Pyöräilijä yläosattomissa - Varma kesän merkki

Anonyymi-ap

Onko varmempaa kesän merkkiä kuin pyöräilijä yläosattomissa? Pettymykseni oli suuri, vaikkakaan en ollut täysin yllättynyt, kun pääsin lähemmäs pyöräilijää: Vanhempi mies oli ottanut yläosansa paljaaksi ja antoi rintojensa roikkua vapaasti pyöräillessään vahvassa etukumarassa Porin 28300 postinumeroalueella tänään. Sellaiset lähes B-kupposen kokoiset ryntäät oli tämä mies riisunut paljaiksi. Järkyttävää.

Eikö jokin laki voisi kieltää tällaisen sopimattomuuden taajama-alueella? Miksi miehen pitää saada olla Porin keskustan alueella ylävartalo paljaana, kun nuoret naisetkaan eivät tätä mahdollisuutta käytä kovin ahkeraan? Kielletään taajama-alueella yläosattomuus sekä miehiltä että naisilta. Kielto olisi yhdenvertainen.

Näky oli sen verran hämmentävä ja ahdistava, että päätin juuri varata ajan psykoterapeutille ensi viikoksi, jotta pääsen puhumaan tämän näyn aiheuttamasta ahdistuksesta. Minulla on aivan mieletön homofobia enkä kestä edes puoliksi paljasta miesvartaloa, vaan ennemmin yläosattoman naisvartalon Porin keskustan kaduilla.

Mikä saa miehen riisimaan yläosansa kesäaikaan? Onko tuo oikeasti tarpeellista?

14

86

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minäkin näin tänään sellaisen nallekarhumaisen tatuoidun traanimiehen, ikää noin 45v ja joku väljä Ville-Vallaton-liivi yllään, tisulit keikkuivat kutsuvasti askelten tahdissa :D

• Anonyymi00003

Nasa-Turkka :D

• Anonyymi00006

Ei hyvä luoja. Miksi ne tekevät tuollaista? Ihan oikeasti, mikä hinku on esitellä sitä yläkroppaa? Eivät nuoret naisetkaan kulje ylisuuret hihattomat t-paidat yllään ja anna tisulien vilkkua hihattomien t-paitojen hiha-aukoista. Jestas, on minullakin fetissit.

• Anonyymi00002

Pitääå nyt muistaa että on kova helle ja nallet hikoavat trikoossa joten paita pois jos siltä tuntuu

• Anonyymi00007

Miten voi olla, että nallet hikoavat, mutta nuoret 18-vuotiaat naiset eivät hikoile niin, että pitäisi ottaa yläkroppa paljaaksi Porin keskustan kaduilla?

• Anonyymi00004

Viimekesänä tuli vastaan nainen jolla läpinäkyvä löysä olkainpaita, liivejä ei alla ja emakonkokoiset ryntään keikkuivat askelten tahtiin laidasta-laitaan tullen kainaloaukosta tervehtimään aurinkoa.

Oli kyllä sellaset ponttoonit että jäivät mieleen :D

• Anonyymi00008

Itse olen pienien ryntäiden ystävä ja minulle on suuri riemu, kun vastaan tulee nuori nainen ilman rintaliivejä liian ohuessa valkoisessa t-paidassa, josta melkein näkee asioita läpi. Huh, huh. Joskus mietin, että "tajuatko oikeasti, että nänninpihat näkyvät läpi?", mutta kai ne tietävät asian ja haluavat vähän esitellä ja provosoida miehiä kesäkuumalla.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Itse olen pienien ryntäiden ystävä ja minulle on suuri riemu, kun vastaan tulee nuori nainen ilman rintaliivejä liian ohuessa valkoisessa t-paidassa, josta melkein näkee asioita läpi. Huh, huh. Joskus mietin, että "tajuatko oikeasti, että nänninpihat näkyvät läpi?", mutta kai ne tietävät asian ja haluavat vähän esitellä ja provosoida miehiä kesäkuumalla.

minä en ole kenenkään ystävä enkä kertonut millaiset tissit mielestäni näyttää hyvältä

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

minä en ole kenenkään ystävä enkä kertonut millaiset tissit mielestäni näyttää hyvältä

Kerro toki, niin voidaan fiilistellä yhdessä.

Tämän ketjun asiat alkoivat pyöriä mielessäni viime yönä. Heräsin klo 02 enkä saanut unta. Olin väsynyt, mutta en pystynyt nukahtamaan. Mielessä pyörivät todella sopimattomat ajatukset ja kovin keskellä yötä ihan kuumana. Olin siinä pisteessä, että melkein päätin helpottaa paineita keskellä yötä. Jokainen mieleen tullut ajatus oli K-18 settiä. Ei pystynyt nukahtamaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kerro toki, niin voidaan fiilistellä yhdessä.

Tämän ketjun asiat alkoivat pyöriä mielessäni viime yönä. Heräsin klo 02 enkä saanut unta. Olin väsynyt, mutta en pystynyt nukahtamaan. Mielessä pyörivät todella sopimattomat ajatukset ja kovin keskellä yötä ihan kuumana. Olin siinä pisteessä, että melkein päätin helpottaa paineita keskellä yötä. Jokainen mieleen tullut ajatus oli K-18 settiä. Ei pystynyt nukahtamaan.

no hei komaatsi wau-wau, on sulla kädet

• Anonyymi00005

Isot rinnat on hyvä lähtökohta usein toistuviin lyhyisiin ihmissuhteisiin 😵‍💫

• Anonyymi00012

ahnas saviruukku plussaa

• Anonyymi00013

Kohta joku ajaa alaosattomissa polkupyörällä pitkin raittia kaiken kansan nähden. Siinä olisi Porilaisuutta kerrakseen.

• Anonyymi00014

Toivottavasti pyöräilijä olisi kerrankin 18-vuotias nainen eläkeikäisen miehen sijaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2455
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      37
      2077
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      945
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      830
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      778
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      630
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      518
    8. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      485
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      462
    Aihe