"Nyt tasa-arvon puolesta puhuminen on kovaäänisen huutokuoron mielestä ideologista, woketusta, agendajournalismia ja vihervasemmistolaista, ellei peräti kommunismia."
https://www.hs.fi/feature/art-2000012087453.html
Tasa-arvo ottaa takapakkia
21
65
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden vastustaminen on hyvin organisoitua ja rahoitettua toimintaa. Asialla ovat usein konservatiiviset uskonnolliset yhteisöt. Maailman yllä möyryävät taantumuksen myrskyt.
Tavoitteena on tiukentaa aborttilakeja ja heikentää naisten sekä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksia. Sieltä täältä kuuluu ääniä, joiden mukaan naisilta olisi hyvä viedä äänioikeus.
Suomessa ollaan tästä vielä kaukana. Ja pysytäänkin, jos täällä niin halutaan. Mutta ei tasa-arvo itsestään etene. Siitä on pidettävä huolta." - Anonyymi00002
Huutokouro on pieni, mutta kovaääninen. Onneksi ne paljastuu usein vielä maailmanloppua odottaviksi hihhuleiksi/persuiksi eli ei niitä ota vakavissaan, kuin ne itse.
Kyllä maailmaan mölinää mahtuu ja telaketjufeministien mielestä aina mennään takapakkia.
ps korkeakoulusta valmistuneista jo 60% on naisia- Anonyymi00022
Venäjämielisiä ja persuja, risusavottaporukkaa.
- Anonyymi00003
Jo pelkällä pakilla mennään taaksepäin. Kun tähän lisätään "taka" mennäänkin eteenpäin!
- Anonyymi00004
Suomessa on todellakin tasa-arvo-ongelma. Autoileva, lihaasyövä valkoinen heteromies on B-luokan kansalainen, jonka tasa-arvoisuudesta kukaan ei ole kiinnostunut.
- Anonyymi00006
Puhut nyt vain persuista ja ne on Ö-luokan kansalaisia.
- Anonyymi00011
Lihaa syövä heteromies pelkää, että jos toinen saa oikeuksia, joita hänellä on niin ne ovat häneltä pois.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lihaa syövä heteromies pelkää, että jos toinen saa oikeuksia, joita hänellä on niin ne ovat häneltä pois.
Meistä, jotka emme ole poikkeavia, halutaan tehdä poikkeavia.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuka teistä on poikkeavia tekemässä?
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Te persut nimenomaan olette poikkeavia.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuka teistä on poikkeavia tekemässä?
Media joka on täynnä homosteijoita ja matuja
- Anonyymi00005
Lapsellista kuvitella jonkun "tasa-arvon" olevan.
Naisten satumaailmoja.
Maailmanparantajien utopiaa.
Menkää pimut Englantiin estämään mamujen lastenraiskausta.- Anonyymi00023
Mene itse. Ota vesuri mukaan, että voit tehdä risuja samalla. Mene Avensiksella, jollaiseen trollilla ei ole varaa.
- Anonyymi00007
Ennen piian sai raiskata ja sitä ennen orjan jos teki mieli.
Raamatussakin on ohjeet orjan rankaisemiseksi. - Anonyymi00008
Matut edustavat isoa osaa raiskuuksista.
- Anonyymi00024
Persut ovat kateellisia tuostakin.
- Anonyymi00013
2019:
Lehti paljastaa: Britannian poliisin seksuaalisista väärinkäytöksistä on kanneltu lähes 1500 kertaa – syytöksissä lasten hyväksikäyttöä, groomingia ja raiskauksia - Anonyymi00016
2023:
Selvitykset paljastavat Britannian poliisien joukossa olevan paljon rasismia, homofobiaa ja naisvihaa. Naispoliisien mukaan “poikakerho” rankaisee väärinkäytöksistä valittavia.
- Anonyymi00015
Sdp- ei tuomitse !
- Anonyymi00019
Persuriikka käyttää aikaa toisten valtioiden asioiden pohtimiseen vaikka on päättäjänä ajanut Suomen demokratian tason jyrkkään alenentumiseen, sosiaalisen kehityksen tarkkailuun sekä talouden alijäämämenettelyyn
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477