Kun löytää sen oikean

Anonyymi-ap

epävarmuus katoaa ja ahdistus vähenee. ja toinen ei voisi kuvitellakaan häipyvänsä jonkun toisen matkaan. Siitä tunnistaa sen oikean.

33

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joillakin toisilla on luontevaa ja ihan oikein olla vähän muidenkin kanssa. Ei vähennä mitään pois, jos homma toimii niin.

Mutta hyvä toki että sulla noin.

• Anonyymi00002

Sinun kanssa ei ikinä.

• Anonyymi00003

Sivusta:
        Näin voi helposti sanoa ei haittaa.
        Sivusta voi heittää mitä vaan kun ei ole mitään väliä.

• Anonyymi00004

Kunpa sitä tietäisikin kaiken tulevan etukäteen, niin säästyisi paljolta. Itseäni ei oikeasti haitannut toisen häipyminen, mutta se haittasi, etten koskaan saanut tietää miksi ja minkä takia. No sitä en tule enää edes tietämäänkään. Pimentoon jäi tuokin tieto.

• Anonyymi00006

Olisithan voinut kysyä. Jos on joku suht fiksu, olisi varmasti osannut avata.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olisithan voinut kysyä. Jos on joku suht fiksu, olisi varmasti osannut avata.

Kun en ymmärrä, muksi ei voi olla aloitteellinen, jos mietitytti ja olisi kaivannut selvennystä. Eron hetkellä voi tunteet olla toisella vaikkapa sekavat, ja ei välttämättä tule sanotuksi syitä mihinkään. Ja ne saattoi olla mitä vaan, hänen omista peloista, elämäntilanteista…

• Anonyymi00012

"Itseäni ei oikeasti haitannut toisen häipyminen" eli et edes kaipaa sitä ihmistä!

Ilmeisesti ylpeytesi sai vain kolauksen. Grow up.

• Anonyymi00005

Minä olen juuri tuollaisen löytänyt.

• Anonyymi00008

Joo, mutta sitten joku saattaa tieten tahtoen alkaa romuttamaan luottamusta, joko vahingossa tai tahallaan. On siinä ollut työmaata.

• Anonyymi00009

Tieten tahtoen vahingossa. Ehkä parempi kommunikaatio auttaisi tuohon probleemaan.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tieten tahtoen vahingossa. Ehkä parempi kommunikaatio auttaisi tuohon probleemaan.

Voi, kun tietäisit 😂

• Niin kauniisti sanottuna,
      tämä on kyllä totta!
      💓💕💓💛💗💞

• Anonyymi00011

ajatteLen yhdestä tietystä näin... toisen näkeminenkin / viLahtaminen on jo niin upea asia... ja kun hän vieLLä tietää että ihastunut oLen...

yksJ

• Anonyymi00013

Se oikea vielä etsinnässä. Upea juttu niille jotka ovat sellaisen löytäneet☀️🌠

• Anonyymi00014

Mistä tiedät toisen ajatukset

• Anonyymi00015

Eikös raamatussa ollut tämä jätkä, jonka vaimo Saara oli kaunis, niin se mies ripuloibsitä asiaa kun ne oli menossa vieraaseen maahan, laitto vaimonsa valehtelemaan, että se on vain sen sisko. Myöhemmin sen poika teki saman tempun oman vaimonsa kanssa.

• Anonyymi00016

... niin ja siis se Saarahan jo oli toisen jätkän hallissa ennenku Jumala ilmoitti unessa sille heepolle, että siihen ei pidä koskea.

• Anonyymi00017

Luulin, että tapasin, mutta hän vain taitaa kyllästyä naisiin nopeasti, jos ei saa enää mitään luonteen pönkitystä. Ei se mitään, hyviä hetkiä, mutta en arvosta tuollaista. So long!

• Anonyymi00018

En kyllästy... ❤️

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En kyllästy... ❤️

Eli pelkäät? Kukapa ei..

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eli pelkäät? Kukapa ei..

Ainut asia mitä enää pelkään on se, että menetin hänet lopullisesti.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Onhan se mahdollista, tiedän tunteen.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Onhan se mahdollista, tiedän tunteen.

Jos joku on herättänyt vahvat tunteet, ei siitä kannata päästää irti...

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kannatta miettiä etukäteen lopputulosta ja että on valmis menettämään, ennen kuin alkaa leikkimään toisen tunteilla, satuttamaan ja rikkomaan.
        Just saying... Liittyy tai on liittymättä tilanteisiinne. Kestokyvyllä ja ymmärtäväisyydellä on ihmisillä rajansa.
        Välihuomautus sivusta.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kannatta miettiä etukäteen lopputulosta ja että on valmis menettämään, ennen kuin alkaa leikkimään toisen tunteilla, satuttamaan ja rikkomaan.
        Just saying... Liittyy tai on liittymättä tilanteisiinne. Kestokyvyllä ja ymmärtäväisyydellä on ihmisillä rajansa.
        Välihuomautus sivusta.

Ei ollut mitään leikkiä. Mutta turhaan mä sitä tänne taidan jankata. Jos joku haluaa tehdä päätöksensä oletusten ja omien päätelmien perusteella, ilman keskustelua, niin minkä minä sille voin.

Surullisinta on se, että luulen tässä olevan vain häviäjiä. Minä toki isoimpana.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ei ollut mitään leikkiä. Mutta turhaan mä sitä tänne taidan jankata. Jos joku haluaa tehdä päätöksensä oletusten ja omien päätelmien perusteella, ilman keskustelua, niin minkä minä sille voin.

Surullisinta on se, että luulen tässä olevan vain häviäjiä. Minä toki isoimpana.

Oletko yrittänyt keskustella?

• Anonyymi00027

Kyllästyisinkin. Ahdistavaa kun tunteet vaan kestää ja kestää yksipuolisenakin. Onneks nyt viimein alkaa päästä voiton puolelle.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kyllästyisinkin. Ahdistavaa kun tunteet vaan kestää ja kestää yksipuolisenakin. Onneks nyt viimein alkaa päästä voiton puolelle.

Oletko varma yksipuolisuudesta?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Eikö olisi aika koomista, että kun sinä pelkäät, että toinen luulee sinun leikkineen, toinen pelkää, että sinä luulet hänen leikkineen. Voiko niin käydä?

• Anonyymi00026

Ei ole mitään oikeita muutakun oppimis mielessä. Jokainen kakkapää opettaa sinua hylkäämään kakkapään ja arvostamaan itseäsi. Siksi juurikin ne on oikeita, sinun parhaaksesi räätälöity. Ja jos täydellisen rakkauden tahdot, silloin sinun itse tulee olla täydellinen. 🤷‍♀️

• Anonyymi00030

Mikä sinä olet viisastelemaan. Joku ulkopuolinen ilmeisesti?

• Anonyymi00028

juuri näin s mies

• Anonyymi00029

Tämä tukee sitä että oikein meni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      183
      1536
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      196
      1367
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1119
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      43
      823
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      701
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      700
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      681
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      640
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe