Mitä alkoholia olet juonut eilen perjantaina ja tai tänään lauantaina

Anonyymi-ap

Miksi olet juonut alkoholia? Miksi et ole juonut alkoholia?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En mitään alkoholija. Sulatemustikoista veteen juomannuksen just tein siinä oheksessa cashew pähkinöitä söjin. Eilen söjin 37 kpl cashew ähkinöitä.Tänään en laskenut, arvijolta n.20.

Jauhelihaa on tulossa vähäkseisellä lämmöksellä paistinpannuksella kikkoman soijaksisuuveksisteitteittiisteistisesti. Pizzaa aijn tänään laittaa. Siit on ööve risti kuukaus kun oon pitsaa syännä, varmaan kaksi kin kuukautta männynnä kun oon alkana syömään terveellisteisesti váikka ylöstenpaus on ilmeisen kohtapuolin, mutta soronoo, samapa tuo miten mä syön, ja onhan mun pitänä jo aijenminkin syyvä pizzaisteellisteiniillisuutta epäterveeksellisteellisteisenpänä herkullisteisuutena, mutta se on vaan jäänyt kun näköjään puurookkin voi suuonteloiseensa laittaa ja olla puuroutuksella kylläinellinen ja hanpurilaisii on kyllä muistana syyvä silloon tällöön, n kerran pari kuukauvessa.

Ruisleipee söin äsken juustoiseisilla siivuisilla ja markariinilla.

Kuulin että Pastori Pasanen oli 40 vrk vesipaastolla ja sain siitä sitten yllykkeen yrittää jälleen kerran ittehhii koetella ihheäihiin. Nyt on pörssisähkö nollaksellisuuksissa, joten kannattaa sähkömasiinoita käyttää innollistekkaasti.

Selef Urge

• Anonyymi00002

Jokunen keppana tuli otettua ruoan kanssa. Ei sen kummempaa ja aamulla oli mukava herätä.

• Coop-sangriaa mehuun sekoitettuna.

Litra maksaa kahdeksan euroa.

🍷🍷🍷🍷🍷

• Ei yhtään alkoholia tänään eikä eilen.järven rannalla mehua jäillä.maksoi vitosen.
        En tykkää juoda koska se muistuttaa mua siitä surkeasta ajasta kun join.

• Anonyymi00003
        auroraboreallis kirjoitti:

Ei yhtään alkoholia tänään eikä eilen.järven rannalla mehua jäillä.maksoi vitosen.
        En tykkää juoda koska se muistuttaa mua siitä surkeasta ajasta kun join.

Viisaan valinta!👍

• Anonyymi00004

Ei kunnon hihhulit juo

Ne ovat enemmän juovuksissa kuin mitä ne, jotka juo.

Eihän kukaan juo alkoholia mihinkään muuhun kuin omaan typeryyteensä ja sen korostamiseen.

• Anonyymi00005

Alkoholia voi juoda naisen seurassa ja odottaa tilaisuutta sitten kun nainen sammuu.

• Anonyymi00006

Olen juonut alkomahoolia viimeksi vuonna 1970 !

• Anonyymi00011

Otan osaa

• Anonyymi00007

Kaljaa tämennettynä Keski kaljaa. Ja miksikö? Se on nautinto aine ja päihde joka katkaisee arjen tylsyyden ja nollaa mukavasti nupin, jotta tuossiisa jaksaa arjen tylsyyden. Jo ensimmäinen tuoppi tekee terää kun näkee kylmyyttä hikoilevan vaahtopäisen käden ulottuvilla kunnon lasituopissa, eikä missään hikisessä muovi kipossa. Sillo on viikko pelastettu

• Anonyymi00008

on meitä moneen junaan.

• Anonyymi00009

Vähäiset on huvit yksinkertaisella ihmispoloisella.

• Anonyymi00010

Olutta ja lonkeroa.Pikkuhumala on ihan mukava ja ei kiinnosta juoda mitään kunnon kännejä,en ymmärrä edes miksi jotkut juo niin paljon

• Anonyymi00012

Söin just äsken 2 min sitten tosi hywää tuunattuu Grandiosasta parenmaksi tehtylöityy pizzaa.

Grantijoosa pitsakkaaseen laitoin tuunauksellioituneisuuksijana:

Jalopeenoi, paljollisesti juustoo gruyeree kun siitä pitää päästä vanhentumissyistä äkkii eroon, sipuli paloiteltuna toi mamma miijamaisuutta ihanistisuutta mukaan, nautaistasijan lihaa, josta saa makoisaa sikaisuusmakuisuutta suuhuksisuuteen. Sitten sutä yhtä lotskauttelin aikalailla, en muista mitä se on, punaista mehua USA:sta, chilimaustejuomaa, josta tulee kanssa hywää chilimakusiuutta.

Ei tuu muuta mieleen, eikös nythän sitten pötkähtikin muistiin että sinihomeista juustookin laitoin aika ison pötkäleellisen joukkoon. Juu, laavuksikas pihvihän sopisi pitsaan parhaiten, mutta sitä ei ollut kun imaisin herkkulaatuhuippuisat pihvit eilen naamaani suuaukkoiseen.

Sen most se on juu. Paastokkuus vesillisesti 100 prosentijuukkuus alkaa ensi viikokkuus ja jatkuu survive as long as you cantillisteiseti.

Selef Urge

• Anonyymi00013

Kyllä ihminen sekoittaa päänsä kemiallisesti vain omaa typeryyttään.

Sekaisin voi tietysti olla myös syntymälahjana.

• Anonyymi00014

voisi sanoa, että 1974- jälkeen en ole juonut alkoholia.
      Vain silloin olen ottanut"lääkkeeksi"- jota omat pojat on joskus tuoneet- puolivuotta lääkekin säilyy. Eli kun selkävaiva menee riittävän pahaksi- illalla riittävä - ja sänkyyn nukkumaan, että lihakset laukeavat ja aamulla on terveenä.

Tosin on lääkärin kirjoittamat hermokipulääkkeetkin olemassa. Mutta- niillä nukkuu niin sikeästi- ettei tiedä mitään.

Joskus pitää ambulanssi viedä muutamaksi päiväksi sairaalaan, mutta sitä yritän välttään näillä lääkkeillä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37