https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012091788.html
Näin asioita ratkaistaan.
Mitäpä turhia, - käräjäoikeuden mielestä...
Pohjois-Karjalan käräjäoikeuden ratkaisuja
5
113
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Aha
- Anonyymi00002
itä-suomessa en luottaisi edes oikeuslaitokseen. aivan korruptoitunutta ja väärämielistä aluetta koko maakunta. arvot täysin vinksallaan. kyttäys ja juoruilu on kuin normaalia elämä useimmille täällä.
- Anonyymi00003
Pohjois-Karjalan KO on läpeensä korruptoitunut instanssi, kuten koko oikeuslaitos Suomessa yleisesti. KO tuomarit ja isompien toimistojen asianajajat kuuluu samoihin eliittiseuroihin ja ratkovat oikeudenkäyntien tulokset salin ulkopuolella sulle-mulle-periaatteella. Eivätkä edes viitsi peitellä kovin tarkkaan tätä toimintaa. Ei tarvi, kun kukaan ei vastusta tätä pienten piirien suhmurointia. Sinisilmäiset ihmiset on edelleen siinä uskossa että Suomessa ei ole korruptiota.. voivoi.
- Anonyymi00004
Höpö höpö😂😂😂😂
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Höpö höpö😂😂😂😂
no mee kokeilee niin ymmärrät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 45477
- 31434