, tunsin kuinka sen kynnet painuivat selkääni ja peppuuni kun anoppi inisi nautinnosta. Sitten tunsin kuinka se imee voimalla kaulaani fritsua ja se tuntui niin hyvältä että annoin imeä kunnes tunsin että tulen ja tulikin voimalla niin minäkin aloin samalla imeä anopin kaulaan fritsua että huutaisi onnesta saadessani orkun. Anoppikin tärisi ja voihki ääneen saadessaan heti perään orkun, ihana tunne kun kulli oli vielä sykkivän pillun sisällä ja kun vedin kullini pois niin spermaa valui tuosta ihanasta kiima pillusta vielä pitkään, sanoin että kiitos olit ihananin juhannus panoni mitä olen saanut. Anoppi sanoi niin sinäkin kulta.
Leskianopin luona
13
483
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja taas spedellä suoltaa tuubaa tuutin täydeltä buaahaa
- Anonyymi00008
Kyllä buaahaa tietää speden tekemiset. Mitäs olet speden koppis niuvanniemellä.
- Anonyymi00002
Kiitos tästä, alko seisoo
Kiitos myös täältä. Kulli kourassa nyt.
- Anonyymi00003
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 😅🤣
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitäs jos järki ja kyrpä seisoo samaan aikaan.😂😎🤣😋
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitäs jos järki ja kyrpä seisoo samaan aikaan.😂😎🤣😋
Sää mää ja bää tietää on niin saatanan tyhmä
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllähän sä sen ittekin näytät tajuavan mikä olet. Mitäs olet ja tyhmääkin tyhmempi kela pummi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
No sulla se järki ei ainakaan seiso. Sitä pitäs olla. Kun olet tollanen super tyhmä joudut vaan toistelemaan samaa kommettias ja vieläpä ittesäs.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
No mitäs se saatanan tyhmä määkijä sitten tietäsit muuta kun tuon ittestäs.
- Anonyymi00011
Mitäpä vaimosi tuumasi fritsuistanne?
- Anonyymi00012
Kiihotuin ja kadehdin.
- Anonyymi00013
Kateellinen olen. Tänään viimeksi sain ihailla oman anopin isoja rintoja ja muhevaa perää.
Panemaan en ole päässyt, mutta jos olis mahkuja varmasti naisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550