Luovuin persuista ja liityin keskustaan, tehkää muutkin niin, elämä helpottuu, kun j h-a: n kanssa oli "pakollisen vaikeaa"
En ole enää persu!
12
63
Vastaukset
- Anonyymi00001
Liity Kokoomukseen tai Kristillisdemokraatteihin!
- Anonyymi00009
Ette ole tervetulleita Keskustaan. Menkää Kokoomukseen tai Kristillisdemokraatteihin!
- Anonyymi00002
LIityin vasemmistoliittoon etsin kaikista ei-persulaista liikettä
- Anonyymi00003
Persuvastainen isänmaallinen enemmistö toivottaa kaikki persujen tekemään petokseen pettyneet persut liittymään joukkoonsa. Hoidetaan Suomi kuntoon ja eroon persuista.
- Anonyymi00004
Teeppä se Soinia isäksi kutsuva ap ja loikkaa kepuihin. Jotka nousee kohta huulipunakakkoseen varmistamaan se, että persut kisaa 2031 pääministeripuolueen asemasta...
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Teeppä se Soinia isäksi kutsuva ap ja loikkaa kepuihin. Jotka nousee kohta huulipunakakkoseen varmistamaan se, että persut kisaa 2031 pääministeripuolueen asemasta...
Onko Pietarissa näkynyt drooneja, Möly?
- Anonyymi00005
Minä puolestani liityin persuihin kun innostuin Keppanan tapauksesta. Nyt saan laukoa ihan mitä vain suustani ulos sillä mä oon persu ja te ette ole. Senkin sittiäiset !
- Anonyymi00006
Paitsi että persujen ollaan aina viemässä käräjlle sanoista joiden käytöstä kepujen kohdalla kukaan ei ole kiinnostunut millään tavalla.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Paitsi että persujen ollaan aina viemässä käräjlle sanoista joiden käytöstä kepujen kohdalla kukaan ei ole kiinnostunut millään tavalla.
- Anonyymi00010
Vai persu sinä taas olet s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut nolo omien viestien peukuttaja ap?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vai persu sinä taas olet s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut nolo omien viestien peukuttaja ap?
Olen vakaumuksellinen persu, Hoh-Hoo!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen vakaumuksellinen persu, Hoh-Hoo!
Suksippa maitojunasotilas takaisin kepupalstalle aukomaan päätä viesteille jotka olet kirjoittanut itse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553