Nakuranta ja hieman turpea kalu

Anonyymi-ap

Kuinka turpea kalu saa olla nakurannalla? Itse tykkään kun oma on hieman paisuneena, mutta osoittaa vielä alaspäin. Näyttää tosi kivalta ja paljon isommalta kuin täysin levossa. Täysin sheivattu ja näkyy hyvin. Penisrengasta on myös ihana pitää.

25

614

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oikeasti puoli veltto antaa silmälle iloa ja ihan parasta kun on hoidettu siistiksi. Eikä tarvi olla kovin suuurika niin innostaa nähdä ja kosketella

• Anonyymi00010

Sullahan siitä kokemusta löytyy.

• Anonyymi00002

Sulla ei paisu kun se mätäpaise hartioittes välissä ja kohta sää mää ja bää tunkee nokkansa tähänkin hommaan

• Anonyymi00008

Mistähän sinäkin reppana kenenkin mätäpaiseet tietäsit. Mikäs homma sulla määkijällä on menossa.

• Anonyymi00009

Katos sehän on taas sää mää ja bäää ja paise sillä on hartioitten välissä.

• Anonyymi00012

Hyvä yritys hämätä. Mitäs olet sää mää ja bää.

• Anonyymi00004

Ilman muuta. Jos vaan kehtaat niin silmän ruokaa tuo olisi.

• Anonyymi00005

Toivottavasti korppi tulee puhkoo pallisi

• Anonyymi00006

Ei minulla ole estoja sen suhteen eikä muuhunkaan. jotenkin ihanoin kun on oma itseensä ei tarvitse. Häpeillä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Toivottavasti korppi tulee puhkoo pallisi

Kyllähän eunukki tietää.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllähän eunukki tietää.

sulla ei ole muuta syötävää kun silmät. Tosi idiootti

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Katos eunukki kilahti. Osuiko ja upposi eunukkia noi syvälle.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinähän tuon ittestäs tiedät. Mitäs olet idioottien idiootti.

• Anonyymi00007

Oon kans täysin sheivattu, 52v mies. Pidän yleensä kahta rengasta. Molemmat metallisia, toinen isompi juuressa ja toinen terskan tyvessä. Kokeilemalla löysin sopivat. Molemmat pysyvät paikallaan, oli uimavesi kuinka kylmää vaan. Erektiossa eivät tietysti anna periksi mut ovat juuri sopivan kokoisia. Tuossa mikä jää vähän piiloon terskan juureen, on 2 palloa jotka ovat vähän lisäpainona. Se vielä korostaa mulkun heilumista. Mutta erektio on taatusti kivikova... Nakurannalla en ole vielä käynyt mut esim mökillä otan monesti nakkena aurinkoa.

• Anonyymi00013

on se komee näky kuola alkaa valuun ja peppua kutiaa tuu jo

• Anonyymi00017

On aika iso ja paksu joka on puoli jäykkä, mutta ei pystyssä. Ainakin pariskunnat on katsellut pitkään

• Anonyymi00018

Jos mä näytän kaiken ja oon ajellut vielä itteni posliiniksi miesten mieliksi niin olisi kyllä ihan suotavaa nähdä vasta palkkioksi jotain tuollaista.
      Ei voi olla aina niin että naiset näyttää pimppiään ja miehille se ei mukaan mitään vaikuta.
      Kullit nyt jätkät esiin ja muna pystyyn jos naista katsoo.
      N 41

• Anonyymi00019

22/6 kivikovana vois maistaa kiimamehuja...

• Anonyymi00020

N41. Täällä on sellainen mistä varmasti tykkäät M.50

• Anonyymi00021

Itse olen myös täysin sileä ja käytän rengasta,tuntuu ja näyttää mukavalta.M 62

• Anonyymi00022

Mieheni kanssa käyty jonkun kerran nakurannalla, paikkahan ei ole rakastelua varten vaan aurinko ja uinti ovat ne asiat. Tullut tietenkin katseltua miehiä ja rannalle ei sovi seisova muna, se on ihan muuhun käyttöön sitten. Toki näkee kyllä että on sellaisia puolijäykkiä kuten omalla miehelläkin voi olla mutta ei niitä esitellä tarvii.

Eine miehet ainoita syntisiä ole, näkee myös paljon naisia jotka tulevat viereen pyllistelemään siten että ei jää epäselvyyttä miltä alakerta näyttää.

• Anonyymi00023

Itselle itsestäänselvää että käytän aina rengasta - kivasti nostaa koko pakettia paremmin esille ja pitää kalua sopivan turpeana ja tietysti aina liikkuvat taakse vedettynä. Tämä tietysti vain aikuisten seurassa. Mulle on sama kiihottaako naisia vai miehiä tai ei lainkaan.

• Anonyymi00024

Ihanaa kun on muitakin, joiten mielestä kalun esittely on kivaa

• Anonyymi00025

Viime kesänä oli pari aktiivista naista jotka loi pitkiä katseita turpeaan kulliini. Pariskunta tuli parin metrin päähän, oilhan se kiva siinä olla katseltava. Toinen nainen oli yksinään joka ei paljon ujostellut katsettaan.

• Anonyymi00027

Missä rannalla tämä oli? Kuinka turpeana kalusi oli?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      133
      1725
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      228
      875
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      144
      861
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      36
      792
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      73
      757
    6. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      737
    7. 54
      722
    8. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      83
      632
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      64
      623
    10. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      561
    Aihe