Olen jo kyllästynyt seisahtuneeseen politiikkaan. Mitään ei tapahdu.
Nyt pitäisi taas aloittaa uusi aika ja mädät omenat esiin ja sitä kautta kunnon erottamiset.
Kansa kaipaa jännitystä ja uusia haasteita.
Koska perustetaan taas tilapäinen valiokunta?
18
274
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ensin on nostettava käsi pystyyn virheen merkiksi?
- Anonyymi00002
Politiikka nyt vaan perustuu omien etujen ahnehtimiseen muiden kustannuksella.
Politiikassa ei juurikaan ole osaavia/tietäviä ihmisiä.
Tästä on todisteena nykyinen hallitus. Suosii veroparatiisirikkaita ja on kyvytön luomaan työtä ja tulevaisuutta kansalaisille. - Anonyymi00003
Seuraava hallitus on sdpn vasemmistohallitus ja siellä on meidän oma edustaja ajamassa Ähtärin etua ❤️
- Anonyymi00004
Ihanaa. Sosialismi on niin kivaa kun rahaa riittää kaikille ja ei jää tilistä käteen kuin SAK:n lehti.
- Anonyymi00005
Kukas nyt laitetaan syyllisen penkille?
- Anonyymi00006
Kahdeksan kepua ja sosialistia on nyt käräjillä. Siellä ei tovereita silotella?
- Anonyymi00007
Eikö se yks mätä omena lähtenyt jo
- Anonyymi00008
Joskus tuntuu että ootte kaikki niitä mätiä omenoita.Ei voi tehdä uutta hilloa kun ei pääse vanhoista eroon.🤣
- Anonyymi00009
Salo ja Nortunen ovat paikkansa ansainneet.
Nyt painetaan välillä nuorta naisvaltuutettua, kun lukee sivistyksen pöytäkirjoja. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Salo ja Nortunen ovat paikkansa ansainneet.
Nyt painetaan välillä nuorta naisvaltuutettua, kun lukee sivistyksen pöytäkirjoja.Persut eivät kykene yhteistyöhön muiden kanssa. Ilman persuja olisi paremmilla puolueilla aina yksimieliset päätökset eikä valituksia tulisi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Persut eivät kykene yhteistyöhön muiden kanssa. Ilman persuja olisi paremmilla puolueilla aina yksimieliset päätökset eikä valituksia tulisi.
Juuri niin olisi. Kaikki päätökset tehtäisiin laittomina ja salassa. Ei olisi mitään kontrollia!
- Anonyymi00010
Turha enään mitään valiokuntaa perustaa. Enään 18kk ja Ähtärin sisäiset ongelmat ovat menneen kesän lumia.
- Anonyymi00013
Mutta pari persua ehtisi vielä erottamaan...
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mutta pari persua ehtisi vielä erottamaan...
Ne peijakkaat aina tuplaa edustuksen
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ne peijakkaat aina tuplaa edustuksen
No se oli vahinko kun persuilla oli paremmat neuvonantajat..
- Anonyymi00016
Nyt hiillostetaan nuorta naista?
- Anonyymi00017
Miksi jaottelet ihmiset sukupuolen mukaan? Tuoko sukupuolen maininta jotain lisäarvoa itse asiaan? Tiedätkö tuon nuoren olevan nainen, vai oletatko niin olevan?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi jaottelet ihmiset sukupuolen mukaan? Tuoko sukupuolen maininta jotain lisäarvoa itse asiaan? Tiedätkö tuon nuoren olevan nainen, vai oletatko niin olevan?
Taas joku kepu viisastelee.
On hänellä ainakin lapsia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464