Kyllä joutui, totesi tekoäly.
Kysyin sitten joutuiko rikas mies tuonelaan.
Kyllä joutui, totesi tekoäly.
Kysyksin sitten ovatko helvetti ja tuonela sama paikka.
Tuonela ja helvetti eivät ole sama paikka. totesi tekoäly.
Voi että sentään.
Hyvää yötä ja lataukaa Voimalla, kiitos Herralle,
Selef Urge
Kysyksin tekoälyltä joutuiko rikas mies helvettiin
12
73
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Luuk.16:23 Ja kuin hän helvetissä vaivassa oli, nosti hän silmänsä ja näki Abrahamin taampana ja Latsaruksen hänen helmassansa. Biblia (1776)
- Anonyymi00002
Luuk.16:24 Ja hän huusi, sanoen: isä Abraham, armahda minun päälleni ja lähetä Lastarus kastamaan sormensa pää veteen, että hän jäädyttäis minun kieleni; sillä minä kovin vaivataan tässä liekissä. Biblia (1776) Jes.66:24. Mark.9:48.
- Anonyymi00003
Tekoäly oli kyllä älyä vailla.
Ei vielä ole tuomiolle ja taivaaseen porukkaa herätetty- vaan nukkuvat kuoleman unta.
Ensin herätetään perille - menijät ja häitten jälkeen sitten on se tuomionpaikka.
Uskon ennemmin kirjoituksiin kuin ohjelmoituihin juttuihin, mitä tuovat esiin, mikä sinne on syötettty- Anonyymi00008
Raamatussa monia selkeitä esimerkkejä, siitä miten kuollut on myös elävä.
tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt. ollessaan kuollut poika eli. Ja hän halusi täyttää vatsansa niillä palkohedelmillä, joita siat söivät, mutta niitäkään ei kukaan hänelle antanut.
Seurakunnan tilaisuudessa voi olla kuolleita. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä, Kuitenkin näistä kahdesti kuolleista on sanottu myös: He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät.
Synnin harjoittajat ovat kuolleita. olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, kuolleet synnin harjoittajat elivät: joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan,
Sana myös todistaa: mutta hekumoitseva on jo eläessään kuollut. Nautinnoissa elävä on kuollut.
Myös ilmestyskirjan esikoiset ovat olemassa samoin vanhurskaat: taivaissa kirjoitettujen esikoisten juhlajoukon ja seurakunnan tykö, ja tuomarin tykö, joka on kaikkien Jumala, ja täydellisiksi tulleitten vanhurskasten henkien tykö. Vanhurskaat eivät ole kadonneet olemattomiksi, vaan ovat Taivaassa Uudessa Jerusalemissa.
Jeesus, kuolleista nousseitten esikoinen, ei kadonnut kuollessaan olemattomaksi tomuksi tai vaipunut syväään uneen: minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet. Jeesus meni ruumiin kuoleman jälkeen Taivaaseen ja ilmestys Jumalan kasvojen eteen. Jeesus ei ollut tomu tai unessa mennessään Taivaaseen. Samoin Jeesus astui maan alimpiin paikkohin: jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille,
Myös Nooan aikalaiset eivät olleet kadonneet olemattomaksi tomuksi, vaan Jeesus julisti heille voitonsanomaa.
Rikas mies ei muuttunut tomuksi tai nukkunut kuolemansa jälkeen: Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan. Rikas mies kuoli, mutta heräsi elossa kuoleman rajan toisella puolella.
Marttyyrit ei ole kuollessaan haihtuneet tomuksi: ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden,
Raamatussa ei ole olemattomaksi katoamisen eikä kuolleet nukkuvat tiedottamina oppia: Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.
Ymmärrän näin, ihmiset haluavat lopullista loppua kuolemalla, mutta havaisevat, etteivät kuolemalla voi saatuvaa olemattomuutta, vaan ovat kuoleman jälkeen yhä olemassa ja täysin tietoisia ympäristöstä ja heilä on muistot.
- Anonyymi00004
Luuk.16:26 Ja paitsi kaikkia näitä on meidän ja teidän välillä suuri juopa kiinnitetty, että ne, jotka tahtovat täältä sinne teidän tykönne mennä, ei he voi, eikä sieltä tännekään tulla. Biblia.
- Anonyymi00005
Matt.16:28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessansa. Mark.9:1. Luuk.9:27.
- Anonyymi00007
Hyvää yötä ja lataukaa Voimalla, kiitos Herralle,
Selef Urge"
Kiitos Herralle ikuisesta helvetistä?- Anonyymi00009
Voit myös ajaa lähimpään suureen kiveen autosi!
Taikka hypätä koskeen, valinta on sinun. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Voit myös ajaa lähimpään suureen kiveen autosi!
Taikka hypätä koskeen, valinta on sinun.Ai niin jäi pois, eli kiität varmaan suuresta kivestä, ihan vain lookisuuden kunniaksi ok.
- Anonyymi00011
Joutuiko rikas mies helvettiin tai tuonelaan siksi kun oli rikas?
- Anonyymi00012
Ropleema was not the wealth itself, but his heart. The center of his wöörld was himselffiläinen, which is therefore in thö service of an idol. Änd that he would get as much out of thö wöörlds sensory pleasures as possible.
He titnt care of this Lazarus vaikka näjeskelikin hänet usejasti ja oli tietoinen Lasaruksen vaikeasti elämäntilanteesta köyvyyves ja paiseisuuveksisuuves KKaikenlaisuuksija mahtui rikkaan miehen maajilman, mutta ei köyhää Lazarusta. Mikä olisi ollut rikkaan auttaissa köyhää, mutta ei niin ei.
Rikkaasta miehestä ei sanota mikä hänen nimekkäänsä on, mutta köyhästä Lasaruksesta mainitaan nimi, jossa on syväisä Jumalan opetukseisuus siitä mitä epäjumalanpalvelus saa aikaan identifikaalijoinsointiillisesti Jumlan tuntijessa toisen nimeltä Lasaruksen ikuisuusidenttisyyvel, toisen jättäessä nimettömäksi ikuisuusitenttisyyveksisyyvessä, nimi arvottomana ees mainittavaks, unohjettunakaisenakin.
Selef Urge - Anonyymi00013
Ei se niin voi olla. Rahan himo on kaiken pahan juuri, eikä omaisuuden määrä. Köyhäkin voi olla rahanhimoinen. Rikas mies ei uskonut Raamattua kuten Abraham totesi, ettei hänen veljensäkään usko. Siinä lienee syy, miksi hän ei ole paratiisissa.
17:13 Nouse, Herra, astu hänen eteensä. Paiskaa hänet maahan. Vapahda miekallasi minun sieluni jumalattomista,
17:14 kädelläsi ihmisistä, Herra, tämän maailman ihmisistä, joiden osa on tässä elämässä, joiden vatsan sinä täytät antimillasi, joiden pojat tulevat ravituiksi ja jotka jättävät yltäkylläisyytensä lapsilleen.
17:15 Mutta minä saan nähdä sinun kasvosi vanhurskaudessa, herätessäni ravita itseni sinun muotosi katselemisella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421630- 1511103
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70970Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi330934- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 69681
- 38644
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7611Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33581