Illan ratoksi tuli taas vilkaistua vähän s24 uskonnot ja uskomukset osiota.
Kerta toisensa jälkeen oli aloituksia saatanasta ja sen seuraajista. Kerrottiin kuinka saatana vaanii jokaisen nurkan takana, ihmisiä riivaa pahat henget tai kuinka satanistit yrittävät tulla heidän omiin privaatti kerhoihin saastuttamaan niitä kristinuskoisina naamioituneina.
Tästä huvittuneena olen aina ihmetellyt tätä joidenkin kristinuskoisten elämää siinä heidän ikiomassa fantasiamaailmassaan. Se on kuin uskoisi Harry Potter maailman olevan totta ja näkevän taikuutta ja eriskummallisia olentoja joka puolella.
Miten ihmeessä ihminen voi edes joutua sellaiseen kuntoon?
Kun tähän lisää muita taruhahmoja ja tarinoita, joita olen palstoilla ajan kanssa lukenut. Jättiläisien nimiin jotkut vannovat ja olisi joku maailmanlaajuinen salaliitto niiden peittämiseksi. Enkelit ovat myös otuksia, joita monet ovat kiven kovaan nähneet, ainakin kaverin kummin kaiman tädin kertomana. Eikä tietenkään unohdeta tarunomaista paratiisia ja taikatulvaa, jotka ovat ihan totta kunhat et vain pyydä todisteita. Taivaassakin vieraillaan päivittäin useiden tuhansian oikein uskovien toimesta jos on internettiin uskominen, ja miksi ei olisi, kun internetissähän varsinkin YouTube ja TikTok videoissa on aina kaikki totta mitä väitetään. Ja tietysti maa on littana koska God did it.
Näitä on paljon. Tähän voi jatkaa jos mieleen tulee lisää outoja asioita palstoilta. Ihan varmasti unohdin mainita monia.
S24 ja uskonnot ja uskomukset palstat
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546