Suomi profetiat ja profeettojen varoitukset Suomen lopunajan siionin kansalle

Anonyymi-ap

Tiedätkö nämä kristittyjen ja kantasuomalaisten sanonnat?

Some mahdollistaa idän ja lännen tiltujen videoiden seuraamisen. Useiden YouTube kanavien useat videot on globotiltujen tai idäntiltujen ideologiaa ja agendaa. Sen lauluja laulaa kenen leipää syövät.

Globotiltujen kanavat on jatkumoa lännen svekomaaniaan, massapsykoosin ylläpitoa. EU ja NATO jäseyys illuusion naivia ihannointia massapsykoosissa.

Useat some ja YouTube videot edustaa globalistien ideologiaa, joka aatteena on 100% rasismia ja uutta WEF kommunismia ja EU kommunismin diktatuuria. Kaikkialla länsimaissa ja maailmassa joissa heidän desantti myyrät on vallassa.

He kun haluavat lakkauttaa kaikki kansallisvaltiot kaikkialla, kaikissa valtioissa rajoittaa ja lakkauttaa sanan ja tiedonkulunvapautta, lailistaa palkattoman työn teettämisen (WEF et omista mitään olet onnellinen), aloittaa digi ID massavalvonnan, haluavat 666 yhteiskunnan, valitsevat EU komissioon johtoo Ursula von de Layenin (tai jonkun muun henkilön) ilman demokratiaa, läntisessä valtamediassa vähättelevät piiloittelevat vaihtoväen tuomia ongelmia, koronapiikillä bioaseella massa piikittivät satojamiljoonia ja tulevilla mahdollisilla piikeillä, jne...

🆘 Suomen EU ja NATO jäsenyys on vastoin Suomen perustuslakia ja siten ne ovat laittomia!
Tänään EU/WEF/NATO-Suomi on ollut laittomassa tilassa jo vuosia.

Hyvä muistaa ja tiedosta nämä menneiden sukupolvien viisaudet!

"Ei tule apua idästä, ei lännestä, ei vuorisesta erämaasta.
✅ Psalmi.75:7 (Raamattu käännös 1933/38)

Ei uutta auringon alla...

"Oma maa mansikka, muu maa mustikka."
✅ 1600-1700 luvulta

"Jälkimaailma, seiso täällä omalla pohjallasi äläkä luota vieraan apuun."
✅ Augustin Ehrensvärd (1700 luvulla)

"Ruotsalaisia emme ole, venäläisiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis suomalaisia."
✅ Adolf Ivar Arwidsson (1821 luvulla)

"Suomi on herännyt tuntemaan itsensä; se tahtoo olla kansa."
✅ J. V. Snelman (noin 1840 luvulla)

"Kansan tulee turvata vain omaan voimaansa."
✅ J. K. Paasikivi (noin 1920)

"Suomalaisia sotilaita johdetaan edestä."
✅ Adolf Ehrnrooth (jalkaväenkenraali 1944)

"Suomi on hyvä maa. Se on paras maa meille suomalaisille."
✅ Väinö Linna (1953 romaanissa Tuntematon sotilas)

"On lotto voitto syntyä Suomeen."
✅ Urho Kekkonen (1978 uudenvuoden puheessa)

"Kyllä kansa tietää."
✅ Veikko Vennamo (SMP puolueen johtaja 1970 luku)

"Kaikesta selvitään. Suomi on sitkeä kansa."
✅ Mauno Koivisto (syvän laman aikana 1990 luku)

"Suomi on hyvä maa. Se on paras maa meille suomalaisille. Se on puoustamisen arvoinen maa, ja ainoa puolustaja on Suomen oma kansa."
"Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei hallitse nykyisyyttään, eikä ole valmis rakentamaan tulevaisuuttaan..."
"Älkää lähtekö lipettiin, jos paha päivä tulee. Me puolustimme tätä maata talvi- ja jatkosodassa, ja se kannatti."
"Vain puolustushengen kautta Suomi pysyy Suomena ja suomalaisena."
✅ Adolf Ehrnrooth (1944 luvulla ja tv haastattelussa 1994)

Ei uutta auringon alla?

🆘1.1.1995 Suomen perustuslain mukaan laiton EU jäsenyys
🆘4.4.2023 Suomen perustuslain mukaan laiton NATO jäsenyys

Ei uutta auringon alla?

🆘2026 ?
🆘2027 ?

...Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herra ei kaupunkia varjele, niin turhaan vartija valvoo. Turhaan te nousette varhain ja myöhään menette levolle ja syötte leipänne murheella: yhtä hyvin hän antaa ystävilleen heidän nukkuessansa.
✅ Psalmi.127:1-2

Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
✅ Psalmi.50:15

Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle ja ilmoitan sinulle suuria ja salattuja asioita, joita sinä et tiedä.
✅ Jer.33:3

+ Jer.29:7, Jes.58:1, Jes.53, Joh.3:16-21

7

154

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ekumenia taustainen valtiojohto heidän loosit ja lahkot.

Haluaa sodan Venäjää vastaan !

Mikko Paunio: Epstein-luokka haluaa sodan Venäjää vastaan hinnalla millä hyvänsä – Suomen äidit herätkää
      uutinen 21.6.2026
      https://www.uutispeili.fi/index.php/2026/06/21/mikko-paunio-epstein-luokka-haluaa-sodan-venajaa-vastaan-hinnalla-milla-hyvansa-suomen-aidit-heratkaa/

Hänen keskeinen geopoliittinen teesinsä on, että maailma on jakautunut nyt kahteen leiriin: 1) Lontoon Cityn ja sen satelliittipankkiirien eli Epstein luokan imperialistista ja globalistista maailmanjärjestystä politiikkaa vuosisatoja harjoittaneeseen länteen ja 2) kaikkiin muihin eli suvereeneja valtioita puolustavaan leiriin.

Olen samaa mieltä Alex Kraynerin kanssa siitä, että globalistien viimeiset salaseuranaamiot putosivat, kun Ison Britannian parlamentti julkaisi yleisölahjoituksilla rahoitetun raportin. Siinä paljastetaan yksityiskohtaisesti, kuinka pakistanilaiset miehet ovat joukkoraiskanneet viimeisen 25 vuoden aikana ainakin 250 000 kenties 500 000 lähinnä valkoisia työväenluokkaan kuuluneita alaikäisiä tyttöjä syytäjäviranomaisten (erityisesti Keir Starmer ollessaa 2010 luvulla valtakunnan syyttäjä), Lontoon pormestarin Sadiq Khanin, poliisin ja sosiaaliviranomaisten suojellessa globalistien edistämän woken nimissä joukkoraiskaajia tyttölapsien sijaan. Todistajien kertomukset ovat musertavia ja sydäntä särkeviä.

Ison Britannian kuningashuone, maan hallitus ja valtamedia ovat olleet hiljaa raportista. Samaan aikaan erityisesti USA:ssa mutta myös Euroopassa kymmeniä miljoonia katsojia keräävät someinfluensserit ja osa valtamediaa (Foxnews) ovat uutisoineet ja kommentoineet laajasti raportin kauhistuttavaa sisältöä. Esimerkiksi Matt Walsh kuvaili raporttia ”yhdeksi ihmiskunnan suurimmista tunnetuista rikoksista”.

Ison Britannian eliitti ja globaaliherrat ovat kauhuissaan tilanteesta ja koettavat eri keinoin estää kansalaisten tiedon saannin ja vaihtamalla Ison Britannian poliittisen historian vihatuimman ja halveksituimman pääministerin Keir Stalinin Andy Burnham nimiseen pohjoisen poliitikkoon. Burnham tulee jatkamaan Ison Britannian samaa geopoliittista linjaa eli hyökkäystä Venäjälle ja suursodan valmistelua Venäjää vastaan, tosin vailla todellista sotavoimaa.

Kuningas Charles III piti keväällä puheen USA:n kongressissa, jossa hän käytännössä julisti sodan Venäjää vastaan. Olemme taas samassa tilanteessa kuin Kaarle XII:n (1700-luku), Napoleonin ja Krimin sotien (1800-luku) ja Hitlerin Barbarossan (1900-luku) aikoina. Lontoon Cityn johdolla länsi yritti ensin Ukrainan konfliktilla ja massiivisilla talouspakotteilla – tosin epäonnistuen taas – kaataa Venäjän hallituksen. Suomi-neito on nyt styyrattu todella vaaralliseen tilanteeseen, mitä Venäjän vastaisilla haukkalausunnoilla pahennetaan ja luottamalla hyvin epävarmoihin lännen turvatakuisiin.

Ainoa, mihin länsi nyt enää kykenee on tukea vaarallisesti sen Ukrainan proksisotaa Venäjää vastaa antamalla kymmeniä tuhansia drooneja Ukrainalle, missä ne kootaan ja uskottelemalla, että Ukraina voittaa sodan, vaikka mikää tieto rintamalta ei tue tätä laajalti lännen tiedotusvälineissä jaettu tietoa. Ukraina ei itse niitä rakenna. Tilanne on akutisoitumassa, vaikka droonien strateginen merkitys on rajallinen monen asiantuntijan mukaan.

Kun globaali eliitti puhuu sodan aloittamisesta joskus 2030 tienoilla, Venäjällä kasvaa nyt raivo sotapsykoosiin globalistien sotapropagandalla ajettua länttä kohtaan Moskovan drooni-iskujen vuoksi ja siellä on otettu esiin jopa taktisen ydinaseen käyttö (John Mearsheimerin ja Sergei Karaganovin keskustelu Glenn Diesenin YouTube kanavalla); sotapsykoosin synnyttämisen keskeinen teesi on, että Venäjä vain bluffaa, kun se sanoo iskevänsä lujasti länttä ja Ukrainaa vastaan ja näin länsi voi eskaloida vailla turvallisuusseurauksia.

Venäjän sanotaan olevan valtaamassa koko Euroopan ja seuraavana päivänä sanotaan, että se on kuppanen bensa-asema.

Palataan Alex Kraynerin teeseihin. Suuresti heikentyneen globaalieliitin pelikirja on selvä eli aiheuttamalla Suuren nollauksen ja erityisesti vihreiden energiateesien myötä kaaosta ja taloudellista ahdinkoa yhteiskuntia valmistetaan sotaan kertomalla Venäjän uhasta, joka saa nuoret miehet liittymään armeijoihin puolustamaan maataan. Kun sitten nuoret miehemme ovat rintamalla, jäävät naiset globalistien tarkoituksella tuotujen raakalaisten uhreiksi kotirintamalla. Alex Kraynerin mukaan Putin on tietoinen tästä pelikirjasta ja viimeiseen saakka estää Venäjän ja lännen suursodan.

Sinänsä tämä eliitin puolesta taistelu Venäjää vastaan on täysin absurdia ja esimerkiksi mielialat Ison Britannian, Ranskan ja Saksan käytännössä aseita vailla olevissa miniarmeijoissa ovat täysin sotaa vastaan, koska lännellä ei ole minkään sortin teollista kykyä käydä sotaa Venäjää vastaan. Vihreän siirtymän Euroopan militarisointi on lähinnä huono vitsi. Loput vähäiset rahamme kyllä saadaan kulutettua mihin tahansa Kankkulan kaivoon, ...

• Anonyymi00003

Vaikuttaa vähän ryssän propagandalta. Joka tapauksessa kun lukee Ilmestyskirjaa, siinä sanotaan, että 200-miljoonainen armeija lähtee liikkeelle ja tuhoaa 1/3:n maapallon väestöstä lopun aikoina. Mikä tarkoittanee yli 2 miljardia kuolonuhria. Itse olen lukenut sellaisen profetian, että joka maassa on joku suoja-alue, mikä säästyy tuholta. Venäjä voi aloittaa sodan menestyksellä, mutta sitten se kaadetaan tai poltetaan tuhkaksi. Uusia ja tänään tuntemattomia aseita käytetään. Jos länttä johtaa illuminaatit, näille napin painallukset ovat riemullinen asia. Sitä tällaiset Karaganovin kaltaiset pässinpäät ei tajua. No, suuri sota on ennen kaikkea Jumalan rangaistus maanpäälliselle lihalle. Itse uskon, että suuren sotaan on vielä aikaa; ehkä joskus 2030-2040 alkaa tunnelma tihentyä??

• Anonyymi00004

Taidat olla euglobojentiltuja, tekstistäsi päätellen.

EU on uudelleen noussutta pimeyden pahuuden Rooman valtakuntaa josta uskovat varoitti jo yli 30 vuotta sitten.

EU kommision johtoon valittu Ursula vo der Leyen ei valittu demokraattisesti vaaleilla. EU ja sen valtaeliiti politpyroon rälssipajaristo on pahempi kommunistinen diktatuuri kuin ex Neuvostoliitto.

• Anonyymi00005

Taidat olla usaglobojentiltuja, tekstistäsi päätellen.

Sillä missään Kirjoituksissa ei sanota että on joku "turva-kaupunki" (etsi Kirjoituksista mitä tämä merkitsee) vaan PAHAT jenkit eli pääpirut HELLuntailaiset eksyttävät!

Vain ja YKSIN Jeesus on turva "satama"
        Ps. 107:30
        He iloitsivat, kun tuli tyyni, ja hän vei heidät toivottuun satamaan.

ja taas pimeää jenkki oppia!
        Itse uskon, että suuren sotaan on vielä aikaa; ehkä joskus 2030-2040 alkaa tunnelma tihentyä??

He ja paha haluaa että pidät toivon väärää oppii ja opetukseen:
        KUKAAN, en edes minä tiedä aikaa jollois tämä / nämä ihmeelliset asiat tapahtuvat!

ap 1
        7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut

"Joka tapauksessa kun lukee Ilmestyskirjaa, siinä sanotaan, että 200-miljoonainen armeija"

MIHIN Kirjoitukseen Jumala itse viitaa tai siteeraaa??

on hyvä LUKEA, ja itse ajatella:
        Nyt toki tiedät että, ISÄ, Jumala Kaikkivaltias antoi tämän ilmoituksen Pojalleen Jeesukselle ja Jeesus Johannekselle ja Johannes meille.

Ilm. 1:1
        1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,
        2 joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.

siis LUE samaa lähdettä, kuin "Jeesus luki ja Isä" ja Johannes.
        Eenokin kirjaa ja muita epo-kirjoja, esim se on kirjoitettuna "Oikeamielisen kirjassa": ???

Nyt Miten lue Eenokin kirjaa?

"Venäjä voi aloittaa sodan menestyksellä, mutta sitten se kaadetaan tai poltetaan tuhkaksi. "
        Voi mitä valhetta!!!

2. Moos. 23:7
        7 Pysy erilläsi väärästä asiasta, äläkä surmaa viatonta ja syytöntä, sillä minä en julista syyllistä syyttömäksi.

5. Moos. 25:1
        "Jos syntyy riita miesten välillä ja he astuvat oikeuden eteen ja heidät tuomitaan, syytön syyttömäksi ja syyllinen syylliseksi,

Sananl. 24:24
        Joka sanoo syylliselle: "Sinä olet syytön", sitä kansat kiroavat, kansakunnat sadattelevat.

Jenkit alloitti tämän kahakan vuonna 2014 tai jopa aikaisemmin!

LUE JA OPI!

ja sitten, 99% varmuudella oas Venäjän uljasta kansaa, erikoisesti, Suomen itä-rajalla on EFRAIMIN jälkeläisiä!

JOpa valhe media myöntää tämän!!!
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008762859.html

"Suomensukuiset kansat ovat uusimpien tutkimusten mukaan lähtöisin Uralin takaa, Länsi-Siperiasta."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalais-ugrilaiset_kansat
        tutki erikoisesti Komit ja Marit!!!

ja EFRAIM on nyt ISRAEL, OIKEA ISRAEL!
        ja Jumala on sen ISÄ, ei Aabraham!

Jer. 31:9
        Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

"Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä,"

Mistä He tulevat??

8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.

pohjoisesta maasta,
        maan perimmäisiltä ääriltä.

Nyt Mitä Jeesus opettaa omistaan, toisin kuin jenkit ja muut pahat HELLuntailaiset??

Joh. 10:
        16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

MIHIN Kirjoituksiin / kirjoitukseen Jeesus viittaa?
        etsi itse ja TUTKI

kaksi lammas laumaa ja toinen on jossain !

Joten Suomalaiset ja osa Venäläisistä on varmasti osa EFRAIMIA.

Hes 37, 38 ja 39 luku Sakarka luku 12 ja Jer luvut 23, 26 ja 31 !
        Lue ja OPI!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Taidat olla usaglobojentiltuja, tekstistäsi päätellen.

Sillä missään Kirjoituksissa ei sanota että on joku "turva-kaupunki" (etsi Kirjoituksista mitä tämä merkitsee) vaan PAHAT jenkit eli pääpirut HELLuntailaiset eksyttävät!

Vain ja YKSIN Jeesus on turva "satama"
        Ps. 107:30
        He iloitsivat, kun tuli tyyni, ja hän vei heidät toivottuun satamaan.

ja taas pimeää jenkki oppia!
        Itse uskon, että suuren sotaan on vielä aikaa; ehkä joskus 2030-2040 alkaa tunnelma tihentyä??

He ja paha haluaa että pidät toivon väärää oppii ja opetukseen:
        KUKAAN, en edes minä tiedä aikaa jollois tämä / nämä ihmeelliset asiat tapahtuvat!

ap 1
        7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut

"Joka tapauksessa kun lukee Ilmestyskirjaa, siinä sanotaan, että 200-miljoonainen armeija"

MIHIN Kirjoitukseen Jumala itse viitaa tai siteeraaa??

on hyvä LUKEA, ja itse ajatella:
        Nyt toki tiedät että, ISÄ, Jumala Kaikkivaltias antoi tämän ilmoituksen Pojalleen Jeesukselle ja Jeesus Johannekselle ja Johannes meille.

Ilm. 1:1
        1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,
        2 joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.

siis LUE samaa lähdettä, kuin "Jeesus luki ja Isä" ja Johannes.
        Eenokin kirjaa ja muita epo-kirjoja, esim se on kirjoitettuna "Oikeamielisen kirjassa": ???

Nyt Miten lue Eenokin kirjaa?

"Venäjä voi aloittaa sodan menestyksellä, mutta sitten se kaadetaan tai poltetaan tuhkaksi. "
        Voi mitä valhetta!!!

2. Moos. 23:7
        7 Pysy erilläsi väärästä asiasta, äläkä surmaa viatonta ja syytöntä, sillä minä en julista syyllistä syyttömäksi.

5. Moos. 25:1
        "Jos syntyy riita miesten välillä ja he astuvat oikeuden eteen ja heidät tuomitaan, syytön syyttömäksi ja syyllinen syylliseksi,

Joka sanoo syylliselle: "Sinä olet syytön", sitä kansat kiroavat, kansakunnat sadattelevat.

Jenkit alloitti tämän kahakan vuonna 2014 tai jopa aikaisemmin!

LUE JA OPI!

ja sitten, 99% varmuudella oas Venäjän uljasta kansaa, erikoisesti, Suomen itä-rajalla on EFRAIMIN jälkeläisiä!

JOpa valhe media myöntää tämän!!!
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008762859.html

"Suomensukuiset kansat ovat uusimpien tutkimusten mukaan lähtöisin Uralin takaa, Länsi-Siperiasta."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalais-ugrilaiset_kansat
        tutki erikoisesti Komit ja Marit!!!

ja EFRAIM on nyt ISRAEL, OIKEA ISRAEL!
        ja Jumala on sen ISÄ, ei Aabraham!

Jer. 31:9
        Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

"Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä,"

Mistä He tulevat??

8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.

pohjoisesta maasta,
        maan perimmäisiltä ääriltä.

Nyt Mitä Jeesus opettaa omistaan, toisin kuin jenkit ja muut pahat HELLuntailaiset??

Joh. 10:
        16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

MIHIN Kirjoituksiin / kirjoitukseen Jeesus viittaa?
        etsi itse ja TUTKI

kaksi lammas laumaa ja toinen on jossain !

Joten Suomalaiset ja osa Venäläisistä on varmasti osa EFRAIMIA.

Hes 37, 38 ja 39 luku Sakarka luku 12 ja Jer luvut 23, 26 ja 31 !
        Lue ja OPI!

Tarkista ja päivitä vääriä tietojasi, kantasuomalaiset ei ole Venäjän slaaveja koskaan ollut, slaavit blokkasi Venäjän suomalais ugrilaisia heimoja kohti pohjoista ja itää, suomalaiset ei ole lähtöisin sieltäpäin, suomalaiset on ollut näillä nykyisillä seuduilla jo silloin se blokkaus ja slaavien miehitys alkoi.

• Anonyymi00006

Mitkä kaksi valtiota kansaa on jota koko maailma tänää vihaa ja kiroavat?
      Isrealin aluella levat väärät juutalaiset, ei Abrahamin jälkeläiset, askenat juutalaiset, KÄÄNNYNNÄISET ja jenkit joissa se paha pitää valtaa
      "israel" ja jenkit!

• Anonyymi00009

Tarkistappa Raamaatusta, milloin miksi oli hyväksi että muukalaiset kääntyi israelilaisten juutalaisten hebrealaisten uskoon, vaikka heillä ei olisi ollut todistusta hebrealaisesta juutalaisesta israelimaisesta esivanhemmasta ja ei olisi uskona hebrealasten juutalaisten usko joka mainitaan ja kerrotaan opetetaan Toorassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      1008
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      742
    3. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      40
      716
    4. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      145
      702
    5. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      72
      666
    6. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      46
      653
    7. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      645
    8. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      570
    9. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      73
      551
    10. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      111
      537
    11. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      194
      530
    12. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      520
    13. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      471
    14. Sara Sieppi ja hissi tänään

Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      415
    15. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      47
      412
    16. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      63
      409
    17. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      393
    18. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      17
      392
    19. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      77
      381
    20. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      101
      375
    Aihe