Millaisia boksereita muut vähän reilummin varustetut ostavat ja käyttävät? Olen muutamia merkkejä, esim Club seveniä katsellut, mutten vielä tilannut.
Ideana olisi, etteivät bokserit purista tai hierrä, mutta tarjoaisivat myös hyvän tuen liikkuessa ja urheillessa. En mikään jättikokoinen ole, mutta silti löysänä 15cm oleva yhdessä isojen kivesten kanssa riittää tähän ongelmaan.
Boksereita vähän isommalle?
14
161
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
UUHH! ALETAANKO oleen, olen etsinyt sun tyyppistä kolkasta ailamieskaveria. Mua kiihottaa katsella miehiä kalsareissa joilla pullottaa kunnolla... mutta alastomana kaikki tuplaantuu!
- Anonyymi00002
Sorry, siis kookasta AIKAMIESTÄ edellä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sorry, siis kookasta AIKAMIESTÄ edellä.
Hyi hemmetti
- Anonyymi00003
Ei liity mitenkään mihinkään, mutta pakko kysyä, että miten iso tuollainen on kovana? Toi on pehmeenä isompi ku mulla kovana
- Anonyymi00004
22cm on mittaa kovana.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
22cm on mittaa kovana.
Sulla nyt oo kovana ku mielikuvitus. Mee nukkuu pässi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sulla nyt oo kovana ku mielikuvitus. Mee nukkuu pässi.
Eli tuulitunneli korvies välissä
- Anonyymi00006
Ei oikein löydy isoja boxereita. On tuo jättiläinen niin iso ja paksu, että sitä ei saa mahtumaan. Siksi en käytä mitään alla. Tosin pahasti kyllä näkyy lahkeessa, mutta ei voi mitään. Naiset kyllä katsoo
- Anonyymi00009
Sulla ole kun se mätäpaise hartioittes välissä
- Anonyymi00010
Naiset käy kuumina ja pillut kostuu isosta.
- Anonyymi00011
Paksu pitkä varsi näkyy pulleana housuissa.
- Anonyymi00012
Naiset valuu hunajaa kaupassakin, kun tuijottavat pullottavaa etumustani. Kyllä imartelee isoa kyrpääni.
- Anonyymi00013
Kommadona
- Anonyymi00014
Levossa 18 ja paksuuttakin 17cm. Tämä kun on jäykkä, niin nainen joutuu käyttämään kahta kättä huolella ja pilluun kun olen menossa, niin halkeaa kunnolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 168976
- 86780
- 57761
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46633
- 60572
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko68560Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35545Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537- 26531