Sinäkin sen tiedät ja monet sen näkevät.
Maailma on kuitenkin paha ja siksi väärennöksiä on paljon liikkeellä.
Nuo jotka etsivät omaa hyväänsä ja toisten vahinkoa, hedelmistä heidätkin tunnistaa mitä sakkia pohjimmiltaan ovat.
He ovat törkeitä, väärentäjiä ja matkivat kuin papukaijat, mutta älkää menkö harhaan viettelystensä edessä.
Heillä ei ole sitä sisintä josta mitään hyvää tulisi, heillä on vain varastettu ulkokuori peittämässä sitä sisintä joka pahuutta ja vääryyttä tulvii.
Kuin saasta kauniisti paketoituna, katso siis ettei paketti taikka mainos sinua harhauta.
:/
Nainen, tiedän kyllä että minulla on ote sinuun
Anonyymi-ap
1
99
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
He ovat niitä joista on kirjoitettu.
Suoran tien hylkääjiä, rakastavat vääryyden palkkaa, vedettömiä lähteitä ja pimeyden synkeys on heille varattu.
Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742435Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372017- 1021256
- 491022
- 94937
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26867- 31755
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154748- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56608